Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
A cafè in the dark //privat= Kajika// EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
A cafè in the dark //privat= Kajika// EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
A cafè in the dark //privat= Kajika// EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
A cafè in the dark //privat= Kajika// EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
A cafè in the dark //privat= Kajika// EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
A cafè in the dark //privat= Kajika// EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
A cafè in the dark //privat= Kajika// EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
A cafè in the dark //privat= Kajika// EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
A cafè in the dark //privat= Kajika// EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
A cafè in the dark //privat= Kajika// EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

A cafè in the dark //privat= Kajika//

Go down

A cafè in the dark //privat= Kajika// Empty A cafè in the dark //privat= Kajika//

Indlæg af Gæst Ons 29 Dec 2010 - 20:28

Sted: Terre's gågader, ude foran en lille næsten skjult Cafe.
Klokken:: ved 1-2 tiden om natten
Omgivelser:: Tomme gader
Verjet:: bidene koldt, stjerneklar himmel,

Mørket var for længst faldet over Terre og de 'hyggelige' gågader var tomme. Det var ikke så tit at folk bevægede sig ud i mørket, da sultne væsner næsten altid lurede i de små gyder, og kroge. Det var dog ikke alle, som var taget hjem, der var stadig lys i en lille, næsten skjult, Cafè. En ung mand ved navn Cloud, fejede den tomme cafe. Han var enlig i gang med at lukke den, siden at der ikke var flere gæster idag.
De sidste to, en tjenere og en servitrice tog deres overtøj på "vi ses imogen Cloud, husk at låse døren når du går" sagde servitricen og Cloud nikkede imens at de gik og forsvandt ude i mørket.
"måske skulle jeg også gå hjem?" mumlede han til sig selv og kiggede op på uret "Nej, det gør alligevel ingen forskel " mumlede han, der var jo ikke nogen som ventede på ham derhjemme. Så han satte sig bare på en stol og lænde sig tilbage imens at han satte benene op på bordet. Hvem ved, måske kom der alligevel en sidste gæst/kunde?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

A cafè in the dark //privat= Kajika// Empty Sv: A cafè in the dark //privat= Kajika//

Indlæg af Gæst Ons 29 Dec 2010 - 20:41

Man kunne høre skridt, og en pige med kort lyst hår i gylden blonde løb alt hvad hun kunne igennem Terras gader*omg... omg ... omg!? hvorfor er de efter mig!?* et skrig ku høres i natten i det skud og svovl blandet sig med den friske natte duft. Hun trak hurtigt sine lange sølv pistoler frem og skød efter selveste personerne hun ku se, men ud af det blå kom en og overfaldt hende, et bid direkte i skuldren på hende, blodet løb ned smukt af hendes skuldre og et hyl i natten ku høres.
Hun skrig af sine lungers fulde kræft i det hun fik sig hurtigt på bene dog faldt hun længere henne af, med et ovenlig bump...
Hun kunne end ikke løbe ovenlig mere? i sin vampyr fart, så hun gjorde alt for at holde dem på afstand i det hun ledte dem hurtigt på afveje, ved at rør ved det blod der gled så smukt ned af hendes skuldre og sprøjte det på samtlige vægge hun gik forbi og så forsvandt hun hurtigt igen, hun kom udenfor byen nær skoven i det hun faldt ned nær en cafe?, ulvenes kolde og kyniske hyl kunne høres i det, fodspor fulgte efter lydene.
Kajika brugte sine sidste kræfter på at komme indenfor på Cafeen, i det hun med høj fart braste ind af døren dog uden at smadre den, og lukkede den hårdt i og sagde"Hjælp... luk dørene og rul pashinderne for..." de dådyriske isblå øjne så uskyldigt og bedende på Cloud, mens hun trak efter vejret, hendes hår var nakkekort, og man kunne let se det store bide sår fra under og overkæbe af munden, fra selveste ulven der havde hoppet på hende eller nærmere... varulven.
Hun trak efter vejret, mens hun nærmest lå halvt op af døren og bed tænderne sammen dog uden at blotte dem mens hun stille kunne mærke de blodige tåre presse på*forbandet varulve.. i hate them*

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

A cafè in the dark //privat= Kajika// Empty Sv: A cafè in the dark //privat= Kajika//

Indlæg af Gæst Ons 29 Dec 2010 - 21:26

Et stort brag fik ham næsten til at falde bagover og ned fra stolen. Han rejste sig hurtigt op og vende sig om. En såret kvinde halvsad op ad døren og bede om hjælp. Han nikkede langsomt men tøvene, da han ikke helt vidste om det var en god ide at hjælpe en vidt fremmede, men samtidig..hvad havde han at miste? Så uden at sige noget, låste han døren og blokerede den med et aflangt bord. Først efter det trak han pashinderne for.
"Hvad er der sket?" spurte Cloud og satte sig på hug foran hende. Han klare blå øjne studerede hendes sår "ulvebid?" spurte han og kunne se på størelsen af tandmærket at dette ikke var en normal ulv." vi må se at forbinde såret for at fjerne blodlugten ellers er det nyttesløst at gemme sig. "
Han havde ikke noget problem med at hjælpe folk, dog havde han ikke før været udsat for at der pludselig var en som braste ind på cafèen. "hmm vent her " sagde han lidt efter og gik om til den baren. Han åbnede nogen forskellige skuffer og skab og fandt tilidst en lille støvet førstehjælpsboks. Han pusede det værste af støven af og åbnede kassen, den var aldrig blevet brugt så alle de ting han havde brug for var der. "kan du gå ud på toiletet så vi kan så renset såret?" spurte han og pegede over til personale toiletet.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

A cafè in the dark //privat= Kajika// Empty Sv: A cafè in the dark //privat= Kajika//

Indlæg af Gæst Ons 29 Dec 2010 - 21:40

Hun tog sig til såret og så op mod Cloud i det hun rødmede let, han... havde blå øjne som hende? og han duftede... *OMG!... han er samme race som mig fuldkommen!? og har blå øjne næsten som mig?* hun så flovt ned og rejste sig op, hun ville ku heale vis det ikke var fordi hun manglede så meget blod.."Jo det kan jeg vel godt og ja... ja det var ulve bid" hun gik med ham ud på personale toilettet og bed tænderne sammen i det hun lukkede øjnene let og hørte vandet stille løbe, i det hun selv tændte for det,"måske burde jeg selv rense det og så ku du se om jeg har... tabt blod på gulvet? de har måske sporet det" hun så lidt på fyren, varulve... de var utrolig gode til at spore vampyr duft dog havde hun kun halv vampyr blod i sig men stadig? .
Hun tog sig let til skuldren og så de forblødne store sår over skuldren, på hendes sorte tshirt der var nærmest badet i det, og hendes eget bryst og ryg var skam os, og op af halsen og den ene arm og så lidt på den anden hånd(højre hånd). Hun lignede et mareridt og så det støv og skidt hun havde oversig og sine stramme grå lidt slidte jeans bukser..
Hun sukkede let og strøg det korte hår til siden, vis hun healede ville hendes dumme hår vokse ud igen og blive hoftelangt og hvidt igen?...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

A cafè in the dark //privat= Kajika// Empty Sv: A cafè in the dark //privat= Kajika//

Indlæg af Gæst Ons 29 Dec 2010 - 22:04

Cloud roede sig lidt i hans blodrøde hår og tænkte sig om angående om hvordan han skulle rense dette store sår. Han blev dog vækket fra hans tanke da hun fortalte ham at han nok hellrere burde fjerne blodet i Cafè indgangen.
"eh..jo selvfølgelig " sagde han, og gik straks ud til Cafèen igen. Der var en okay stor blodpøl henne ved døren og få pletter, som gik ud til toiletet. *utroligt at hun stadig kan gå* tænkte han, og tog en klud og en spand vand frem. Han hælde alt vandet fra spanden ud over blodpølen for at formilde blodlugten.
*denne duft..virker lidt bekendt * tænkte han og havde ikke selv fundet ud af ligeheden imellem Kajika og ham selv. I det mindste ikke før, at han smagte på det for at finde ud af hvilken race hun tilhørte. Det gjorder ham meget overrasket, men samtidig også lettet...han var ikke den eneste. Et smilte brede sig på hans smalle blege læber, og han rejste sig igen op da alt blodet var væk.
Han gik imod klædeskabet og åbnede det. Et enkelt sæt tjenertøj hang der stadig så Cloud tog den hvide bluse og gik igen ud på toiletet "her, den er måske lidt for stor til dig men den er vel bedre end din ødelagte bluse? " spurte han med et venligt smil. "skal jeg hjælpe dig med forbindingen?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

A cafè in the dark //privat= Kajika// Empty Sv: A cafè in the dark //privat= Kajika//

Indlæg af Gæst Ons 29 Dec 2010 - 22:16

Hun så sig i spejlet og prøvede at heale men det var umuligt...*arh det gør så ondt* en enkelt blodtåre løb ned af hendes kind i det hun så på det store sår, og hun blev faktisk temmelig varm?, kajika ku ikke tåle varulve bid overhovedet, de gjorde hende død syg for ikke at sige de var forfærdelige dødlige for hende vis det ikke blev renset.
Hun rensede det dog og tørte hurtigt tårene væk og skyllede sig ansigt hurtigt i det hun hørte Cloud komme tilbage"hej" hun smilede lidt skævt og så på den hvide trøje og nikkede let"tak tror jeg?" hun grinte let og der kom dog et lidt forkvalt host bagefter i det hun sagde"det må du gerne" hun tog sig til munden, vis hun ikke fik blod snart så ville hun ende med at besvime?, hun skulle ha healet det sår og få alt det bakterie fra varulven ud af sit system eller blot slappe af med noget blod ? fordi hun ku allered emærke hvor syg hun blev.
Før hun vidste af det...

Lå..... hun allerede ned og hele hendes verden gik i sort i få minutter... hun nærmest besvimede og blev blot læggende i denne dvale i det hun ikke havde brug for luft kunne hun være væk i hele 2 timer... eller mere når hun besvimet som nu.... der lå hun, helt stille og uskyldigt, med det store sår på den venstre skuldre, og blod og mudder på ben og arme samt kroppen af hendes der var spinkle men formet. Hun lå der med få totter dækkende over den smukke kind af hendes og øjnene, mens hun var helt væk.. dog ville det kun vare lidt, det var ikke noget alvorligt...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

A cafè in the dark //privat= Kajika// Empty Sv: A cafè in the dark //privat= Kajika//

Indlæg af Gæst Ons 29 Dec 2010 - 22:50

Cloud var igang med at finde forbininden i kassen da han hørte et bump. Han vende sig om og så at hun var nede på gulvet "hey..er du oka-" mere sagde han ikke før at han opdagede at hun var besvimet. Det overraskede han ikke så meget som han havde troet, for så meget blodtab kan ikke føre til andet. Han løftede hende over hans skulder og gik hen til en sofa som han lag hende på, det var en smule besværligt men han fik lagt en forbininding rundt om bidet.
Et ulvehyl kunne høres i mørket udenfor så Cloud gik hen til vinduet og kiggede langsomt igennem en sprække i pashinden. Han kunne se varulven den var ikke så langt væk, da den jo før havde haft færten af Kaijka's blod, som desværre for den, nu var væk. "det ser ud til at jeg må overnatte her i aften" mumlede han til sig selv, og tog hånden op til øjnene. Han var træt, men havde ikke lysten til at sove, så han trang sig selv til at forblive vågen.
Cloud's øjne faldt igen på den unge kvinde som han ikke kende navnet på. "mon hun har feber ?" mumlede han og gik over for at tjekke. Varulve bid var dødlig for de fleste vis man ikke havde det rette imunforsvar. Cloud lag hans hånd på hendes pande og syndes at hun var varm, men ikke så varm at hun var i katagorien feber.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

A cafè in the dark //privat= Kajika// Empty Sv: A cafè in the dark //privat= Kajika//

Indlæg af Gæst Ons 29 Dec 2010 - 22:57

hun vågnede stille i det hun kiggede på Cloud der havde hånden på hendes pande..."er de væk" hun så stille på ham med glassy eyes som man kunne kalde det, når de lignede glas og var våde i det. Hun mærket armen og skuldren var forbindet og sagde"tak fordi du hjalp mig" hun sukkede let og lukkede øjnene og gabte let, hun var så træt, men os så sulten. Hun så stille på Cloud og hendes lange hugtænder kom stille frem i det hun lod læberne let sprede sig fra hinanden men...
hun ændret dog hurtig mening og holdte sig selv tilbage i det hun rømmede sig og tog sig for munden og sagde"jeg... jeg nød til at be dig om at gå ud her fra, eller holde dig ide mindste lidt væk fra mig" hun så på ham bedende og sagde"indtil jeg kommet til kræfter" hun så ned af sig selv, hun satte sig langsomt op og trak sin tshirt af i det hun tog den hvide tshirt på og lagde sig så tilbage igen og hendes korte hår var pjusket.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

A cafè in the dark //privat= Kajika// Empty Sv: A cafè in the dark //privat= Kajika//

Indlæg af Gæst Tors 30 Dec 2010 - 23:55

Cloud lystede på hovedet "nej de er ikke væk " sagde han lavt og kiggede skrådt imod pashinden som dækkede vinduerne.
"du behøver ikke at sige tak, " sagde han med et smil igen. "må jeg vide deres navn?" spurte han nu hvor han ikke engang vidste hvad han skulle kalde hende.
Da hans så hendes tænder kiggede ham på dem. Han var underlig nok ikke bange for dem, han var jo allerede død en gang så ting som hugtænder, knive og pistoler skræmte han ikke. "vis du er så sulten såå" mere sagde han ikke før at han rullede ærmet op og tog en lommekniv frem fra lommen og satte den imod håndledet.
Men han skar ikke før hun gav en accept på at hun ville have hans blod "det ville være en ide for dig at spise nu hvor du ikke har så mange kræfter"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

A cafè in the dark //privat= Kajika// Empty Sv: A cafè in the dark //privat= Kajika//

Indlæg af Gæst Fre 31 Dec 2010 - 13:45

Kajika så på ham og smilede kært i det hun tog sig til skuldren og sagde"det min skyld de er her, jeg burde få dem væk" hun bed tænderne lidt sammen og sukkede, mens hendes blik vandrede lidt mod Cloud da han pludselig spurgte om han måtte vide hendes navn?" Øhm..." hun rødmede let over kinderne og satte sig lidt op i det hun sagde"Det... det tror jeg der bedst du ikke ved, jeg bringer hele tiden problemer med mig som... som du kan se og du... du kommer ikke til at se mig mere efter dette så.." hun grinte let og kiggede undrende på ham*Hvad laver han???:..* hun så på kniven og ku mærke en vis trang til at bide i hans arm, dog vendte hun hurtigt blikket væk og sagde flovt"Nej... jeg... det sødt af dig og selv om jeg har utrolig meget brug og lyst til det.... så vil jeg ikke... det dit blod og jeg burde ikke få fra en levende vært mere.. men blot poser" hun tog sig lidt flovt til håret og roede lidt i det i det hun rejste sig langsomt op og tog sig til den varme pande, det var lang tid siden hun sidst havde været varm.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

A cafè in the dark //privat= Kajika// Empty Sv: A cafè in the dark //privat= Kajika//

Indlæg af Gæst Lør 1 Jan 2011 - 16:25

"vis du ikke fortæller mig dit navn, kalder jeg dig bare for noget " sagde Cloud med en drillsk smil så hun ville kunne vide at navnet ville være grimt. Selvom deres situation var lidt alvorligt, smilte han stadig. Der var ingen trudsel som kunne fjerne hans smil. "desuden kan du ikke være sikker på at vi ikke ser hinanden igen"
Cloud lyttede til hendes ord, hun ville ikke havde blod fra et levene væsen men fra poser, hvilke de ikke havde her. "jeg vil gerne acceptere dit ønske om at lade være, men burde du ikke tænke på dig selv? jeg vil ikke dø af det og det er deusden dig de er efter så du har mere brug for bloden end mig" sagde han med en rolig stemme som stadig viste at han var alvorlig

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

A cafè in the dark //privat= Kajika// Empty Sv: A cafè in the dark //privat= Kajika//

Indlæg af Gæst Lør 1 Jan 2011 - 16:43

Kajika rødmede let over kinderne/kindbene, mens hun så flovt og uskyldigt op mod Cloud der så temmelig selvsikker og meget mere moden og mere 'jeg har magten her' ud. Hun roede sig lidt i det platinske hår der var nakkekort og sagde"jeg..." hun bed sig let i underlæben i det hun sank en klump og rømmede sig mens hun prøvede at beslutte sig, dog ... inden i grinte hun sødt fordi han sagde det på den måde. Hun rækkede let tunge til ham og sagde"tihi... du får ikke mit navn afvide fremmede tjener" hun blinkede drilsk til ham, som en slags udfordring for sjov?.
Hun så lidt på hans arm og sagde"jeg..." hun bed sig let i underlæben og sagde"må jeg ikke hellere bide? dig i håndledet...." hun så flovt op mod ham"altså.. så det ikke gør ondt på dig, tro mig.. det lover jeg det ikke gør"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

A cafè in the dark //privat= Kajika// Empty Sv: A cafè in the dark //privat= Kajika//

Indlæg af Gæst Lør 1 Jan 2011 - 17:12

"drik det som du vil, jeg kan godt skær, men vis du hellere vil bide er det okay" sagde han og smilte. Det var ikke tit at han gav sit blod væk, men det var jo heller ikke særlig tit at møde en kvinde som var af samme race. Hun var ret så speciel i hans øjn.
"nå, men jeg forstælle bare mit navn, så ved du hvad du skal kalde mig, mit navn er Cloud, Cloud Matt Cloverfielt , rart at møde dem " præsenterede han sig selv og gav et kort buk med hovedet.
"så må jeg vel bare kalde dig et eller andet..hmm " hun mindede ham om den sne hvide kat som tit kom forbi hans hus eller rettere lejlighed. Men hvad var det nu hun-katten hed? "Kaila?" det var tæt på Kajika´s navn (cirka) men det som hun-katten hed.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

A cafè in the dark //privat= Kajika// Empty Sv: A cafè in the dark //privat= Kajika//

Indlæg af Gæst Lør 1 Jan 2011 - 17:24

Hun så lidt flovt på ham og nikkede stille og tog blidt om hans håndled... hun ku mærke blodet i hans hånd nærmest flyde i årene og hun så temmelig chokeret ud?, hun havde aldrig mærket noget sådan. Hendes dådyr isblå øjne nærmest lyste op da hun berørte hans hånd og hun så stille op på ham?.
Hun ku ikke forstå det rigtig? var det mund fordi de var af samme race gener?.
Hendes smukke læber blev let adskilte og man kunne se hvor nænsomt hun tog hans håndled hen til sig, i det hun blidt lod hugtænderne af hendes blotte sig frem, mens hun lagde an til at bide dog... få sekunders stop fordi hun hørte navnet og et smil over hendes læber kom frem, før tænder blidt sank sig igennem Clouds håndled så blidt hun nu kunne.
Tænderne lod sig let smøre sig ned i hans håndled og ind under selveste uden på ham, i det blodet begyndte at rande bidt, og hun trak tænderne ud af håndledet på ham og lod blodet falde ned i sin mund, og sank det med taknemmelighed og stor tilfredshed kunne man se på det smukke ansigt af hendes. Såret healede langsomt under forbindingerne, og man kunne se lysende røde øjne af hendes nu, en passion blodrød som Clouds hårfarve næsten. Sådan en øjenfarve var nu i hendes iris. Hun så op mod Cloud med stor behag og slap så efter nogen små minutter, dog havde hun drukket langsomt og nydt hans delikate blod. Hun slap med læberne der havde en rosen rød farve nu fra hans blod, og den jordbær røde tunge af hendes der var nuttet og smidig, slikkede sig let over de to små dog smukke og symetriske huller, for at fjerne alt det dejlige blod. Hun tog tungen let til sig og slikkede sig rundt om læberne inden hun igen blidt lod læberne af hendes egne møde hinanden. Hendes øjne forblev den dybe dog skindende passion røde farve i noget tid. Hun så let op mod Cloud og så helt uskyldig og nuttet ud, for ikke at sige......
hendes nakkekorte hår havde i healings prosessen os vokset.
Det var blevet som det var den gang hun blev vampyr, hun kunne altid klippe håret men det ville altid blive normal igen når hun brugte sin healings evne.
Langt pjuskede fyldig samt tykt hår kom frem, i det, det korte hår blev længere og længere indtil det stoppede ved hendes hofter. Hun så uskyldigt op mod Cloud, og hun havde lidt ligende kat eller ulv over sig, i mens de lange platinske snehvide lokker let, berørte hendes pande, og strøg sig ned af hendes skuldre og lå over bryst, samt ryggen med. Hun så på ham flovt og sagde"tusind tak Cloud"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

A cafè in the dark //privat= Kajika// Empty Sv: A cafè in the dark //privat= Kajika//

Indlæg af Gæst Lør 1 Jan 2011 - 21:48

Han studerede hende, hver enkel bevægelse. Han kunne mærke at han var lidt nervøs til at starte med angående bidet, men så snart at hendes tænder sad inde i hans håndled slappede han lidt mere af.
*hvad er du nervøs over, ? hun er ikke ligesom de andre.. kujon! det var dig som sagde at hun godt måtte! * tænkte han for at berolige sig selv endnu mere. Han var ikke bange, men han tænkte mere på om hun var en af de personer som ikke kunne styre sig, så snart at de var begyndt at drikke blodet.
Men efter noget tid hvor at han havde studeret hende, kunne han se at hun ikke var som de andre bloddrikkere. Cloud kunne ikke selv styre hans blodforbrug, det fandt han ud af efter at han dræbte en hel familie samt børnene.
Så han havde enlig 'gemt' hans vampyr side væk, og lod engle siden være mere dominerene. Det 'dårlige' var bare at han åd double så meget som før. Han spiste for 3 personer hver dag , og det var blevet ret dyr efter hånden, men det var det 100% bedere end at dræbe.
Før at han vidste af det var hun færdig og havde trukket sig tilbage.
"n..når det var så lidt, dit sår er healet og du ser ud til at være mere frisk, godt " sagde Cloud, smilene og kiggede med store blå øjne på hendes hår som blev længere og hendes øjne som blev mere røde, man kunne i hver fald ikke benægte at hun var meget køn.
"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

A cafè in the dark //privat= Kajika// Empty Sv: A cafè in the dark //privat= Kajika//

Indlæg af Gæst Lør 1 Jan 2011 - 22:40

Kajika rødmede let og så lidt væk og sagde mens hun strøg den smalle hånd let hen over de pinke læber"Årh ... øhm tak forresten for blodet" hun så lidt skråt mod Cloud og roede sig i det lange dog pjuskede hår nu og smilede kært til Cloud i det hun rejste sig langsomt op med et lille grin og så stille rundt og sagde"så? Cloud ? ... måske burde jeg gå igen og jage dem væk så du kunne komme hjem af?" hun kiggede undrende rundt i det hun bed sig let i underlæben og lod stille fingerne fumle lidt ved pashinderne og sagde"de er stadig der ude... det min skyld alt det her"
hun fik normale smukke isblå øjne og så mod Cloud med et smil og strøg det lange uglede hår til side og lod hårlokkerne lægge sig bølgende lidt krøllende på hendes ryg i det hun så ud af vinduet...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

A cafè in the dark //privat= Kajika// Empty Sv: A cafè in the dark //privat= Kajika//

Indlæg af Gæst Fre 7 Jan 2011 - 21:17

Cloud var blevet lidt bleg, men det var intet alvorligt. Han var kun blevet lidt træt pga det hurtige blodtab. "Det var så lidt, må det være en anden gang " sagde han og smilte som altid selvom at han tvivlede på at der ville blive en anden gang.
"hvorfor forfølger de dig?" spurte han, da han enlig ikke vidste om hun faktisk havde gjort noget forkert. Men han vidste også at varulve var temperamentsfulde væsner, som hadet alt ved vampyrer. Det ligger jo til deres natur selv at hade vampyr blandinger.
"hjem? jeg bor alene så jeg vil heller have at du er i sikkerhed her " mere sagde han ikke, han var vel mere bekymret for at sende hende ud til dem.
"jeg tror ikke det er en god ide at gå der ud , de forsvinder med tiden " forklarede han og syntes ikke at man burte risikere at miste ens liv når der ikke var grund til det. "husk at holde dit liv kært"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

A cafè in the dark //privat= Kajika// Empty Sv: A cafè in the dark //privat= Kajika//

Indlæg af Gæst Fre 7 Jan 2011 - 21:40

Kajika vendte sig lidt mod Cloud og rødmede i det hun satte sig blidt tilbage og kiggede undrende på Cloud?..."Så vi... vi er samme race? hehe, meget unikt hva?" hun grinte lidt og roede sig flovt i håret mens hun sad der og legede lidt med de hvide hårlokker der lignede sne"Så Cloud hvor kommer du oprindelig fra?" hun så undersøgende på Cloud, hun havde kendt en der lignede ham lidt, en hun altid havde haft en Crush på i frankrig.... dog.. hendes familie var jo nød til at flytte så hun fik ikke set mere til den mystiske fyr med ildrødt hår, der var i en klasse over hende den gang?.
For ham hun havde en crush på, var hun måske bare en træls lille stalkende forelsket teenage pige?, men.... Cloud lignede ham nu, og det fik hende til at trække lidt på smile båndet men på en sød måde, venskabelig og varm"Jeg fra frankrig" hun grinte let og strøg håret til siden i det hun kastet det med et hånd vift bagud og lægge på ryggen"Men min familie og mig flyttede da jeg var 9 år"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

A cafè in the dark //privat= Kajika// Empty Sv: A cafè in the dark //privat= Kajika//

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum