Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Firefly, firefly give me your light //privat=Gabriella// EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Firefly, firefly give me your light //privat=Gabriella// EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Firefly, firefly give me your light //privat=Gabriella// EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Firefly, firefly give me your light //privat=Gabriella// EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Firefly, firefly give me your light //privat=Gabriella// EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Firefly, firefly give me your light //privat=Gabriella// EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Firefly, firefly give me your light //privat=Gabriella// EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Firefly, firefly give me your light //privat=Gabriella// EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Firefly, firefly give me your light //privat=Gabriella// EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Firefly, firefly give me your light //privat=Gabriella// EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Firefly, firefly give me your light //privat=Gabriella//

Go down

Firefly, firefly give me your light //privat=Gabriella// Empty Firefly, firefly give me your light //privat=Gabriella//

Indlæg af Allen Søn 5 Dec 2010 - 16:47

Sted: Forêt- skoven
Klokken: lidt over midnat
Omgivelser: mørkskov, en lille åben plads med ildfluer
Verjet: Koldt
Påklædning: En rødlig nederdel og en sort hætte trøje. Håret er sat op i to flætninger (se avatar)

En skikkelse sad op af et træ dybt inde i skoven. Denne skikkelse tilhørte en ung kvinde/pige ved navn Michi. Hun var nu ikke helt normal ,da hun ikke længere var menneske. Hun var en engel og havde været det i snart 300 år men hun følte sig ikke særlig speciel da hun ikke havde fået hendes vinger indnu.
Hun sad og kiggede på de mange ildfluger som fløj rundt om hende "ildfluger, ildfluger giv mig dit lys" mumlede Michi, det lød lidt som en besværgelse men da hun var barn og menneske havde hun lært at vis man sagde de ord foran en ildfluge ville man få held og glæde. Selvom det nok ikke passede havde man da lov til at prøve.
Allen
Allen
Advanced Beginner (Rank 7)

Bosted : Terren

Antal indlæg : 123


Tilbage til toppen Go down

Firefly, firefly give me your light //privat=Gabriella// Empty Sv: Firefly, firefly give me your light //privat=Gabriella//

Indlæg af Gæst Søn 5 Dec 2010 - 16:51

Gabriella kom gående. hun samlede ildfluerne i en krukke så hun havde en lygte. hun nynnede glad. hun satte sin ildflue lygte op af et træ og satte sig. hun sad med en trøje og syede. hun så på en skitse i en bog. "Hm.. jeg mangler fjer" sagde hun

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Firefly, firefly give me your light //privat=Gabriella// Empty Sv: Firefly, firefly give me your light //privat=Gabriella//

Indlæg af Allen Søn 5 Dec 2010 - 17:01

Michi hørte noget eller nogen sige et eller andet så hun rejste sig op da hun ikke vidste om denne person var en ven eller fjende. Der gik ikke langtid før hun fik øje på en ung kvinde som var i gang med at sy. Væsken/blodet i den unge kvindes krop tilhørte et menneske. Den unge kvinde vækkede en nysgerrighed i Michi så hun bevægede sig langsomt hen til hende
"godaften" sagde Michi og smilte venligt som hun altid gjorder. "Hvad laver du ude så sent?"
Allen
Allen
Advanced Beginner (Rank 7)

Bosted : Terren

Antal indlæg : 123


Tilbage til toppen Go down

Firefly, firefly give me your light //privat=Gabriella// Empty Sv: Firefly, firefly give me your light //privat=Gabriella//

Indlæg af Gæst Søn 5 Dec 2010 - 17:04

åh hej, jeg sidder og laver på en af.... min fars gamle trøjer" sagde hun. det sidste sagde hun med sorg. hun lå trøjen og lukkede bogen. hun lå en hånd mod sit ansigt og med et rystede hun. hun græd ned i sin hånd. nogle af hendes tåre ramte hendes ben. hendes hår dækkede hendes ansigt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Firefly, firefly give me your light //privat=Gabriella// Empty Sv: Firefly, firefly give me your light //privat=Gabriella//

Indlæg af Allen Søn 5 Dec 2010 - 17:11

Michi satte sig på hug foran Gabriella og lag forsigtigt en hånd på Gabrielle's skulder. Hun viste ikke om det var nogen god ide at spørger, da hun nok allerede vidste svaret , men uden at hun tænkte over det åbnede hendes mund sig og ordene kom ud " er han i en anden verden?" spurte hun lavt, næsten uhørligt.
Allen
Allen
Advanced Beginner (Rank 7)

Bosted : Terren

Antal indlæg : 123


Tilbage til toppen Go down

Firefly, firefly give me your light //privat=Gabriella// Empty Sv: Firefly, firefly give me your light //privat=Gabriella//

Indlæg af Gæst Søn 5 Dec 2010 - 17:13

det har mine forældre været i 9 år nu" sagde hun trist

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Firefly, firefly give me your light //privat=Gabriella// Empty Sv: Firefly, firefly give me your light //privat=Gabriella//

Indlæg af Allen Man 6 Dec 2010 - 18:11

"9 år siden? det er langtid , men du skal vide at de er et bedere sted nu" sagde Michi med en beroligene og lav stemme. Dog var det ike sikkert at det bille hjælpe men hun ville ikke spørger om hvorfor de døde, da spørsmålet kunne være for smertefuldt. Michi lag armene om Gabriella og knuede hende blidt og trøstene ind til sig. "Shh, det skal nok gå" sagde hun
Allen
Allen
Advanced Beginner (Rank 7)

Bosted : Terren

Antal indlæg : 123


Tilbage til toppen Go down

Firefly, firefly give me your light //privat=Gabriella// Empty Sv: Firefly, firefly give me your light //privat=Gabriella//

Indlæg af Gæst Fre 10 Dec 2010 - 9:57

jeg ville ønske at den varulv tog mig istedet for mine forældre, min søster behøver dem" sagde hun

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Firefly, firefly give me your light //privat=Gabriella// Empty Sv: Firefly, firefly give me your light //privat=Gabriella//

Indlæg af Allen Fre 10 Dec 2010 - 12:41

"din søster? , jeg er sikker på hun er glad for at have en søster som dig" forklarede Michi "men det ville jo heller ikke være bedere vis varulven havde taget dig, " sagde Michi og var enlig overrasket over at dette menneske havde set en varulv og havde overlevet.
"tror du på overnaturlige væsner udover varulve?" spurte hun og satte hovedet på skrå. Hun tænkte på hendes egen race, mon hun kendte til engle?
Allen
Allen
Advanced Beginner (Rank 7)

Bosted : Terren

Antal indlæg : 123


Tilbage til toppen Go down

Firefly, firefly give me your light //privat=Gabriella// Empty Sv: Firefly, firefly give me your light //privat=Gabriella//

Indlæg af Gæst Fre 10 Dec 2010 - 17:01

ja jeg kender til andre racer, jeg har stødt på vampyre, og demoner" sagde hun

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Firefly, firefly give me your light //privat=Gabriella// Empty Sv: Firefly, firefly give me your light //privat=Gabriella//

Indlæg af Allen Lør 11 Dec 2010 - 12:29

//kan du please ikke skrive lidt mere? //

"De er ikke de eneste væsner, som du nok allerede ved " sagde michi og smilte "der findes også, elvere og engle " hun havde dog aldrig set en elver da de mest gemte dig i skoven.
"jeg er intet menneske, eller i hver fald ikke mere" mumlede hun, selvom at hun var en engel, kunne hun ikke få hendes vinger ud. Det gjorder for ondt, da de på en måde sad fast inden i hende.
Allen
Allen
Advanced Beginner (Rank 7)

Bosted : Terren

Antal indlæg : 123


Tilbage til toppen Go down

Firefly, firefly give me your light //privat=Gabriella// Empty Sv: Firefly, firefly give me your light //privat=Gabriella//

Indlæg af Gæst Lør 11 Dec 2010 - 15:32

jeg ved godt at der er flere racer, men har aldrig set andre" sagde hun. hun tog et billede af en dreng og smilede glad. "Hvad mon han laver nu" mumlede hun, og knuede billedet ind til sig. hun rødmede lidt ved at tænke på ham. hun rystede så på hoved.

/skal jeg nok/

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Firefly, firefly give me your light //privat=Gabriella// Empty Sv: Firefly, firefly give me your light //privat=Gabriella//

Indlæg af Allen Søn 12 Dec 2010 - 17:35

"hvem er det på billedet?" spurte michi, og pegede på det lille billed, som Gabriella knuede ind til sig. Hun satte hovedet på skrå da Gabriella rødmede svagt.
Hun havde selv ikke nogen tæt på sig, i hver fald ikke længere. Men det var hendes eget valg, hun fik sjældent venner selvom hun var venlig og hun ville helst være alene, da hun var bange for at stole alt for meget på fremmede mere.
Allen
Allen
Advanced Beginner (Rank 7)

Bosted : Terren

Antal indlæg : 123


Tilbage til toppen Go down

Firefly, firefly give me your light //privat=Gabriella// Empty Sv: Firefly, firefly give me your light //privat=Gabriella//

Indlæg af Gæst Man 27 Dec 2010 - 12:05

det er en dreng jeg kender, han er mega sød" sagde hun og smilede. "Hans navn er crisker, han er en demon" sagde hun og rødmede. "Hvorfor rødmer jeg hver gang jeg tænker på ham" mumlede hun

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Firefly, firefly give me your light //privat=Gabriella// Empty Sv: Firefly, firefly give me your light //privat=Gabriella//

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum