Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Is this real?-Gabriel Bhaal EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Is this real?-Gabriel Bhaal EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Is this real?-Gabriel Bhaal EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Is this real?-Gabriel Bhaal EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Is this real?-Gabriel Bhaal EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Is this real?-Gabriel Bhaal EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Is this real?-Gabriel Bhaal EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Is this real?-Gabriel Bhaal EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Is this real?-Gabriel Bhaal EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Is this real?-Gabriel Bhaal EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Is this real?-Gabriel Bhaal

2 deltagere

Side 1 af 5 1, 2, 3, 4, 5  Næste

Go down

Is this real?-Gabriel Bhaal Empty Is this real?-Gabriel Bhaal

Indlæg af Yukii Søn 30 Jan 2011 - 20:39

T:Ved midnat
O:Noget jord ved kanterner, lidt stivnet blod ved nogle huller, en dør til forskings lokalet som man godt kunne kalde det
V:Koldt uden tegn på vind eller noget
S:De recherche
P:En lyserød knælang kjole, med lidt hvidt på,sorte flade sko på.

Et underligt sted, ved midnats tid her havde Yukii aldrig været før hun havde måske set stedet men aldrig undersøgt det. Hun havde det lange lyserøde hår hængene løst, og havde et lyserødt hårbånd over hovedet. Yukii gik igennem nogle tunnler under jorden og endte foran en dør der så ret mystisk men stadig lidt kedelig ud fordi den havde en farve og et håndtag på sig. Yukii tog fat rundt om håndtaget og gik ind ad døren hun kiggede rundt stanken af blod kunne lugtes og ses, hun tog skridt frem og kiggede på samme tid"Det ligner et forsknings sted"sagde hun stille og så der var nogle redskaber på borderne blandt andet nogle skalpeller, og sakse der lå sådan set de tman kunne bruge til operation eller sådan noget. Yukii var overasket over at der kunne ligge sådan et sted midt under jorden det var jo meget specielt at det lå der. Hun fandt en stol hun kunne sidde på hendes gulve blik var lidt hen på et bord ud ad metal det var sikkert det bord hvor pacienten eller ja væsnet skulle ligge og blive toturet af smerte, eller noget i den stil. Yukii hørte en lyd udenfor døren mon det kom fra en af de tunneler hun havde været i, skulle hun tjekke efter eller nej det var måske en dårlig idé hun måtte hellere blive her inde hvor hun var. Hun smillede lidt og drejde rund tpå stolen her var enlig underligt nok meget hyggeligt bortset fra de triste farve og det glimtende lys så var alt helt fint. HUn havde ikke set nogen da hun gik hernede under jorden men måske var der nogen ovenover der havde set hende hun måtte vente på at der ville komme nogen herned.
Yukii
Yukii
Proficient (Rank 17)

Bosted : Dark Ground i et stort hus, uheldigvis sammen med Vlad, og hans højre hånd Jules

Antal indlæg : 1297

Tilbage til toppen Go down

Is this real?-Gabriel Bhaal Empty Sv: Is this real?-Gabriel Bhaal

Indlæg af Artair Søn 30 Jan 2011 - 21:00

Gabriel gik rundt i tunnler i mørke, han havde ikke noget lys med sig, da han kan ser i mørke som det er dag, han havde være her ned i nogen time eller var det længe, det ved han enlig ikke, der var så meget spænde her ned af tid næste fløj af sted, han havde sit normal tøj på som bestå af sort stof bukser og en mørke grå skjorte, sort militær støvler og en lang læder jakke i sort og en sort hat på hoved, han havde fundet mange spænde ting her ned indtil videre, og der var sikke meget mere i nu som han ikke havde set eller opdage, han stopper op da tunnler del sig og han kun ser lys ned af den en af dem, han begynde rolig af går ned mod lys, hvad kun det være.
Artair
Artair
Highly Proficient (Rank 18)

Antal indlæg : 2138

Indlæg af Yukii Søn 30 Jan 2011 - 21:08

Yukii havde fornemmet noget da hun sad på stolen og rejste sig op hun tog en skalpel i hånden og vendte sig mod døren der var nogen i nærheden, men hvem kunne det være. Hendes smil var forsvundet lidt og hele hendes ansigt lavede et tænkende spændt udtryk.Hun satte sig på metal bordet mens hun lagde sin ene hånd over skalpelens skarpe side og skærere i sig selv lidt kun en rift. Hun så blodet komme til syne og kunne lugte det lidt så sførte hun hendes mund derned og slikkede det væk hun blev siddend epå bordet og studerede rundt der var mange skabe og skuffer sikkert med en hel masse ting man kunne bruge, sikkert meget farlige hvis de endte i de forkerte hænder men man kunne aldrig være sikker.Hun mærkede lugten fra et andet væsen og gik hurtigt hen bagved døren så hun slet ikke kunne ses hun var slet ikke bange men bare på vagt for hun kunne ikke vide hvem der ville træde ind i rummet måske var det en ven måske en fjende? det måtte hun finde ud af og det fandt hun sikkert snart ud af når døren åbnes.
Yukii
Yukii
Proficient (Rank 17)

Bosted : Dark Ground i et stort hus, uheldigvis sammen med Vlad, og hans højre hånd Jules

Indlæg af Artair Søn 30 Jan 2011 - 21:18

han gik rolig videre mod rum, dør var lidt åben så lys kom svagt ud der fra, han skubbe dør lidt op og gik så ind, den andens væsen aura sige af det er en dæmon, hvilke slags ved han så ikke, han gik og kiggede på bord, "bare kom frem fra dør" sagde han mens han rod lidt ved tinge på bord, ikke noget spænde efter hans hoved, han gik over til en af skab og åben det, hvorefter af begynde af kiggede det efter for ting, mens han var klar til af væsen nu skulle finde på af angrib ham bagfra.
Artair
Artair

Indlæg af Yukii Søn 30 Jan 2011 - 21:27

Yukii kiggede på væsenet og kom væk fra den dør hun stod ved"Hvordan kan jeg vide du ikke dræber mig"spurgte hun og kiggede på ham lidt mere for at se hvordan han så ud, ahn så meget stærk ud. Hun gik hen til metal bordet og satte sig endnu engang op på det"Hvad laver du under jorden i dette lokale"spurget hun nysgerrigt med et lille smil over hendes læber. Hun var meget glad for der var kommet nogen især en dæ,on som hende selv. Yukii kunne godt fornemme på ham at han avr en dæmon hun vidste helle rikke havd for en dæmon han avr kun at han var det.Hun rækte en hånd frem imod ham"Jeg hedder Yukii"præsenterede hun sig smillende og håbede på at han ville trykke hendes hånd eller noget andet hvis han ikke ville gøre det. Hun studerede rund ti rummet flere skabe kunne ses hun troede flere gange at der var skjulte veje herinde men måske var det bare noget hun troede. Efter lidt tid vendte Yukii hendes blik hen på ham igen mens hun dinglede lidt med hendes fødder i luften hun sad jo stadig ovenpå bordet lidt på kanten.
Yukii
Yukii
Proficient (Rank 17)

Indlæg af Artair Søn 30 Jan 2011 - 21:35

"det vil du vide ind du har set mig eller ind jeg var kommer ind i rum, havde angrib dig gennem dør ind du nok har opdage det" sagde han kort og kiggede videre, efter han havde kiggede det første skab igennem gik han igang med det næste som han leder efter noget som han enlig ikke gør, "navn er Gabriel" sagde han og kiggede kort på hende, ind han begynde af rod videre i skab, hans øjne var unaturlig mørke brun næste over i det sort, han er næste 190cm høj så det var næste før han ikke kun stå op rejse i rum da der var to meter til loft.
Artair
Artair

Indlæg af Yukii Søn 30 Jan 2011 - 21:46

Yukii kiggede på ham og smillede lidt"Det er rigtigt hvis du var en fjende havde du angrebet mig da hun kom ind ad døren men det gjorde du ikke"sagde hun ,og kiggede på hans hår og tøj og lidt hen imdo nogle af de skabe han kiggede igennem"Hvad leder du efter"spurgte hun og rejste sig fra bordet og gik hen til ham og kiggede selv på skabet"Der er mange ting gemt heirnde man skal bare lige finde dem først"sagde hun venligt og gik lidt hen imod et hjørne hvor den hvide væg var hun lagde en hånd derpå og prøvede at se efter om der var nogle huller rundt på væggen"Hyggeligt at møde dig Gabriel"sagde hun smillende og holdte nu blikket på ham"du er en dæmon men hvad for en dæmon"spurge hun nysgerrigt. Hun vidste ikke om han var en almindelig dæmon eller om han var noget andet men stadig dæmon, hun var jo halvdæmon både menneske og dæmon, så måske var han også noget andet. Yukii havde glemt at hun havde en skalpel i hånden og ventede med at skære i væggen før hun havde set om der var et hul nogle steder for et hul kunne fører til noget andet.
Yukii
Yukii
Proficient (Rank 17)

Indlæg af Artair Søn 30 Jan 2011 - 21:56

han nikke kort til det hun sagde og leder/rod bare videre, der var ikke noget spænde indtil videre, men han regn heller ikke med af finde noget som han gab af behold, "jeg leder ikke efter noget, ser bare om der er noget spænde af behold eller af undersøg" sagde han kort, "er en undead dæmon" sagde han kort og kiggede kort på hende, det vil sige af han er en dæmon som har være død men genopstå som en anden dæmon, "hvilke slags dæmon er du" spurgte han efter lidt tid og begynde af rod det næste skab igennem.
Artair
Artair

Indlæg af Yukii Søn 30 Jan 2011 - 22:09

Yukii nikkede til ham og lænede sig op ad den væg hun stod ved"Jeg er en halvdæmon har en menneskeside og en dæmonside"sagde hun smillende, og kiggede hen på væggen igen"Jeg tror der er kryb hernede og små skjulte veje"sagde hun og gik lidt ud fra væggen mens hun studerede den lidt"Hmm men det kommer an på hvor der er de skjulte veje henne"sagde hun og vendte derefter blikket hen på ham"en anden dæmon"spurgte hun og tænkte lidt"Men du må da også være meget stærk ikk"spurgte hun nysgerrigt. Hun var jo altid nysgerrig det kunne ikke gøre for , når hun mødte nye væsner og mennesker skulle hun spørger om en hel masse ting.Yukii hørte en stemme inden i hendes hoved og det fik hende til at tænke på noget"Gabriel hvor kommer du enlig fra"spurgte hun undren og hendes blik på ham og hendes hoved også. HUn tænkte enlig ikke meget kun lidt men hun plejede altid at tænke så meget. Yukii mærkede vlggen ved sig og kiggede på skabet Gabriel var ved.
Yukii
Yukii
Proficient (Rank 17)

Indlæg af Artair Søn 30 Jan 2011 - 22:18

han nikke bare til det hun sagde som tegn på af han havde hørt hende, han trække kort på skulderen over af hun måske tro af der er skjule tunneler her ned, det kun godt være af det var der, han havde bare ikke opdage nogen i nu, "jo det er jeg, hvorfor spørger du om så noget og hvor jeg kommer fra, hvad mener du med det" spurgte han og kiggede kort på hun, det var noget underlig noget af spørge om eller det synes han, han flytte en hår tot om bag det en øre da det drille ham lidt, hans hår er kul sort ud over pande hår er hvidt.
Artair
Artair

Indlæg af Yukii Søn 30 Jan 2011 - 22:29

Yukii kiggede hen på ham"Altså hvor du bor henne"sagde hun smillende, og rørte lidt videre ved væggen"Jeg tror der er skjulte tunneler hernede"sagde hun nikkende. Hun kiggede stadig på Gabriel mens hun kunne se på hans hår at det var megte langt"Undskyld hvis jeg bare sådan lige pludselig spørg hvor du kommer fra jeg er for nysgerrig"Sagdehun stille og kiggede lidt ned i hendes hånd hvor skalpellen var"Men jeg er glad for at du kom herned for jeg savnede noget selskab hihi"sagde hun med et afsluttende grin. Hun var i godt humør som hun næsten altid var uanset hvad.Yukii gik hen til ham og åbnede den skuffe der stod tættest på hende for at se hvad der var deri"Det her er et forsknings rum ikk"spurgte hun og kiggede op på ham for at være sikker på at det var det hun havde spurgt om for hun vidste det ikke, altså om det var det rum for hun var så sikker på det, men det kunne sagtens være forkert. Hunholdte sit blik fortsat på ham"Det er ikke tit jeg møder dæmoner hernede de fleste holder sig vel ovenpå tror jeg"sagde hun tænkende
Yukii
Yukii
Proficient (Rank 17)

Indlæg af Artair Søn 30 Jan 2011 - 22:48

han nikke kort til det hun sagde som tegn på af han havde hørt hende, "det går nok og jeg bore på et slot for mig selv og min tjener" sagde han, sin udød tjener som gør alt hvad han sig eller tænke, an på hvordan han gør, "ja det må man nok sige af du er" sagde han kort og kiggede ned på hende, han kiggede kort rundt på rum, "ja det er det, det er fra den gang kong vil finde ud af hvorfor vi magic kan det vi kan, skulle jeg mener er ikke hele sikke" sagde han og knæk kort nakke.
Artair
Artair

Indlæg af Yukii Søn 30 Jan 2011 - 22:57

Yukii grinede lidt "Ja jeg er meget nysgerrig du skal bare sig til hvis det bliver for meget"sagde hun og endnu egang stod hun ved væggen og endelig så hun noget et lille hul hun løftede den hånd hvor skalpelen var i og skærede et hul i væggen"Jeg tror der er noget inde bagved den her væg vil du hjælpe mig"spurgte hun venligt med et lille smil. Yukii kiggede på ham hun håbede på at han ville hjælpe hende men man kunne aldrig vide. Hendes hår hang lidt over hendes skulder og hendes gulve blik var på den hvide væg"Wow på et slot er det ikke meget stort"spurgte hun nysgerrigt"Tjerner? har du en tjener"spurgte hun bagefter ja nu var hun meget nysgerrig det var enlig meget hyggeligt at vide ting om andre især uhyggelige, mystiske ting."Ja et forsknings lokale der er også blod nogle steder herinde"sagde hun og så hen imod nogle hjørner hvor der var blodpletter rundt omkring,så havde hun ret med det med blodet eller hun havde jo på en fornemmelse at der ville være noget herinde.
Yukii
Yukii
Proficient (Rank 17)

Indlæg af Artair Søn 30 Jan 2011 - 23:10

han nikke kort til hende og kiggede en til skab igennem hurtig og fandt heller ikke noget spænde i det, "jo det er stor og jeg er mange rigtig mange tjener på slot" sagde han og kiggede kort på hende, "jo det kan jeg da godt, hvis du flytte dig lidt" sagde han og gik over til hende, han kiggede på væg, det ser ikke særlig stærk bygge ud så han kan nok godt slå igennem den.
Artair
Artair

Indlæg af Yukii Søn 30 Jan 2011 - 23:29

Yukii smillede venligt og gik ldit væk fra væggen mens hun så på ham"Kan du godt slå igennem den væg"spurgte hun nysgerrigt"Wow jeg gad godt jeg boede på et slot "sagde hun drømmende, hun havde altid haft fantasier og drømme om slotte og danse på bakoner og alt sådan noget."Må jeg se dit slot en dag"spurgte hun og vendte blikket på væggen og lidt tid efter hen på ham igen."Hvis jeg må for dig"sagde hun nikkende. Hun hørte på det han sagde med tjener"Så har du også en trone at sidde på ikk"spurgte hun gættende. Yukii kiggede på skabene Gabriel havde kigget igennem der var hvist ikke noget spændende derinde men det var der helt sikkert bagved den her væg eller måske var der også nogle spændende ting gemt i skufferne.
Yukii
Yukii
Proficient (Rank 17)

Indlæg af Artair Søn 30 Jan 2011 - 23:37

"ja det kan jeg godt og okay og måske" sagde han og kiggede kort på hende, han gik lidt tætter på væg da hun gik lidt væk, han hænge arm og slog den så igennem væg lidt efter, så det kom et okay hul gennem væg, han kiggede kort igennem den ind han sparke til væg under hul, så havde han laver en vej igennem væg, bare ikke særlig stor men nok til af han vil kun kom ind af det, "ja det har jeg" sagde han og kiggede kort på hende, hans trone af laver af knogler oven på en bunke af knogler, "damer første" sagde han for sjov men lod hende går ind første.
Artair
Artair

Indlæg af Yukii Man 31 Jan 2011 - 23:43

Yukii kiggede hen på ham og grinede lidt da han sagde det med damerne først"Mange tak det er sødt af dig"sagde hun og gik ind ad hullet det var stort nok til at hun kunne gå derind."jeg tror godt vi kan finde rundt herinde i de her tunneler"sagde hun og kiggede lige frem for at se om hun gik ind i noget eller om hun gik den rigtige vej"Jeg bor og kommer fra et sted der hedder Dark ground"sagde hun og nikkede lidt med et smil. Yukii kiggede ned på jorden hun og Gabriel gik på der var meget jord og få sten rundt omkring hun skulle passe på med ikke at falde over nogle af dem"Jeg tror at din trone er mægtig eller nærmere ser mægtig ud"sagde hun smillende
Yukii
Yukii
Proficient (Rank 17)

Indlæg af Artair Tirs 1 Feb 2011 - 0:01

han bukke sig en dele for ag kom igennem hul i væg som han lige havde lavet, "okay, jeg kommer fra helvede for ild dæmoner" sagde han kort og gik rolig efter hende, han kiggede kort ned af en af de anden tunneler, så ikke ud til af der var noget spænde der ned, så han forsæt bare efter hende, han nikke kort til det hun sagde om hans trone, han gik stille og rolig bag hende, nu gik hun ikke særlig hurtig forhold til ham, han kiggede kort rundt mens han gik videre.
Artair
Artair

Indlæg af Yukii Tirs 1 Feb 2011 - 0:07

Yukii smillede tilbage til Gabriel og så hørte hun en lyd det kom lidt længere inde i tunnelerne måske var det et uhyr eller et monster eller noget andet."Kom med jeg tror her er noget længere inde"sagde hun med et forsigtig smil og gik lidt hurtigere hun kunne godt se noget fordi der var tændte fankler hængende på jor siderne."wow her er enlig så stille man kan ikke hører noget af det der ske ovenpå "sagde hun og kiggede tilbage på ham"Helvedet der har jeg været før men det var ikke i ret lang tid"sagde hun"Hvordan er det at bo dernede altså i helvedet"spurget hun nysgerrigt men venligt.Yukii stoppede op da hun hørte lyden igen den blev højerer og højerer"Den bliver højere og højere hvad kan det være"sagde hun tænkende, der gik så ikke lang tid før de nåede til en grotte der lå ved siden af en tunnel hvor der stod nogle skelletter"Wow!"sagde hun overasket da hun så det. Det var underligt at der var skeletter her men så kunne de jo finde ud af om der også var genstande gemt rundt omkring hernede
Yukii
Yukii
Proficient (Rank 17)

Indlæg af Artair Tirs 1 Feb 2011 - 8:41

han kiggede kort ned af tunnel da der kom en lyd, han kun ikke rigtig sige hvad lyd fra så det kun være alt mulig fra godt til ondt, han nikke kort til det hun sagde sin tegn på af han havde hørt hende, "okay, jeg har være der en dele men bore der ikke mere, er slytte derfra til mit ejer sted" sagde han og jo det var hans ejer sted, for han havde selv laver det med magic, så indtil videre var det kun ham der kun kom ind på hans slot med magic da andre ikke kender til det, han kiggede lumsk på skeletter og smiler kort, skulle han vække dem til liv og send dem ind bare for sjov skyld, han smiler kort kold og mumlger så noget, hvorefter seletter rejse sig op, hvorefter de begynde af går ind i grotter.
Artair
Artair

Indlæg af Yukii Tirs 1 Feb 2011 - 23:35

Yukii stod helt overasket og så på det"Ehm...wow "sagde hun overasket mens hun bagefter kiggede hen på Gabriel det var virkelig underligt at han kunne gøre det men også meget spændende at se skeletterne gå rundt."Jeg vidste ikke du kunne gøre det "sagde hun smillende"Skulle vi ikke følge efter dem måske har de et hemmeligt sted eller noget"spurget hun undren og nysgerrigt hun var spændt på at se hvad der ville ske.HUn bevægede sig lidt frem hen imod den grotte alle skeletterne gik hen imod og kiggede over skulderen til Gabriel"Kommer du med"sagde han med et smil på læben hun var meget nysgerrig det var jo heller ikke hver dag hun kunne opleve det her og heller ikke se sådan nogle spændende skeletter.
Yukii
Yukii
Proficient (Rank 17)

Indlæg af Artair Tirs 1 Feb 2011 - 23:41

"nej hvor skulle de også ved det fra, når jeg ikke har sagdet noget om det" sagde han kort og lukke kort øjne, "godt nok er de kommer til liv men de kan ikke husk noget som helst fra dengang i enlig rigtig lever, jeg styre dem og kan ser igennem dem, så det de ser, kan jeg ser" sagde han kort og kiggede kort på hende, "det kan vi godt, kan ikke ser hvorfor vi skulle det, da jeg kan fortale hvad der ind, hvis skeletter ser noget" sagde han og kiggede på hende.
Artair
Artair

Indlæg af Yukii Tirs 1 Feb 2011 - 23:46

Yukii nikkede med et smil"Lad os komme afsted hihi"sagde hun med et afsluttende grin"Kan du få dem til at gøre alt det du vil have"spurgte hun undren og lod blikket falde på åbningen af den grotte de skulle gå ind ad"Levende skeletter det er meget fedt"sagde hun og nikkede. Yukii tog et skridt frem så hun endte inde i grotten hun gik ikke længere før hun vidste at Gabriel var bagved hende så han også kunne følge med"Det ret spændende at udforske nye ting og steder"sagde hun smillende til ham. Hun var i godt humør men det var hun jo næsten altid. HUn kunne stadig ikke tro at hun havde set skeletterne.
Yukii
Yukii
Proficient (Rank 17)

Indlæg af Artair Ons 2 Feb 2011 - 0:00

han nikke kort til det hun sagde som tegn på af han havde hørt hende, "ja det kan jeg, hvorfor" sagde han og kiggede kort på hende, det var da noget underlig noget af spørge om, "ja det er spænde af undersøg ny stede" sagde han, han gik over til hende og kiggede kort ind i mørke, han lukke kort øjne for af ser hvad skeletter ser men der var ikke noget spænde, "indtil videre er der ikke noget spænde af ser" sagde han.
Artair
Artair

Indlæg af Yukii Tors 3 Feb 2011 - 2:36

Yukii kiggede hen på ham med et lille smil"du skal bare sige til hvis jeg spørg om for meget"sagde hun med et smil til ham og nikkede så. Hun tog nogle flere skridt frem og nåede hen til et åbent sted hvor der var et utændt bål i midten"wow det ligner et bålsted"sagde hun og så sig omkring der var ingen tegn på skeletter nogle steder, og der var heller ikke nogle lyde. Kun jord og stenblokker rundt omkring. Yukii kunne ikke føle noget men hun ville finde de mange skeletter"Gabriel dusagde du styrer dem ved du hvor de er nu"spurgte hun nysgerrigt.
Yukii
Yukii
Proficient (Rank 17)

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Side 1 af 5 1, 2, 3, 4, 5  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum