Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
WARNING!!! - Vi bliver angrebet! - Page 4 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
WARNING!!! - Vi bliver angrebet! - Page 4 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
WARNING!!! - Vi bliver angrebet! - Page 4 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
WARNING!!! - Vi bliver angrebet! - Page 4 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
WARNING!!! - Vi bliver angrebet! - Page 4 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
WARNING!!! - Vi bliver angrebet! - Page 4 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
WARNING!!! - Vi bliver angrebet! - Page 4 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
WARNING!!! - Vi bliver angrebet! - Page 4 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
WARNING!!! - Vi bliver angrebet! - Page 4 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
WARNING!!! - Vi bliver angrebet! - Page 4 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

WARNING!!! - Vi bliver angrebet!

2 deltagere

Side 4 af 5 Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste

Go down

WARNING!!! - Vi bliver angrebet! - Page 4 Empty Sv: WARNING!!! - Vi bliver angrebet!

Indlæg af Gæst Fre 17 Dec 2010 - 22:09

>_____> .. Jamen det skal du sørme skrive! xD
Så ved man, at det er et specieltemne ^^''

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

WARNING!!! - Vi bliver angrebet! - Page 4 Empty Sv: WARNING!!! - Vi bliver angrebet!

Indlæg af Gæst Fre 17 Dec 2010 - 22:11

Øhm... okay... tak? :D

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 17 Dec 2010 - 22:19

Det var så lidt.. din kalkun >__>..

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 17 Dec 2010 - 22:21

...Kalkun... >____> Baah! *Hopper ud, før man bliver bombarderet med fugle >___<*

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 17 Dec 2010 - 22:25

Mehehe.. jeg fik ham ud *smiles happy*

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 17 Dec 2010 - 22:31

OMG! Nok gider jeg ikk det her pis med krig, men at være SÅ negativ og slet ikk at slappe af og være mega negativ!>.> Slap dog af Rose, jeg holder ikk men jeg synes altså du går alt for meget over stregen... De har arbejdet meget med det her, men det betyder ikk vi alle sætter pris på det. Bare gør som mig og log på nogle gange for at se om du har fået PMs eller noget i stedet for at gå så negativ og tænke "KILL THE ADMINS!" du snerrer jo ligefrem over det her. Just chill og deal with it som vi andre der ikk gider det. Det kan være der måske kommer sådan noget du helt vildt gerne vil, men de så ikk vil. Og så vil du ogs tænke at de overdriver hvis de er bare halvt så negativ og kompromis løse som dig! Tænk før du gør for meget ud af en lille periode...

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 17 Dec 2010 - 23:09

ikke for at lyde belastende men føler at alle emnerne med de dersens franskmænd er blevet optaget >___<
kommer der flere?
synes at når der er 5 i et emne, så bliver det liiidddttt forvirende ^^

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 17 Dec 2010 - 23:13

du har ret... jeg tror der er flere emner på vej

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 17 Dec 2010 - 23:15

godttt vil også tæve (undskyld sprøget... eller ???) forpulede forbannede nævenyttige franskmænd ^^

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 18 Dec 2010 - 0:17

selvfølgelig o.o
men så må man jo lave sine egne :3?

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 21 Dec 2010 - 10:13

Men hvad så med Cricker, faith? :P
Cricker bor jo kun udei skoven og er faktisk ret ligegald med hvad der sker inde i byen, så gælder det også mig? Eftersom at Cricker ikke har noget at gøre med byen, så kan jeg i hvert fald ikke se hvorfor jeg skal være med i krigen, medmindre at der kommer en ud i skoven for at finde mig og rekrutere mig :P

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 21 Dec 2010 - 10:25

Så lader du jo bare være? Syntes det er synd Faith skal have alle de spørgsmål, da svaret på dem er så enkelt? Hvis man ikke er interesseret i krigen, så lader man være med at deltage.. Thats that.. Heh

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 21 Dec 2010 - 10:30

JEG SPURGTE IKE DIG VLAD!! RAAAAWWWRRR!!
Men jo du har ret :P jeg tror bare at jeg venter og ser hvad der sker, hvis folk ikk kommer ud og rekruttere mig, så har Cricker ikke noget med krigen at gøre :P

Anyway cheers for de fede ideer til siden ^^

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 21 Dec 2010 - 11:29

xD tak vlad!
Og ja, alle skal være med på sin hvis :b... om du så er med i selve krigen eller ej, du skal stadig være med i krigen på et hvis område..
er dog lidt trist at se så mange som har private emner igen.. men lige nu orker jeg ikke at skulle rette dem alle sammen i det >_>...
well any how.. xD
sidste dag i dag til at gøre emnerne færdig ^^.. fra i morgen af.. er invasionen over :]

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 21 Dec 2010 - 11:42

Neeat.. Men dog.. Er det ikke muligt at emner fortsætter? Da der jo er nogen der ikke har megen tid ti lat kunne svare på emnerne, og ville være ærgeligt bare at cutte dem off? Var bare en tanke..
Og du skal ikke tage dig af at de rer mange der køre privat emner stadigt, er svært at få et helt forum til at forstå et budskab, og er heller ikke alle der gider at læse nyhederne her.. Desværde..
Og tænkte nok at Joy var Dig Faith.. Go me.. \o/

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 21 Dec 2010 - 11:53

Der er jo også ret mange som ikke har været her... de kunne selvfølgelig også bare læse nyhederne... *Host* ...Som der blev sagt.

Og Vlad, siden man har skrevet dato på de der krigs-emner, så gælder de vel stadig? Hvis jeg da ikke tager helt fejl.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 21 Dec 2010 - 12:07

well.. o.o.. jeg ville sige at man da gerne må skrive videre på dem. Men selve adventet er slut når klokken slår 00.00 :]
så bliver der ikke oprettet flere emner, og folk skal begynde at afslutte de emner man har gang i ^^

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 21 Dec 2010 - 12:38

Ahh ja.. Så man begynder bare at afslutte dem der er igang her i morgen, og hvis ikke de er helt afsluttede, så fortsætter man bare til Franskmændene er spist, eller løbet? Hm hm hm... Højt sansynligt spist... Mwaha!
Erhm

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 21 Dec 2010 - 12:51

hahah x3
vi franskmænd har noget i ærmet :3

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 21 Dec 2010 - 13:31

Uhh...

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 21 Dec 2010 - 13:35

*Host* Franske kartofler? *Host* >w<

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 21 Dec 2010 - 13:37

Hahah, U are Going Down .__.
Jeg er nemlig uuovervindelig .. Eller ikke .

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 21 Dec 2010 - 14:01

lol xD di morga er fransk læggende.. x3.. måske man skulle tænke over det var? xD
Ej.. men bare vent og se, der vil komme i special i morgen :b

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 21 Dec 2010 - 14:05

Mm.. Jeg da ikke bange for dig. dx?

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 21 Dec 2010 - 14:09

Jeg er den bedste af de bedste, selvom jeg er neutral!xD Ingen kan slå min overlegne overlegenhed! xP

Gæst
Gæst

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Side 4 af 5 Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum