Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
WARNING!!! - Vi bliver angrebet!
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 3 af 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Sv: WARNING!!! - Vi bliver angrebet!
og grunden til jeg gerne ville være på siden det er at jeg faktisk elsker at være på siden...det er en del af min hverdag... men det er ondt når man ikke kan få lov til at være herinde mere... selv for en kort tid så gør det altså ondt når man bliver lukket væk fra noget man holder af
Gæst- Gæst
- Og altså igen.. snak med Keela ^^.. i to kunne sikkert godt finde på noget gøgl. *Undskyldning modtaget*
Gæst- Gæst
og der er da ikke nogle der mobber? der er et ordsprog x]
Alvar der er vist ik så mange der kender det ordsprog xP
Toby- Advanced Beginner (Rank 7)
- Antal indlæg : 159
Gæst- Gæst
KAWABUNKA! ._.'
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
men i slipper for mig nu...gider jer ikke mere
Gæst- Gæst
Men Thief jeg syntes det er et fedt plot du har fundet på!
virkelig ;D Man kan se at det birkelig er noget du har lagt arbejde i og det er noget som jeg hellere end gerne vil deltage i xD (hvis kreaen lige gider at .. du) Og Rose som de andre har sagt, du behøver jo ikke have et emne i krigen vel? .. Vi får dig ikke til at virke uforstående.. Men vi holder jo hverken dig eller andre ude som ikke kan lide krig.. Jeg tænker at hvis du skriver inde under 'andre lande' fx.. så vil krigen måske ikke påvirke dig overhovedet, sådan rigtigt. Du kan altid have et emne som ikke er midt i krigen men læn gere væk hvor du måske skriver én linje i et enkelt indlæg hvor du lige kort tænker på krigen eller lignene..
Okay det lød meget som noget alle andre har skrevet.. Men jeg viille ikke ønske at du eller nogen andre forlader siden på grund af dette plot ^^ Jeg er næsten sikker på at størstedelen herinde kan lide det, og som der er blevet nævnt. Det er svært at stille alle tilfredse på en side med så mange.
Jeps.. og til Thief: o___o' ..... MAMMUT!!
Damia- Highly competent (Rank 14)
- Bosted : Skyggernes Grotter (i en grotte hvor det indeni ligner et helt normalt hus)
Antal indlæg : 978
ROSE! Nu stopper du, du kan emne med mig, uden at vi skal kæmpe?
Gæst- Gæst
Toby- Advanced Beginner (Rank 7)
- Antal indlæg : 159
Så vigtigt var det for mig..
Gæst- Gæst
Hvis du skal være så helt ind til lysken barnlig! Så er du velkommen.. og det med min gode vilje velkommen til at gå også! Men når og hvis du kommer tilbage.. så har du saft sussende bare at have et nyt ordforråd.. og stoppe med at være så pisse selvretfærdig, for det har du i grunden ingen ret til!
- Der skal være en moden tone.. hvis du ikke kan ligge dit teeange ego fra dig, og snakke pænt og høfligt som alle andre her.. så kan du få min skyld sejle i din egen lille båd ude på en sø!
Man snakker pænt til admins.. og kalder ikke deres events for tåbelige og dem for tåbelige, for derefter at tvære lorten af i dem bagefter !!
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
btw Vlad.. hvorfor spurgte du ikke bare? xD
Damia- Highly competent (Rank 14)
- Bosted : Skyggernes Grotter (i en grotte hvor det indeni ligner et helt normalt hus)
Antal indlæg : 978
Gæst- Gæst
Øhm... Jeg har et spørgsmål; Er der noget specielt man skal skrive i de emner man laver? (som selvfølgelig har noget at gøre med krigen) Altså... "underemne" eller sådan noget i den stil? Undskyld hvis det er blevet nævnt, men er blevet lidt forvirret her ^^''
Gæst- Gæst
Medmindre du ikke vil i krig? O_O
- Og på den måde svare de andre dig :P
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Side 3 af 5 • 1, 2, 3, 4, 5
» Emne..? (WARNING: Noob alert!)
» WARNING! ..Søger første bid offer x'D / Emne
» Warning søgning i gang :'3 Emne?
» Når alt bliver mørkt. (Alecia..)