Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Bad weather for fishing //Angela// EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Bad weather for fishing //Angela// EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Bad weather for fishing //Angela// EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Bad weather for fishing //Angela// EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Bad weather for fishing //Angela// EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Bad weather for fishing //Angela// EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Bad weather for fishing //Angela// EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Bad weather for fishing //Angela// EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Bad weather for fishing //Angela// EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Bad weather for fishing //Angela// EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Bad weather for fishing //Angela//

Go down

Bad weather for fishing //Angela// Empty Bad weather for fishing //Angela//

Indlæg af Gæst Fre 3 Dec 2010 - 11:33

Sted: Stranden
Tid: 20:30
vejr: Måneskin med stadig koldt.
Dato: Irl
Omgivelser: Stadig få måger der skriger og nogle mennesker der går aftentur på stranden.
___________________________________________________________________________
Cricker stod på stranden og kiggede ud over vandet. Han skulle have noget at spise, men det var ALT for koldt til at være ude i vandet, men han kunne jo blive nødt til det. Han havde ikke så meget mad derhjemme, og det eneste der var omkring den her tid var fisk. Alle andre dyr var i hi for vinteren. Cricker sukkede og kiggede på mågerne der fløj rundt over vandet. Han havde jo sine egen grønne drage vinger, så han kunne jo bare flyve rundt over vandet og fange dem, men det ville stadig blive koldt efter noget tid. Han så lidt opgivende ud. Vinteren var altid den sværeste tid at komme igennem hvad angik mad. Han kiggede sig omkring. "Hmm, jeg kan vel lige så godt komme i gang" Sagde han stille til sig selv. Vinden kunne høres svagt og Cricker stod stadig og kiggede. Det var hårdt at tage sig sammen til at gøre noget man egentlig ikke havde specielt meget lyst til. Men det handlede jo om overlevelse.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Bad weather for fishing //Angela// Empty Sv: Bad weather for fishing //Angela//

Indlæg af Gæst Fre 3 Dec 2010 - 11:39

Angela kom gående på stranden. Hun havde ladet håret hænge løst så vinden kunne lege med det. Hendes fodtrin var små, rolige og faste. Hun så sig omkring, der lå lidt sne hist og der og det føltes underligt for hende at gå en strand-aften tur når der lå sne. Lidt længere nede fik hun øje på en ensom skikkelse, der stod stille. Hun missede med øjne og kom frem til at skikkelsen tilhørte en mand. Uden rigtig at ligge mærke til det ændrede hun retning så hun gik ned imod ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Bad weather for fishing //Angela// Empty Sv: Bad weather for fishing //Angela//

Indlæg af Gæst Fre 3 Dec 2010 - 11:46

Cricker tog sig selv til hovede med den ene hånd og masserede hans pande. Nå det skulle i hvert fald være nu hvis han skulle have mad. "For satan... det her bliver sgu koldt" Sagde han til sig selv. Cricker spredte drage vingerne, men hurtigt foldede han dem tilbage. Det var ALT for koldt til at flyve rundt derude over. "Det var... Lidt koldere end jeg troede" Sagde han igen til sig selv. Cricker havde en vane med at tale til sig selv hvis han var alene. Det var såmænd ikke fordi at han var skizofren, det var nok bare for at få tiden til at gå. Han kiggede sig omkring, men lagde ikke rigtig mærke til at der kom en hen imod ham. Det kunne lige så godt være en der kom gående forbi.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Bad weather for fishing //Angela// Empty Sv: Bad weather for fishing //Angela//

Indlæg af Gæst Fre 3 Dec 2010 - 11:52

Angela stoppede op da hun så noget vinge agtigt komme ud af ryggen på den hun var på vej hen imod. Hun gned sig i øjne og da hun kiggede igen var de væk. "Hold da helt kæft!" mumlede hun til sig selv. Hun tog nogle nervøse skridt hen imod skikkelsen igen. Hun rystede leende på hovedet af sig selv. "Nu stopper du med at være så bange. Du er en dødsengel... Du er allerede død, så hvad kan der ske?" sagde hun stille til sig selv. Hun snakkede nogle gange til sig selv, hun vidste ikke hvorfor, det var vel en gammel vane. Hun begyndte at gå igen hen imod skikkelsen. Hun rettede ryggen en smule, for at vise en smule mere selvtillid for ikke at se skræmt eller nervøs ud.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Bad weather for fishing //Angela// Empty Sv: Bad weather for fishing //Angela//

Indlæg af Gæst Fre 3 Dec 2010 - 12:10

Cricker rystede på hovedet og opgav at fange mad i aften. Han vendte sig om og så at der var en på vej hen imod ham. Han stod og kiggede lidt, da han ikke vidste hvad personen ville. Han følte ikke for at trække sit våben, da han ikke regnede med at det var en som ville angribe ham. Han kunne godt se at det var en kvinde. Han trak stille på skuldrende. "Det er da lidt sent du er herude" Sagde han og smilede til personen. Det var det godt nok også for ham, men han skulle jo fange noget mad så han havde en grund til at være her. Han smilede venligt for at vise at han ikke havde tænkt sig at gøre noget.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Bad weather for fishing //Angela// Empty Sv: Bad weather for fishing //Angela//

Indlæg af Gæst Fre 3 Dec 2010 - 12:15

Angela stoppede ikke får hun var to-tre meter fra ham. Det var også først der hun begyndte at tale. "Jeg kan godt lide at der ikke er så mange mennesker herude, derfor går jeg tur om aften eller natten. Og hvad med dig?" hendes stemme var en smule spydig. "Er det ikke også lidt sent for dig at være herude?" hun løftede det ene øjenbryn og ventede på hans svar. Hun kiggede lidt til siden for at se om de der vinge tingester hun troede hun havde set var der. Da hun ikke kunne se dem rystede hun svagt på hovedet og kiggede på manden igen.
"Mit navn er Blume, Angela Blume... Men kald mig Angela. Og du er?" hun kiggede nysgerrigt på ham for at finde ud af hvem han var, og hvad han lavede herude i nat.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Bad weather for fishing //Angela// Empty Sv: Bad weather for fishing //Angela//

Indlæg af Gæst Fre 3 Dec 2010 - 19:18

Cricker pegede ud over havet. "Jeg skulle flyve ud og fange mig nogle fisk, eftersom det er meget svært at fange noget på den her tid af året" Sagde han og vendte blikket tilbage på Angela. Han nærmest lavede et gentlemands buk. "Mit navn er Cricker Ancalime" Sagde han og gav hende et venligt smil. Han ønskede hende ikke ondt, og han vidste hvordan hun havde det. Cricker kunne heller ikke selv lide at der var alt for mange mennesker rundt omkring ham, så derfor var han for det meste herude. Han sukkede dog dybt, og man kunne høre hans mave rumle. Han kiggede på den og lagde en flad hånd over den. "Hmm, jeg er vidst stadig sulten" Sagde han og halv grinede bagefter.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Bad weather for fishing //Angela// Empty Sv: Bad weather for fishing //Angela//

Indlæg af Gæst Fre 3 Dec 2010 - 19:23

Angela smilte til ham. "Tja... hvis du kan spise andet end fisk kunne vi gå hen til Qutre... jeg bor på et hotel værelse der så du kunne spise på deres resturante" sagde hun og prøvede at være venlig. "Jeg forstår godt hvis du ikke vil. Jeg erbare en fremmed pige der tilbyder dem mad... men jeg syntes De skulle tænke over det." sagde hun og trak på skulderne.
Angela så hen ud over havet og kunne godt forstå hvorfor han ikke ville flyve ud og hente fisk. *Vent lidt... flyve?* "Flyve? hvad er du for en? altså race?" spurgte hun og så mindre panisk på ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Bad weather for fishing //Angela// Empty Sv: Bad weather for fishing //Angela//

Indlæg af Gæst Lør 4 Dec 2010 - 13:24

Cricker kiggede igen ned på hans mave. "Ja, den brokker sig godt nok lidt, men jeg har altså ingen penge på mig, så jeg kan ikke betale for maden" Sagde han og kiggede derefter på hende. "Desuden så kan jeg slet ikke finde rundt inde i byen, jeg bor ude i skoven" Sagde han og så derefter på sine vinger da han godt kunne se at hun så lidt panisk ud. "Nå, nej bare rolig, jeg er en jord dæmon, men jeg gør ikke noget." Sagde han imens at han vendte hovedet tilbage for at kigge på hende. "Jeg har hjulpet mange, og der sidste jeg har lyst til er at skade nogen" Sagde han lidt efter. "men det kommer jo an på om du også gider at have mig med hen til hotellet, jeg kan godt skjule vingerne for dem hvis du tror at det vil gøre dem bange." Tilføjede han med hensyn til det med at spise.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Bad weather for fishing //Angela// Empty Sv: Bad weather for fishing //Angela//

Indlæg af Gæst Ons 8 Dec 2010 - 18:36

Angela smilte venligt til ham. "Tja... Jeg tror det vil gøre dem ret bange, så... Det ville være bedst hvis du skjulte dem..." Angela så for sig hvordan det ville se ud hvis han ikke skjulte sine vinger og gik ind og spiste på hotellet, hun kunne forestille sig rædslen i menneskenes øjne. Hun holdte en latter tilbage. "Jeg skal nok betale, jeg får rimlig mange lommepenge." at nikke og tænke på den store sum penge hun fik hver måned. "og jeg skal nok vise dig vej hen til hotellet, det er let som en leg at komme derhen hvis man kender vejen. " Angela smilte igen venligt til ham og tænkte stadig lidt på synet af ham med vinger på vej ind for at spise der.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Bad weather for fishing //Angela// Empty Sv: Bad weather for fishing //Angela//

Indlæg af Gæst Tors 9 Dec 2010 - 11:37

Cricker kiggede på sine vinger. "Problemet er at jeg ikke kan fjerne dem. De er der hele tiden, men jeg kan gøre noget andet" Sagde han og lagde vingerne omkring hans mave, nærmest som en flagermus gør npr den skal sove, hvorefter han lynede sin jakke op. "Så kan de i hvert fald ikke blive set af andre" Sagde han og grinede lidt. "selvom det kunne være sjovt at se hvad de ville gøre ved det... Jeg regnede bare med at de tit fik gæster der var af anden race" Sagde han lidt efter og vendte blikke hen imod Angela. Det var nu skønt at hun ville give ham noget at spise og betale for det, men han kunne ikke lade være med at tænke på at han måske skyldte hende et eller andet for det.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Bad weather for fishing //Angela// Empty Sv: Bad weather for fishing //Angela//

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum