Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Something New? ~ Manda - Page 2 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Something New? ~ Manda - Page 2 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Something New? ~ Manda - Page 2 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Something New? ~ Manda - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Something New? ~ Manda - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Something New? ~ Manda - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Something New? ~ Manda - Page 2 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Something New? ~ Manda - Page 2 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Something New? ~ Manda - Page 2 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Something New? ~ Manda - Page 2 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Something New? ~ Manda

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Go down

Something New? ~ Manda - Page 2 Empty Sv: Something New? ~ Manda

Indlæg af Manda Tirs 14 Dec 2010 - 22:47

Han kiggede roligt på hende, "Du skal bare ikk sige ordet hun til mig..." sagde han og kiggede roligt på hende. Han grinede let, "Hvad vil du gøre killing? Jeg har prøvet værre ting end de sølle klør og tænder du har dér." sagde han roligt og tog fat i begge hendes håndled. Han fik hende op af en væk. Han fik ulve ører og hale, sammen med sine skarpe tænder og negle. "Vi to er ens Karin, men jeg er langt stærkere end dig. Og hvis du skader mig, skader du ogs Manda..." smilede han en anelse djævelsk. "Og hvis du skader mig, lover jeg dig jeg gør det ti gange værre på dig end du gjorde på mig."
Manda
Manda
Highly Proficient (Rank 19)

Antal indlæg : 2433

Tilbage til toppen Go down

Indlæg af Gæst Tirs 14 Dec 2010 - 22:57

Karin så vredt på ham og sagde"Slip mig hund! ellers vil jeg give din herres krop livslange ar for livet på både hjerte og sjæl" hun bed tænderne sammen og knurrede lidt af ham i det hun kradset ud efter ham men ville ramme hans brystkasse vis han prøvede at undgå at blive ramt af kløerne i ansigtet. Hun ville bagefter hurtigt stille af op på sit soveværelse og prøve at finde noget at forsvar sig med mod en rigtig ulv... en der var ælangt stærkere og voldeligere og farligere... dog var hun lidt oppe og køre

Gæst
Gæst

Indlæg af Manda Tirs 14 Dec 2010 - 23:01

Han grinede let, han trak hende lidt frem og slog hende tilbage imod væggen hårdt da hun sagde hun igen. "Så du tror at jeg frygter små trusler fra en lille kattekilling?" grinede han let. Han undveg overhovedet ikk hendes krads, smerten så ikk engang ud til at røre ham. Han slap hende dog for at hun skulle tro hun fik ham lidt. Han grinede og gik lidt langsomt efter hende, "Kom misser, misser, misser..." smilede han og fandt hende. Han tog fat i begge hendes håndled og fik hende lagt på sengen. Han sad roligt på hende, "Så du tror jeg bare lader dig gå?" grinede han. "Hvis du har dit liv kært tror jeg du samarbejder."
Manda
Manda

Indlæg af Gæst Tirs 14 Dec 2010 - 23:05

Karin så ham komme ind og slog en vase i hovedet på ham men.... det så slet ikke ud til at ha en virkning, dog... vasen var os af ? plastik. Hun sukket i det hun sjkrig højt pog landet på sengen og så virkelig nervøs ud og sagde"Hvad... hvad mener du med samarbejder?" hun rømmede sig ælet og kiggede forfærdelig meget væk fra ham og prøvede at slippe fri og sagde"manda... nu skræmmer du mig lidt"

Gæst
Gæst

Indlæg af Manda Tirs 14 Dec 2010 - 23:12

Han kiggede roligt på hende, han grinede let. "Det ved man aldrig..." sagde han og smilede en anelse ondt. Han kiggede roligt på hende, "Manda?" han grinede. "Så du har ikk indset at jeg ikk er Manda?" spurgte han roligt og holdt hende stadig nede. Han slikkede sig halvt om munden, "Jeg ville nu gerne voldtage dig, men så ville jeg trodse Manda så meget at han nok ville skille sig af med mig oh undgå dig. Og det ville da være ærgerligt med sådan en pæn pussycat som dig..." grinede han let. "Nårh ja, navnet er Black og ikk Manda når det er mig." sagde han roligt og faldt ned at ligge ved siden af hende. Hans øjne var lukkede, men han åbnede dem efter noget tid. Hans højre øje var sort igen. Han tog en hånd til hovedet, "Nira?" spurgte han og satte sig op. Han kiggede rundt, "Hvad skete der?" Han gned sig på sit sår fra hendes krads, "Hvor har jeg fået det her fra!?"
Manda
Manda

Indlæg af Gæst Tirs 14 Dec 2010 - 23:18

Karin forvandlet sig hurtigt tilbage og løb ud til badeværelset og under vandet og havde taget tøjet af hurtigt og kom så ud med håndklæde og så undrende på ham og sagde"manda? hva laver du i min sneg søde? nårh faldt du i søvn hvor nuttet" hun grinte let og smilede i det hun dog havde nogen ord og et opgør at gøre med black? men måske ville hun få ham at se igen?, ham her black var spændende men ikke! skræmmende" er du okay? tror du blev black og årh såret jeg kom til at ridse dig undskyld, jeg ville strøyge noget af dit hår til siden og så skete det her" hun rødmede og satte sig påå kanten af sengen og sagde"er du okay?"

Gæst
Gæst

Indlæg af Manda Ons 15 Dec 2010 - 17:51

Han kiggede rundt og rejste sig forsigtigt. Han faldt dog ned at sidde igen og kiggede på Nira. Han sukkede let, "Du behøver ikk lyve for mig." sagde han og rejste sig. Han aede hende blidt på hovedet. Han sukkede og strakte sig, "Jeg ved jeg blev Black og at du garanteret skadede mig i selvforsvar." Han gik hen og aede hende blidt på hovedet, "Det er ok." smilede han opmuntrende. "Og jeg skal nok klare den, det er kun et sår ikk et dybt." sagde han og satte sig ned igen. Han lagde sig og kiggede på loftet, 2DU må undskylde at du skulle se ham..."
Manda
Manda

Indlæg af Gæst Ons 15 Dec 2010 - 18:06

Karin betragtede ham i noget tid i det hun gik stille hen til ham og lagde sig ved hans side og så op mod selveste loftet og grinte"det gør intet han var ikke stærk og forsvandt jo os hurtigt iogen hahaha, jeg overlever skam bare rolig men jeg vil smutte ud i bad så og han er faktisk temmelig facinerende og smukke øjne men bare rolig manda det jo ikke som om han er lidt besat af mig fordi han er en hunde race og jeg en katte race" hun rejste sig stille op og gik ud til badeværelset igen og smed håndklædet og gik under den dejlige varme bruser og sæbede sin dejlige krop ind

Gæst
Gæst

Indlæg af Manda Ons 15 Dec 2010 - 18:29

Han kiggede på hende, 2måske fordi han ikk ville skade din krop." sagde han roligt og aede hendes kind blidt. Han blev liggende og kiggede tomt i luften, han krøllede sig sammen og peb lidt. Han ville bare gerne slippe for alt det han var. Han tog hænderne til hoevdet og blev liggende uden at bevæge sig særlig meget fra hvor hun gik og til hun kom tilbage fra badet.

//krea svigt
Manda
Manda

Indlæg af Gæst Ons 15 Dec 2010 - 18:41

Karin kom tilbage iført stramme skinny jeans i hvid og mørkeblå meget smukke og stramme fulgte hendes bagdel, lår og ben. Hun smilede og havde en hvid stram top på og så undrende på Manda og sagde"Hmm? er du okay og at han ikke ville skade min krop, han nævnte noget med at voldtage mig men var bange for at du aldrig ville være nær mig igen så han ikke havde mig at se på" hun fik katte øre og hale og smilede i det hun stille bukkede sig frem af ved reolen og fumlede lidt med noget og sagde"Men black er os svag, næste gang sparker jeg total hans røv"

Gæst
Gæst

Indlæg af Manda Ons 15 Dec 2010 - 18:44

Han lå stille og kiggede på hende, han rejste sig og gik hen til hende. "ved du godt at du ligefrem tigre mit instinkt til at springe på dig?" spurgte han og kiggede på hendes tøj. Han smilede opgivende og kiggede på hende, "Hvis han er svag så forklar mig hvorfor han ikk reagerede på at du skadede ham?" spurgte han roligt og sukkede let. "Hvis han skadede dig tror jeg ikk du ville sige det der så rolig." sagde han og krammede hende blidt til sig. Han aede hende blidt på hovedet og kiggede på hendes hale. Han grinede let og rørte den blidt. Han ville ikk klemme den, men bare mærke pelsen. Han kiggede på hendes katteøre og aede hende blidt bag det ene.
Manda
Manda

Indlæg af Gæst Ons 15 Dec 2010 - 18:47

Karin rødmede let og kiggede ned af sig selv og sagde"Bukser og top??? det er vel normal hverdags standart tøj at gå rundt i en hverdag efter et langt bad vil jeg mene? vis jeg skal udenfor skal jeg ha en swetter på fordi det er så koldt og halstørklæde" hun grinte let og bed sig i underlæben i det hun stille bemærkede den måde han sagde det på og dsagde"Hmmm... han ... han kan bare komme an næste gang strimler jeg ham så han bliver bange for mig og det gør jeg da ikke jeg jo en kat?" hun sagde ikke det med han var en hunde race fordi black skulle nødig komme frem, hun grinte dog over han rørte hendes hale og øre fordi mange ku godt li dem. Hun grinte sødt og smilede kært til ham

Gæst
Gæst

Indlæg af Manda Ons 15 Dec 2010 - 18:52

"Det er fordi det er stramt søde..." sagde han roligt og kiggede på hende. Han fik hende ned på sengen og lagde sig ved hende. Han hvilede hovedet på hendes skød og lukkede blidt øjnene. "Jeg ved ikk om du skal have så meget selvtillid Nira, han er meget stærkere end de fleste." han smilede let til hende og aede hendes kind blidt. Han lagde sig lidt til rette og lukkede let øjnene i, "Hvorfor lader du mig egentlig være her? Jeg hjalp dig jo kun hjem." sagde han roligt og åbnede det ene øje. Han kiggede på hende, "Det er ikk det store jeg har gjort for dig og alligevel lader du en dreng være i dit hjem."
Manda
Manda

Indlæg af Gæst Ons 15 Dec 2010 - 18:55

Karin så undrende på Manda og rødmede i det hun stille satte sig op og sagde"Hmm det fordi du hjalp mig fra bidende dødfarlig kulde så derfor og fordi du er godt selvskab og jeg ikke bange for black så længe jeg ikke nævner H ordet så er jeg fuldkommen i sikkerhed jo så dukker han ikke op haha, vel så der intet at være abnge for og næste gang er jeg forberedt på vis han kommer frem igen, hans hale øre og tænder skræmmer mig ikke skønt han er en " hun var næsten ved at sige hund men nået at stoppe og sagde"Ulv..." hun så lidt væk og kiggede ud af vinduet og satte sig op og gabte i det hun stille sagde"Nårh? men jeg går lige ud og rydder ldit op i stuen og sådan okay" hun smilede og gik neden under og begyndte at rydde op

Gæst
Gæst

Indlæg af Manda Ons 15 Dec 2010 - 19:03

Han blev liggende og kiggede på hende, han smilede opmuntrende til hende. Han satte sig op så hun kunne få lov at rejse sig. Han kiggede på hende, "Skal jeg hjælpe?" spurgte han. "Det går hurtigere hvis vi er to." smilede han og kiggede efter hende. Han rejste sig og gik hen til hende. Han krammede hende blidt bagfra og nussede hovedet til hende, hun var rimelig dejlig varm og blød. Han smilede lidt behaget.
Manda
Manda

Indlæg af Gæst Ons 15 Dec 2010 - 19:08

Karin grinte og sagde"Okay du kan støvsuge" hun gav ham støvsugeren og fandt en klud til sine læder sofaer fordi de sku vaskes en gang vher månede, fordi ellers ville de se meget gammel og støvet ud. Bagefter sku det gøres ren og ha vasketøj som undertøj og alt muligt anget tøj til rans og ha vasket badeværelset ren og gøre borde rene og støve af på hylder" er det okay? vis du tager vasketøjet bagefter og går neden under med det og gir det til nogen så det kan komme til rans" hun smielde og kiggede lidt rundt i det hun stille strøg håret til siden og vaskede så bordene af bagefter, hun havde bare ike tænkt på den mulighed at vis ? manda nu kom op at diskutere med nogen de måske ville kalde ham køter...

Gæst
Gæst

Indlæg af Manda Ons 15 Dec 2010 - 19:18

Han stod stille og rødmede lidt da hun gav ham en eller anden underlig ting? Hun kaldte det åbenbart en støvsuger. Han bankede lidt på maskinen og prikkede ogs lidt til den. Hvordan virkede den overhovedet? Han kiggede stille på hende, "Men jeg ved da ikk hvor det skulle hen!" sagde han og bed sig i læben. Det var ikk fordi han ikk ville, men han vidste faktisk mindre om ting end han så ud til. Han var ikk vant til maskiner eller kakao... Han havde glemt alt engang og ikk alt var kommet tilbage til ham.
Manda
Manda

Indlæg af Gæst Ons 15 Dec 2010 - 19:32

Karin betragtede stille Manda og tog hans hånd og viste ham hvordan man gjorde og hva han skulle gøre i det hun smilede og sagde"sådan her okay og så sådan her" hun grinte og viste og fortalte ham om alt det han skulle gøre. Hun smilede sødt og gav ham hendes vasketøj i en kurv og sagde"i elevatoren tryk på nr 5 og så gå igennem døren lige overfor og gi det til en der hedder edward der står direkte bagved en disk" hun grinte let og smilede .
Hun tog opvasken er og sendte så Manda der ned og håbede at ingen kaldte ham noget, der boede mange snobber her...

Gæst
Gæst

Indlæg af Manda Ons 15 Dec 2010 - 19:35

Han kiggede stille på hende og nikkede let, han fik det hurtigt klaret. Han tog imod kurven og kiggede stille på hende, det var da en meget god information og den var ogs meget enkel, tænk at det kunne være så enkelt men alligevel lød svært. Han gik ud og ind i en elevator. Han trykkede 5 som hun sagde han skulle. Han stod og ventede på den åbnede sig og gik ud af elevatoren. Han kiggede rundt og så en disk, han gik ligeud og hen til den. Han bed sig i læben og gav det til ham manden bag disken, han så ud til at vide hvad det var til og han smilede let. Han gik tilbage, men stoppede op. Han kiggede tomt rundt, hvordan kom han tilbage? Han vidste ikk hvilken etage hun var på.
Manda
Manda

Indlæg af Gæst Ons 15 Dec 2010 - 19:39

Manden smilede og sagde"nr 14 unge mand" han smilede og vinkede til manda. Karin stod og tænkte sig om"hva glemte jeg nu? NÅRH! ja!!.... nummert årh nej det havde jeg helt glemt at gi ham etage nummert ! årh man det var vist ikke for godt.." hun sukkede let og satte sig i sofaen og kiggede mod døren og ville så gå ud til elevatoren i det hun hørte dinget og så undrende på elevatoren fra sin åbne dør og sagde"Hmm? manda" hun smilede lidt og sagde"Hey undskyld jeg ikke sagde hvor det var jeg boede på i etage jeg havdce helt glemt at sige det til dig"

Gæst
Gæst

Indlæg af Manda Ons 15 Dec 2010 - 20:08

Han kiggede tilbage og smilede let, "Tak..." sagde han og gik hen til elevatoren. Han gik ind og trykkede på 14. Han stod stille og ventede på at den ville åbne, men det var ikk den rigtige etage så han ventede til folk var kommet ind. Endelig var han på 14. etage. Han så hende og sprang lidt på hende. Han knugede sig ind til hende. Han havde øjnene lidt hårdt lukkede i.
Manda
Manda

Indlæg af Gæst Ons 15 Dec 2010 - 20:39

Karin grinte og tog ham med indenfor og sagde"sååå så lille hvalp rolig haha, der intet at være bange for store stygge mig har dig nu" hun grinte meget og fandt noget vand til ham og sagde"er du okay? du virker temmelig bange for at ha været der nede og undskyld jeg glemte at sige hva nummer men ellers ville jeg blot ha hentet dig så bare rolig haha nellers kan man altså kalde over selveste radioen i hele bygningen vis jeg ville ha sporet dig okay Manda" hun grinte sødt og smilede i det hun satte sig udmattet og sagde"Mmhhh dejligt at sidde her"

Gæst
Gæst

Indlæg af Manda Man 27 Dec 2010 - 14:39

Han rystede lidt og holdt stadug fast i hende, han prøvede at tage det roligt igen. han vidste ikk hvorfor han var sådan, men der var bare noget galt og han vidste ikk hvad. Han nussede hovedet lid til hende, men krøllede sig sammen da hun gik ud efter et glas vand til ham. Han kiggede ned og derefter op på hende. Han nikkede stille, "ja... Jeg har det fint..." sagde han stille og sukkede let. Han kiggede stille på hende da hun begyndte at tale om en radio, han rakte lidt tunge af hende. "Jeg er ikk vant til at være sådan et sted her, så det der ville ikk hjælpe dig særlig meget..." sukkede han opgivende og vuggede lidt frem og tilbage. Han kravlede hen og hvilede sit hoved på endes skød. Han krøllede sin krop lidt sammen og havde lukkede øjne.
Manda
Manda

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Tilbage til toppen

- Lignende emner