Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
et ønske EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
et ønske EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
et ønske EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
et ønske EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
et ønske EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
et ønske EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
et ønske EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
et ønske EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
et ønske EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
et ønske EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

et ønske

Side 1 af 3 1, 2, 3  Næste

Go down

et ønske Empty et ønske

Indlæg af Gæst Lør 5 Mar 2011 - 14:38

tid: irl
sted: skoven
vejr: irl
omgivelser: træer

aya sad under et træ. hun tænkte på sin drøm om engang at blive mor. men hun var så smår ved at opgive drømmen. hun troede næsten ikke mere på at hun kunne finde den rette. hun så mod himlen. "Mon min drøm og ønske vil ske en dag, hm.. hvad tænker jeg på... jeg kan jo ikke forvente at fyren fra mine drømme dukker op" sukkede hun stille. og tog sin blok og begyndte at tegne

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

et ønske Empty Sv: et ønske

Indlæg af Gæst Lør 5 Mar 2011 - 14:44

et stykke det fra i mellem. Nogen buske sad en lille 6 år gammel dreng Nano hed han, og han var helt alene ingen forælder eller værge som kunne søget for at han fik mad og tøj. Han sad og græde stille han var meget ked af det at han ikke kunne stoppe, med at græde igen det var så sværet at finde en familie til Nano

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

et ønske Empty Sv: et ønske

Indlæg af Gæst Lør 5 Mar 2011 - 14:46

aya hørte ham og lå sin blok. hun gik der hen og så ham. "Hey er du okay lille ven" sagde aya blidt. hun tog drengen op og forsøgte at trøste ham. "Så så, kan du ikke fortælle mig hvad du er så ked af lille ven" sagde aya blidt. hun tog drengen med sig hen til hvor hun sad før. *Hvad laver så lille en dreng her helt alene, og hvor er hans forældre* tænkte aya og fjernede hans tåre

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

et ønske Empty Sv: et ønske

Indlæg af Gæst Lør 5 Mar 2011 - 14:49

Nano nikke da hun spurte om han var okey. og det var han da hun så spurte om han ikke kunne fortæle hende, hvad det var galt brøde han helt sammen og gemt sig ind til hende. Han græde og ryste som besat han var helt alene uden nogen forælder, de var død da han var 2 år gammel

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

et ønske Empty Sv: et ønske

Indlæg af Gæst Lør 5 Mar 2011 - 15:05

hun holdt ham ind til sig og forsøgte at trøste ham. "Mit navn er aya, hvad er dit?" sagde aya blidt. *Han behøver en mor* tænkte hun. hun anede ikke hvad der gik af hende. men med et begyndte hun at synge for ham

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

et ønske Empty Sv: et ønske

Indlæg af Gæst Lør 5 Mar 2011 - 15:11

" nano " sagde Nano stille. Han var meget ked af det og sad tæt ind til hende så hun ikke forsvandet fra ham, Lige som hans rigtig forælder gjore de han var 1½ år gammel. Siden har han levet alene og fik mád af rar mennske som så ham være dag, gå alene rundt på gaben for at finde mad og ly for natten

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

et ønske Empty Sv: et ønske

Indlæg af Gæst Lør 5 Mar 2011 - 15:19

hun nussede ham i håret. hun vidste selv hvordan det var at miste sine forældre. hun var 8 da hun mistede sine. *jeg kunne jo adoptere ham, så han fik mig som mor* tænkte hun. "Nono, hvad siger du til at jeg bliver din mor, så har du en mor og et hjem" sagde aya blidt. hun tog noget mad fra sin kurv der stod ved hende og gav det til nano

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

et ønske Empty Sv: et ønske

Indlæg af Gæst Lør 5 Mar 2011 - 15:22

" det ville være rart med et hjem og en familie. Og tak for maden det smager så godt " sagde Nano, og spiste sin mad op han gabet svaget han hade ikke sover ret længe i nat. kun ½ time så blive han vække af en mand som sprak ham i ryggen

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

et ønske Empty Sv: et ønske

Indlæg af Gæst Lør 5 Mar 2011 - 15:28

sov du bare nano, jeg er her hos dig" sagde aya og tog et tæppe i kurven og lå det om nano. hun ville ikke have at han frøs overhoved. hun holdt ham ind til sig, for at holde ham varm. "hvad ville malika mon sige til at jeg har adopteret en lille dreng" mumlede hun og smilede glad. hun strøj nano i håret

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

et ønske Empty Sv: et ønske

Indlæg af Gæst Lør 5 Mar 2011 - 15:34

Nano faldt i søven i hendes arme. og i søven sagde han mor til hende han var glad for at Aya hade funde ham, Og ville passe på ham så han var i sikkehed sammen med hende. Han putte sig godt ind til hhende for ikke at fryse

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

et ønske Empty Sv: et ønske

Indlæg af Gæst Lør 5 Mar 2011 - 15:40

aya kom til at græde lidt af at nano kaldte hende mor. hun sang stille for ham, og så mod himlen. *Mon fyren fra mine drømme enlig overhoved eksistere* tænkte hun og smilede over nano. hun gabte lidt, og faldt i søvn op af træet. hun var meget træt. hun drømte igen om fyren fra sine drømme

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

et ønske Empty Sv: et ønske

Indlæg af Gæst Lør 5 Mar 2011 - 15:45

Nano begyndte at putte sig mere ind til hende. I taket med at han drømte nogen uhyggelig ting, han kunne huske fra sine tidliget barndom og der skræmet ham stadig være meget. Men hos Aya var han stille og rolig hun var som hans rigtig mor

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

et ønske Empty Sv: et ønske

Indlæg af Gæst Lør 5 Mar 2011 - 15:48

aya vågnede og nussede ham i håret. "Gid jeg kunne give dig en far, men jeg er ik i forhold" mumlede hun stille. hun så på himlen. *Hvorfor drømmer jeg om den samme fyr ien og igen* tænkte hun og rødmede, hun kom i tanke om sin sidste drøm

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

et ønske Empty Sv: et ønske

Indlæg af Gæst Lør 5 Mar 2011 - 16:02

Nano har brug for en læge. Han var meget svaget og hade nogen smalle sår på ryggen og på begge ben, efter han var blive ramt af en bil i går men han var komme væk før nogen opdage det. Så han hade være her siden i gå eftermiddags og han var meget svække,

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

et ønske Empty Sv: et ønske

Indlæg af Gæst Lør 5 Mar 2011 - 16:08

aya rejste sig og holdt nano ind til sig og løb så hurtigt hun kunne til byen og hen til lægen med nano. hun havde set de sår og skræmmer han havde, og hun var ikke tryg ved at han havde så mange, som han havde

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

et ønske Empty Sv: et ønske

Indlæg af Gæst Lør 5 Mar 2011 - 16:14

Nano vånge svaget. Men han kunne næsten ikke rør sig hans lille krop sov og var meget tung, men hans væget var ned på 15 kg og det var helle ikke så godt for ham. Han så på Aya og mærke at hun løb til byen med ham i armen han kunne, ikke rør sig eller noget

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

et ønske Empty Sv: et ønske

Indlæg af Gæst Lør 5 Mar 2011 - 16:17

aya løb ind til lægen med nano. hun skulle vente på lægen og holdt stadig nano ind til sig. hun holdt lidt mad op til hans mund. "Spis navno" sagde hun blidt og kyssede hans pande. hun vil have mad i ham

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

et ønske Empty Sv: et ønske

Indlæg af Gæst Lør 5 Mar 2011 - 16:25

nano spiste det svaget. Han hade ikke noget kræfte tilbage i kroppen de han hade bruget han på at spise og sove, ind til Aya han fik en masse mad ned i maven. Og det gjore ham godt at får noget at spise og i sæt den lækker mad, Som Aya gav ham for at få hans væget op igen

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

et ønske Empty Sv: et ønske

Indlæg af Gæst Lør 5 Mar 2011 - 16:29

jeg må virkelig få dig fedet op" sagde aya, da nano blev sat på en væg. hun syntes han vejede alt for lidt. hun gav ham lidt mere mad, mens lægen ville se på nano. til sidst var ayas kurv med mad helt tom, hun havde fået nano til at spise det hele

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

et ønske Empty Sv: et ønske

Indlæg af Gæst Lør 5 Mar 2011 - 16:39

Nano var helt mæt nu. Hans ben gave efter under ham han sank sammen på gulvet da hans krop var skadet, kunne han ikke stå op eller sidde selv om det var for sværet. For hans ret undervægtig krop

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

et ønske Empty Sv: et ønske

Indlæg af Gæst Lør 5 Mar 2011 - 16:42

aya løftede ham op og satte sig. hun satte ham på sit skød, og holdt om ham, så han ikke faldt ned. hun tog en kam i sin taske og redte hans hår. "Når vi kommer hjem, så får du et dejligt varmt bad" sagde hun

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

et ønske Empty Sv: et ønske

Indlæg af Gæst Lør 5 Mar 2011 - 16:46

nano nikke hans krop så meget smelt skadet ud. Og det var den også lidt men det var ikke meget, men det var nok til at han ikke kunne gå alene eller sidd selv. Så det var ret sværet for ham at lege med nogen

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

et ønske Empty Sv: et ønske

Indlæg af Gæst Lør 5 Mar 2011 - 16:48

aya gik hjem ad. hun holdt nano på sin side mens hun gik. hun var nød til at få kurven med hjem. da de kom hjem. lå aya nano i en seng. "Få sovet lidt, mens jeg fylder badekaret op" sagde hun moderligt til ham. hun gik ud på badeværelset og fyldte badekaret op

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

et ønske Empty Sv: et ønske

Indlæg af Gæst Lør 5 Mar 2011 - 16:53

Nano sov som et sten. Kort efter Aya var gå ud for at fulde baderkart med vand til hans bad, det var længe siden hade hade være i bad men det kunne men endlig ikke se på ham

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

et ønske Empty Sv: et ønske

Indlæg af Gæst Lør 5 Mar 2011 - 16:55

aya hentede ham og tog ham ud på badeværelset og begyndte at vaske ham. hun ville have at han skulle være ren. hun havde lagt noget tøj på en stol, som nano skulle have på bag efter

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

et ønske Empty Sv: et ønske

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 3 1, 2, 3  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum