Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
Nice.. And easy.. // Privat - Karin //
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 2 af 2 • 1, 2
Sv: Nice.. And easy.. // Privat - Karin //
og så mente han det heller ikke seksuelt kunne hun se på ham, dog.... ?
"Så? må jeg os tag et bad hjemme ved dig efter arbejder, fordi jeg kommer jo nok direkte fra arbejde hen til dig så? vis det da er iorden og hva er min løn så?" hun betragtede ham lidt og ville først vide hva lønnen var og de maximale timer hun nu skulle arbejde der?.
Gæst- Gæst
"Fantastisk.. Det sætter jeg sandeligt stor pris på.." Sagde han, med et stort og venligt smil. Hans flamme, gled igen igennem hans brune øjne, og han kiggede ind i Karins.
Gavorn lyttede til hendes spørgsmål, og nikkede langsomt. "Hmm ja.. Det må du skam gerne.. Der bor allerede to i lejligheden, men hvis Akane skulle være i bad når du kom, er der da stole at side på.." Sagde han, og nikkede et par gange. Han pegede så kort på Karin. "Du har vel ikke noget... Ville næsten være mærkeligt hvis du havde, men du har vel ikke noget imod katte.. Store.. Katte?" Spurgte han. Han svarede dog på hendes spørgsmål inden han ventede på svar på hans eget.
"Ja din løn vil komme an på dine arbejds tider, med et fleksibelt arbejd som dette.. Men den vil nok ligge omkring de 180 i timen.. Til en start.. Og så må vi se hvad der sker.." Sagde han, og nikkede kort.. "Men det ville ca komme op på, omkring, de 6300 om ugen.. Og det indregnet med de fem timer om dagen, der nok ca vil blive brug for.. Også lørdag og søndag.. Men som sagt.. Arbejdet er fleksibelt.." Fortalte han, og nikkede kort på hovedet.
Gæst- Gæst
Hendes smil forsvandt ikke men forblev der på mens hun betragtede ham som hun nu gjorde og hun sagde stille"det lyder fair nok så vil jeg komme der hver dag på aftalt tidspunkt, dog vil jeg ikke sove der, min lejlighed er næsten lige i nærheden så tror det skam ville ku gå helt fint? dette her lille hjælpe til hjælpe noget... men hvornår får jeg så min løn ? en gang hver månede eller?" hun smilede og var temmelig selvsikker på at hun ku klare jobbet med bravour
Gæst- Gæst
"Det er hun.. Fantastisk kvinde..." Sagde han, og så næsten helt drømmende ud. Han rømmede sig så, og satte sig rankt op igen, og kiggede tilbage på Karin. Han nikkede til hendes næste kommentare, og så tænkende ud.
"Ja det passer også bedst.. Ved ikke om Akane ville være helt glad for at du
skulle bo sammen med os.. Og Fang ville nok heller ikke helt forstå de mange personer." Fortalte han, og lavede et par fagter med hans hånd, som stadigt var hvilet på bord kanten imens han smilede. "Jammen du vil få det som din fagforening vil have det. .Hvis at du har sådanne.. Ellers så finder vi to bare ud af den løsning der ville passe dig bedst.. Månedntlig eller hvert fjortnesdag.. Det der ville passe dig bedst.." Fortalte han, og nikkede et par gange.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Det.. Kan man godt sige.. Hun betyder meget for mig.. Vil gøre alt hvad der står i min magt for at beholde hende..." Sagde han, og kiggee næsten drømmende ned i bordet. Hans tanker flakkede imod Akanes smil, øjne, og smukke krop. Men han rystede på hovedet, og kom tilbage i nuet, og smilede til Karin. "Ja.. Ja, det er hun.. "
Gavorn spidste færdigt, og drak sig en tår mere af vinen. Han betalte en tjener, og rejste sig så også. Han gik så over ved siden af Karin, og lagde en arm omkring hende.
"Ja lad os det.." Sagde han med etsmil, og begyndte at lede hende ud af restauranten, imens han tog en lille bipper op af lommen, og trykkede på en knap, inden han lagde den tilbage. "Min chaufør vil være her om et øjeblik.." Sagde han med et smil, og gik bare hen af en tilfældig gade, imens han så ned i jorden. Han kiggede dog op på Karin igen.
"Har du nogen 'speciele' i dit live?" Spurgte han med et smil.
Gæst- Gæst
Side 2 af 2 • 1, 2
» Just another night in town // Privat - Karin //
» Take it easy-Brendon=privat
» Nice... or... ~ Luten [Privat]
» Hmpf! Nice? ~ Rin [Privat]
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Man 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa
» Athena Akademiet
Tors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift
» Maybe a freind? / Apolline
Tirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus