Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Intreserret? ØNSKE! Skaber, forældre eller lærer? EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Intreserret? ØNSKE! Skaber, forældre eller lærer? EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Intreserret? ØNSKE! Skaber, forældre eller lærer? EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Intreserret? ØNSKE! Skaber, forældre eller lærer? EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Intreserret? ØNSKE! Skaber, forældre eller lærer? EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Intreserret? ØNSKE! Skaber, forældre eller lærer? EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Intreserret? ØNSKE! Skaber, forældre eller lærer? EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Intreserret? ØNSKE! Skaber, forældre eller lærer? EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Intreserret? ØNSKE! Skaber, forældre eller lærer? EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Intreserret? ØNSKE! Skaber, forældre eller lærer? EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Intreserret? ØNSKE! Skaber, forældre eller lærer?

Go down

Intreserret? ØNSKE! Skaber, forældre eller lærer? Empty Intreserret? ØNSKE! Skaber, forældre eller lærer?

Indlæg af Gæst Lør 1 Jan 2011 - 3:31

Hej alle sammen der ude!

Ja nu er det sådan at jeg er ny her på siden, og ville gerne vide om der er nogen der godt kunne tænke sig at være Kimmy's far, mor eller lærer??
Det ville nemlig være meget godt for hende.
Og selvfølgelig må din karakter gerne vide en del om vampyrer eller end da være hendes 'skaber' - altså selv vampyr.

Og hvis du så ikke vil være skaberen.. Kan det jo være spørgsmålet til andre folk :3
Vil du gerne være Kimmys skaber? :D

Send gerne en PM hvis du er interesseret.

~ Kimmy Leda Bones Evans ~ The new borned.


Sidst rettet af Kimmy Lør 1 Jan 2011 - 18:37, rettet 1 gang

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Intreserret? ØNSKE! Skaber, forældre eller lærer? Empty Sv: Intreserret? ØNSKE! Skaber, forældre eller lærer?

Indlæg af Gæst Lør 1 Jan 2011 - 17:04

Er der ingen der overhovedet vil svare på det ene eller det andet?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Intreserret? ØNSKE! Skaber, forældre eller lærer? Empty Sv: Intreserret? ØNSKE! Skaber, forældre eller lærer?

Indlæg af Scars Lør 1 Jan 2011 - 17:08

hmmm kunne værre meget sjovt... skal lige tænke det igennem ^^
Scars
Scars
Highly competent (Rank 13)

Bosted : En luksuriøs lejelighed tæt på Ravenwood

Antal indlæg : 780


Tilbage til toppen Go down

Intreserret? ØNSKE! Skaber, forældre eller lærer? Empty Sv: Intreserret? ØNSKE! Skaber, forældre eller lærer?

Indlæg af Gæst Lør 1 Jan 2011 - 18:05

Okay :3
Lyder dejligt :)

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Intreserret? ØNSKE! Skaber, forældre eller lærer? Empty Sv: Intreserret? ØNSKE! Skaber, forældre eller lærer?

Indlæg af Gæst Lør 1 Jan 2011 - 18:36

Ps. dem der har stemt, altså dem som er interesseret, må godt sende en PM til mig. Ellers er det lidt svært for mig at vide.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Intreserret? ØNSKE! Skaber, forældre eller lærer? Empty Sv: Intreserret? ØNSKE! Skaber, forældre eller lærer?

Indlæg af Gæst Lør 1 Jan 2011 - 18:38

jeg vil godt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Intreserret? ØNSKE! Skaber, forældre eller lærer? Empty Sv: Intreserret? ØNSKE! Skaber, forældre eller lærer?

Indlæg af Gæst Lør 1 Jan 2011 - 19:16

Vil godt hvad :3? Der er tre ting at vægle i mellem xD

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Intreserret? ØNSKE! Skaber, forældre eller lærer? Empty Sv: Intreserret? ØNSKE! Skaber, forældre eller lærer?

Indlæg af Gæst Lør 1 Jan 2011 - 21:07

være din læer eller didn skaber du bestemme selv

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Intreserret? ØNSKE! Skaber, forældre eller lærer? Empty Sv: Intreserret? ØNSKE! Skaber, forældre eller lærer?

Indlæg af Gæst Lør 1 Jan 2011 - 21:08

Okay, men skal lige finde ud af nået med Scars ^^'

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Intreserret? ØNSKE! Skaber, forældre eller lærer? Empty Sv: Intreserret? ØNSKE! Skaber, forældre eller lærer?

Indlæg af Gæst Lør 1 Jan 2011 - 21:36

Til at starte med troede jeg den ville blive fyldt op med 'ikke interesseret,'

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Intreserret? ØNSKE! Skaber, forældre eller lærer? Empty Sv: Intreserret? ØNSKE! Skaber, forældre eller lærer?

Indlæg af Gæst Lør 1 Jan 2011 - 21:42

det er ikke alle som gøre der

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Intreserret? ØNSKE! Skaber, forældre eller lærer? Empty Sv: Intreserret? ØNSKE! Skaber, forældre eller lærer?

Indlæg af Gæst Lør 1 Jan 2011 - 21:49

Tror jeg også på ^^

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Intreserret? ØNSKE! Skaber, forældre eller lærer? Empty Sv: Intreserret? ØNSKE! Skaber, forældre eller lærer?

Indlæg af Gæst Lør 1 Jan 2011 - 21:52

godt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Intreserret? ØNSKE! Skaber, forældre eller lærer? Empty Sv: Intreserret? ØNSKE! Skaber, forældre eller lærer?

Indlæg af Gæst Søn 2 Jan 2011 - 14:23

Jeg tanket , at min godt kunne være din lærer omkring overlevelse og samfundet få vampyr forgå, men det skal forgå i et emne . at de møde osv..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Intreserret? ØNSKE! Skaber, forældre eller lærer? Empty Sv: Intreserret? ØNSKE! Skaber, forældre eller lærer?

Indlæg af Gæst Søn 2 Jan 2011 - 21:59

Du har tænket det mægtig godt igennem! - Lyder virkelig godt!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Intreserret? ØNSKE! Skaber, forældre eller lærer? Empty Sv: Intreserret? ØNSKE! Skaber, forældre eller lærer?

Indlæg af Gæst Søn 2 Jan 2011 - 23:57

selvfølgelig , kunne se din person var ny vampyr og det passer godt ind..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Intreserret? ØNSKE! Skaber, forældre eller lærer? Empty Sv: Intreserret? ØNSKE! Skaber, forældre eller lærer?

Indlæg af Gæst Man 3 Jan 2011 - 23:17

Okay! Det her lyder fedt nok - Men det svære måtte Scars melde ud da han ikke kunne af visse oversager... Men så kan Tamani være min skaber og Sewa være min lære :3

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Intreserret? ØNSKE! Skaber, forældre eller lærer? Empty Sv: Intreserret? ØNSKE! Skaber, forældre eller lærer?

Indlæg af Gæst Tirs 4 Jan 2011 - 22:11

1) Der er en der gerne vil være Kimmys skaber?

2) Der er en der gerne vil være Kimmys mor eller far?

3) Og der er en der gerne vil være Kimmys lærer?

Og for at være sikker på hvem der har stemt hvad så skriv lige det nummer der er ud for spørgsmålt-tingen ^^

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Intreserret? ØNSKE! Skaber, forældre eller lærer? Empty Sv: Intreserret? ØNSKE! Skaber, forældre eller lærer?

Indlæg af Gæst Ons 5 Jan 2011 - 9:45

1: mig

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Intreserret? ØNSKE! Skaber, forældre eller lærer? Empty Sv: Intreserret? ØNSKE! Skaber, forældre eller lærer?

Indlæg af Gæst Ons 5 Jan 2011 - 22:17

Lyder godt :3
så er det selvfølgelig om hun skal bides om jer begge eller om en af jer hopper ud o.o

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Intreserret? ØNSKE! Skaber, forældre eller lærer? Empty Sv: Intreserret? ØNSKE! Skaber, forældre eller lærer?

Indlæg af Gæst Fre 7 Jan 2011 - 9:47

jeg tror jeg er bedst da jeg er den mest voldsomeste af os

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Intreserret? ØNSKE! Skaber, forældre eller lærer? Empty Sv: Intreserret? ØNSKE! Skaber, forældre eller lærer?

Indlæg af Gæst Lør 8 Jan 2011 - 2:15

Jamen tænker bare om i ville være to som har forvandlet Kimmy eller ej..det er jeres beslutning.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Intreserret? ØNSKE! Skaber, forældre eller lærer? Empty Sv: Intreserret? ØNSKE! Skaber, forældre eller lærer?

Indlæg af Gæst Lør 8 Jan 2011 - 15:33

Timani, har ikke været online i næsten en uge.
Og ved ikke om det står i kravene, men I må meget gerne være aktive!
Så tror det er bedst med Koishite og Sewa :3

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Intreserret? ØNSKE! Skaber, forældre eller lærer? Empty Sv: Intreserret? ØNSKE! Skaber, forældre eller lærer?

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum