Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
From the frying pan, into the freezer // Privat - Cricker //
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 1 af 2 • 1, 2
From the frying pan, into the freezer // Privat - Cricker //
Tid: 14:30
Vejr: Blidt sneen, og kold brise.
Omgivelser: Den kolde sø, og et tyndt lag sne omkring det.
Det var stille over søen, kun den stille renden af vandet fra det lille vandfald, der var formet af sten, der førte op af den lille klippe. Det var næsten idylisk, og en blid brise, ruskede i træernes halvtomme grene.
Den idyliske stilhed blev revet i stykker, af en lave exploderende lyd, i det en cirkel blev formet oppe ved det lille vandfald. Der sprang varme ud fra denne cirkel, og var tydeligtvis en portal. Sneen omkring vandfaldet smeltede hurtigt, og der høje lyde fra flamer inde fra portalen. Der kom så en høj hvæsen, og en kvinde bakkede hen til kanten af portalen. Hendes øjne lysede skarpt rødt, og hendes små djævle vinger baskede vredt. To longe arme skubbede hende imod portalens kant, og hun blev tvunget ud i kulden. Hun hvæsede en sidste gang, da portalen lukkede, og hun så hidsig ud. Hun kiggede så rundt, og tog et skridt baglæns, imens hun strøg sine hænder op af hendes bare arm. Hun gispede da hun tog et skridt ud over kandten ned til søen, og hvæsede i det hun faldt. Det kom næsten et klir i det hun braste igennem det tynde lag is på søen, og begyndte at kæmpe for at komme op. Hun var godt nok dog til at holde sin krop i en god temperatur, men der er grænser for hvad hun kunne klare.. Og dette vand var nettop denne. Hun kom op til overfladen og hvæsede panisk, og forsøgte at svøme ind til kanten, hvilket var svær pågrund af det problematiske lag sne og is.og hun kom næsten ingen vegne, imens hun kunne mærke hendes krop temperatur dale drastisk. Men hun ville ikke stoppe. Hun var ikke kun lige kommet ud af helvedet, for at dø på jorden...
Gæst- Gæst
Sv: From the frying pan, into the freezer // Privat - Cricker //
Gæst- Gæst
Sylvya kiggede på jakken da han lagde den over hende, og så op på Cricker. Hun smilede halvt, og lod sit hoved falde ned og hvile på sine samlede hænder.
"N.. N.. Nej.. I.. Ikke.. Ikke helt... D.. D.. Det v.. Var en.. D.. Del.. Koldere end.. End jeg.. Havde regnet m.. Med.." Hendes vinger prøvede desperat at baske, men det var de for kolde til, så de lå bare presset imod hendes ryg, imens hun klaprede sine tænder imod hindanen.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"T.. T.. Tak.." Sagde hun med bedene øjne. Hun hadede at ligge sit liv i andres hænder, men det virkede ikke rigtigt som om at hun havde et valgt...
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"T.. Tak.." Mumlede hun stile, og pressede hendes hoved imod Crickers. Hun prøvede desperat at holde hendes anden vinge stille, så den ikke ville gøre det samme som den første som brækkede ,og hun bed sine tænder hårdt sammen. Hun kiggede så op på Cricker, og pressede sine halvblå kolde læber sammen inden hun fik hendes navn hvisket frem.
"Sylvya..." Sagde hun kort, og pressede så sit hoved imod Crickers brystkasse, og holdt fast i hans bluse, imens hendes brækkede vinge bare hang halvdød bag hende.
Gæst- Gæst
Der gik ikke ret lang tid før at de var kommet hjem til Cricker. Det var en lille hytte, hvor man sagtens kunne se at der nok kun boede en. Cricker smilede til Sylvya da han gik indenfor med hende i armene. Cricker lagde hende ned i hans seng og gav hende dynen på så den lå tæt om hende. "Nu håber jeg at du får varmen, så vil jeg lige se hvad jeg kan gøre ved den vinge der" Sagde han og smilede til hende, idet han gik over på den anden side og kiggede på vingen for at se hvor alvorligt det egentlig var.
Gæst- Gæst
"I.. Ik gå.." Kaldte hun desperat. Hun klynkede så, da hendes bevægelse havde fået hendes vinge til at hoppe en enkelt gang. Da hun så så at Cricker ikke var på vej væk, kiggede hun lidt forlegent ned, og bed sin underlæbe blidt.
Hendes vinge var brækket, og ville ikke rigtigt kunne hjælpes, hvis ikke at Sylvyas krop selv kunne gøre dette. Hun kiggede tilbage på Cricker kort, og lagde så langsomt hendes hoved på hendes pude igen.
"D.. D. Den sk.. Skal nok.. Nok h.. Heale s.. S.. Sigselv.. Sk.. Skal.. Skal.. B.. Bare h.. Have.. Varmen.." Hun peb en enkelt gang da hendes vinge lavede et spjæt.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"N.. Nej.. Nej, jeg sk.. Skal bare.. Bare have varmen.. S.. Så skal d. .Den nok.. Nok heale igen.." Sagde hun med en rystende stemme, tudeligtvis på grænsen til at skulle tude, men hun kvalte det, og bed sig hårdt i læben
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Uhm.. J.. Jeg.. Er en djævel.. Det du så var.. En portal fra.. Fra mit hjem.. Jeg.. Må ikke komme tilbage, mere end to timer om dagen nu.. Pågrund af min gamle mester.. Han.. Fandt sig ikke i den person jeg er.. Så.. Han forviste mig.." Fortalte hun langsomt og stille. Hun var lige nu, egentligt temmeligt ligeglad med om Cricker kendte til det.. Han havde jo hjulpet hende, og hvad skulle han dog bruge informationen til? Andet end tilfredsstile hans nysgerighed?
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Efter få minutter hvor hun lå og spændte kroppen, sagde hendes vinge to knæk, og hendes knogle havde samlet sig på begge de brækkede punkter. Hun peb en enkelt gang da det skete, ellers vidste hun ikke megen mere ynk. Hendes vinger baskede begge blidt, inden de behageligt samlede sig bag hendes ryg. hun trak vejret langsomt, og dybt, imens hun bed sig blidt i læben.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Tak.. Fordi at du hjalp mig.. Og nej, nej.. De kommer skam ikke.. De gider ikke at forlade helvedet.. Andet end hvis at de skulle.. Og de har ingen grund til at ville efter mig.." Sagde hun, og lod tog fingre, 'gå' op af hans brystkasse, imens hendes øjne forblev på hans. Cirkler begyndte langsomt at forme sig i hendes øjne, og de før lysegrønne øjne, fik en røder, og rødere glød, imens hun kiggede ham i øjnene. Han ville nok kunne mærke en mærkeligt følelse, og hvis ikke han brækkede deres øjnkontakt, ville hun hypnotisere ham. Han fortsatte sit søde, og lettere forførende smil, imens hendes finger, nåede op til Crickers hals, og hun strøg blidt to fingre hen af hans hals, og op til hans hår, som de strøg sig ind imellem, og så ned der fra igen.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Jaa.. Slappe af.. Passer mig fint. Kunne dog.. Finde på mange... Sjovere tig.. Jeg syntes kunne være.. Sjovere..." Sagde hun, og smilede bredt. Hun prøvede så at gribe fat i Crickers bluser, og trække ham ned så han lå på ryggen, og så at sætte sig over ham, med knæende på hver side af Cricker, og hendes hoved over hans. Hun lagde sine hænder på hans kinder, for venligt, at holde hans øjne på hendes, imens hun fortsat prøvede at hypnotisere ham hendes læber forblev tæt ved hans, og strejfede dem næsten.
"Måske skulle jeg.. Betale.. Min redningsmand på en mere.. Tilfredstillende.. Måde?" Sagde hun og smilede stort, imens hun fortsat stirede i hans øjne. Nu kæmpede hun ekstra godt, for at få Cricker i en hypnose, da hun ikke ville have ham til at nå og reagere på det, specielt var hun egentligt ikke interesseret i at have noget med ham.. medmindre han tog imod, og tog hende... Men det regnede hun nu ikke med.. Nu ville hun bare have ham hypnotiseret, se om der var nogen interessante verdigenstande i huset, og så smutte.. Så kunne venlige lille Cricker lære lidt bedre, hvem Sylvya var..
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Det.. Ved du udemærket godt søde.." Svarede hun med et smile, og nærmede så Crickers læber med sine egne, og kyssede ham blidt. Hendes læber havde fået deres varme tilbage, og hende blide silkelæber, fjernede sig ikke fra Crickers, og hun pressede sigselv imod Crickers krop. Hendes fingerspidser gled, næsten drillende ind under hans underbuksers kant, men gik dog ikke længere end der, hvor hun blidt strøg sine varme fingerspidser fra side til side. Hun Bed så blidt Crickers underlæbe, og hev drillende i den med et bredt smil, imens hende øjne forblev på hans.
"Bare.. Lad mig.." Sagde hun så med en stille hvisken, og smilede stort, imens hun nu gjorde det sidste for at hypnotisere ham, og hvis det lykkedes hende, ville hun få kontrol over Cricker. Cricker skulle virkeligt få sine tanker på led, hvis at han skulle brække fri fra dette nu, med mindre han kunne få Sylvya stoppet..
Gæst- Gæst
Cricker tog sine arme omkring hende og nærmest væltede hende ned på sengen så han nu lå ovenpå hende og han kiggede ned på hende. Han kunne skam også drille hvis det var, det hun kunne lide. Han kyssede hende på halsen og begyndte at føre sin hånd fra hendes mave og længere ned, men kun lige så han ikke rørte hende imellem benene. Han blev ved i et stykke tid og legede med hende for at se om det pirrede hende. Hvorefter han stoppede og kiggede på hende igen.
Gæst- Gæst
"Så må du kæmpe lidt for det smulkke..." hun smilte stort, og brugte så det ene ben til at få dem drejet, så de faldt ned fra sengen, imens hun grinte højt. Da de så landede, lagde hun en hånd på hans skulder, og pressede hårdt ned, som om hun prøvede at holde ham nede, og kyssede ham så intenst. Hun bed ham lidt hårdt i underlæben imens hun smilede bredt. Hun ville have at han skulle bekæmpe hende, og håbede at han kunne gætte det. Hun havde ikke mange kræfter til sådan et formål, så hun ville ikke være svær at få skubbet rundt.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Livet. er en kamp.. Du må kæmpe for at få hvad du vil h..." Sylvya blev afbrudt og hvæsede da hendes hånd blev fjernet, dog var dette hvæs ikke fjendtligt, men i stedet blot legsomeligt, og med et stort smil. Hun stønnede en enkelt gang da hun blev presset imod vægen, og slyngede med det samme sine ben omkring Cricker, for at holde ham tæt. Hun stønnede så en enkelt gang igen da han begyndte at tage på hende, og hun lod sine hænder glide ned af hans sider, og ned over hans mave, og lod finger spidserne glide ind under hans underbukser, dog ikke længer til andet end at kunne prikke til den med sidsen af hendes negle. Hun smilede så stort af det han sagde og fniste kort. Hun kiggede nu igen i hans øjne, og ville ikke have at han stoppede. hun vidste ikke om det ville virke, men det virkede før som om at øjnkontakt tændte ham, og fik ham interesseret, så det prøvede hun igen. Da han så fjernede sine hænder, hvæsede hun lavt. Hun lagde hurtigt sine arme omkring Cricker.
"Nej nej, nu færdiggøre du hvad du har startet snuske..." Sagde hun med et stort smil, og bed så Crickers skulder hårdt. Hvis ikke han havde barkhud på, ville det lave små bidehuller. Hun holdt sig fast imod Cricker, med sine ben og arme omkring ham. hendes vinger slog langsomt ud fra hendes ryg, og baskede en enkelt gang.
Gæst- Gæst
Side 1 af 2 • 1, 2
» Koncert under the moon ~Cricker::privat~
» when nightmares comes 2 life // Cricker-privat//
» A devious trap. // Privat - Cricker //
» midt om dagen? ~ Cricker (Privat)
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Man 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa
» Athena Akademiet
Tors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift
» Maybe a freind? / Apolline
Tirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus