Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Nice.. And easy.. // Privat - Karin // - Page 2 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Nice.. And easy.. // Privat - Karin // - Page 2 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Nice.. And easy.. // Privat - Karin // - Page 2 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Nice.. And easy.. // Privat - Karin // - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Nice.. And easy.. // Privat - Karin // - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Nice.. And easy.. // Privat - Karin // - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Nice.. And easy.. // Privat - Karin // - Page 2 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Nice.. And easy.. // Privat - Karin // - Page 2 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Nice.. And easy.. // Privat - Karin // - Page 2 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Nice.. And easy.. // Privat - Karin // - Page 2 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Nice.. And easy.. // Privat - Karin //

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Go down

Nice.. And easy.. // Privat - Karin // - Page 2 Empty Sv: Nice.. And easy.. // Privat - Karin //

Indlæg af Gæst Tirs 7 Dec 2010 - 13:54

Karin rødmede utrolig meget og roede sig så i håret og sagde"tjo? det kan... jeg vel godt, det ikke fordi jeg arbejder i utrolig lang tid egenlig?, det blot en time ? ca hver dag eller ikke hver dag fordi har os andre der tager over, jeg kan jo ikke hele tiden være i fuld sving så ville man nedbryde sin krop men det er en aftale" hun grinte let og strakte sin hånd frem til Gavorn for at ku gi hånd på deres aftale de så småt var ved at have. Et tilfredst smil var over hendes læber og hun ku ikke lade vær med at se anderledes på Gavorn nu`?, dog det med at ha noget pænt og se på gjorde hende en smugle nervøs fordi det var jo temmelig? drastisk sagt men. hun ville vel overleve at blive kigget lidt på i ny og næ? det var jo ikke fordi det sådan skadet at han kiggede på hende?, det ville hun jo ikke ligefrem dø af?.
og så mente han det heller ikke seksuelt kunne hun se på ham, dog.... ?

"Så? må jeg os tag et bad hjemme ved dig efter arbejder, fordi jeg kommer jo nok direkte fra arbejde hen til dig så? vis det da er iorden og hva er min løn så?" hun betragtede ham lidt og ville først vide hva lønnen var og de maximale timer hun nu skulle arbejde der?.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nice.. And easy.. // Privat - Karin // - Page 2 Empty Sv: Nice.. And easy.. // Privat - Karin //

Indlæg af Gæst Tirs 7 Dec 2010 - 16:34

Gavorn smilede stort da hun godtog arbejdet, og rakte en hånd ud. Han nikkede kort, og tog så imod hendes, med sine varme fingre, og rystede dem en enkelt gang, med et godtagende nik.
"Fantastisk.. Det sætter jeg sandeligt stor pris på.." Sagde han, med et stort og venligt smil. Hans flamme, gled igen igennem hans brune øjne, og han kiggede ind i Karins.
Gavorn lyttede til hendes spørgsmål, og nikkede langsomt. "Hmm ja.. Det må du skam gerne.. Der bor allerede to i lejligheden, men hvis Akane skulle være i bad når du kom, er der da stole at side på.." Sagde han, og nikkede et par gange. Han pegede så kort på Karin. "Du har vel ikke noget... Ville næsten være mærkeligt hvis du havde, men du har vel ikke noget imod katte.. Store.. Katte?" Spurgte han. Han svarede dog på hendes spørgsmål inden han ventede på svar på hans eget.
"Ja din løn vil komme an på dine arbejds tider, med et fleksibelt arbejd som dette.. Men den vil nok ligge omkring de 180 i timen.. Til en start.. Og så må vi se hvad der sker.." Sagde han, og nikkede kort.. "Men det ville ca komme op på, omkring, de 6300 om ugen.. Og det indregnet med de fem timer om dagen, der nok ca vil blive brug for.. Også lørdag og søndag.. Men som sagt.. Arbejdet er fleksibelt.." Fortalte han, og nikkede kort på hovedet.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nice.. And easy.. // Privat - Karin // - Page 2 Empty Sv: Nice.. And easy.. // Privat - Karin //

Indlæg af Gæst Ons 8 Dec 2010 - 20:13

Karin grinte let og sagde"Nej jeg har intet i mod katte så bare rolig jeg er jo os selv lidt en og aha? hende ? Akane er hun din kæreste" Karin foldede sine hlnder og lagde blidt hovedet på dem og havde det let på skrå i det hun blinkede forføende med øjnene og smilede til Gavorn fordi hun tænkte nok det var hans lille miss lover han havde boende der os?..
Hendes smil forsvandt ikke men forblev der på mens hun betragtede ham som hun nu gjorde og hun sagde stille"det lyder fair nok så vil jeg komme der hver dag på aftalt tidspunkt, dog vil jeg ikke sove der, min lejlighed er næsten lige i nærheden så tror det skam ville ku gå helt fint? dette her lille hjælpe til hjælpe noget... men hvornår får jeg så min løn ? en gang hver månede eller?" hun smilede og var temmelig selvsikker på at hun ku klare jobbet med bravour

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nice.. And easy.. // Privat - Karin // - Page 2 Empty Sv: Nice.. And easy.. // Privat - Karin //

Indlæg af Gæst Ons 8 Dec 2010 - 22:58

Gavorn klukkede lidt til hendes kommentar om at være en kat, og nikkede kort et par gange. Han lyttede så til hendes spørgsmål, og smilede stort. Han nikkede kort, og kiggede lidt ned på bordet, imens han klikkede en nelg imod det.
"Det er hun.. Fantastisk kvinde..." Sagde han, og så næsten helt drømmende ud. Han rømmede sig så, og satte sig rankt op igen, og kiggede tilbage på Karin. Han nikkede til hendes næste kommentare, og så tænkende ud.
"Ja det passer også bedst.. Ved ikke om Akane ville være helt glad for at du
skulle bo sammen med os.. Og Fang ville nok heller ikke helt forstå de mange personer." Fortalte han, og lavede et par fagter med hans hånd, som stadigt var hvilet på bord kanten imens han smilede. "Jammen du vil få det som din fagforening vil have det. .Hvis at du har sådanne.. Ellers så finder vi to bare ud af den løsning der ville passe dig bedst.. Månedntlig eller hvert fjortnesdag.. Det der ville passe dig bedst.." Fortalte han, og nikkede et par gange.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nice.. And easy.. // Privat - Karin // - Page 2 Empty Sv: Nice.. And easy.. // Privat - Karin //

Indlæg af Gæst Søn 12 Dec 2010 - 11:47

Karin smilede og sagde"men bare rolig jeg flytter ikke ind men jeg vil komme ligeså snart du ringer til mig, og jeg formoder der kun er knap 4 minutter fra os når jeg løber der hen, det altid så sundt" hun grinte sødt og smilede i det hun stille så ham i øjnene og sagde"uuuhhh så hende her Akane er noget virkelig specielt hva?" Karin blinkede og sagde"det helt iorden med mig" hun rejste sig langsomt op da de var færdig og sagde"Nårh men skal vi gå så du kan vise mig hvor det nu er du bor og nummer og så kan vi udveksle numre så du altid kan få fat i mig" hun smilede kækt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nice.. And easy.. // Privat - Karin // - Page 2 Empty Sv: Nice.. And easy.. // Privat - Karin //

Indlæg af Gæst Søn 12 Dec 2010 - 19:05

Gavorn grinte lidt og nikkede et par gange. Han gættede på at hun nok også boede på, eller i nærheden af hotelet, siden hun sagde det. Da Karin så nævnte Akane, smilte han, og klukkede kort, med en nikken.
"Det.. Kan man godt sige.. Hun betyder meget for mig.. Vil gøre alt hvad der står i min magt for at beholde hende..." Sagde han, og kiggee næsten drømmende ned i bordet. Hans tanker flakkede imod Akanes smil, øjne, og smukke krop. Men han rystede på hovedet, og kom tilbage i nuet, og smilede til Karin. "Ja.. Ja, det er hun.. "
Gavorn spidste færdigt, og drak sig en tår mere af vinen. Han betalte en tjener, og rejste sig så også. Han gik så over ved siden af Karin, og lagde en arm omkring hende.
"Ja lad os det.." Sagde han med etsmil, og begyndte at lede hende ud af restauranten, imens han tog en lille bipper op af lommen, og trykkede på en knap, inden han lagde den tilbage. "Min chaufør vil være her om et øjeblik.." Sagde han med et smil, og gik bare hen af en tilfældig gade, imens han så ned i jorden. Han kiggede dog op på Karin igen.
"Har du nogen 'speciele' i dit live?" Spurgte han med et smil.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nice.. And easy.. // Privat - Karin // - Page 2 Empty Sv: Nice.. And easy.. // Privat - Karin //

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum