Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Farligt forsøg (taylor) - Page 2 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Farligt forsøg (taylor) - Page 2 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Farligt forsøg (taylor) - Page 2 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Farligt forsøg (taylor) - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Farligt forsøg (taylor) - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Farligt forsøg (taylor) - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Farligt forsøg (taylor) - Page 2 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Farligt forsøg (taylor) - Page 2 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Farligt forsøg (taylor) - Page 2 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Farligt forsøg (taylor) - Page 2 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Farligt forsøg (taylor)

Side 2 af 3 Forrige  1, 2, 3  Næste

Go down

Farligt forsøg (taylor) - Page 2 Empty Sv: Farligt forsøg (taylor)

Indlæg af Gæst Man 27 Dec 2010 - 23:45

Han klemte endnu hårdere, og stoppede nu også mange af blodvejende til hendes hovede. En knasende lyd kom fra ham da han bed sine tænder hårdt sammen for ikke at komme til at sige noget, på grund af smerten. De blå flammer kom atter til syne denne gang på hans arm, de brandte hans sår 'sammen' og stoppede midlertidigt tab af hans blod, dog havde han mistet meget og det begyndte at svimle for hans øjne, og han knugede ikke så stramt om hendes hals som før, dog nok til at hun stadig ikke kunne få vejret.

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

Indlæg af Gæst Man 27 Dec 2010 - 23:54

Taylor gispe efter luft og det svimlede let for hendes øjne men da hun mærkede at hans greb blev svagere gjorde hun det sidste forsøg for at slippe væk, hun greb fat med den frie hånd om hans håndled og lod kløerne skære sig ind i hans hud hvorefter hun trak bagud, dette ville nok få ham til at slippe, hun ku se at han var ved at blive svagere og fandt ud af hvordan hun ku få ham ned med nakken.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 27 Dec 2010 - 23:59

Det at høre hende gispe efter vejret, gjorde ham en smugle bedere tilpas. Dog da klørende blev boret ind i ham kom der atter blod ud, det var ikke smerten der gjorde ham svagere mere det at han manglede blod. han smilte ondt og gav slip på hendes hals, med den hånd, han brugte den anden hånd til at tvinge hende til at se op af så hendes hals, var mere eller minder blottet, han lod sin krop falde ned på hendes og han skulle netop til at bide hende i halsen for at få blod fra hende og dermed flere kræfter.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 28 Dec 2010 - 0:06

Taylor gispe hurtigt da han slsp og langsomt fik hun igen luft men nu lå han ovenpå hende, igen sku drikke hendes det var aldrig sket før og han sku slet ikke han var jo slave, hun hvæse af ham og brugte så hendes kræfter på at hamre sit knæ op i hans lem for at få ham til at bukke sammen eller det håbe hun på han gjorde, hun satte samtidig sine klør lige ind i maven på ham og pressed så hårdt hun ku.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 28 Dec 2010 - 0:12

blodet strømmede ud af hans hånd og det eneste han kunne se var farven på hendes hår, hvilket fortalte ham hvor hendes nakke var, de sylespidse tænder blev sat i hendes hals og han nåede at drikke en smugle inden hun hamrede sit knæ op i hans lem, hvilket gav en voldsom smerte, det eneste der kom ud af dette var dog en dyb knoren, eftersom han næsten intet kunne mærke, da han næsten var besvimer, og var travlt optaget med at se billeder fra hendes fortid. Dog besvimede han kort tid efter da hun også havde sat neglende i ham hvilket forudsagde at han blødte endnu mere.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 28 Dec 2010 - 0:30

Taylor liv havde været hårdt men meget spændene og han ville ha set masser af døde væsner og blod, hun gispe svagt da han bed sig fast i hendes hals og suge blod hendes meget lækre blod, hun smilede dog koldt da han besvimede hvorefter hun med let hed slap væk fra hans tænder, hun rejste sig op hvorefter to meget store sorte vinger vokse frem på hendes ryg hvorefter hun så ned på ham, hun greb fat i ham og satte af, hun fløj højt op over skyerne på vej hjem af, efter et par timer stod hun ind i et lille soveværelse hvor der var en lille seng samt et skrivebord og en bogreol, han var blevet lagt på sengen og ved siden af hende stod en ret stor sort kat med gule øjne, om hendes hals hang en meget sum stor kvælerslange som så over på ham, hun smilede koldt og vendte på han vågnede.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 28 Dec 2010 - 1:18

Rasca kunne intet føle eftersom han var besvimet. selv efter 2 timers flyvetur var han stadig ikke kommet til sig selv. Og det skulle vise sig at der gik yderligere 6 timer før han vågnede, bare en smugle.
Han blinkede svagt med øjende og lige nu var det hele tåget at se på, og for en stund kunne han ikke huske hvad der var sket.
Han tog sig kort til hovedet da det dunkede voldsomt, underligt nok var stort set alle hans sår næsten helet.
Han kunne endnu ikke se noget, eller for den sags skyld lugte eller høre noget, og det ville nu nok ta et par minutter før han ville kunne alt dette.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 28 Dec 2010 - 1:26

Taylor sad nu på kontorstolen og så koldt og afvendtne på ham, hans sår var væk men hendes navn stod der stadig, hun smilede koldt trode han virklig han ku få ræmt på hende? det var for dumt men han ville dsnart lære hendes regler og ende med at følge dem, hun lage hovdet på skrå"god morgen"sag hun køligt da hun så der kom lidt liv i ham dog ikke så meget, slangen og katten var væk, hun sad igen i sin menneske skikkelse nu med en rød lang kjole.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 28 Dec 2010 - 1:31

Verdenen blev langsomt klare for ham og han kunne nu se lidt igen, han så over mod kvinden, der havde været så uforskammet at skrive sit navn på ham. Men hun ville få mere end bare svært ved at få ham til at lystre.
Han kunne ganske vist ikke høre hvad hun sagde men han kunne mundaflæsning "skønt så endte jeg alligevel hos kællingen" snerrede han koldt . Han smilte ondt for sig selv "der vil ha sex med en vandskabt vampyr" sagde han lumskt, han havde set enkelte billeder fra da han drak noget af hendes blod, men det vidste hun jo ikke.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 28 Dec 2010 - 1:37

Taylor lo koldt"nå du er vågnet op slave"lød det koldt fra hende hvorefter hun rejste sig op og slog let armne ud"dette er dit nye hjem her kan du sove og hvad du ellers laver"sag hun koldt hvorefter hun gik et par skridt hen mod ham"hvad mener du?"spurgt hun så iskoldt, han mendte sikkert vald, hun sendte ham et koldt og advarne blik, det var måske pinligt for ham at hans nye herre var kvinde men det måtte han leve med, hun lag armne over kors"vis du opføre dig pænt idag vil jeg k'be lidt tøj til dig"tilføj hun så koldt.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 28 Dec 2010 - 1:43

Han mundaflæste endnu en gang da han stadig ikke kunne hører dog var lugten kommet. "uheldig vis," lød det koldt fra ham og så til sådan et hæsligt syn" han ville fornærme hende på alle tænkelige måder da han på ingen måde ville underlige sig denne wonnabe. Hun kunne rande ham
"hør efter en gang... dame... jeg sover ikke her, jeg spiser ikke her, jeg læser ikke her, og jeg skal slet ikke være her" sagde han koldt
Han smilte ondt og lumskt over hendes reaktion "at du vil ha sex med en vampyr der ikke lige frem kan deltage i en skønheds konktrance, men alligevel så er han pænere end dig" lød det koldt fra ham. "jeg opfører mig sådan som jeg vil... forstået?... og jeg er sådan set ligeglad med om du køber mig tøj eller ej"

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 28 Dec 2010 - 1:51

Taylor så koldt på ham hvorefter hun giik hen til ham lod sin hånd live til de skarpe kør hvorefter hun hev fat i hans hår og presse klørne ned i hovdet på ham, hun skubbe hans hovdet bagud ved at trække i håret"du holder kæft eller du ville ønske du var død"svarede hun iskoldt"og hvad jeg går og laver rager ikke dig, din usle lille slave"svarede hun ham iskoldt hvorefter hun fik ham lagt ned og satte sig igen op på ham med knæet mod hans lem og presse ham ned mod sengen imens hun stadig havde fat i hans hår, den anden hånd lag hu på hans kind"du slipper ikke, jeg har betalt for ig og du er min"sag hun koldt hvorefter hun fjernede hånd fra hans kind og hev checken op af hans lomme og smed på gulvet.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 28 Dec 2010 - 1:57

Han grinte koldt og hans hørsel kom igen. Han tog sig ikke det mindste af det hun sagde eller gjorde, det at se hende pisse sådan af var en sejer i sig selv. "det tror jeg nu ikke du kan få mig til, det er du for svag til" sagde han koldt "tjooo det gør det faktisk, jo mere jeg ved om dig jo mere kan jeg afpresse dig med" sagde han lumskt og hånligt. "og joo tak, hellere være en ussel slave, end en yderst grim møjso !" et smil voksede på hans læber.
"nu hvor jeg har sovet, er jeg ved at komme til kræfter igen.... sidste gang du var oppe og toppes med mig var du ved at tabe og der havde jeg ingen kræfter, kan du se hvor jeg vil hen med det her?" lød det koldt fra ham. Han grinte koldt og hånligt af hende, smerten havde han glemt at opdage da dette var stor nydelse for ham.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 28 Dec 2010 - 2:05

Taylor lo koldt"afpresse mig drop det knægt"svarede hun hårdt hvorefter hun piftede kort og den sorte utrolig store kat kom gående ind i rummet, den satte sig nede på gulvet ved siden af hende og miave kort, hun smilede koldt og nikke kort til katten før hun så på ham igen, hun var ikke bange for ham hun frygte ikke døde så hvorfor frygt ham"du var svag nok til at blive fanget af en slavehandler "lød det hånligt fra hende, et drilsk smil kom frem på hendes læbe hvorefter hun pressede sit knæ hårde ned mod hans lem og lod sine klør bore sig ind i hans hovedbund så blod begyndte at løbe.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 28 Dec 2010 - 2:10

"og dog kunne du ikke li det da jeg faktisk vidste det.... jeg ved mere om dig end du ved om mig!" sagde han koldt, det morede ham at pirre hende sådan. Han væltede hende straks af ham da katten kom frem, og han for på den, hans skarpe tænder blev boret ind i den og blodet blev suget ud af dette dyr, som var det ingenting!... katten væltede da den blev slav ved at miste så meget blod, og i løbet af ingen tid besvimede den. Han grinte ondt "ikke velsmagende, men nok til at give mig mange af mine kræfter igen" sagde han koldt. "faktisk var det 5 professionelle der fangede mig... hvor 3 af dem var dæmoner" sagde han koldt og hånligt, ingen slavehandler ville kunne ha fanget ham, dumt at tro det. "nå ja katten overlever måske ikke!" sagde han koldt og rejste sig

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 28 Dec 2010 - 2:21

Taylor sendte ham et koldt blik hvorefter hun faldt ned på gulvet men kom dog hurtigt op at stå og så på ham imens han drak blod fra hendes elskede helveds kat, hun lo koldt"han dør skam ikke for han er ikke en normal kat"svarede hun iskoldt, faktisk ville han ku mærke nu at kattens blod inde i ham begyndte at fryse langsomt til is, hun Smilede koldt da hun samlede katten op og lag den let hen på stolen hvorefter hun vendte sig om mod ham og sendte ham et iskold blik, hun havde fundet denne meget mystiske kat engang da hun var 7 år, den havde knyttet sig til hende og fulgt hende over alt, den var langt fra normal for den var på en måde halv isdæmon .

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 28 Dec 2010 - 2:27

Han grinte kort af hende og havdet helt fint "det var en skam.... men pyt så kan jeg drikke fra den igen senere" sagde han koldt, på grund af hans enorme kropsvarme frøs blodet ikke.
han himlede med øjende over hende, og åbnede døren for at gå "farvel!" sagde han koldt og ledte efter udgangen.
Han var så overordentlig ligeglad med hende og den forbandede kat.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 28 Dec 2010 - 2:36

Taylor så koldt hen på ham, troede han at han ku komme ud latterligt hun gad næsten ikke engang gøre noget ved det, hun smilede koldt og gik så ud af rummet*lad ham flygt, jeg finder ham en anden dag*tænkte hun koldt hvorefter hun vandre hen til en dør og trådte ind i et lille rum hvor der langs den ene væg stod et stort slange bur hvor tre kvælerslanger lå, i den anden ende af rummet stod et par glasbure hvor der var forskellige fugleedderkopper i, hun smilede koldt hvorefter hun hev en lille kasse frem fra et skab der også var i rummet, hun åbnede kassen og trak et par rotter op hvorefter hun lukke kassen og gik hen til slangeburet, hun åbnede det hvorefter hun smed rotterne ind og lukke igen, hun begyndte roligt at betragte slangerne.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 28 Dec 2010 - 2:41

"dumt af hende" mumlede han. en anden gang ville hun ikke vinde over ham.
Efter lang tids søgen fandt han endelig udgangen.*hvor helvede er jeg?* han så lidt rundt men blev enig med sig selv om at gå ind mod byen.
Han skulle ha fjernet det mærke NU!... og det skulle ikke komme tilbage!
Han var ikke, og ville aldrig blive hendes slave. Pludselig kom han i tanke om at han havde en check i baglommen, med et stort smil gik han hen til den nærmeste bank og kunne faktisk indløse checken ! *6 millioner!* tænkte han tilfreds.

//hvaa slutter vi her?... eller :] //

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 28 Dec 2010 - 2:47

//nej da//

Taylor smilede koldt da hun igen forlod rummet, han troede han havde checken men den lå på gulvet inde i det værelse som sku være hans så penge fik han ikke, hun lo koldt og lukke øjne, hun samle tankerne om navnet på hans bryst, det ville begynde at komme røde flammer i navnet noget der nok ville få hans opmærksomhed, hun lo let da hun igen åbnede øjne og smutte ind i stuen hvor hun smed sig i en rød sofa.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 28 Dec 2010 - 2:54

//godt så.... probelm! jeg har indløst Checken såååå du kan ikke sige at den ligger på gulvet! :P !//

Han så på navnet og hadede det som pesten, indtil videre holdt de blå flammer hendes flammer på et minimum!, og da han blev stærkere af ild, var det nu nok rimelig dumt af hende at placere sådan en 'forbandelse' på ham, men ja hun var jo ikke så klog. Han fortsatte med at gå og fandt i midlertidig en cafe at sidde sig på, et godt stykke fra hendes hus, hvis han skulle tilbage skulle hun selv hente ham!

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 28 Dec 2010 - 2:58

//okay så//

Taylor havde skam undet ud af at ild gjor ham stærker men dog vist hun ham ikke at hun vidste det, hun smutte i bad hvorefter hun igen skifte tøj dog blev det denne gang til et par grå jeans samt en lilla hættetrøje, hun smilede let hvorefter hun forlod sin lejlighed og begav sig ned mod byen hvor hun regnede med at han var*jeg skal nok få ham*tænkte hun roligt.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 28 Dec 2010 - 3:05

//godt :]//
efter at ha sat på cafeen i lidt tid, begyndte han så småt at undre sig over om hun havde givet op. Det håbede han, men han troede ikke på det.
Han gik om bag baren og førte en tilfældig tjener med om bag cafeen hvor han tømte hende for blod. Dette ville gøre ham stærkere, og på trods af at han havde haft rigelig med kamp på det sidste ville dette kunne få ham næsten tilbage på fuld kraft igen!.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 1 Jan 2011 - 22:18

Taylor vandre rundt i byen, hun så søgende rundt efter ham og lod fignerne på hendes hænder forvandle sig om til lange skarpe klør imens hun gik videre og så søgne rundt*kom frem lille slave og lad os lege*tænkte hun koldt imens hun gik videre, hun hvæsse let som en kat eller en slang som om der var et dyr gemt langt inde i hende.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 1 Jan 2011 - 22:25

HAn kom ud fra en af side gaderne. Kun ganske få meter bag hende. Et ondt grin kom fra ham. Hun ville ikke få ham sådan bare lige. Og eftersom han blev stærkere minut for minut, hvor han ikke skulle noget fysisk, så var han næsten på toppen igen. Hun ville få kamp til stregen. Og måske endda mere.
Han piftede kort af hende, ikke et pift som sagde at hun så godt ud, men et der krævede hendes opmærksomhed.
Han så kort på klørene og grinte hånligt af hende, det ville nok ikke kunne skade ham nok.

Gæst
Gæst

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Side 2 af 3 Forrige  1, 2, 3  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum