Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
Hm? er der nogen * Aziel(privat
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 1 af 2 • 1, 2
Hm? er der nogen * Aziel(privat
S : I teather
O : ingen at se i nærheden fordi det lukket
V : Udenfor er det koldt og der sne, men indenfor er der dæmpet lys og varme
Karin tog stille fat i døren, og det tog hende dog ikke lang tid at få denne dør op, hun var iført en lang hvid figursyet jakke der nærmest svævede over jorden og flagrede efter hende, samt hendes sorte hår var sat op i to hestehale der stille flugte hver en af hendes bevægelser(som billedet), samt hun havde sine katteøjne(aflange pupiller som en kat), katteøre(ingen menneskeøre), og lange hale, samt hendes lidt katteligende smukke negle, og hun havde nuttet katte killinge hjørnetænder foroven kun.
Hun åbnede stille døren og trådte indenfor blandt den lange smukke gang med billet salg og det hele, dog havde de lukket i dag, men der var stadig lys tændt og der var varme og glæde kunne man mærke. Hun kiggede stille rundt og fandt snart ind til selveste scenen, mens hun stille fik sig listet op på den og begyndte stille at nynne en sang mens hun dansede let over scenen
Gæst- Gæst
Sv: Hm? er der nogen * Aziel(privat
Gæst- Gæst
Hun betragtede dog det sorte hår, de matte men smukke blanke øjne og hans flotte vinger, den kropsbygning han havde?, han så utrolig unik og smuk ud, gad vide hva væsen han dog var.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Hun smilede lidt og sagde"Mit navn er Karin og jeg er halv menneske og halv animagus..... dog .. jeg har ingen kræfter ud over forvandlingen som du så... men jeg trampede ikke, jeg syntes nu jeg selv var meget elegant og let svævende over dette her lakeret gulv?" hun så undrende på ham og sagde"så du er en djævle? er i ikke onde eller noget i den stil" hun undersøgte ham lidt med blikket og smilede så
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Hun smilede lidt og så undersøgende på ham og sagde"så er du fuld djævle?" hun grinte let mens hun still strøg hårlokkerne der var løse til siden og sagde"Så? du bor under selveste theatrets? scene "nya"".
(Nya er hendes katte nuttete lyd at miauwe på)
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Senere...
Karin åbnet stille døren da de var trådt ud af elevatoren og lukket dem stille indenfor"her bor jeg" der var 2 sofaer forneden, hele væggen ud til byen var et stort glasvindu, meget stort, så var der en trappe der førte op til badeværelse og soveværelse. der var et bor ved sofaerne og et tv henne ved væggen nær køkkenet der os var neden under ved stuen... man ku gå op til badeværelset og se direkte ned i stuen, fordi der var galænder for."der er mad i køleskabet og sådan ellers er roomservice der altid"
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Karin slukkede efter noget tid bruseren og tog et håndklæde om sig og tørte sig let, mens hun stille satte det sorte hår i en hestehale så det ikke drillede, det lavede små krøller fordi det var vådt men ville blive glat igen når det endelig var blevet tørt. Karin gik stille ind i sit sove værelse med håndklædet om sig og betragtede Aziel og smilede i det hun sagde"oh!?... oh hey? Aziel, havde helt glemt du var her"
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
efter et stykke tid kom han ud igen. han havde bar overkrap og ellers bare hans bukser der var revet fra hinanden ved knæene. hans vinger glinsede fra vandet der stadig var i dem. hans hale fik frit løb til bare at svinge rundt omkring og han smilede kraftigt. han gik hen til hende "tak for alt det her" sagde han og gav hende endnu et kram sikker på at han ville blive slagtet hvis hans far så ham nu. tanken fik ham til at grine lidt.
Gæst- Gæst
Karin lagde sig stille i højre ende ud mod det store vindu dog var sengen langt der fra, men hun vendte stille den vej og lukkede blidt øjnene i mens hun lå der og så rigtig nuttet ud?,. når hun nu lå der, tja... så havde hun en vane når hun sov at få sin hale og øre frem?, mærkeligt nok men sådan var det... så hendes hale lå blidt op af hendes lår og ørene vibrerede lidt hvor gang der var pusle lyde
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
*AAAAAAH!!!!!! hva har jeg... OMG! arh!!!! hva skal jeg gøre?? dette er ikke til at tro har jeg lagt op af ham!?* Hun rødmede meget og var helt rød i ansigtet og meget flov. Hun anede ikke hva hun skulle sige?, men hun sad bare der og betragtede ham.... hun satte sig mere op nu og sad helt op mens hun betragtede Aziel flovt og sagde"undskyld det var..." hun gik hurtigt ud af sengen og håbede ikke Aziel havde vågnet.. hun tog et håndklæde der var tørt og gik hurtigt ud til bruseren og tændte den... hun havde brug for et langt bad for at vågne helt op og ryste dette af sig.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Side 1 af 2 • 1, 2
» Snart mørkt og ikk et øje at se nogen steder.. //Malakel=privat//
» Gamle minder har det med at dukke op? dog nogen kan være af den gode slags(Erick ::privat
» the new year and a new start in life ? Dosent that sounds GREAT!? or what x'D (Velarian ::: Nogen lunde privat
» Smile Oh face- Aziel
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Man 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa
» Athena Akademiet
Tors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift
» Maybe a freind? / Apolline
Tirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus
» The darkness - [Zakaroff]
Fre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont
» New experiences - [DuChance]
Fre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham
» Out of the ordinary - Nightrage