Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Nu er jeg nød til at spørge (VEDKOMMER ALLE, ALLE BØR LÆSE) - Page 2 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Nu er jeg nød til at spørge (VEDKOMMER ALLE, ALLE BØR LÆSE) - Page 2 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Nu er jeg nød til at spørge (VEDKOMMER ALLE, ALLE BØR LÆSE) - Page 2 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Nu er jeg nød til at spørge (VEDKOMMER ALLE, ALLE BØR LÆSE) - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Nu er jeg nød til at spørge (VEDKOMMER ALLE, ALLE BØR LÆSE) - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Nu er jeg nød til at spørge (VEDKOMMER ALLE, ALLE BØR LÆSE) - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Nu er jeg nød til at spørge (VEDKOMMER ALLE, ALLE BØR LÆSE) - Page 2 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Nu er jeg nød til at spørge (VEDKOMMER ALLE, ALLE BØR LÆSE) - Page 2 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Nu er jeg nød til at spørge (VEDKOMMER ALLE, ALLE BØR LÆSE) - Page 2 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Nu er jeg nød til at spørge (VEDKOMMER ALLE, ALLE BØR LÆSE) - Page 2 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Nu er jeg nød til at spørge (VEDKOMMER ALLE, ALLE BØR LÆSE)

3 deltagere

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Go down

Nu er jeg nød til at spørge (VEDKOMMER ALLE, ALLE BØR LÆSE) - Page 2 Empty Sv: Nu er jeg nød til at spørge (VEDKOMMER ALLE, ALLE BØR LÆSE)

Indlæg af Malakel the Vanquished Tirs 18 Jan 2011 - 14:39

Jeg ville sætte pris på art Samuel, kom tilbage :)
Vi har brug for en ass-kicking good guy.. en engel i bedstefald!! Der kan sige: NO WAY!!

Malakel the Vanquished
Proficient (Rank 17)

Antal indlæg : 1466

Tilbage til toppen Go down

Nu er jeg nød til at spørge (VEDKOMMER ALLE, ALLE BØR LÆSE) - Page 2 Empty Sv: Nu er jeg nød til at spørge (VEDKOMMER ALLE, ALLE BØR LÆSE)

Indlæg af Gæst Tirs 18 Jan 2011 - 15:11

Jamen Planen er han vender tilbage, men det bliver ikke nu ^^

when the hour of need arises and all hope seems lost, look too the heavens and the greatest worrior of god shall return once again, too vanquish the foe that threatens humanity ^^

//wow en dyb poetisk tanke xD//

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 18 Jan 2011 - 15:14

Wooow... Det lyder faktisk ret fedt... *Går og venter på nogle skal redde dem allerede nu* Hvornår synes alt håb at være tabt?

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 18 Jan 2011 - 15:43

når byen er et brændende inferno og Malakel syntes at have knust al modstand ^^

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 18 Jan 2011 - 16:02

Everything sounds so good! xD Jeg ville kæmpe mod Ma'lakel, så endnu engang Malakel jeg stiller mig op mod dig trods min 'ikke enorme styrke' xD
Er enig i alt, og tror ikke rigtigt jeg har særlig meget andet at skrive eftersom alle egentlig allerede har skrevet det nødvendige O:
So.. I guess that.. Jeg bare er nød til at komme igang med spillet og joine med noget modstand, på den ene eller den anden måde.

I har ret i halvdelen af brugerne herinde ikke har fattet hvilke omgivelser de faktisk lever i ligenu. Og det bliver de snart nød til at forstå. May blev fx. jaget ud af sit hus af en slavejæger da der ikke var nogen værge til at passe på hende 0: oh ve oh rædsel!
Lad os så få spillet igang - dette er til alle - Det dur ikke at vi alle sidder på vores computerstol og glor tomt på skærmen, venter på at der sker noget og bare lever i vores egen lille verden. Alle skal gøre noget for at komme igang med kampgejsten. Og jo Dak jeg syntes det ville være en smart idé med at sende pm's rundt - så er du i hvert fald sikker på at folk får set det ^^

Og ellers bare THUMBS UP for den tale. Den rørte mig (; *tørre en tåre væk fra øjenkrogem* LET'S FIGHT!!! *kaster en næve op i luften* :'D

Gæst
Gæst

Indlæg af Malakel the Vanquished Tirs 18 Jan 2011 - 17:13

This is beautiful!!

So many people going to try to kill me ;D!
- jeg er meget stolt af jer der tager intiativ lige nu ^^!!..
Og May, man behøver ikke være stærk for at kunne gøre en forskel! Så det er fedt du stiller op, ligeså med alle jer andre der gerne vil det her!

Malakel the Vanquished
Proficient (Rank 17)

Antal indlæg : 1466

Indlæg af Gæst Tirs 18 Jan 2011 - 17:18

Ligesom May vil jeg Jean nok også, hvis hun får muligheden eller lyst til at skabe den, gå imod Ma'lakel! ^^ Jeg glæder mig sådan til at lave modstand xD

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 18 Jan 2011 - 18:11

Jean vi to burde gå sammen. Eftersom du er menneske og May er meget mere menneske end Aspara xD hvis det så ikke lige havde været for den skønhed hun udstråler <_< tsch..

*nejer dybt for Ma'lakel* Jeg er meget æret at få lov til at prøve ;"3 Eftersom det er synd at ingen hader dig SÅ meget D: har faktisk helt ondt af at Ma'lakel ikke er super hadet af folket? Jeg er FORARGET! O': direkte forarget ja jeg er så. Så everyone let's get him down on his knees and beg for his life! >:'0 *svinger med kastekniv*

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 19 Jan 2011 - 15:00

jeg er ved at prøve på at arrangere noget mellem vampyrerne denne her gang også må vi se hvad det føre til :)

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 24 Jan 2011 - 15:25

Maylea skrev:Jean vi to burde gå sammen. Eftersom du er menneske og May er meget mere menneske end Aspara xD hvis det så ikke lige havde været for den skønhed hun udstråler <_< tsch..

*nejer dybt for Ma'lakel* Jeg er meget æret at få lov til at prøve ;"3 Eftersom det er synd at ingen hader dig SÅ meget D: har faktisk helt ondt af at Ma'lakel ikke er super hadet af folket? Jeg er FORARGET! O': direkte forarget ja jeg er så. Så everyone let's get him down on his knees and beg for his life! >:'0 *svinger med kastekniv*

MAY!? Hvordan kan du sige at ingen hader ham .__. Jeg hader ham! *Slår Malla i ribbenene* :3 mwweeh! Og jeg er så meget med på at vælte(kaste og KNUSE!!) Malla af tronen :3 *Engleøjne* <33 ;D

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 24 Jan 2011 - 16:04

*ser på Manda med strålende øjne* reaaaaally?! O: You would do that? *big smile* I'm so glad n__n I wanna kill him too!
its just that.. its not too many who hates him D: you know that? *peger på Malakel* der er så mange der nyder at han hersker.. Meh don't like!

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 29 Jan 2011 - 11:57

Well.. i think its because.. that Malakel ish better than Zane? And we did also hate Zane.. no matter what some body will hate the.. master? Also when we get a new master.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 29 Jan 2011 - 15:45

Jeg er enig med jer! 'DØD er over tyrannen' (citat fra disney udgaven af Robin Hood xD)
Jeg vil dog lige minde jer om at i en IRL krig ville det måske kun være 00,5% af Danmarks befolkning, der ville være i modstandsbevægelsen. Tænk FX på anden verdenskrig... hvor mange mennesker i Danmark sprang jernbaner i luften? Og da jøderne blev nedslagtet var det eneste vi dovne danskere tænkte på var hvordan vi kunne få fingre i jødens lidt større lejlighed :D (læs novellen 'Appelsiner') Mennesker er selviske og frygtsomme. Vi tænker kun på hvad der er bedst for os selv! IRL ville vi være for bange til at tage kampen op! Daktatrian var den eneste bruger der havde nosser nok til at gøre oprør! Hvis alle vi andre brugere ikke engang tør det hvordan skal vi så turde bekæmpe en ond og grusom tyran? Tænk lige over det....

MEN hvis i virkelig vil og tør lave den modstandsbevægelse hvorfor går vi så ikke bare i gang? så svært kan det da ikke være? Jane vil med glæde være med :D

Gæst
Gæst

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum