Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Farligt forsøg (taylor) - Page 3 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Farligt forsøg (taylor) - Page 3 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Farligt forsøg (taylor) - Page 3 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Farligt forsøg (taylor) - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Farligt forsøg (taylor) - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Farligt forsøg (taylor) - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Farligt forsøg (taylor) - Page 3 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Farligt forsøg (taylor) - Page 3 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Farligt forsøg (taylor) - Page 3 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Farligt forsøg (taylor) - Page 3 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Farligt forsøg (taylor)

Side 3 af 3 Forrige  1, 2, 3

Go down

Farligt forsøg (taylor) - Page 3 Empty Sv: Farligt forsøg (taylor)

Indlæg af Gæst Lør 1 Jan 2011 - 22:57

Taylor hvæsse højt af pifte og vendte sig om, der var han den lille møg unge hun hvæse højer"nå der var du"hvæsse hun koldt"NÅ SKAL DU FÅ"hvæsse hun iskoldt hvorefter hun satte i løb mod ham, da hun var tænt nok på laste hun sig ind over ham for at få ham ned imens hun slog ud efter ham med klørne.

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

Indlæg af Gæst Lør 1 Jan 2011 - 23:05

Han grinte af hendes reaktion, det morede ham kosteligt at se hende sådan. "jeg er bedere til at finde dig end du er til at finde mig" sagde han koldt "nå nå den grimme heks er sur" lød det koldt fra ham.
HAn tillod hende at røre ham, dog vendte han sig i faldet så hun kom til at være nederst og han stoppede da også hendes højre hånd i at ramme ham. "der begik du den første fejl" grinte han koldt.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 1 Jan 2011 - 23:12

Taylor hvæse vredt"hold din kæft slave"snerre hun koldt hvorefter hun slog ud efter ham med den frie hånd, hun ramte ham ved halsen ret hårdt og trak klørene gennem hans hud imens hun hvæse"hvad mener du?"lød det koldt fra hende, hun så på ham med et iskoldt blik.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 1 Jan 2011 - 23:16

"ar ar arrh!" grinte han koldt... "jeg er ingens slave, især ikke sådan en rim, svag lille møgkællings slave!" lød det koldt fra ham. Han snerrede af hende da hendes klør, gennemborede hans hud. "jeg mener at du aldrig skulle ha rørt mig" lød det koldt fra ham. Han plantede solidt en knyttet næve i hendes ansigt, med et hånligt grin. Uden problemer fik han rejst sig op igen og så på hende med et koldt blik.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 1 Jan 2011 - 23:24

Taylor hvæsse af ham og slog u efter ham igen"jo du er gnom"snerre hun vredt dog nåde hun ikke at sige mere da en knytnæve ramte hendes kind, hun hvæsse vredt og tog sig kort til kinden før hun hev fat i hans ben og trak af al styrke i det for at få ham ned igen, hun ville ikke gi op ikke nu og ikke over for ham.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 1 Jan 2011 - 23:37

Han grinte hånligt af hende "gnom? jeg er ca 15 cm højere end dig, eller mere!" sagde han koldt. Hun var sjov, han skulle nok få hende til at se anderledes på dette! "nååå hvor sødt! du hvæser jo! det hjælper dig ikke!" grinte han koldt. han var lige ved at vælte, men gjorde det dog ikke. Han bevægede fingrene, som stod han med en dukke der havde snore i sig, og han fratog hende sin fri vilje, og tvang hende til at slippe hans ben! "jeg kan manipulere med din fri vilje" lød det koldt fra ham.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 2 Jan 2011 - 0:07

Taylor hvæsse vredt"hold nu kæft knægt"lød det koldt fra hende hvorefter langsomt rejste sig op uden at slippe ham"klap i"hvæsse hun vredt hvorefter hun stirrede koldt på ham da hun uden at gøre noget selv slsp hans ben"hvad fand du skal ikke styre mig"lød det vredt fra hende.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 2 Jan 2011 - 17:45

han grinte hånligt af hende "jeg gør som det passer mig, og du gør som jeg befaler" grinte han. Han tvang hende til at trække klørende ind, så hun ikke sådan uden videre kunne skade ham. "nej" lød det koldt til svar. Dette morede ham, hun kunne intet stille op, før han ville begynde at blive træt, først da ville det begynde at være svært for ham at styre hende. "jo jeg skal." han så koldt på hende "så nu laver vi en lille aftale! du sletter mærket på mig, og jeg er ikke din slave, og har aldrig været det. Til gengæld får du lov at leve." han grinte ondt og slikkede sig om munden, ide han beordrede hende tæt på sig, og hun uden tvivl ville gøre det.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 2 Jan 2011 - 18:24

Taylor hvæsse koldt af ham "du skal holde dig fra mig"hvæsse hun vredt hvorefte hun prøvede at gå lidt væk fra ham"aldrig jeg sletter ikke det navn"hvæsse hun vredt selv om det nok ikke var smart at nægte men det gjord hun, hun ku igen ikke styre sin krop, klørne gik ind og fingerne kom frem hvorefter hn gik hekt tæt på ham"stop det"hvæsse hun af ham.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 2 Jan 2011 - 18:59

"du er tungnem!" lød det koldt fra ham "vi prøver igen" hans stemme var kold og ond "jeg lader dig leve hvis du sletter navnet!... ellers kan jeg jo tvinge dig til at la vær med at trække vejret... eller få dig selv til at flå dig i stykker med dine negle? eller andre ting du ikke ville kunne lide" han grinte ondt og gik om bag hende, og tvang hende til at læne hovedet på skrå. "eller syge alt dig blod ud af dig?" han smilede kort for sig selv, hævnen var sød "sååå har vi en aftale, eller skal jeg dræbe dig?"

Gæst
Gæst

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Side 3 af 3 Forrige  1, 2, 3

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum