Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
bag fagbøger og litteratur - angela privat EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
bag fagbøger og litteratur - angela privat EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
bag fagbøger og litteratur - angela privat EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
bag fagbøger og litteratur - angela privat EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
bag fagbøger og litteratur - angela privat EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
bag fagbøger og litteratur - angela privat EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
bag fagbøger og litteratur - angela privat EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
bag fagbøger og litteratur - angela privat EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
bag fagbøger og litteratur - angela privat EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
bag fagbøger og litteratur - angela privat EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

bag fagbøger og litteratur - angela privat

Go down

bag fagbøger og litteratur - angela privat Empty bag fagbøger og litteratur - angela privat

Indlæg af Gæst Ons 8 Dec 2010 - 21:48

sted: Bibliothèque
tid: hen af eftermiddagen.
vejr: gråt regnvejr, som har henlagt det hele under sit våde tæppe og trommer imod ruderne. der blæser en lille kølig vind, der fejer over de våde brune brosten og som en gang mellem trækker de visne blade med sig.
omgivelser: gamle reoler, der går fra gulv til loft, der er fyldt med læderindbunde bøger i dette mausoleum af viden. en svag duft af gamle papir fylder hele bibliotek og oppe for enden ligger den skranken.. hvor en lille

de gamle reoler i det udskrået egetræ rejste sig som murene fra labyrint, på hver side af ham. selv prøvet ditlev kunne at holde balancen, mens en stak af gamle bøger, lå i hans favn. han bevægede sig forsigtigt frem af igennem den smalle gang, der førte ned til litteratur afdeling . "jeg forstår ikke hvorfor jeg altid ender med sådan noget her" mumlede han kort med sig selv, mens han prøvet at se fordi de bøger, han holdte mellem sine arme. stedet virkede mørkede end det plejede, som have regnevejret lagt en kolde hånd over det. et sted i de lange gange lød en svag dryppende, der gav et lavmælt ekko, der rungede mellem de gamle reoler. hvis ditlev skulle være ærlig, brød han sig ikke så meget om den afdeling, han skulle ned til. den der lå bagest i bibliotek.


Sidst rettet af Ditlev Tors 9 Dec 2010 - 20:28, rettet 1 gang

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

bag fagbøger og litteratur - angela privat Empty Sv: bag fagbøger og litteratur - angela privat

Indlæg af Gæst Ons 8 Dec 2010 - 21:55

Imens regnen faldt ned fra himlen gik en pige målbevist hen imod biblioteket. Hendes mørke hår var dækket af en hætte fra den jakke hun havde på. Hun halvløb op af trappen op til bibliotekets indgang. Pigens navn var Angela.
Varmen strømmede imod Angelas hud da hun lukkede døren bag sig og tog hætten af. Hun så sig omkring og hendes mørke øjne søgte. Søgte efter et bestemt mål. Da hun fandt det gik hun målbevist hen imod hylden, da hun ramte ind i en fyr med en masse bøger i sin favn. Hun faldt bag over og så ondt på gulvet. Hun rejste sig op og børstede støvet af. "Det må De virkelig undkylde" sagde hun og fik først nu øje på den hun havde hamlet ind i.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

bag fagbøger og litteratur - angela privat Empty Sv: bag fagbøger og litteratur - angela privat

Indlæg af Gæst Tors 9 Dec 2010 - 21:13

reolerne begyndte at blive mindre fyldte, og et sted lød der et ekko, fra de tunge trædøre, der lukkede sig. ditlev vendte med et ryk ansigt imod lyden, så det mørke brune hår et øjeblik dansede, før det faldt tilbage i sin vante pjuskede look. han vidste ikke om det var fordi, han gik ind i sine egne tanker, eller om det bare var en tilfældighed, i i hvert fald mærkede han pludselig at nogen, der væltede ham omkuld. lyden af bøgerne, der faldt, sendte en brag igennem de små gange. mens den ene slanke af de hænder, med de lange finger, gled baghovedet, løftede ditlev sine mørke blå øjne fra det gule stengulv, og vendte dem isteden imod person, der havde væltede ind ham. et undrende udtryk gled et øjeblik over hans ansigt, der han så den unge mørk hår kvinde, der stod for ham..
"de skal ikke undskylde, det er mig som undskylder " ditlevs stemme var lavmælt, men lys, med behagelig klang. de blå blik kiggede hurtigt rundt om sig, hvor de mange bøger lå spredte, i alle mulige stillingerne. et suk slap i det samme de tynde læber "åh nej.. dette bliver de ikke glade for"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

bag fagbøger og litteratur - angela privat Empty Sv: bag fagbøger og litteratur - angela privat

Indlæg af Gæst Tors 9 Dec 2010 - 21:21

Angela hørte en stemme tale til sig. Hun så på fyren med det brune pjuskede hår og så undskyldende på ham. "Nej, jeg havde vist lidt travlt..." sagde hun og så ydmygt på ham. Hun hadede simpelthen sådan nogle sammenstød, de var akavede og pinlige. Hvorfor kom hun altid ud for sådan noget?
Hun kiggede lidt på bøgerne der var faldet til gulvet sammen med ham. "Nu skal jeg hjælpe med at samle dem op" sagde hun og satte sig ned på sine knæ på det gule sten gulv. Hun begyndte stille at samle nogle af bøgerne op. Manga af dem var okay store og halv tunge i forhold til normale bøger. Hun kiggede nysgerrigt på titlerne imens hun samlede dem op i skødet en efter en. "Wow... Du kan godt li bøger hva'?" sagde hun med facineret stemme.
Hun kiggede op på ham med store øjne. "Hvad hedder du forresten?" spurgte hun og kiggede ned på bøgerne igen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

bag fagbøger og litteratur - angela privat Empty Sv: bag fagbøger og litteratur - angela privat

Indlæg af Gæst Fre 10 Dec 2010 - 22:13

"det skal de ikke. for dette her var min skyld, ikke deres" svarede han hurtigt tilbage til hende. "jeg kan bare lære at se mig bedre for" ditlev rettede sig bedre op, ved at lænede sig tilbage på hælene, hvor fra han begyndte at samle de bøger op, han kunne nå. et øjeblik var der kun stilheden omkring dem, som var de eneste, der eksisterer, i en anden verden. i en anden dimension indtil hendes spørgsmål afbrød den..
"nej nej.. jeg arbejder her kun" svarede ditlev hurtigt med svagt smil.
"forøvrigt er disse gamle bøger her, ikke til udlån"
en kort sekund så han med en stille sorg på de mange bøger, der lå hvert især i deres skød. disse bøger, der skulle gemmes væk..
"jeg hedder ditlev, og hvad er deres navn så?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

bag fagbøger og litteratur - angela privat Empty Sv: bag fagbøger og litteratur - angela privat

Indlæg af Gæst Man 13 Dec 2010 - 20:01

"Mit navn er Angela Natalie Blume... Men kald mig bare Angela..." Sagde hun og så stadig på bøgerne. Hun var helt optaget af dem. Hun elskede bøger, og hendes nyfunde fritid gjorde det let for hende at komme igennem en bog om dagen ca. Hun kiggede på ham. "Arbejder du her? Men så kan du jo vel lige hjælpe mig... når jeg har hjulpet med at få de her bøger hen hvor du nu skal være." hun lod fingrene glide hen over omslaget på en af bøgerne. "Det er en skam de ikke er... De ser faktisk spændende ud... På en gammel og faccinerende måde" sagde hun og kiggede først nu på ham. Hun satte sig på hug og rejste sig elegant op. Nogle af hendes bevægelser så lidt for elegante og nemme ud hvis hun skulle forstille at være menneske. Men det var nu også svært at spille noget hun ikke var længere.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

bag fagbøger og litteratur - angela privat Empty Sv: bag fagbøger og litteratur - angela privat

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum