Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Hm? er der nogen * Aziel(privat EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Hm? er der nogen * Aziel(privat EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Hm? er der nogen * Aziel(privat EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Hm? er der nogen * Aziel(privat EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Hm? er der nogen * Aziel(privat EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Hm? er der nogen * Aziel(privat EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Hm? er der nogen * Aziel(privat EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Hm? er der nogen * Aziel(privat EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Hm? er der nogen * Aziel(privat EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Hm? er der nogen * Aziel(privat EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Hm? er der nogen * Aziel(privat

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Go down

Hm? er der nogen * Aziel(privat Empty Hm? er der nogen * Aziel(privat

Indlæg af Gæst Man 6 Dec 2010 - 16:01

T : Nær 23:43

S : I teather

O : ingen at se i nærheden fordi det lukket

V : Udenfor er det koldt og der sne, men indenfor er der dæmpet lys og varme

Karin tog stille fat i døren, og det tog hende dog ikke lang tid at få denne dør op, hun var iført en lang hvid figursyet jakke der nærmest svævede over jorden og flagrede efter hende, samt hendes sorte hår var sat op i to hestehale der stille flugte hver en af hendes bevægelser(som billedet), samt hun havde sine katteøjne(aflange pupiller som en kat), katteøre(ingen menneskeøre), og lange hale, samt hendes lidt katteligende smukke negle, og hun havde nuttet katte killinge hjørnetænder foroven kun.
Hun åbnede stille døren og trådte indenfor blandt den lange smukke gang med billet salg og det hele, dog havde de lukket i dag, men der var stadig lys tændt og der var varme og glæde kunne man mærke. Hun kiggede stille rundt og fandt snart ind til selveste scenen, mens hun stille fik sig listet op på den og begyndte stille at nynne en sang mens hun dansede let over scenen

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

Hm? er der nogen * Aziel(privat Empty Sv: Hm? er der nogen * Aziel(privat

Indlæg af Gæst Man 6 Dec 2010 - 16:06

Aziel vågnede ved lyden af nogen på scenen. han havde elelrs lige lagt sig til at sove. han løftede sig op. han kunne lige står under scenen. han lange sorte hår var bundet stramt med nogle snore og hang ned over hans brystkasse. hans store sorte vinger var foldet på hans ryg men man kunne nemt se dem. han ventede lidt og lyttede til hvem det nu end var der var over ham. han åbnede lemmen i scenen og kiggede op på et væsen der så sødt ud på sin egen måde. hun havde katteøre - katteøjne - og han kunne også se en hale. han hoppede op på scenen og lukkede lemmen med et stort brog der gav echo i salen. han stod og kiggede mod hende ryg

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 6 Dec 2010 - 16:11

Karin sang stille en sang fra en disney klassiker det var os snevejr der i den nemlig og der var os et smukt stort varmt rum, dog .....? denne klassiker var næppe karins liv i afspejling. Hun sukket let i det hun hørte braget vendte hun sig hurtigt og forskrækket om og stivnede ved synet af dette væsne?*hva.... hav er han, og hvorfor.. hvorfor kan jeg ikke rør mig?* tænkte hun indtil hun igen fik styrke over sig selv og hurtigt ud af det blå?? gik bagud"hvem er du?... og hvad ... hvad laver du her?" hun betragtede ham stille og hun kom til at sige det på en måde som om de kendte hinanden hvilket de ikke gjorde. Hun sukket let og bed sig i underlæben og slikkede sig så efter noget tid over, over læben som en kat ville ha gjordt, mens hun spændte lidt i sin krop for at være klar til kamp vis han ville kæmpe??.
Hun betragtede dog det sorte hår, de matte men smukke blanke øjne og hans flotte vinger, den kropsbygning han havde?, han så utrolig unik og smuk ud, gad vide hva væsen han dog var.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 6 Dec 2010 - 16:16

"tjaa. hjeg havde næsten lige lagt mig til at sove da du begyndte at trampe oven på gulvet så ville se hvem det var. ud over det er jeg Aziel. en djævel med dæmoniske kræfter" sagde han og lagde effekt på det med at folde vingerne ud og flyve en runde o salen mens han kiggede på hende. og tænkte at hun da så meget smuk ud på sin egen måde.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 6 Dec 2010 - 16:19

Karin trak alle sine katte dele ind og så på ham og hun lignede et helt almindeligt menneske nu, hun havde dog stadig de små nuttede hjørnetænder og så havde hun de violet lilla øjne der var som twiligt fra nordlyset.
Hun smilede lidt og sagde"Mit navn er Karin og jeg er halv menneske og halv animagus..... dog .. jeg har ingen kræfter ud over forvandlingen som du så... men jeg trampede ikke, jeg syntes nu jeg selv var meget elegant og let svævende over dette her lakeret gulv?" hun så undrende på ham og sagde"så du er en djævle? er i ikke onde eller noget i den stil" hun undersøgte ham lidt med blikket og smilede så

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 6 Dec 2010 - 16:26

han smilte de han fløj ned til hende igen "jo da. vi er alle sammen onde. hvem tror du ellers der for naturkatastrofer til at ske. hvem der skubber gamle damer ud på gaden når bussen kommer kørene forbi. det er altså hårdt arbejde ikke at lade freden får magten i denne her verden" sagde han og grinte. han stod lidt tættere på hende og undersøgte hende. han foldede sine vinger sammen igen. og kom til at sige højt fra en tanke "det ser altså pænere ud når du ikke har dine katte træk trukket tilbage. og jo. når man ligger under scenen lyder det som om du tramper" sagde han og grinte lidt selvom han stadig havde hovedpine fra teateret før den dag.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 6 Dec 2010 - 18:00

Hun rødmede meget i det han stod så tæt på hende?, hvorfor sku han nu os gøre det, det onde væsen han nu sagde han var?, havde vel ikke brug for så meget kontakt som han søgte?. Karin rømmede sig let og så flovt ned og sagde"syntes du?" hun lod stille sin hale og øre komme frem igen samt de aflange pupiller var til at se igen i de violet lilla smukke blanke øjne af hendes.
Hun smilede lidt og så undersøgende på ham og sagde"så er du fuld djævle?" hun grinte let mens hun still strøg hårlokkerne der var løse til siden og sagde"Så? du bor under selveste theatrets? scene "nya"".
(Nya er hendes katte nuttete lyd at miauwe på)

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 6 Dec 2010 - 22:15

han smilte for sig selv ved hendes reaktion på det han sagde til hende ved at hun tog tingene frem igen. det var ikke en glæde han havde regnet med. han var glad indeni. "hvis du mener at begge mine forældre var djævle så ja" sagde han emd et smil "og nej. jeg bor ikke her. har ikke noget sted at bo. leder faktisk. men var træt så ville lægge mig lidt ned" han så op på hendes. hun var faktisk meget smuk som hun stod der. han kunne ikke lade være med at slå sin tempting til. ubevidst gjorde han at han udstrålede nogle stråler der fik ham til at se meget forførene ud for dem der ikke mente han allerede var smuk. ikke noget folk lagde mærke til. han kiggede nysgerigt på hende og gik igen hen til hende "hvad med dig.. hvor bor du. og hvorfor er du halv kat. selvom det ikke skader dit udsene" sagde han. og næsten hviskede de sidste ord frem som om han var bange for hun skulle høre dem.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 6 Dec 2010 - 22:23

Hun rødmede let og så undrende på ham?*hvor ser han dog egenlig utrolig smuk ud, wauw* Hun smilede let og sagde"Hm? hvorfor... jeg er halv kat, min far er fuldblods animagus, og jeg har en mor der er menneske i ren blod så sker der noget når fuldblod og fuild menneske blod bliver blandet, så sker der det at DNaen ikke kan holde til det nogen gange og skubber endten det menneskelig helt væk eller det magiske DNA, eller blander det som er sket ved mig, jeg sku rigtig blive en rigtig sort kat men i stedet har det udviklet sig sådan her inde i mig fra fødslen såååå jeg kan ikke så godt li min mor, dog... er det ikke hendes skyld for at forelske sig, og nu det vel os meget bedre efter som du kan li det, du er vel den første der sådan har syntes det er nuttet??" hun grinte og sagde"eller sødt, og jeg bor på hotellet i DI morga det store dyre hotel, arbejder nemlig som zumba danselære på fitness centret nær hotellet"

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 6 Dec 2010 - 22:31

han smilte. ordene om at det ikke var så slemt når han kunne lide varmede ham. på en måde han aldrig havde følt. han gik hen til hende. "det der er da ikke bare nuttet. det er da mega sødt. og det ser godt ud" han tænkte ikke så meget over hvad han sagde og kunne ikke lade være med at folde sine vinger ud sammen med sin hale han ellers aldrig viste eftersom han lod som om det var et bælte. "det e rdet eneste jeg har" sagde han "det er der heller ingen der har sagt før er pænt så tror jeg ved hvordan du havde det før jeg snakkede" sagde han og rødmede lidt bagefter men gik ikke væk

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 6 Dec 2010 - 22:46

Hun så undrende på halen og sagde så" Wauw!" hun gik stille nysgerrigt mod ham som den lille kat hun nu var og berørte den let og sagde"du har en hale som mig eller... du har en hale dog ikke magen til min men du har en" hun smilede kært til ham og sagde"Oh? ja ... det har du ret i, men tak tror jeg?" hendes sorte pjuskede nuttede hale viftede stille fra side til side elastisk. Hun smilede sødt til ham og betragtede ham lidt iu det hun gik nervøst bagud og sagde"Hm? så ... du har sovet her det meste af natten eller nætterne i vintetr tiden?, hva med... med at komme med mig hjem og sove dr i varmen? så måske få job et sted, jeg skal nok hjælpe"

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 7 Dec 2010 - 8:45

han lod som om han tænkte over det. sandheden var at han allerede havde bestemt sig før hun havde talt ud. jobbet var han ligeglad med. "jo tak det vil jeg gerne" sagde han. hans hale svingede stille fra side til side men han snakkede. han kiggede på hende. han gik hen til hende. tog fat om hende i et kram og sagde tak. først bagefer indså han hvad han havde gjort. han blev enig med sig selv om at det var fordi han i så lang tid havde levet på jorden. og så det at han faktisk godt kunne lide hende. meget.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 7 Dec 2010 - 13:28

Karin rødmede svagt over kinderne i det han sådan krammede hende uden videre?, hun mærket en stille varme inden i sig og smilede så da han slap hende igen. Hun ku ikke lade vær med at smile til ham og sagde"godt så lad os se at komme hjem til mig" hun tog ham blidt i hånden og gik stille ned fra scenen sammen med ham og tog ham med hjem til sit hotel hvor hun boede.

Senere...

Karin åbnet stille døren da de var trådt ud af elevatoren og lukket dem stille indenfor"her bor jeg" der var 2 sofaer forneden, hele væggen ud til byen var et stort glasvindu, meget stort, så var der en trappe der førte op til badeværelse og soveværelse. der var et bor ved sofaerne og et tv henne ved væggen nær køkkenet der os var neden under ved stuen... man ku gå op til badeværelset og se direkte ned i stuen, fordi der var galænder for."der er mad i køleskabet og sådan ellers er roomservice der altid"

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 7 Dec 2010 - 21:44

han kiggede sig rundt omkring. det var meget stort her hvor hun boede. han var glad for hun havde taget ham med. han kunne ikke rigtig forklare det men han følte noget nyt for hende. noget anderledes. noget han ikke var vant til at føle. men han kunne li det. "bare for at være sikker. så ska jeg vel sove i sofaen. medmindre du har enten to senge ovenpå. eller en meget meget stor seng" sagde han med det sidste i en sjov tone. og kiggede på hende.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 7 Dec 2010 - 23:23

Hun grinte let og sagde"Har en meget, meget stor seng så du kan bare tage den ene side vis du vil det, fordi mine sofaer er ikke lige de mest blødeste i hele verden" hun grinte let og gik stille oven på til sit brusebad og tændte det med et enkelt vrid med hånden og kiggede på vandet der stille brusede forbi hende.. hun berørte det let, det var varmt eller nærmere lunken, både en blanding af koldt og varmt.,.. dog varmede det hendes finger at berør det, og følsen var utrolig forfriskende... det føltes så dejligt...

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 8 Dec 2010 - 8:02

han kiggede sig rundt omkring i lejligheden. han gik over i det meget store køkken. han kiggede sig lidt omkring. det så godt ud. han gik videre. op ad trappen mod badeværelset og soveværelset. han kunne høre lyden og mærke den varme fugt fra et brusebad. det var enlig ved at være et stykke tid siden han havde været i bad. på den anden side var han ikke ligesom mennesker. i helved er der altid varmt så stank og den slags fra sved findes ikke på djævle eftersom de ikke gik så tit i bad, men det var nu alligevel noget tid siden. han gik hen til den store bløde seng. han foldede sisne vinger ud og lå på den. det var kun lige spidserne der kom uden for sengen så stor som den var. han satte sig og nød at den var så blød.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 8 Dec 2010 - 9:08

Karin gik ind under det varme vand og mærket det mod sin krop, *Mh det er dejligt, sådan at få skyllet sig ren og uden stank eller noget, virkelig dejligt* hun nød det i fulde drag mens hun stod under bruseren og havde faktisk kommet til at glemme at Aziel var? der inde egentlig, altså inde i hendes soveværelse eller hvor han nu måtte lægge gemt henne af?. Hun smilede let for sig mens vandet stille strøg ned af hendes nøgne krop, mens det omfavnede den og kærtegnede den med de blide strøg her og der over alt på hendes bare krop, der lod vandet glide ned af den som et usynlig bevægeligt tæppe.
Karin slukkede efter noget tid bruseren og tog et håndklæde om sig og tørte sig let, mens hun stille satte det sorte hår i en hestehale så det ikke drillede, det lavede små krøller fordi det var vådt men ville blive glat igen når det endelig var blevet tørt. Karin gik stille ind i sit sove værelse med håndklædet om sig og betragtede Aziel og smilede i det hun sagde"oh!?... oh hey? Aziel, havde helt glemt du var her"

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 8 Dec 2010 - 9:48

han smilede nervøst op til hende. selvom håndklædet skjulte det meste af hendes krop kunne han godt se hendes former der ikke ligefrem var malplacerede. hun var stadig fugtig og varmen fra badet og hendes krop strøg ham i møde. han tænkte sig om lidt og sagde så "har du noget imod hvis jeg låner dit bad. det er et stykke tid siden jeg har nydt et ordenligt bad ud over når jeg bader i havet" fik han sagt og kiggede op på hende og håbede inderligt hun ville sige ja.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 8 Dec 2010 - 10:29

Karin så først ud som om hun ikke anede hva hun skulle sige, men så kom der et sødt smil frem på hendes læber og hun lod hovedet lægge let på skrå i det hun nikket og sagde"ja det må du da meget gerne? Aziel, der lægger håndklæder der ude ved siden af selveste bruseren så du tager bare når du færdig, " hun smilede sødt og gik hen til sine skuffer for at finde noget nat tøj frem hun kunne gå rundt i ? dog var hun ikke altid heldig med det, fordi nogen gange var det ikke kommet op fra rens men det var det denne gang, hendes natbukser der var løse og dejlige og så hendes sorte lane top, normal standart nattøj for en teenage pige?.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 8 Dec 2010 - 10:37

han smilede og sagde tak og gik hen til badeværelset hvor hun kom fra. gulvet var stadig fugtigt og der var varmt inde i rummet. han tændte for vandet og ventede til det var helt varmt. han elskede når det var det varmeste. det mindede ham om hvor han kom fra selvom det ikke altid havde været rart. han smed tøjet og gik ind under vandet. det var rart. hans hale slog frem og tilbage mod hans ryg og rundt om hans mave. han foldede vingerne lidt ud så hans fjer kunne blive helt våde og tunge. følelsen af endelig at blive ren var dejlig, så lang tid siden han havde været i bad tænkte han.
efter et stykke tid kom han ud igen. han havde bar overkrap og ellers bare hans bukser der var revet fra hinanden ved knæene. hans vinger glinsede fra vandet der stadig var i dem. hans hale fik frit løb til bare at svinge rundt omkring og han smilede kraftigt. han gik hen til hende "tak for alt det her" sagde han og gav hende endnu et kram sikker på at han ville blive slagtet hvis hans far så ham nu. tanken fik ham til at grine lidt.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 8 Dec 2010 - 10:47

Karin rødmede meget og sagde"Oh? det gør intet skam, altså det er da det mindste jeg kan gøre? i denne kolde tid jo" hun grinte let og roede sig lidt i håret og strakte sig langsomt i det hun gabte og sagde"århhhhh jeg træt ? måske jeg burde se at lægge mig og få lidt søvn?" hun smilede sødt og sagde"Men du behøves ikke at sove vis du ikke vil, du kan bare se tv eller noget og så ¨gå op i seng vis det er?" sengen var jo utrolig stor så hvor stor chance var der da lige for der ville ske noget i denne seng... en chance der hed 1 ud af millioner...¨¨
Karin lagde sig stille i højre ende ud mod det store vindu dog var sengen langt der fra, men hun vendte stille den vej og lukkede blidt øjnene i mens hun lå der og så rigtig nuttet ud?,. når hun nu lå der, tja... så havde hun en vane når hun sov at få sin hale og øre frem?, mærkeligt nok men sådan var det... så hendes hale lå blidt op af hendes lår og ørene vibrerede lidt hvor gang der var pusle lyde

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 8 Dec 2010 - 10:54

Aziel kunne ikke lade være med at kigge på hendes krop. han havde en meget stor trang til at ligge sig ned ved siden af hende men i stedet gik han nedenunder og tændte for tv,et. han så nyhederne og lidt random indtil han blev træt og valgte at gå op i seng. han gjorde hvad han kunne få ikke at stoppe op ved sengen og bare kigge på hendes krop mens hun sov. så han lagde sig i venstre side. og som altid når han ligger og sover foldede hans vinger sig rundt om ham. han faldt hurtigt i søvn men havde en urolig drøm. på et tidspunkt blev den dog god som om en havde hjulpet ham i drømmen. men den gled hurtig ud til drømmeløs søvn.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 8 Dec 2010 - 11:00

Karin vågnet næste morgen stille og roligt, op af en dejlig varm krop. Hun smilede for sig selv og nussede sig op af fyren hun nu lå ved... men før det egenlig gik op for hende var det vist forsent fordi hun lå tæt op af ham og hun gik helt i chok da hun opdagede at hun havde nusset! og lagt sig op af Aziel ?.
*AAAAAAH!!!!!! hva har jeg... OMG! arh!!!! hva skal jeg gøre?? dette er ikke til at tro har jeg lagt op af ham!?* Hun rødmede meget og var helt rød i ansigtet og meget flov. Hun anede ikke hva hun skulle sige?, men hun sad bare der og betragtede ham.... hun satte sig mere op nu og sad helt op mens hun betragtede Aziel flovt og sagde"undskyld det var..." hun gik hurtigt ud af sengen og håbede ikke Aziel havde vågnet.. hun tog et håndklæde der var tørt og gik hurtigt ud til bruseren og tændte den... hun havde brug for et langt bad for at vågne helt op og ryste dette af sig.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 8 Dec 2010 - 11:33

Aziel vågnede ved lyden af vand der plasker imod gulvet. et kort sekund glemte han hvor han var og satte sig op i en meget blød seng. han huskede det hurtigt og smilte. han blev dog overrasket over at hans ene vinge, den var ikke foldet på samme måde som den anden var. han overvejde hvad det var og kom i tanke om det med drømmen.. han lagde ikke emre vægt i det og kiggede mod bruseren hvor Karin var i bad. han stod op. han havde glemt sin t-shirt inde i badeværelset men det var også ligemeget. han gik nedenunder og kiggede lidt rundt igen for at huske det hele. han endte med at stå ved vinduet i soveværelset igen.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 8 Dec 2010 - 16:14

Karin tog stille håndklæde om sig og pustet stille ud, sikke en hård tur det hele havde været for hende, at sove i sengen med en anden? det var noget hun aldrig havde gjordt før og så enda med en fyr`?, hva lavede hun egenlig os anyway over ved ham... Hun sukket let og mærket et stille stik i hendes hjerte, måske burde hun sige til Aziel hva hun havde gjordt, at hun havde lagt så tæt op af ham... eller nej det kunne hun ikke det ville være for pinligt, ÅRH! det var som at gå i high school igen og prøve at finde ud af hvilken fyr man helst ville ha..

Gæst
Gæst

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum