Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
The blackness (Gabriel Bhaal) - Page 2 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
The blackness (Gabriel Bhaal) - Page 2 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
The blackness (Gabriel Bhaal) - Page 2 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
The blackness (Gabriel Bhaal) - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
The blackness (Gabriel Bhaal) - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
The blackness (Gabriel Bhaal) - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
The blackness (Gabriel Bhaal) - Page 2 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
The blackness (Gabriel Bhaal) - Page 2 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
The blackness (Gabriel Bhaal) - Page 2 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
The blackness (Gabriel Bhaal) - Page 2 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

The blackness (Gabriel Bhaal)

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Go down

The blackness (Gabriel Bhaal) - Page 2 Empty Sv: The blackness (Gabriel Bhaal)

Indlæg af Artair Søn 2 Jan 2011 - 0:07

han flytte hendes hånd rimelig hurtig da hun ikke skulle klappe ham på hoved, "okay" sagde han kort til det med af hun er fra Japan, "ja det vil jeg nok haft gjort og det ved jeg godt af men ikke kan" sagde han og kiggede på hende, han gik lidt væk fra hende og begynde så svagt af går rundt, for af havde lidt at laver, i sted for af stå stille.
Artair
Artair
Highly Proficient (Rank 18)

Antal indlæg : 2138


Tilbage til toppen Go down

The blackness (Gabriel Bhaal) - Page 2 Empty Sv: The blackness (Gabriel Bhaal)

Indlæg af Gæst Søn 2 Jan 2011 - 0:13

hun så på ham "Sir keder sig vidst" sagde hun bare og hoppede ned fra grene, hun lagde fint nok, men ikke få en vampyre, hun virkede som om hun var vantil det, hun gik forbi ham "Åh min krop er 16, men skylder min figur bag tøjet jeg bære sir" hun smilede og begyndte at gå igen "Så sir noget de ønsker at lave" spurgte hun af høftlighed, hun gabt kort og så mod ham, hendes øjne bliv kort flamme røde men så lilla igen
"tja, i sted , kan de opsøge mig, så kan jeg være deres underholdning som de kan være min"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The blackness (Gabriel Bhaal) - Page 2 Empty Sv: The blackness (Gabriel Bhaal)

Indlæg af Artair Søn 2 Jan 2011 - 0:20

han nikke kort som svar på det hun sagde, ja det gjort han enlig, der var ikke det vild af laver lige nu men det kommer nok, "kender det godt, jeg ligner en i tyve og kan ikke husk hvor gammel jeg er rigtig, hold op med af tænke for flere mia år side" sagde han og kiggede på hende, han gik op ved side af hende bare for af går, "jo det kan vi godt, hvad synes du til lidt af drik" spurgte han og kiggede ned på hende, han hentyder på en måde til blod da han også drikke det.
Artair
Artair
Highly Proficient (Rank 18)

Antal indlæg : 2138


Tilbage til toppen Go down

The blackness (Gabriel Bhaal) - Page 2 Empty Sv: The blackness (Gabriel Bhaal)

Indlæg af Gæst Søn 2 Jan 2011 - 0:24

hun så mod ham med rolige øjne "Vi kan godt, men behøver ikke" sagde hun og så mod vejen igen , en smilet kom frem "1700-tallet" svarede hun bare , hun vidste han forstå " kom lad os gå hen og få en driks" hun tog hans hånd og hæv ham med sig, hun virkede som et barn, men udseendet var ikke ... de var nu ved byen, "så hvor og hvordan vil de ha det" spurgte hun og vendt sig mod ham, som om hun tilbyde hun kunne jage for ham, det var jo sjovt at jage

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The blackness (Gabriel Bhaal) - Page 2 Empty Sv: The blackness (Gabriel Bhaal)

Indlæg af Artair Søn 2 Jan 2011 - 0:28

"jeg vil genre" sagde han kort og kiggede på hende, han nikke kort til det hun sagde af hun var fra 1700-tallet, han kiggede lidt mærkelig på hende da hun tog hans hånd og var i by kort efter, det kender han godt af kom hurtig frem til sted, "hvor er jeg ligeglad med og helst liv så det stadig er varm blod" sagde han og kiggede ned på hende.
Artair
Artair
Highly Proficient (Rank 18)

Antal indlæg : 2138


Tilbage til toppen Go down

The blackness (Gabriel Bhaal) - Page 2 Empty Sv: The blackness (Gabriel Bhaal)

Indlæg af Gæst Søn 2 Jan 2011 - 0:35

"gætter du helst vil ha for kvinder ik" sagde hun og så sig lidt omkring, en kvinde så trist ud og fortabt, hun smilede "hold lige" hun gav ham hendes bamse, hvor mærkeligt at en på hende alder bære rundt på en bamse, hendes øjne blidt røde ,og derefter flamme røde, hun gik hen til givende og tog hendes hånd, "Godaften frøken" hun vendt sig om da den klode hånd rørt sin, og ved hendes fejl så hende i øjne , hun var i hendes magt, hun tog langsomt kvinden med hen i gydende, hun vendte blikkede mod ham, hun virkede nu anderledes mere dyriske og farelig, hun lod kvinde mod muren og bid hende i halsen, hun suge lidt til sig og lod noget kom i to glas , mere to hun ikke, kvinden sov nu på jorden på 15 minutter havde hun klaret det, hun så mod dæmon "undskyld jeg lod dig vendte... man kunne se de dyriske i hendes øjne, hun nyd at kvindende havde mærkelige smerte og falde i hendes magt, men blod hjælpe vis os, hun så ældre og mere kvindelig ud , hun gav ham glas og lod sine øjne blive lilla ...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The blackness (Gabriel Bhaal) - Page 2 Empty Sv: The blackness (Gabriel Bhaal)

Indlæg af Artair Søn 2 Jan 2011 - 0:43

han nikke kort, jo det var han så ikke hel ligeglad, han gab ikke af svar da han regn med af forsvandt med det sammen det som hun også gjort, han kiggede kort på forstille og lod bamse fly ud i luft ud han rør ved den, ja det kan være af hun er et stor legebarn, han venter rolig på hun skulle kom tilbage, han tog imod glas og duft kort til det, bamse kan hun bare tager hvis hun vil, "så lad tid tog det nu ikke" sagde han og kiggede på hende.
Artair
Artair
Highly Proficient (Rank 18)

Antal indlæg : 2138


Tilbage til toppen Go down

The blackness (Gabriel Bhaal) - Page 2 Empty Sv: The blackness (Gabriel Bhaal)

Indlæg af Gæst Søn 2 Jan 2011 - 0:46

hun så mod ham "det forskellet" hun lod ham få begge glas, hun sætte sig på en store sten foran sig og tog sin bamse igen, hun lod en figner gled over den "kan ikke stole kvinde blod, da de er samme køn som mig " forklar hun til han fik begge, hun lagde hovedet på skrå "det ikke tit man ser dæmon der kan li blod, som os vampyr, du er virkelig interssart" hun så mod den mørke himlen, hendes hals bliv nu synlig for første gang

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The blackness (Gabriel Bhaal) - Page 2 Empty Sv: The blackness (Gabriel Bhaal)

Indlæg af Artair Søn 2 Jan 2011 - 0:55

han nikke kort go tog så også imod den andet glas, han bulder det første glad og vil så nyde den andet glas, "okay og så har nogen det" sagde han kort og kiggede på hende, "nej det er det ikke men det har nok noget med min magic af gør, så lege en dele med af skabe forskellig race af død tyde, kan stor set laver en vampyr og en varulv" sagde han og kiggede på hende.
Artair
Artair
Highly Proficient (Rank 18)

Antal indlæg : 2138


Tilbage til toppen Go down

The blackness (Gabriel Bhaal) - Page 2 Empty Sv: The blackness (Gabriel Bhaal)

Indlæg af Gæst Søn 2 Jan 2011 - 1:02

hendes øjne bliv nu hård , første gang forandre de sig "Lige meget hvad du vil og kan skabe, vil de ikke blive rigtigt , andet vis det bliver forvandlet på den rigtig måde" hun lød hård og klod i stemmen, hun så sukkede derefter "Nu jeg ikke sjov" sagde hun så ham drikke de "Du er virkelige en spændende person, er du sikker på du ikke vil være min slave" sagde hun og lagde sig mod muren, hun lukkede øjne i , mest så hun ikke kiggede på blodet .. hun rejste sig op og løb elegant hentil ham, så hun stod tæt "En dag glæder jeg mig til at smage dit blod" hun kyssede hans kind venligt og gik et par skridt baglæns "Ha det til vi møde igen" hun vendt sig rundt og gik hentil muren og sprang nu op på taget, hun vinkende til ham "bye" hun forsvandt ud i mørket

//jeg smutter i seng XD , og lod emnet sluttet , mest få at gøre det spændende///

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The blackness (Gabriel Bhaal) - Page 2 Empty Sv: The blackness (Gabriel Bhaal)

Indlæg af Artair Søn 2 Jan 2011 - 1:06

"jo en dag vil det vil så virkelig som du og jeg" sagde han og kiggede på hende, det var han stor mål af kun skabe væsen der er lige så virkelig som ham selv og andre, "okay og ja det er jeg 100% sikke i af jeg ikke vil være, og er du sikke på du ikke vil være min" spurgte han og kiggede på hende, han drak det andet glas med blod rimelig hurtig bare ikke så hurtig som de andet, han kiggede kort underlig på hende da hun kysser hans kind, "okay og kan præve og lige måde bye" sagde han og kiggede kort efter hende, ind han forsvandt ud i den blå.

//OUT//
Artair
Artair
Highly Proficient (Rank 18)

Antal indlæg : 2138


Tilbage til toppen Go down

The blackness (Gabriel Bhaal) - Page 2 Empty Sv: The blackness (Gabriel Bhaal)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum