Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
So dark in the night. EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
So dark in the night. EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
So dark in the night. EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
So dark in the night. EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
So dark in the night. EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
So dark in the night. EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
So dark in the night. EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
So dark in the night. EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
So dark in the night. EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
So dark in the night. EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

So dark in the night.

Go down

So dark in the night. Empty So dark in the night.

Indlæg af Gæst Man 13 Dec 2010 - 21:08

T 20:23
V mørkt og køligt.
S Parken.
O Ingen.
P Sorte jeans, og stiletter. En rødlig top, og en tynd jakke på.
Å vinter.
D irl dato.

Cassie kom vandrende igennem sneen, det sneede en smule men ellers var alt køligt. Mørket var hurtigt kommet, hun sukkede lavt mælt, hun havde ikke tænkt sig at vandre en tur i parken. Hun smilede nervøst, hun gik aldrig rigtig uden for i mørket men hun var alligevel gået ud, det var svært at se noget ud i mørket. Men der var nogle få løgtepæle rundt omkring. Hun skyndte sig der for hen til en bænk, som hun børstede sneen af, hun satte sig ned og trak sin jakke tættere omkring sig. "Sikke koldt der er blevet!" Sagde hun for sig selv, hun anede ikke om der var nogen i nærheden. Men hvis der var så havde hun da ikke noget imod selskab. Fra andre..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

So dark in the night. Empty Sv: So dark in the night.

Indlæg af Gæst Man 13 Dec 2010 - 21:23

Mørket havde lagt sig hurtigere end Tanja havde regnet med. Hun havde været i skole for at læse videre og havde tænkt sig at gå igennem parken og ned til søen i nærheden. Hun havde bare ikke regnet med at klokken var blevet så mange og at mørket ville komme så tidligt. Tanja hørte en lavmælt sukken og derefter en stemme. Hun rettede stille på sin jakke og kunne mærke kulden igennem den og hendes hvide top. Hendes ben rystede let men hun havde ingen besvær med at komme fremad pågrund af stiletterne.
Tanja børstede noget af den faldne sne af sin skulder og af sit halv lange mørke hår. Hun gik hen imod det sted hun havde hørt stemmen og fik øje på en pige omkring hendes egen alder. Hun smilte stille og hun rettede sine mørke grå øjne imod skikkelsen af pigen. "Øhm... Hej" var det eneste hun kunne komme på at sige, så genial som hun var...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

So dark in the night. Empty Sv: So dark in the night.

Indlæg af Gæst Man 13 Dec 2010 - 21:28

Cassie kiggede op på pigen som var kommet og sagde hej, "hej? Her er koldt ikke eller også er det bare mig som synes at der er koldt!" Sagde hun og smilte et genert smil til pigen. Hun betragtede stille pigen, som så ud til cirka at være et år ældre end hun selv var. Hun børstede noget sne ned fra sit hår, så det landede på hendes bukser, "bare sæt dig ned hvis du vil, man bliver da træt af at stå op" sagde hun efter lidt tid. Lyset fra lygte pælen nær bænken, hvor de to piger var. Lyset et lille til pas område op for dem, så de ikke kun skulle se i den is kolde mørke som havde lagt sig over parken. "Emf mit navn er Cassie Rose, eller retter sagt Cassandra Rose Nightwish" præsenterede hun sig selv, og rynkede på næsen ved sit fulde navn. 'Cassandra' var det navn hun hadede mest af alt i verden..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

So dark in the night. Empty Sv: So dark in the night.

Indlæg af Gæst Man 13 Dec 2010 - 21:37

Tanja smilte til pigen og satte sig ved siden af hende, efter at have børstet noget sne væk fra bænken. Hun satte sig med et suk og kiggede ud i mørket. "Mit navn er Ashley Tanja Reesenholt... Men jeg vil heslt ikke kaldes Ashley..." sagde hun og kunne se at de begge hadede deres rigtige navn. Hun smilte stille til hende og rollede let med nakken for derefetr at slappe af i hele kroppen. Tanja kørte en stille hånd igennem sit hår og kiggede på Cassie. "Hej Cassie" sagde hun, for hun følte ikke at de havde sagt hej sådan rigtigt. "Tak fordi jeg måtte sætte mig..." sagde hun, da hun igen var helt vildt genial til at snakke og finde på noget at sige. Og hun fik næsten altid topkarakter i Mundligt Dansk... Det skulle man nok se før man troede det...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

So dark in the night. Empty Sv: So dark in the night.

Indlæg af Gæst Man 13 Dec 2010 - 21:42

"Så du hader også dit rigtige navn? Jeg hadede min mor for at have givet mig navnet Cassandre, men gjorde det til at kælenavn med mit mellemnavn Rose, så der af Cassie Rose!" Sagde hun, det var sjælden hun mødte nogen som også hadede sit rigtige navn. Så måske kunne Tanja og hende selv blive gode venner, eller måske endda veninder en gang. "Et ordentligt hej skal vi jo have, så hej Tanja" tilføjede hun med munterhed i sin stemme. Det var altid dejligt at møde nye og spændene personer, og Tajna lignede en af de få med en spændene personlighed, og være måde. Hun virkede både sød og imødekommende, men hun vidste jo ikke helt med imødekommende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

So dark in the night. Empty Sv: So dark in the night.

Indlæg af Gæst Man 13 Dec 2010 - 21:51

Tanja smilte og var oprigtig glad for at møde nogle der var nogenlunde lige så imødekommende som hende selv. Det kunne tit virke skræmmende på folk når hun viste interresse for at ville snakke med vildt fremmede, men det var blevet meget mere kontrolleret efterhånden, det havde været meget slemt da hun var yngre, men Tanja var og for bliver en glad og imødekommende person. Hun kiggede på Cassie Rose med et venligt smil. "Jeg hader det mest fordi jeg ikke passer til en Ashley... Så begynder jeg at tænke på de store stjerner og på hvor snoppede mange af dem er..." hun trak på skulderne. "Hmm... Du ligner ikke en Cassandre..." sagde hun og lagde hovedet på skrå, en vane fra da hun var mindre, og kiggede på Cassie Rose. "Et rigtigt hej er altid en god start" sagde hun og lo stille.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

So dark in the night. Empty Sv: So dark in the night.

Indlæg af Gæst Ons 15 Dec 2010 - 12:54

"Ashley lyder som et navn de fine piger bruger,
men Tanja er fint og anderledes. Og Cassandra
er specielt ikke mig så heller Rose eller Cassie!"
Sagde hun og smilede til Tanja. Hun havde en
god fornemmelse at deres venskab skulle vare i lang tid.
"Hm bor du i Terre? Jeg er næsten lige flyttet der til alene
uden forældre heldigvis" tilføjede hun med et skævt smil.
Og så op på Tanja.

//Mit kreativilitet udløb ligeXD//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

So dark in the night. Empty Sv: So dark in the night.

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum