Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
dark night EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
dark night EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
dark night EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
dark night EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
dark night EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
dark night EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
dark night EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
dark night EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
dark night EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
dark night EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

dark night

Go down

dark night Empty dark night

Indlæg af Zankuji Fre 10 Aug 2012 - 23:23

S-Terre
T-22.00
O-Mørke og lys fra lamper
P-Tøj-http://www.jardex.dk/images/upload/Cerutti%20habit%20koksgr%C3%A5.jpg Sko-http://csimg.prisvis.dk/srv/DK/29043812136758f/T/340x340/C/FFFFFF/url/sko-new-balance-m400.jpg
V-lidt koldt men ikke meget


Zankuji kom roligt gående for sig selv i byen som så meget tom ud i forhold til at det var weekend, hvor unge folk plejede og more sig og feste og den slags, men denne her aften så ud til at være meget stille og det var da lidt underligt syns han, men man kunne jo ikke tvinge folk til at de skal feste hvis de ikke har lysten.
Han kiggede rundt og gik bare der for sig selv i denne mørke anlagte by uden sådan rigtig og tænke over om der kunne ske noget farligt, men hvis der gjorde måtte han jo klare sig som han nu kunne i den påklædning han havde valgt og tage på i aften.
Han var på en måde glad for at folk ikke var ude i byen, da de nok ville tænke at han var lidt mærkelig at komme gående i sådan noget tøj da han så ung ud da han kun var de der 21 år gammel, men endeligt så var han ligeglad med andre folks mening da det var ham der gik i det og ikke dem.
Han gik roligt vider før han så en bænk som stod under en lampe og han fik sig en lyst til at sidde lidt ned så det havde han da tænkte sig og gøre, så han gik roligt hen til bænken og satte sig ned og slappede af, da det var rart at komme ned og sidde efter at ha gået i noget tid.
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

dark night Empty Sv: dark night

Indlæg af Zankuji Fre 10 Aug 2012 - 23:49

Han sad der roligt for sig selv før han hørte nogen sige noget til ham og det første han tænkte var *den stemme den lyder bekendt*tænkte han og hørte sit navn blive sagt af denne person, han kiggede op på personen og så hvem det var og smilte så roligt "jamen hej kajika"sagde han roligt og slappede af igen.
Han kiggede på hende "hvad jeg laver her ude altså gik en tur og nu ja er jeg her og snakker med dig"sagde han roligt og var bare glad for at se hende igen, det havde været længe siden han havde set hende så det var helt vildt og se hende nu "hvad med dig kajika hvad laver du her nu på denne tid"spurgte han roligt, og så på hende med et roligt smil på sine læber.
Han kunne tydeligt huske hende den første gang han mødte hende, de havde haft det sjovt den dag for godt og vel ja det viste han ikke hvor langt tid siden det var nu, men der var da gået et godt stykke tid alligevel, men de havde jo nok haft travlt begge to så de ikke har haft tid til at se hinanden og det.
Han så på hende med roligt øjne *hun liner sig selv vil jeg mene smuk og dejlig som dengang*tænkte han for sig selv og så bare på hende imens han ventede på at høre hvad hun ville sige til ham.
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

dark night Empty Sv: dark night

Indlæg af Zankuji Lør 11 Aug 2012 - 9:17

Han så på hende da hun snakkede til ham "tror ikke det nogen god ide Kajika"sagde han roligt og så på bare på hende, det var vel så lang tid som hun sagde, men det kom ikke bag på ham "sidst jeg så dig var hmm ja hvornår pokker var det endeligt"sagde han og gav sig til at tænke over det, men nu var de sammen igen og det var endeligt meget dejligt syns han da det jo havde været så lang tid siden som hun sagde.
Han kiggede på hende "hvad har du så gået og lavet her i alt den tid hvor jeg ikke har set dig"spurgte han roligt og kiggede på hende med et stille og roligt smil og høre det med kriger som hun huskede ham "jo det rigtig men lige nu ville jeg slappe af og det sådan noget tøj her jeg går med"sagde han roligt og kiggede på hende, mon hun helle ville ha set ham som den han var dengang eller hvad hun nu ville "kunne du da bedre lide da jeg linede mere en kriger men det var jo dengang Zane var ved magten"sagde han, roligt og kiggede på hende med et smil og lagde en hånd på hendes ene ben "og nej der ikke mange folk her i aften"sagde han roligt til hende.
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

dark night Empty Sv: dark night

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum