Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
Farligt forsøg (taylor)
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 2 af 3 • 1, 2, 3
Sv: Farligt forsøg (taylor)
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Han blinkede svagt med øjende og lige nu var det hele tåget at se på, og for en stund kunne han ikke huske hvad der var sket.
Han tog sig kort til hovedet da det dunkede voldsomt, underligt nok var stort set alle hans sår næsten helet.
Han kunne endnu ikke se noget, eller for den sags skyld lugte eller høre noget, og det ville nu nok ta et par minutter før han ville kunne alt dette.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Han kunne ganske vist ikke høre hvad hun sagde men han kunne mundaflæsning "skønt så endte jeg alligevel hos kællingen" snerrede han koldt . Han smilte ondt for sig selv "der vil ha sex med en vandskabt vampyr" sagde han lumskt, han havde set enkelte billeder fra da han drak noget af hendes blod, men det vidste hun jo ikke.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"hør efter en gang... dame... jeg sover ikke her, jeg spiser ikke her, jeg læser ikke her, og jeg skal slet ikke være her" sagde han koldt
Han smilte ondt og lumskt over hendes reaktion "at du vil ha sex med en vampyr der ikke lige frem kan deltage i en skønheds konktrance, men alligevel så er han pænere end dig" lød det koldt fra ham. "jeg opfører mig sådan som jeg vil... forstået?... og jeg er sådan set ligeglad med om du køber mig tøj eller ej"
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"nu hvor jeg har sovet, er jeg ved at komme til kræfter igen.... sidste gang du var oppe og toppes med mig var du ved at tabe og der havde jeg ingen kræfter, kan du se hvor jeg vil hen med det her?" lød det koldt fra ham. Han grinte koldt og hånligt af hende, smerten havde han glemt at opdage da dette var stor nydelse for ham.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
han himlede med øjende over hende, og åbnede døren for at gå "farvel!" sagde han koldt og ledte efter udgangen.
Han var så overordentlig ligeglad med hende og den forbandede kat.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Efter lang tids søgen fandt han endelig udgangen.*hvor helvede er jeg?* han så lidt rundt men blev enig med sig selv om at gå ind mod byen.
Han skulle ha fjernet det mærke NU!... og det skulle ikke komme tilbage!
Han var ikke, og ville aldrig blive hendes slave. Pludselig kom han i tanke om at han havde en check i baglommen, med et stort smil gik han hen til den nærmeste bank og kunne faktisk indløse checken ! *6 millioner!* tænkte han tilfreds.
//hvaa slutter vi her?... eller :] //
Gæst- Gæst
Taylor smilede koldt da hun igen forlod rummet, han troede han havde checken men den lå på gulvet inde i det værelse som sku være hans så penge fik han ikke, hun lo koldt og lukke øjne, hun samle tankerne om navnet på hans bryst, det ville begynde at komme røde flammer i navnet noget der nok ville få hans opmærksomhed, hun lo let da hun igen åbnede øjne og smutte ind i stuen hvor hun smed sig i en rød sofa.
Gæst- Gæst
Han så på navnet og hadede det som pesten, indtil videre holdt de blå flammer hendes flammer på et minimum!, og da han blev stærkere af ild, var det nu nok rimelig dumt af hende at placere sådan en 'forbandelse' på ham, men ja hun var jo ikke så klog. Han fortsatte med at gå og fandt i midlertidig en cafe at sidde sig på, et godt stykke fra hendes hus, hvis han skulle tilbage skulle hun selv hente ham!
Gæst- Gæst
Taylor havde skam undet ud af at ild gjor ham stærker men dog vist hun ham ikke at hun vidste det, hun smutte i bad hvorefter hun igen skifte tøj dog blev det denne gang til et par grå jeans samt en lilla hættetrøje, hun smilede let hvorefter hun forlod sin lejlighed og begav sig ned mod byen hvor hun regnede med at han var*jeg skal nok få ham*tænkte hun roligt.
Gæst- Gæst
efter at ha sat på cafeen i lidt tid, begyndte han så småt at undre sig over om hun havde givet op. Det håbede han, men han troede ikke på det.
Han gik om bag baren og førte en tilfældig tjener med om bag cafeen hvor han tømte hende for blod. Dette ville gøre ham stærkere, og på trods af at han havde haft rigelig med kamp på det sidste ville dette kunne få ham næsten tilbage på fuld kraft igen!.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Han piftede kort af hende, ikke et pift som sagde at hun så godt ud, men et der krævede hendes opmærksomhed.
Han så kort på klørene og grinte hånligt af hende, det ville nok ikke kunne skade ham nok.
Gæst- Gæst
Side 2 af 3 • 1, 2, 3
» Et Farligt Job? ((Privat//Koishite))
» Emne: Forsøg
» Be my shadow - Taylor
» Et farligt venskab. Xxx // Foxina
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
|
|
Man 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa
» Athena Akademiet
Tors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift