Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
WARNING!!! - Vi bliver angrebet! - Page 3 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
WARNING!!! - Vi bliver angrebet! - Page 3 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
WARNING!!! - Vi bliver angrebet! - Page 3 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
WARNING!!! - Vi bliver angrebet! - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
WARNING!!! - Vi bliver angrebet! - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
WARNING!!! - Vi bliver angrebet! - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
WARNING!!! - Vi bliver angrebet! - Page 3 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
WARNING!!! - Vi bliver angrebet! - Page 3 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
WARNING!!! - Vi bliver angrebet! - Page 3 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
WARNING!!! - Vi bliver angrebet! - Page 3 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

WARNING!!! - Vi bliver angrebet!

2 deltagere

Side 3 af 5 Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste

Go down

WARNING!!! - Vi bliver angrebet! - Page 3 Empty Sv: WARNING!!! - Vi bliver angrebet!

Indlæg af Gæst Fre 17 Dec 2010 - 16:40

Nej jeg har det ikke sjovt når de bliver ved med at hakke ned på en bare fordi man er uenig med jer...

og grunden til jeg gerne ville være på siden det er at jeg faktisk elsker at være på siden...det er en del af min hverdag... men det er ondt når man ikke kan få lov til at være herinde mere... selv for en kort tid så gør det altså ondt når man bliver lukket væk fra noget man holder af

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

WARNING!!! - Vi bliver angrebet! - Page 3 Empty Sv: WARNING!!! - Vi bliver angrebet!

Indlæg af Gæst Fre 17 Dec 2010 - 16:40

.. >__>:. jo jeg gør skam... men.. jeg forstår nødvendigvis ikke dit kodesprog.. >__O..
- Og altså igen.. snak med Keela ^^.. i to kunne sikkert godt finde på noget gøgl. *Undskyldning modtaget*

Gæst
Gæst

Indlæg af Toby Fre 17 Dec 2010 - 16:41

wow rose er du ik lidt for negativ?...
og der er da ikke nogle der mobber? der er et ordsprog x]

Alvar der er vist ik så mange der kender det ordsprog xP

Toby
Advanced Beginner (Rank 7)

Antal indlæg : 159

Indlæg af Gæst Fre 17 Dec 2010 - 16:43

Faith jeg er glad for din event og jeg syntes det er en fed måde at skabe noget nyt her på siden thumbs up

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 17 Dec 2010 - 16:43

tsk tsk.. som du ikke høre Rose.. kan du stadig godt emne, uden at du skal slås du skal bare vente med dine emner til den 21 december. ingen udelukker dig for noget som helst.. og jeg må sige jeg er ved at være godt træt af den her samtale.. jeg har kun at sige

KAWABUNKA! ._.'

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 17 Dec 2010 - 16:44

*giver Highfive til Toby*.. Nope.. xD den med aben blev pænt misforstået.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 17 Dec 2010 - 16:44

tsk tsk... det er det jeg har sagt hele tiden...men når folk angriber samtidig og man prøver at forklare...så vender folk det til negativt og så kan de ikke forstå en...
men i slipper for mig nu...gider jer ikke mere

Gæst
Gæst

Indlæg af Damia Fre 17 Dec 2010 - 16:47

som de andre sagde.. et ordsprog (don't worry.. jeg kendte heller ikke lige til det 0o)

Men Thief jeg syntes det er et fedt plot du har fundet på!
virkelig ;D Man kan se at det birkelig er noget du har lagt arbejde i og det er noget som jeg hellere end gerne vil deltage i xD (hvis kreaen lige gider at .. du) Og Rose som de andre har sagt, du behøver jo ikke have et emne i krigen vel? .. Vi får dig ikke til at virke uforstående.. Men vi holder jo hverken dig eller andre ude som ikke kan lide krig.. Jeg tænker at hvis du skriver inde under 'andre lande' fx.. så vil krigen måske ikke påvirke dig overhovedet, sådan rigtigt. Du kan altid have et emne som ikke er midt i krigen men læn gere væk hvor du måske skriver én linje i et enkelt indlæg hvor du lige kort tænker på krigen eller lignene..

Okay det lød meget som noget alle andre har skrevet.. Men jeg viille ikke ønske at du eller nogen andre forlader siden på grund af dette plot ^^ Jeg er næsten sikker på at størstedelen herinde kan lide det, og som der er blevet nævnt. Det er svært at stille alle tilfredse på en side med så mange.

Jeps.. og til Thief: o___o' ..... MAMMUT!!
Damia
Damia
Highly competent (Rank 14)

Bosted : Skyggernes Grotter (i en grotte hvor det indeni ligner et helt normalt hus)

Antal indlæg : 978

Indlæg af Gæst Fre 17 Dec 2010 - 16:48

Sådan Faith.

ROSE! Nu stopper du, du kan emne med mig, uden at vi skal kæmpe?

Gæst
Gæst

Indlæg af Toby Fre 17 Dec 2010 - 16:48

uhhh tror du aber kan li jordbær? *glor på Alvar*

Toby
Advanced Beginner (Rank 7)

Antal indlæg : 159

Indlæg af Gæst Fre 17 Dec 2010 - 16:49

AHA! Nu fandt jeg ud af hvem Damia mente når hun snakkede om Thief! Yush \o/

Så vigtigt var det for mig..

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 17 Dec 2010 - 16:50

Du kaldte eventet tåbeligt.. du var led og træls overfor vores Admin.. du nægter at samarbejde, og nu prøver du til og med at lave et guilt trip på os med dit: Jeg går nu, jeg gider jer ikke mere.. mi mi mi..
Hvis du skal være så helt ind til lysken barnlig! Så er du velkommen.. og det med min gode vilje velkommen til at gå også! Men når og hvis du kommer tilbage.. så har du saft sussende bare at have et nyt ordforråd.. og stoppe med at være så pisse selvretfærdig, for det har du i grunden ingen ret til!
- Der skal være en moden tone.. hvis du ikke kan ligge dit teeange ego fra dig, og snakke pænt og høfligt som alle andre her.. så kan du få min skyld sejle i din egen lille båd ude på en sø!

Man snakker pænt til admins.. og kalder ikke deres events for tåbelige og dem for tåbelige, for derefter at tvære lorten af i dem bagefter !!

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 17 Dec 2010 - 17:16

Lige et.. Bærende spørgsmål, hvor længe giver vi hver person til at svare i emnerne? Da dette event jo ikke vare evigt, skulle vi måske sætte nogen rimeligt korte tider på? Eller i det mindste bare nogen?

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 17 Dec 2010 - 18:51

Skal vi ikke sige når folk logger eller er logget i over en time, så svare den næste ? Oo

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 17 Dec 2010 - 18:54

Tænk hvis man er en time om at svare? O_O

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 17 Dec 2010 - 19:14

ja okay o.o.. så i hvert fald to timer, også siger man lige hvis man logger? :3

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 17 Dec 2010 - 19:17

Yush. That will be nice ^^

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 17 Dec 2010 - 19:38

great ^^

Gæst
Gæst

Indlæg af Damia Fre 17 Dec 2010 - 20:24

syntes også at 2 timer er meget retfærdigt som tidsfrist xD

btw Vlad.. hvorfor spurgte du ikke bare? xD
Damia
Damia
Highly competent (Rank 14)

Bosted : Skyggernes Grotter (i en grotte hvor det indeni ligner et helt normalt hus)

Antal indlæg : 978

Indlæg af Gæst Fre 17 Dec 2010 - 20:25

Jeg spørg da bare!: Hvem mente du? For jeg forstå det ikk?

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 17 Dec 2010 - 20:29

Føler at folk herinde er lidt oppe og smølfe? O_O

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 17 Dec 2010 - 20:30

Spurgte om hvad Damia? Woot woot?

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 17 Dec 2010 - 21:47

*Host... Rækker hånden op. Host*

Øhm... Jeg har et spørgsmål; Er der noget specielt man skal skrive i de emner man laver? (som selvfølgelig har noget at gøre med krigen) Altså... "underemne" eller sådan noget i den stil? Undskyld hvis det er blevet nævnt, men er blevet lidt forvirret her ^^''

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 17 Dec 2010 - 22:00

Keiko. Du skal bare skrive om krigen som du 'ser' den. Ikke andet. ^^
Medmindre du ikke vil i krig? O_O

- Og på den måde svare de andre dig :P

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 17 Dec 2010 - 22:03

Nej, nej. Jeg mente med hensyn til overskriften (som jeg måske også skulle ha' skrevet -__-). Om den skal hedde noget specielt, for der er ret mange som skriver 'specielemne" o.s.v ^^

Gæst
Gæst

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Side 3 af 5 Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum