Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
2 halv vampyr i en gyde. //Rose=privat// EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
2 halv vampyr i en gyde. //Rose=privat// EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
2 halv vampyr i en gyde. //Rose=privat// EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
2 halv vampyr i en gyde. //Rose=privat// EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
2 halv vampyr i en gyde. //Rose=privat// EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
2 halv vampyr i en gyde. //Rose=privat// EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
2 halv vampyr i en gyde. //Rose=privat// EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
2 halv vampyr i en gyde. //Rose=privat// EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
2 halv vampyr i en gyde. //Rose=privat// EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
2 halv vampyr i en gyde. //Rose=privat// EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

2 halv vampyr i en gyde. //Rose=privat//

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Go down

2 halv vampyr i en gyde. //Rose=privat// Empty 2 halv vampyr i en gyde. //Rose=privat//

Indlæg af Gæst Søn 5 Dec 2010 - 18:16

sted:mørk gyde
tid:midnat
dag: idag
vejr: sne

Devil gik stille og roligt ind i en mørk gyde det var koldt og der lå sne over det hele. han var langt væk hjemmefra men aligevel nød han det at gå der for sig selv i mørket men mens han gik der i gyden gik han ved et uheld ind i en fremmede pige han anede ikke hvem eller hvad hun var og sagde "hvad laver du i den her gyde på den her tid af natten?" han stod bare og kiggede på hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

2 halv vampyr i en gyde. //Rose=privat// Empty Sv: 2 halv vampyr i en gyde. //Rose=privat//

Indlæg af Gæst Søn 5 Dec 2010 - 18:28

Rose var ude at gå, hun var faktisk på vej hjem, men i stedet for at gå hele vejen udenom valgte hun at gå ind i gennem en gyde...
Rose var anderledes pga hendes øjne 2 afspejlinger af 2 personligheder der gemte sig i denne unge krop.

Den første personlighed der kom af det blå øje, var elver pigen Rose, hun var den personlighed der næsten altid var ude, hun var en glad ung pige der dog blev forvirret nogle gange, og godt kunne være lidt glemsom

Den anden personlighed, var af det gyldne øje, der som når hun manglede blod viste sig at være rødt. Men hun var den frække lidt onde pige det gemte på en lang årrække angreb på mennesker. Hun gik under navnet Red

Men det var ikke fordi de to piger ikke var i harmoni, for det var de, de kunne føle hvad hinanden gjorde og sagde og nogle gange kom den anden til at sige hvad personen inden i tænkte.

Rose stoppede brat op da en person gik ind i hende "ehm...jeg skyder genvej?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

2 halv vampyr i en gyde. //Rose=privat// Empty Sv: 2 halv vampyr i en gyde. //Rose=privat//

Indlæg af Gæst Søn 5 Dec 2010 - 20:08

"hmm... okay hvor skal du da hen" sagde Devil som stod og beundret Rose og tænkte * hvad er hun tog for en pige* han blev bare ved med at stå og kigge på hende for hun var en rigtig køn pige men Devil havde aldrig ladet nogen komme ind bag den kolde person og han ville heller aldrig lade nogen gøre det men han fandt aligevel den unge pige uderst intresant

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

2 halv vampyr i en gyde. //Rose=privat// Empty Sv: 2 halv vampyr i en gyde. //Rose=privat//

Indlæg af Gæst Søn 5 Dec 2010 - 20:14

Rose smilte venligt "heh, ejg er på vej hjem" hun pegede mod en altan man kunne se herfra "jeg bor derinde i min lejlighed" hun så på ham "ehm... hvad kigger du på, med den lille interesserede måde at se på" hun rødmede en lille smule og så så mod jorden et lille kort stykke tid

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

2 halv vampyr i en gyde. //Rose=privat// Empty Sv: 2 halv vampyr i en gyde. //Rose=privat//

Indlæg af Gæst Søn 5 Dec 2010 - 20:34

Devil smilte og sagde " okay men jeg kigger på dig. hvad er du for en? jeg har aldrig set sådan en som dig " og han kiggede bare på hende han var forundret over at hun var så stille og han vidste ikke rigtig hvad han skulle sige til hende

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

2 halv vampyr i en gyde. //Rose=privat// Empty Sv: 2 halv vampyr i en gyde. //Rose=privat//

Indlæg af Gæst Søn 5 Dec 2010 - 20:36

Rose rødmede lidt "uhm, jeg er en halv elver og halv vampyr, afspejlet i 2 personligheder der er bevidst om hinanden eksistere, men tro mig du vil ikke møde red lige nu, så ville du bare ende med at få stukket et øje ud eller 2"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

2 halv vampyr i en gyde. //Rose=privat// Empty Sv: 2 halv vampyr i en gyde. //Rose=privat//

Indlæg af Gæst Søn 5 Dec 2010 - 21:49

"uhh er det nu jeg skal blive bange" sagde han for han er ikke bange for at dø det havde han aldrig været men hun virkede meget truene overfor ham og han tænkte * hvad er hun nu ude på?*

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

2 halv vampyr i en gyde. //Rose=privat// Empty Sv: 2 halv vampyr i en gyde. //Rose=privat//

Indlæg af Gæst Søn 5 Dec 2010 - 21:51

Rose smilte sødt "men jeg må vel se at komme videre, det er lidt kold med al den sne... men du må gerne komme med op hvis det er du vil have lidt varme" hun smilte stadig sødt "og du må også godt lade være hvis du ikke vil"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

2 halv vampyr i en gyde. //Rose=privat// Empty Sv: 2 halv vampyr i en gyde. //Rose=privat//

Indlæg af Gæst Søn 5 Dec 2010 - 22:01

Devil tænkte lidt over tilbudet om han ville for han havde ikke travlt. der var ikke noget han skulle nå han kunne bare godt li at gå om natten men han var jo osse en del af nattens skabninger men han sagde "ja jeg vil gerne med hjem til dig" og smilede

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

2 halv vampyr i en gyde. //Rose=privat// Empty Sv: 2 halv vampyr i en gyde. //Rose=privat//

Indlæg af Gæst Søn 5 Dec 2010 - 22:04

Rose smilte stille "så kan du måske få en bloddonor pose hvis du er sulten" hun begyndte stille at gå forbi ham og hen til sin opgang for så at gå op og låse op hun lod døren stå åben til ham, og i mens fandte hun 2 donor poser frem

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

2 halv vampyr i en gyde. //Rose=privat// Empty Sv: 2 halv vampyr i en gyde. //Rose=privat//

Indlæg af Gæst Søn 5 Dec 2010 - 22:51

//smutter i seng søde, sov godt//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

2 halv vampyr i en gyde. //Rose=privat// Empty Sv: 2 halv vampyr i en gyde. //Rose=privat//

Indlæg af Gæst Søn 5 Dec 2010 - 23:53

han gik med ind til hende og tog pænt imod den bloddonerpose og begyndte at drikke med hende og sagde "tak det er dejligt med noget blod igen" han smilede til hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

2 halv vampyr i en gyde. //Rose=privat// Empty Sv: 2 halv vampyr i en gyde. //Rose=privat//

Indlæg af Gæst Man 6 Dec 2010 - 11:39

Rose smilte venligt "hehe, det manglede da bare" hun rødmede en lille smule og drak så noget af sin egen donor pose "men så...hvad lavede du ude i gyderne på dette tidspunkt...?" hun satte sig op på køkkenbordet

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

2 halv vampyr i en gyde. //Rose=privat// Empty Sv: 2 halv vampyr i en gyde. //Rose=privat//

Indlæg af Gæst Man 6 Dec 2010 - 13:45

han svarede bare " jeg kan bare godt li at gå rundt i mørket" for han var vokset op alene i mørkede og nød bare at gå rundt i gyder og alle andre stille og mørke steder for det var der han følte sig i det bedste humør efter alt det han har været udefor gennem sit lange liv

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

2 halv vampyr i en gyde. //Rose=privat// Empty Sv: 2 halv vampyr i en gyde. //Rose=privat//

Indlæg af Gæst Man 6 Dec 2010 - 13:49

Rose smilte venligt "heh, jeg er glad for at du kan lide mørket, det er der nemlig ikke så mange der kan mere" hun smilte stille og så på ham "...jeg håber at du har det godt med at der er lys herinde, ellers så slukker du det bare" hun smilte venligt til ham

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

2 halv vampyr i en gyde. //Rose=privat// Empty Sv: 2 halv vampyr i en gyde. //Rose=privat//

Indlæg af Gæst Man 6 Dec 2010 - 13:53

" så længe det ikke er uv lys så klare jeg det nok så længe man er vokset op i mørket vil man jo holde af det" sagde han for det var jo sandheden og tænkte *hun er da en sød pige*

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

2 halv vampyr i en gyde. //Rose=privat// Empty Sv: 2 halv vampyr i en gyde. //Rose=privat//

Indlæg af Gæst Man 6 Dec 2010 - 14:00

hun smilte stille "hihi, ja det er det vel" hun begyndte at slukke lyset rundt omkring og satte sig så ned i sin sofa inde i stuen "hmm hvad var det nu du hed igen?" sagde hun og så ud mod ham i køkkenet
hun foldede sig dog lidt sammen fordi hun frøs

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

2 halv vampyr i en gyde. //Rose=privat// Empty Sv: 2 halv vampyr i en gyde. //Rose=privat//

Indlæg af Gæst Man 6 Dec 2010 - 14:10

han sagde " jeg har det fint med det lys der er her men nok er det få der kan li mørket nu men så er der mere plads at gå på alene for os der kan li det" og tænkerene kørte bare rundt i hovedet på ham hvordan hun enlig var

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

2 halv vampyr i en gyde. //Rose=privat// Empty Sv: 2 halv vampyr i en gyde. //Rose=privat//

Indlæg af Gæst Man 6 Dec 2010 - 14:13

Rose puttede sig ned under et tæppe "...det er koldt" sagde hun stille og sukkede dybt hvorefter hun så så mod ham "...kommer du ikke ind og sætte dig ned i stedet for at stå derude i køkkenet" hun smilte stille og puttede sig ordentligt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

2 halv vampyr i en gyde. //Rose=privat// Empty Sv: 2 halv vampyr i en gyde. //Rose=privat//

Indlæg af Gæst Man 6 Dec 2010 - 14:17

han nikkede og sagde " ja " og gik ind og satte sig ved siden af hende og så hende i øjene og tænkte *hvor er hun en køn og sød pige* og sagde i stedet "hvad har du lyst til at lave?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

2 halv vampyr i en gyde. //Rose=privat// Empty Sv: 2 halv vampyr i en gyde. //Rose=privat//

Indlæg af Gæst Man 6 Dec 2010 - 14:21

Rose smilte stille da han satte sig "hmm det ved jeg ikke, havde nemlig ikke planlagt noget som helst da jeg ikke forventede at få en på besøg" hun smilte venligt til ham "men hvad har du lyst til at lave søde" hun grinte venligt af ham

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

2 halv vampyr i en gyde. //Rose=privat// Empty Sv: 2 halv vampyr i en gyde. //Rose=privat//

Indlæg af Gæst Man 6 Dec 2010 - 15:11

"hmm det ved jeg heller je brugere det meste af min tid på at jage" han smilede til hende "jeg skal nok osse hjemad på et tidspunkt for har nogle ting jeg skal ordne og har en langt tur hjemad osse"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

2 halv vampyr i en gyde. //Rose=privat// Empty Sv: 2 halv vampyr i en gyde. //Rose=privat//

Indlæg af Gæst Man 6 Dec 2010 - 15:15

Rose nikkede stille "ok... gør det så noget hvis jeg falder i søvn mens du er her, og så kan du bare låse dig selv ud?" hun lagde sig ned på sofaen og smilte stille "... jeg håber i hvert fald jeg godt må"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

2 halv vampyr i en gyde. //Rose=privat// Empty Sv: 2 halv vampyr i en gyde. //Rose=privat//

Indlæg af Gæst Man 6 Dec 2010 - 15:30

" nej det gør det da ikke" sagde han og smildte til hende men han bare sad og kiggede på hende.og tænkede på alt det han skulle nå i løbet af natten inden solen stod op

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

2 halv vampyr i en gyde. //Rose=privat// Empty Sv: 2 halv vampyr i en gyde. //Rose=privat//

Indlæg af Gæst Man 6 Dec 2010 - 15:33

Rose smilte stille "tak hr" hun smilte sødt til ham før hun lagde sig til at sove i sofaen med et lille smil på læben "godnat hr" hun faldte stille i søvn

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

2 halv vampyr i en gyde. //Rose=privat// Empty Sv: 2 halv vampyr i en gyde. //Rose=privat//

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum