Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
På en Cafe i gågaden Helana(privat) EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
På en Cafe i gågaden Helana(privat) EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
På en Cafe i gågaden Helana(privat) EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
På en Cafe i gågaden Helana(privat) EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
På en Cafe i gågaden Helana(privat) EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
På en Cafe i gågaden Helana(privat) EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
På en Cafe i gågaden Helana(privat) EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
På en Cafe i gågaden Helana(privat) EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
På en Cafe i gågaden Helana(privat) EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
På en Cafe i gågaden Helana(privat) EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

På en Cafe i gågaden Helana(privat)

Side 1 af 3 1, 2, 3  Næste

Go down

På en Cafe i gågaden Helana(privat) Empty På en Cafe i gågaden Helana(privat)

Indlæg af Gæst Tirs 27 Dec 2011 - 16:14

T: 12:00
O: en masse mennsker
V: solskin og lunt
S: på en cafe i gågaden i Terre


ned på gågaden. Tæt ved tovet var det lige komme en ny cafe og det var mange på dem første dag, og selv om det ikke var tilladt at ha børnearbejet mere hade ejen funden en lille dreng. Gadebarne Luten som gik og sammen glad og tallerkner sammen fra gæstern, han forsøget at gøre det så godt han kunne men det var svære da han altid faldt og smader alt. Selv om det ikke var med vilje skulle an arbejet alt han hade smader af, og det ville tag flere uger for at før han avr færdig med at arbejet det alt sammen af igen.


Sidst rettet af Luten Tirs 27 Dec 2011 - 16:20, rettet 1 gang

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

På en Cafe i gågaden Helana(privat) Empty Sv: På en Cafe i gågaden Helana(privat)

Indlæg af Gæst Tirs 27 Dec 2011 - 16:18

helena tog ham bag sig for at forsvare ham. "Chef han skal nok lære det, han er kun et barn, De husker vel stadig, dengang jeg skulle lære det, det er jeg sikker på, jeg kan tage han som min elev, og lærer ham det han skal lære, men De skal ikke slå ham mere, hvis han taber mere, så træk det fra min løn, Lunten er som en lillebror for mig" sagde hun

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

På en Cafe i gågaden Helana(privat) Empty Sv: På en Cafe i gågaden Helana(privat)

Indlæg af Gæst Tirs 27 Dec 2011 - 16:23

Luten var glad for at Helena var det for ham. Hun viste at han ikke gjorde det med vilje, han var bare ret kloset på grund af sine svække ben også selv om han. gik med skinder på faldt han hele tiden og så igen men det var ikke let for ham, at gå ordenliget da hans skinder var alt for store til hans små ben.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

På en Cafe i gågaden Helana(privat) Empty Sv: På en Cafe i gågaden Helana(privat)

Indlæg af Gæst Tirs 27 Dec 2011 - 16:25

helena tog ham ind til sig, som en søster gjorde med en bror. "Luten hør, jeg vil skaffe dig nogle nye skinner, sådan at de passer til dig, men hvad siger du til at jeg adoptere dig som min lillebror" sagde hun og nussede ham i håret

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

På en Cafe i gågaden Helana(privat) Empty Sv: På en Cafe i gågaden Helana(privat)

Indlæg af Gæst Tirs 27 Dec 2011 - 16:29

Luten græde af glæde. Over at Helena ville tag ham som sin lillebror og det ville luten godt, og han hade virkelig også brug for nye skinder ellers ville han smader. Endnu flere ting end han gjorde det nu da han hørt chefen kalde på ham, at han skulle betjende 3 mænd som lige var komme ind på cafen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

På en Cafe i gågaden Helana(privat) Empty Sv: På en Cafe i gågaden Helana(privat)

Indlæg af Gæst Tirs 27 Dec 2011 - 16:39

helena så mod dem. "Lunten kan jeg få dig til at hente mig et rent forklæde" sagde hun og kyssede hans pande. hun gik hen til mændene og tog imod deres bestilling.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

På en Cafe i gågaden Helana(privat) Empty Sv: På en Cafe i gågaden Helana(privat)

Indlæg af Gæst Tirs 27 Dec 2011 - 16:44

Nano nikke. og gik hen til skabe for at finde et forklæde til Helena i mens forsøget han, at stramme skindern en smule så han ikke faldt i dem men det var slet ikke nem. Da han var så lille endnu at han ikke kunne en af de ander hjalp ham med, at får et forklæde ned til Helena da mange elske den lille søde. Men ret kolse dreng som han var men søde det var han

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

På en Cafe i gågaden Helana(privat) Empty Sv: På en Cafe i gågaden Helana(privat)

Indlæg af Gæst Tirs 27 Dec 2011 - 16:50

helena stak en kunde en lussing, fordi manden tog på hende. hun gik hen til lunten og strammede hans skinde. hun tog forklædet og skiftede sit forklæde. "Lunten kan du hente chefen" sagde hun og kyssede hans lille pande

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

På en Cafe i gågaden Helana(privat) Empty Sv: På en Cafe i gågaden Helana(privat)

Indlæg af Gæst Tirs 27 Dec 2011 - 16:55

Luten nikke. og gik ind efter chefen og lidt efter kom chefen ud med Luten bag sig den lille dreng græde, fordi han hade får en på hovedt af chefen da han hent ham Luten holdt sig i beggrunden. For ikke at får flere på hovedt hans lille kinde var helt dyb rød efter slaget, som Chefen hade giver ham i ansiget og madmoren tog Luten med ud i køkknet. Og lag en våd og kold kuld på hans lille ømme kinde


Sidst rettet af Luten Tirs 27 Dec 2011 - 17:18, rettet 1 gang

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

På en Cafe i gågaden Helana(privat) Empty Sv: På en Cafe i gågaden Helana(privat)

Indlæg af Gæst Tirs 27 Dec 2011 - 17:16

helena stivnede da hun så det.
hun hentede en våd klud og lå på lutens kind.
"Tænk han slog dig" sagde hun.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

På en Cafe i gågaden Helana(privat) Empty Sv: På en Cafe i gågaden Helana(privat)

Indlæg af Gæst Tirs 27 Dec 2011 - 17:21

Luten græde. for det gjorde ondt meget ondt tænke af en voksen mand kunne finde, på at sloge sådan en lille dreng som Luten som var 7 år gammel. Og ikke hade noget hjemefter hans forælder var døde for længe siden, det var så lange tide siden hans forælder var død at han ikke kunne huske dem.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

På en Cafe i gågaden Helana(privat) Empty Sv: På en Cafe i gågaden Helana(privat)

Indlæg af Gæst Tirs 27 Dec 2011 - 17:22

helena fik en til at tage imod nogle kunder.
imens tog hun luten med om bag ved og holdt en kold klud mod hans kind.
"Jeg kunne næsten finde på at kontakte min kæreste" sagde hun

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

På en Cafe i gågaden Helana(privat) Empty Sv: På en Cafe i gågaden Helana(privat)

Indlæg af Gæst Tirs 27 Dec 2011 - 17:25

Luten snøfte svaget. men det var ikke så slet mere nu hvor den værste smerte hade laget sig, og nu var han ved at falde til ro igen hans lille mave rummel af sulte. Da han ikke hade spiste siden i gå aftes og det var snart aften og et hele, døgen siden han hade spiset noget som helst

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

På en Cafe i gågaden Helana(privat) Empty Sv: På en Cafe i gågaden Helana(privat)

Indlæg af Gæst Tirs 27 Dec 2011 - 17:30

helena hentede noget mad til luten.
chefen så det og ruskede i helena og slog hende så hårdt at hun faldt. hendes kind var helt rød glødende.
hun blødte fra munden. "Luten gem dig, du skal ikke se når jeg får slag" sagde hun

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

På en Cafe i gågaden Helana(privat) Empty Sv: På en Cafe i gågaden Helana(privat)

Indlæg af Gæst Tirs 27 Dec 2011 - 17:43

Luten for hen til hende. og gemt sig bange ind til hende han ville være hos hende folk, hadet set det og var komme for at hvad det sket Luten gemt sig bange ind til Helena. Da han følde at det hele var hans skyld at hun fik et slag, på grund af det mad hun tog til Luten

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

På en Cafe i gågaden Helana(privat) Empty Sv: På en Cafe i gågaden Helana(privat)

Indlæg af Gæst Tirs 27 Dec 2011 - 17:45

luten vær sød at hente mig et glas vand" sagde hun og tørrede sin læbe. hun så på chefen.
"Hvis jeg fortalte min kæreste om hvad jeg oplever her, så ville han flippe2 sagde hun

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

På en Cafe i gågaden Helana(privat) Empty Sv: På en Cafe i gågaden Helana(privat)

Indlæg af Gæst Tirs 27 Dec 2011 - 17:49

Luten løb ud efter. Et glas vand til Helena og satte sig bange ind til hende han smielde ikke mere, som han hade gjordet før nu var han endnu mere bange for chefen. End nogen siden før den lille dreng var så bange at han ryste ved det, og chefen så ud til at fyde sig over hvor bange Luten var for ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

På en Cafe i gågaden Helana(privat) Empty Sv: På en Cafe i gågaden Helana(privat)

Indlæg af Gæst Tirs 27 Dec 2011 - 19:07

hvis du så meget som rør ham igen, melder jeg dig" sagde helena til chefen.
hun drak vandet og gned sin kind.
"luten hent dine ting, vi går her fra" sagde hun

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

På en Cafe i gågaden Helana(privat) Empty Sv: På en Cafe i gågaden Helana(privat)

Indlæg af Gæst Ons 28 Dec 2011 - 11:17

Luten gik du bag ved. For at hent sin taske som hang der uden han fik den ned, og gik tilbage til Helena for at de komme væk der fra uden at chefen kunne gøre noget. For at stoppe dem igen det Luten tog Helena i hånden og vent til hun var klar

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

På en Cafe i gågaden Helana(privat) Empty Sv: På en Cafe i gågaden Helana(privat)

Indlæg af Gæst Ons 28 Dec 2011 - 11:33

helena tog en tyk trøje i sin taske. en hun havde lavet for sjov en dag.
"Luten tag trøjen her på, du skal bo hos mig og min kæreste Zankuji" sagde helena og rakte luten trøjen. hun så på chefen.
"Jeg får Dem og deres perverse kunder meldt, man skal ikke slå børn og ikke rage på unge piger" sagde helena vredt og hjalp luten i trøjen og gav ham et halstørklæde på

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

På en Cafe i gågaden Helana(privat) Empty Sv: På en Cafe i gågaden Helana(privat)

Indlæg af Gæst Ons 28 Dec 2011 - 11:36

Luten fik den varme trøje på. og mærke at han fik varmen han hade ellers gå og frossen hele dagen, men nu fik han endlig varmen igen kroppen han smielde stille. Til sin søster Helena som var en rigtig storesøster for ham hun passe på ham, og søger for at han fik mad og tøj på sin lille krop

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

På en Cafe i gågaden Helana(privat) Empty Sv: På en Cafe i gågaden Helana(privat)

Indlæg af Gæst Ons 28 Dec 2011 - 11:40

hun tog luntens hånd og gik hen til en bager hvor en af hendes veninder arbejde. hun købte nogle boller.
"Luten kan du vælge hvad kage vi skal have senere" sagde helena.
hendes veninde blev ved med at spørge til helenas kæreste.
"Maiken nu har du spurgt om Zankuji hver gang jeg kommer, jeg elsker ham selvom han er dæmon, er verdens dejligeste mand" sagde helena og rystede på hoved af sin veninde

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

På en Cafe i gågaden Helana(privat) Empty Sv: På en Cafe i gågaden Helana(privat)

Indlæg af Gæst Ons 28 Dec 2011 - 11:51

Luten fik øje på. en kage med jordbær på " den dre Helena " sagde Luten og peje på jordbærkagen, den lille dreng elske jordbær fordi de var søde og lækker

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

På en Cafe i gågaden Helana(privat) Empty Sv: På en Cafe i gågaden Helana(privat)

Indlæg af Gæst Ons 28 Dec 2011 - 11:55

så tager vi den også" sagde helena og betalte. "Luten mind mig om vi skal hen og se på mindre skinner til dig" sagde hun og lå poserne på boller og kage ned i sin taske. hun tog hans hånd igen og gik ud. hun virkede lidt i dårligt humør lige nu

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

På en Cafe i gågaden Helana(privat) Empty Sv: På en Cafe i gågaden Helana(privat)

Indlæg af Gæst Ons 28 Dec 2011 - 12:00

Luten nikke. og kunne mærke at hun var i rigtig skidt humør lige nu så han sagde ikke, ret meget han gik bare stille og tavs med hende i hånden han så ret trist ud. Omkring livet på hamhang et blæte med en lille pung i og før han var starte, med at arbejet i cafen hade han sammel godt 4000 kr sammen. men dem hade chefen tag fra ham og sagde at han ikke skulle stjæle dem fra, pengeskabe på hans kontor og det hade luten heller ikke

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

På en Cafe i gågaden Helana(privat) Empty Sv: På en Cafe i gågaden Helana(privat)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 3 1, 2, 3  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum