Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
mord eller ej // Yukii-privat// EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
mord eller ej // Yukii-privat// EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
mord eller ej // Yukii-privat// EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
mord eller ej // Yukii-privat// EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
mord eller ej // Yukii-privat// EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
mord eller ej // Yukii-privat// EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
mord eller ej // Yukii-privat// EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
mord eller ej // Yukii-privat// EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
mord eller ej // Yukii-privat// EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
mord eller ej // Yukii-privat// EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

mord eller ej // Yukii-privat//

Go down

mord eller ej // Yukii-privat// Empty mord eller ej // Yukii-privat//

Indlæg af Gæst Tirs 25 Jan 2011 - 16:03

S~Gyderne
T~23:30
V~Stjerneklar himmel og månen der kaster et blåt skær på jorden
O~Gyder, vampyrer,varulve og dæmoner
P~Stramme jeans, stram sort trøje og mili boots

_______________________________

Gyderne var mørkelagt, udover det lys månen kastede ned over dem. Der skete intet denne sene aften, men det skulle der nok komme til, da der var nogle ude i gyderne der ikke holdte til der, en ung mand stod inde i skyggerne og kunne næsten ikke ses, med mindre man havde ekstremt gode øjne, så hvis et menneske kom fortæt på kunne de føle han var der, men ikke se ham. Denne unge mands navn var Shiro, en morder og slave på samme tid, hvilket var en underlig blanding for mange, men for de herre han har haft var det et fund der sparkede røv. Shiro strøg en hvid hårlok væk fra ansigtet så han kunne se noget, han var kommet her ud af en speciel grund, hvilket var han havde fået at vide af en fra en bar, der var en ude i gyderne der skyldte en masse penge, hvis Shiro dræbte ham og kom tilbage med mandens afhuggede hoved ville han få en masse penge for det. Så selvfølgelig havde han taget jobbet og begivet sig ud i de forbandede gyder. " hvis den idiot ikke snart indfinder sig bliver jeg sindssyg.. Jeg har ventet i 2 fucking lange timer nu!" sagde Shiro vredt og så ud af gyden og fik øje på en vampyr der havde fået nedlagt et bytte, " Hmm dette bliver sjovt" sagde han og knipsede 2 gange hvorefter 2 sorte skikkelser dukkede op på hver sin side af ham, de var formet som løver med røde øjne " Tag ham" sagde han og sendte skikkelserne over mod vampyren der var igang med at spise, men da disse mørkevæsner kom over til ham, kunne man kun høre skrig og så blev der helt stille igen. Han knipsede igen og skikkelserne forsvandt " nydeligt" sagde Shiro og gik over mod liget, da han kom der over blev han mødt af en død vampyr der blødte en del og en halv leven kvinde der bad om hjælp. Shiro knælede ved siden af hende og smilte koldt og aede hendes kind og lod som om han ville kysse hende, men hurtigt satte han sine halv skarpe tænder i hendes hals og tog resten af det blod hun havde i sig.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

mord eller ej // Yukii-privat// Empty Sv: mord eller ej // Yukii-privat//

Indlæg af Yukii Tirs 25 Jan 2011 - 16:32

Lidt længere væk fra Gyderne tæt ved et skarpt, mørkt hjørne stod en dæmon ikke ret høj men det betød ikke meget. Denne dæmon havde langt lyserødt hår, et lyserødt hårbånd ovenpå hovedet hvor der hang flagrene bånd løs, en lyserød knælang kjole med lidt hvidt på, sorte flade sko. YUkii var hendes navn en halvdæmon af racen, havd hun så lavede ved gyderne var der ikke svar på måske gik hun sig en tur for at nyde luften eller måske var der noget spændende at udforske, eller måsoe noget helt andet. HUn gik rund tom hjørnet hun stod ved og kiggede sig over den venstre skulder en hel masse flokke af både dæmoner, vampyrer kunne ses hun var alene her ved gyderne ingen selskab hos hende. *hvor er her stille her*tænkte hun og gik stille videre indtil hun mærkede et prik på hendes ene skulder hun vendte sig om og fik et chok"Zexion hvad laver du her"sagde hun . Tænk at aido s egen butler var kommet hertil ,men han var jo tro imod Yukii han var nærmst mere hendes butler end aido familiens butler. HUn studere ham lidt han lginede sig selv blåt kort hår med nogle lange totter ind foran ansigtet i den ene side. "Med ordre fra Vlad bad han mig om at holde 'je med dig"sagde han elegant Yukii nikkede"Fra Vlad hmm han vil hvist holde øje med at jeg ikke bliver skadet eller noget men underligt at han sendte dig"sagde hun og tog et kig rundt. Der gik ikke lang tid før hun nåede hen til en gyde hvor der var lugt af død hun så en person med lidt hvidt i håret mon han havde set hende hun kendte ham ikke. Zexion stod lidt i baggrunden som Yukii havde bedt ham om. "Hvad er der sket her"spurgte hun og gik tættere på mens hun så rundt hendes lyserøde øjne var rettet lidt rundt i mængden hun var i. Der var meget mørkt ved gyderne månen var fremme og havde kastet sit skær over hele stedet det var ret smukt at se på det syntes Yukii hvertifald"Er det dig der har dræbt hende"spurget Yukii og pegede ned på kvinden.
Yukii
Yukii
Proficient (Rank 17)

Bosted : Dark Ground i et stort hus, uheldigvis sammen med Vlad, og hans højre hånd Jules

Antal indlæg : 1297


Tilbage til toppen Go down

mord eller ej // Yukii-privat// Empty Sv: mord eller ej // Yukii-privat//

Indlæg af Gæst Fre 4 Feb 2011 - 18:33

Shiro så op og fik øje på en ung dame der stod foran ham " hvad tror du egentlig selv?" sagde han med en kold og kynisk stemme, han holdt en hånd på kvindens kind " Jeg slår ikke nogen ihjel som jeg kender" sagde han og så på kvinden som var smurt ind i blod på grund af den forbandede vampyr der havde overfaldet hende. Hun var stadig ved bevisthed og så på Shiro med et svagt smil og så på den unge kvinde " Sjiro hvem er hun?" sagde hun stille og tog fat i hans hånd " Rolig Tarja, det skal nok gå. Jeg ved ikke hvem hun er" sagde Shiro og så på Tarja som så meget urolig ud. Shiro strøg igen en hvid pandelok væk fra hans ansigt og fjernede Tarja's hår fra hendes ansigt og lagde sig ned til hende og hviskede hende i øret
"Endten bliver du til vampyr og drikker uskyldige menneskers blod, eller så skal jeg myrde dig så du ikke gør" hviskede han og så derefter på hende. Tarja så på ham med urolige øjne " Jeg vil ikke dræbe uskyldige mennesker" græd hun og hev en lille dolk op fra hendes bælte og gav den til Shiro " Gør det" sagde hun og bed sig i underlæben. Shiro så væk efter han havde placeret dolket over hendes hjerte og hamrede den så ned i hendes bryst. Der kom ingen skrig eller noget, da hun var forberedt og kort efter blev hun helt slap i kroppen. Shiro rejste sig op og så på den unge kvinde foran ham " Var der noget du ville?" sagde han og så undrende på hende

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

mord eller ej // Yukii-privat// Empty Sv: mord eller ej // Yukii-privat//

Indlæg af Yukii Fre 4 Feb 2011 - 19:22

Yukii kiggede på Zexion der følte sig meget vred over noget men ville ikke sige noget så han var stille som han nu kunne blive. Yukii kiggede på ham og ned på kvinden"Ønskede hun selv at dø"spurgte hun undren mens hun kiggede på denne mand foran hende han var højere end hende men hun kunne sagtens kigge på ham, som hun også gjorde. "Frøkken Aido jeg er ikke helt tryg ved det her"hviskede Zexion ind i hendes ører og Yukii smillede lidt og vendte ryggen kort til denne mand der var foran hende"bare rolig der sker ikke noget jeg sagde at jeg lovedet at passe på"sagde hun til ham. Yukii vendte nu om igen så hun havde vendt sig mod manden igen"Hedder du shiro"spurgte hun og havde hørt lidt om det fra kvinden som nu var død. Det gav et lille prik til Yukii da hun så hende miste livet hvorfor ønskede nogen at dræbe en kvinde? medmindre hun havde ønsket det. Hun smillede så lidt til ham og så lidt til sin højre side hvor Zexion var gået lidt foran hende"Gætter på de er morderen heromkring"sagde Zexion med et vredt ansigt. Yukii vendte sig straks hen til ham"Hvad? det kan det ikke være måske ønskede Kvinden at dø måske var hendes liv allerede ovre det kunne være manden her ville gøre en tjenste"sagde hun til ham, og Zexion nikkede forstående og gik lidt tilbage så Yukii kunne se på manden igen"Det må du undskylde håber ikke det irriterede dig"sagde hun venligt. Hun kiggede rundt lidt og mærkede kulden race hen over hende"Her er koldt og meget stille"sagde hun så og gik nogle skridt forbi manden som hun troede og hvist vidste hed Shiro men hun skulle være sikker. Yukii stod nu foran en væg hvor der var en dør i og noget sort støv udenfor. Hun var næsten lige ved at snuble over en stor sten der lød og flød på jorden men det gjorde hun ikke hun var kun lige ved at gøre det. Hun gik tilbage til det sted hun stod før så hun nu igen stod foran ham hun rækte en hånd frem imod ham med et lille smil"Jeg hedder Yukii"sagde hun venligt til ham om han ville trykke håndne vidste hun ikke mend et kunne være han ville.
Yukii
Yukii
Proficient (Rank 17)

Bosted : Dark Ground i et stort hus, uheldigvis sammen med Vlad, og hans højre hånd Jules

Antal indlæg : 1297


Tilbage til toppen Go down

mord eller ej // Yukii-privat// Empty Sv: mord eller ej // Yukii-privat//

Indlæg af Gæst Tors 10 Mar 2011 - 19:22

Shiro så på hends tjener eller hvad denne mand nu var som hun havde taget med sig " Ja jeg er Shiro.. Hvorfor?" svarede han og så undrende på denne pige foran ham, derefter ud i gyderne, da han havde fået færden af blod, men det var ikke menneske blod, men vampyr blod. Da han hørte Zexion's ord så han strengt på ham " Hvis du siger det er mig der er morderen slagter jeg dig" sagde han og så på ham med sine krystalblå øjne og gik over til ham med en af hans sværd trukket " Og tro mig... Jeg er ikke bange selv om din lille pige står og ser på" sagde han og gik ind i ham så deres skuldere ramte hinanden. Shiro så sig omkring og kunne nu lugte mere vampyr blod " Ikke igen" sagde han stille og så sig over skulderen og så Zexion der gik forbi ham og sagde ordene at morderen var i nærheden.. Wow havde han allerede fundet ud af det ? Shiro gik tilbage til Tarja's lig og i det rakte pigen hånden ud for at hilse " Jamen det var vel godt for dig" sagde han og så i en anden retning, han ville ikke give hånd til nogle, med mindre det var hans egen herre eller nogen han havde indgået en deal med og så vidt han vidste havde han ikke indgået en aftale med den. " Sig lige til ham ting ting du har med at han burde holde sin kæft en gang imellem" sagde Shiro og tog om Yukii med et skævt smil og satte sit sværd tilbage

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

mord eller ej // Yukii-privat// Empty Sv: mord eller ej // Yukii-privat//

Indlæg af Yukii Tors 10 Mar 2011 - 21:03

Yukii kiggede på Zexion mens hun kiggede på Shiro der talte til hende"Jeg er ikke hans dame"sagde hun og kiggede lidt til den ene side og mærkede hrutigt at Shiro tog om Yukii hun kiggede på ham"Hyggeligt at møde dig Shiro"sagde hun venligt med et smil. Hun kiggede hen i Zexions retning han stod og kiggede vredt på Shiro"Hmmpf som om jeg skulle være bange for noget som helst ved dem"sagde han høfligt dog lidt ligeglad. "Hvad mener du, er der vampyrer her i nærheden af os jeg troede at dem der mest vandrede rundt her var dæmoner"sagde hun og tænkte lidt. Yukii studerede lidt rundt i omgivelserne og lod hendes blik falde på Shiro igen"Jeg tror ikke du dræbte hende men hvis du ikke gjorde det hvem gjorde det så"spurgte hun undren og kiggede på liget med et lille snift af blod "Jeg fornemmer blod.. Blod som kommer fra vampyrere så du havde vel ret i at de vandrede rundt her, hvis du mangler blod er du velkommen til at jage et bytte"sagde hun og nikkede kort. Yukii smillede lidt til ham"Han siger så mange ting Zexion men tit der siger han ikke meget lidt den mystiske type vil jeg..."nåede hun at sige før Zexion havde skubbet Shiro væk fra Yukii"Stoler ikke på dig Shiro du lugter af fjendskab og beskidt blod, du burde ikke holde YUkii tæt på dig med dine beskidte finger"sagde han hårdt og kiggede på Yukii"Men Zexion det gør ikke noget Shiro er måske ond men bare fordi han er det skal vi altså ikke være på fjendligt fod ved første møde please Zexion ikke så bedømmende"sagde hun og kiggede på ham og vendte rundt mod Shiro"Måske kan vi opsnuse nogle vampyrer her i nærheden hvis du har lyst det kunne være hyggeligt og sjovt at se hvad der gemmer sig rundt omkring "sagde hun med et lille smil til. Yukii kiggede på liget igen"skal vi lade hende ligger her eller tage hende med som føde for dyrerne"spurgte hun lidt nysgerrig men også mest på grund af den lugt kvinden havde den døde kvinde. Zexion nikkede til Yukii"Jeg holder mig afstand lidt vil ikke blande mig, de har ret Yukii burde jeg ikke gøre dømme på forhånd"sagde han og bukkede uskyldigt overfor Yukii og Shiro selvom Shiro nok var ligeglad med det.
Yukii
Yukii
Proficient (Rank 17)

Bosted : Dark Ground i et stort hus, uheldigvis sammen med Vlad, og hans højre hånd Jules

Antal indlæg : 1297


Tilbage til toppen Go down

mord eller ej // Yukii-privat// Empty Sv: mord eller ej // Yukii-privat//

Indlæg af Gæst Tors 10 Mar 2011 - 21:33

Shiro så på Yukii med et skævt smil " Der er skam andet end dæmoner her ude" sagde han stille og strøg roligt en hårlok om bag det ene øre " Hvad får dig til at tro jeg kunne få mig selv til at myrde en jeg elsker?" sagde han og så over på liget. Ganske rigtigt.. Tarja var Shiro's gamle kæreste der gik fra ham for en eller anden rig stodder der tvang hende ind i prostitution, men hun kunne ikke selv se det, det var derfor hun endte som hun gjorde. Da Zexion trak ham væk fra Yukii så Shiro ondt på ham* det er mystiske typer jeg.......* tænkte han og hørte Zexion's ord " Hør her din under dæmon ting ting.. Syns lige du skulle lade være med at være så kæphøj" sagde Shiro og skubbede til ham og så derefter bare over på Yukii der bare stod og kiggede. Shiro fik færden af Tarja's parfume, men hun lagde jo lige der, på jorden foran dem? Det var sikkert den Vampyr der havde myrdet hende der var blevet smurt ind i den one way or another. " Yukii.... Zexion" sagde han og bukkede kort " Der er lige noget jeg skal tage mig af" sagde han igen og begyndte at gå væk fra dem, Shiro havde nemlig fundet ud af hvor Tarja's morder befandt sig " Yukii skal du med?" spurgte han og smilte skævt til hende og vendte sig kun halvt om så han lige kunne se hende ud af øjenkrogen

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

mord eller ej // Yukii-privat// Empty Sv: mord eller ej // Yukii-privat//

Indlæg af Yukii Tors 10 Mar 2011 - 21:47

Yukii kiggede på Shiro med et lile smil på læben og nikkede så til ham"Gerne Zexion bliv her ved liget "sagde hun næsten som en ordre og han nikkede så han stollede stadig ikke på Shiro men sådan var det, så længe Yukii havde tro på ham måtte han også. Hun kiggede på ham og gik hen til hans side "Shiro hvor er morderen"spurgte hun med øjnene vendt på ham, og der gik få sekunder og så havde hun flyttet dem igen til mod nogle veje lidt tæt ved gyden de var i"Hmm der er mange flokke rundt omkring os jeg kan mærke det"sagde hun stille og så på Shiro"Zexion bliver her og holder øje med Tarja der sker intet med hendes lig det lvoer jeg dig på ærevis"sagde hun og lagde en hånd ovenpå hendes hjerte"Shiro hvis du så meget som skader Yukii hårdt lover jeg dig at jeg ikke forbliver venlig mod dig"sagde han og gav Shiro et vredt ondt blik."En du elsker..Tarja det var hende du talte om men det var hendes valg"sagde hun til shiro hun havde hørt hvad han havde sagt om Tarja og syntes at det var synd for ham at hun vfravalgte ham for en anden det var trist, men han kunne hvist heller ikke gøre ret meget. Yukii fjernede et hår foran hendes højre øje så hun bedre kunne se. Yukii hørte noget og hun satte i løb mens hun glemte at sige noget til Shiro_ hun løb bare frobi med det flagrende lyserøde hår hun ville se hvad det var hun havde fornemmet og hørt, det kom overfor vejen tæt ved vejen de var på, som også var tæt ved gyderne. Hun tænkte lidt var det en god idé at løbe uden at have sagt noget til Shiro. Hun rystede på hovedet det havde hun ikke tid til at tænke på nu, for nu skulle de finde Tajra s morder som varet sted ved gyderne. Hun var løbet over vejen og stod nu på den anden side og kiggede rundt, Shiro havde sikkert kunne se hende og hvis hun tænkte rigtigt så ville han hurtigt komme hen til hende så de kunne lede videre. "Shiro kommer du"spurgte hun venligt med et smil.
Yukii
Yukii
Proficient (Rank 17)

Bosted : Dark Ground i et stort hus, uheldigvis sammen med Vlad, og hans højre hånd Jules

Antal indlæg : 1297


Tilbage til toppen Go down

mord eller ej // Yukii-privat// Empty Sv: mord eller ej // Yukii-privat//

Indlæg af Gæst Tors 10 Mar 2011 - 22:27

Shiro nikkede kort over Zexion's ord og ignorerede dem bare " Ja ja" sgde han bare og så derefter på Yukii " Yukii du kan stole på mig.. Det kan godt være at Zexion ikke gør, men du skal" sagde han og aede hendes kind og smilte svagt til hende. Han fjernede igen sin hånd fra hendes kind og lagde den ned på hans sværd og så sig omkring " Jeg vil gætte på der er omkring 5 grupper her ude lige nu, men flere er på vej" sagde han og så over på den anden side af den vej de stod på * Det er ham! Han stinker af hendes blod* tænkte han og så at Yukii satte i løb " Yukii vent!" råbte han og satte også i løb, men lige inden det så han på Zexion og smed en pistol over til ham og sagde " Hvis nogle kommer for tæt på dig så skyd dem med denne her. Det er sølv kugler". Da han kom over til Yukii kunne han ikke se nogle lige i pt, men længere nede af gaden stod de, en flok vampyrer på omkring 5 personer. Shiro trak sit ene sværd og gav det til Yukii " Kan du bruge sådan et, eller vil du hellere have en pistol? spurgte han og trak op i sin trøje på hun kunne se hans pistoler. " Tag lige hvad du vil" sagde han med et smil på læben. Han holdt stadig et vågent øje med vampyr gruppen længere nede af gaden, for hvis en af dem forsvandt, var de på den, de kunne sikkert telepotere sig selv fra det ene sted til det andet

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

mord eller ej // Yukii-privat// Empty Sv: mord eller ej // Yukii-privat//

Indlæg af Yukii Tors 10 Mar 2011 - 22:41

Yukii s øjne faldt på hans sværd hun smillede til ham og tog fat rundt om sværdet men kiggede så på ham"jeg syntes du skal bruge sværdet jeg tager en pistol"asgde hun og gik ldit tættere på ham mens hun sænkede hendes blik lidt så hun kunne se pistolerne hun tog en med lidt sølv på og nikkede"er klar"sagde hun og vendte blikekt ned mod flokken af vampyrerne der var mange selvom de kun var to så kunne de nok godt kalrer dem,så længe de havde hjertet dette sted så gik det nok.Zexion stod og vågede over Tajra så ingen ville kunne røre hende"Hmm skal vi lægge en plan for vores angreb det ville ødelægge den gode stemning hvis vi bare kom direkte mod dem ville det ikke"spurgte hun til Shiro. Hun mærkede han aede hendes kind og smillede kort"Det er jeg meget glad for at jeg kan jeg stoler på dig"sagde hun nikkende. Hun kiggede tilbage mod Zexion og frem mod flokken af vampyrerne Zexion klarer den det var hun sikker på. YUkii kiggede ned på pistolen"Du har sørme mange våben gode våben som denne her pistol"sagde hun smillende og kiggede på hans sværd"Det ville være bedst at du brugte sværdet jeg er sikker på du ved hvordan man bruger sådan et "smillede hun venligt. Hun var ikke bange for kampen der snart skulle ske men bekymret, bekymret for om de ville overleve det, eller miste mange kræfter på det. "Jeg ved at Zexion ikke stoler på dig men jeg ved jeg bliver nød til det, og det øgr jeg også vi bliver nød til at have et tillids bånd når vi kæmper "sagde hun og kiggede på Shiro efter det hun havde sagt. Hun kiggede på ham og lidt rundt "Her er lidt meget plads men jeg ved at du er en dæmon og det er jeg også,, ligemeget hvilken slags dæmon vi er så klarer vi den"sagde hun smillende og rækte en lillefinger frem mod ham"På lillefinger ære"spurgte hun smillende med hovedet på skrå
Yukii
Yukii
Proficient (Rank 17)

Bosted : Dark Ground i et stort hus, uheldigvis sammen med Vlad, og hans højre hånd Jules

Antal indlæg : 1297


Tilbage til toppen Go down

mord eller ej // Yukii-privat// Empty Sv: mord eller ej // Yukii-privat//

Indlæg af Gæst Man 14 Mar 2011 - 22:09

Han så på hende med et smil ” Det passer mig fint. Jeg er også meget bedre med sværd” sagde han og så på hende med et roligt blik. Hans krystal klare øjne skindede som aldrig før. Han så på hende idet hun spurgte om de skulle ligge en plan, det burde de nærmest gøre i stedet for bare at gå ned mod dem med blottede sværd og alt det der. Han smite af hendes ord om hans våben ” for at være præcis har jeg disse 2 sværd, denne pistol du står med og 2 dolke” sagde han og nikkede kort til hende. Shiro kom i tanke om noget han havde glemt, men han havde ikke tid til at tage hjem efter det og så komme tilbage, det ville også være unfair overfor Yukii og Zexion når han havde lovet ham at han nok skulle passe på hende. Han rystede kort på hovedet og prøvede at fokusere ” Nå hvad er planen Yukii? Nogle idéer?” sagde han og så undrende på hende, dog holdt han stadig øje med vampyrflokken længere nede af gaden ” Vi kunne sige du afleder og så kommer jeg ned og sørger for de ikke får fingre, eller for den sags skyld tænder i dig” sagde han med et sarkastisk smil. Han havde ikke i tankerne om at få hende skadet, men ville det ikke virke underligt, hvis Shiro selv kom ned på en rigtig flirtende måde? Øhh jo, måske lige en del, Måske var han bi seksuel, men han foretrak nu godt nok pigerne, da de for det meste er mere medgørlige end mænd de var. Han så undrende på hende da hun stak sin lillefinger frem ” Ja på lillefinger ære” sagde han og tog han lillefinger om hendes og smilte blidt til hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

mord eller ej // Yukii-privat// Empty Sv: mord eller ej // Yukii-privat//

Indlæg af Yukii Man 14 Mar 2011 - 22:36

Yukii kiggede på Shiro og lidt ned på deres lillefingre, det var ret sjovt det de gjorde med det. Hun kiggede på Shiro og syntes det kunne være ret sjovt hvis han var flirtende men det bestemte han selv uanset hvad så var Yukii glad for at hun havde Shiro s beskyttelse. Hun så hen imod vampyrflokken og kiggede tilbage på Shiro"okay jeg kan godt være afledning "nikked ehun til ham, hun kunne godt være det mens Shiro gjorde klar til hans træk. Hun gengældte hans blide smil mens hun stræg en tot hår ombagved det ene ører så det ikke sad i vejen, eller skyggede for hendes blik. Så kiggede Yukii på pistolen hun havde i hånden hun gik lidt frem stille så vampyrerne ikk ville opdage hende, helt stille som en mus kunne man godt sige. Hun hørte han sagde dolke og kiggede på ham"har du det wow du er forberedt"grinte hun mildt og med en hvis kærligt hed kunne man hvist kalde det. Hun listede lidt videre frem og stilte sig lidt op ad væggen og kunne godt se flokken hun sprang frem fra væggen mens hun holdte pistolen frem mod dem"Pas hellere på ellers skyder jeg"sagde hun og kiggede på em mens hun holdte blikket på personen der stod i midten han så sådan leder agtigt ud. Yukii kiggede på shiro mens hun gav ham et stort smil der skulle bevise for shiro at hun klarede den ligenu så han behøvede ikke gøre noget, selvom han nok gerne ville. Hun ville have han skulle være kalr hvis der nu skulle ske noget farligt, som en kamp for man kunne aldrig vide hvad der ville ske. Hun så på flokken mens de grinte lidt alle sammen"Haha hvad vil en lille pige dog med en pistol"sagde den ene og var hurtig hen foran hende og holdte fast rundt om pistolen"Tør du trykke på aftrækkeren"sagde vampyren, Yukii blev fanget af vampyrens blik men prøvede at løsrive sig fra det. Hun træk lidt tilage og skulle lige til at skyde ham men det var som om hun slet ikke kunne det."Åh nej"sagde hun stille mens hun betragtede den mandlige vampyr. Yukii lukkede kort øjnene og tænkte lidt noget måtte hun gøre hun nægtede at lade en usel vampyr få sat tænderne ned i hendes hals.
Yukii
Yukii
Proficient (Rank 17)

Bosted : Dark Ground i et stort hus, uheldigvis sammen med Vlad, og hans højre hånd Jules

Antal indlæg : 1297


Tilbage til toppen Go down

mord eller ej // Yukii-privat// Empty Sv: mord eller ej // Yukii-privat//

Indlæg af Gæst Man 14 Mar 2011 - 23:27

Han så efter hende da hun gik ned mod flokken * hold da op* tænkte han og smilte for sig selv da hun pejede pistolen mod den ene vampyr ” det må man give hende, hun er modig” sagde han stille og gjorde sine sværd klar til at skære lidt i vampyrerne, det var nok det gode ved hans sværd, De var lavet af sølv, så det skulle nok blive sjovt. Da han så hun tøvede gik han stille ned mod dem uden at blive set. Han gemte sig i mørket og manipulerede det og fik formet en løve ud af det med blodrøde øjne. Han satte sig ned på knæ foran den og så ned mod flokken og Yukii ” Hør her Lucy.. Hende pigen der nede må du ikke gøre ondt, men de andre må du gerne, det er vampyrer og det var en af dem der slog Tarja ihjel” sagde han og nikkede kort og klappede så til løven som kom luntende ned til dem. Da den kom der ned gik den ind foran Yukii og knurrede af vampyrene. Vampyrene tog nogle skridt tilbage og så over imod mørket ” Shiro kom bare frem vi ved det er dig” sagde lederen af dem, Shiro gik frem fra sit skjul og ned til dem ”Hetashi Kuran” sagde han og gik op ved siden af Yukii og lagde en arm omkring hendes liv, uden egentlig og tænke på hvordan hun ville tage det. ” Shiro hvad vil du mig denne gang?” sagde Hetashi og så vredt på ham ” Du slog min tidligere kæreste og min bedste veninde ihjel” sagde Shiro vredt og trak sit sværd ” jeg er ikke bage denne gang Hetashi, denne gang cutter jeg sig i små stykker og giver det til Lucy og Lucian” sagde han og fik endnu en løve til at dukke op inde fra mørket. Shiro gik forbi løverne og så på Hetashi og uden videre havde Shiro stukket hans sværd gennem maven på ham ” Nyder du det?” sagde han koldt og rev op i sværdet så han blev til støv ” Er der andre der skal have samme tur?” spurgte han og pegede sværdet mod nogle af de andre vampyrer som allerede var begyndt og smutte fra stedet. Da han var sikker på de var væk fik han Lucy og Lucian til at forsvinde og så på Yukii med et smil ” Er du okay?`” spurgte han og gik over til hende

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

mord eller ej // Yukii-privat// Empty Sv: mord eller ej // Yukii-privat//

Indlæg af Yukii Man 14 Mar 2011 - 23:40

Yukii stod helt stille hun vidste slet ikke hvad der skete det var som om hun slet ikke nåede at opfange hvad det var der skete. Hun rystede kort på hovedet for at komme til bevidstheden igen og kiggede på Shiro"Jeg er okay tak"sagde hun smillende og lagde hovedet på skrå, enlgi havde hun ikke noget imod at han havde haft en arm rundt om lviet på hende det gjorde hendeikke noget. HUn studerede æøverne mens hun bukkede kort ned for at se dem tættere på"Bider de"spurgte hun nysgerrigt mens hun studerede dem lidt de så meget stærke ud, og kunne sikkert godt dræbe uden tøven."Du må have trænet dem godt de ser så tamme ud, men selv tamme dyr kan være dræbende, farlige, kødædende"Sagde hun og nikkede bagefter. Hetashi hed lederen og Yukii vidste at Shiro var vred på ham for det han havde gjort så det forstod hun godt. Hun kiggede på ham og kiggede ned mens hun rækte pistolen frem mod ham"Her den er i sikkerhed hos dig for jeg kan ikke trække på affyren.."sagde hun stille og studerede jorden lidt mens hun tænkte en smule var de mon væk hele flokken eller gemte de sig."Shiro mange tak fordi du beskyttede mig eller ja stod under din beskyttelse"sagde hun smillende til ham"Nu ved jeg at selvom du kan være hård og kold så har du et godt hjerte derinde"sagde hun og gik hen til ham og gav et lille klap på hans bryst der hvor hans hjerte sad. Hun vendte rundt på foden"Skulle vi mon gå hen til Zexion eller finde flokken igen, og hvad med Tajra"spurget hun hun havde for mange spørgsmål, som hun håbede Shiro glædeligt gerne ville svarer på. YUkii havde hørt samtalen mellem Hetashi og Shiro hun sagde ikke noget til det for hun vidste at det var noget mellem dem,"Ønsker du at dærbe Hetashi Shiro"spurgte hun undrne mens hun lod hendes lysrøde blik falde på ham hans øjne var smukke og klarer her i natten det havde hun skam lagt mærke til. Yukii kiggede lidt hen i den retning de kom fra"Men vi kan nok også godt mærke og fornemme hvis der er noget"sagde hun spørgende mens hun kiggede på Shiro"Du holdte dit løfte om at beskytte mig, selvom det godt kan lyde af meget, emn det betyder meget, selvom jeg e ren dæmon så er jeg kun i menneske skikkelse kan man godt sige"sagde hun stille med et smil.
Yukii
Yukii
Proficient (Rank 17)

Bosted : Dark Ground i et stort hus, uheldigvis sammen med Vlad, og hans højre hånd Jules

Antal indlæg : 1297


Tilbage til toppen Go down

mord eller ej // Yukii-privat// Empty Sv: mord eller ej // Yukii-privat//

Indlæg af Gæst Tirs 15 Mar 2011 - 22:10

Han nikkede kort ” Ja da der tamme” sagde han og så efter vampyrflokken ” Lucy, Lucian.. Følg efter vampyrerne og kom ikke tilbage før de er døde og jeres pels er smurt ind i blod” sagde han og kælede for dem begge og sendte dem afsted mod vampyrerne. Han så på Yukii med et blidt smil ” det glæder mig at du er okay, som sagt indgik jeg en aftale med Zexion om at hvis der skete dig noget kom jeg til at prøve det samme” sagde han og rodede hende lidt i håret ” Men så er det godt der ikke skete dig noget” sagde han og gik forbi hende og så i retningen hvor de kom fra * gad vide om Zexion og Tarja er okay* tænkte han og tog Yukii’s hånd og trak hende med sig over mod Zexion. Da de nærmede sig kunne han høre et skud og et mandlig skrig ” Nej!” råbte han, slap hendes hånd og løb over til Zexion og Tarja ” Zexion er du okay?” spurgte han da han så han sad nede på jorden, men da Shiro kiggede ordentligt efter var der ikke sket Zexion noget og heller ikke Tarja, men da han vendte sig om stod der en kvinde foran dem ” Alena min kære” sagde han med et smil på læben og begyndte stille og gå over mod hende med en af sine dolke fremme ” Jeg troede du havde fået nok efter det første ar og nu har du også et skudsår” sagde han og gik helt op af hende og lod hans dolk strejfe hendes kind og lavede et fint mærke. Alena så koldt på Shiro og derefter over på Yukii ” Jamen dog Shiro sikke en ung tøs du har fundet dig der” sagde hun med et sarkastisk smil på læben så hendes hjørnetænder blev blottede ” Shiro jeg advarer dig, rør mig igen og du er færdig” sagde hun ” Og dullen med” sagde hun og forsvandt inden Shiro nåede og tage fat i hende. Han vendte sig om og så på Yukii ” Dulle? Hah hvor henne?” sagde han og smilte til hende idet han gik over til hende ” Bare rolig Yukii, der sker ikke noget, hun tør alligevel ikke” sagde han og så op mod himlen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

mord eller ej // Yukii-privat// Empty Sv: mord eller ej // Yukii-privat//

Indlæg af Yukii Tirs 15 Mar 2011 - 22:32

Yukii blev lidt overasket over det hele men gengældte shiros blide smil mens hun nikkede"Jeg ved det, at der ikke vil ske noget men aligevel tænker jeg at der kan ske noget vi kan ikke vide hvornår Alena vil slå til, og det er helt sikkert at hun er ude efter dig"sagde hun og tænkte lidt mens hun så på Zexion hun gav Shiro et stort smil gog ik stille forbi ham og hen til Zexion"Er du okay Zexion"spurgte hun en smule bekymret. Hun vendte derefter blikket hen på Tajra hendes lig lå der hvor det altid havde lagt."Frøkken Aido jeg er helt okay hvad med dem, er de uskadt gjorde Shiro noget mod dig"spurget han og stod hurtigt og så rundt på Yukii"Hihi nejnje jeg har det helt fint Zexion det er helt okay Shiro lovede at beskytte mig og det holdt han"sagde hun smillende. Yukii hørte nogle flere skud blive affyrt både i nærheden af hende og Shiro + Zexion og Tajra s lig, hvorfor mon de kom nu de skud betød det noget at det var lige på dette tidspunkt at de kom efter hinanden eller var det noget med hende Alena der kendte Shiro. Yukii kiggede på Lucy og Lucian mens hun smillede"De ser meget venlige ud men indeni raser deres dræberinstikt har jeg ret"sagde hun og bukkede kort ned så hun kunne aede dem begge to, mens hun holdte blikket op på Shiro. Hunde var virkelig interesserende mest fordi de kunne så meget, Shiro s hunde så stærke ud og det han havde sagt med at de ikke skulle komme tilbage før deres blod var dækket ind i blod tænkte Yukii lidt. "Hmm ville det være en god idé at lede efter hende Alena eller måske skal vi dele os, eller måske ikke."sagde hun og tænkte ldit videre. Yukii gik lidt hen imdo Shiro mens hun betragtede ham en smule"Hvad syntes du Shiro hvad ville være bedst"spurgte hun venligt og med et smil. Yukii kiggede på Zexion der hurtigt stod foran Shiro og så ud til at ville skubbe ham hårdt ind i den nærmeste mur men Yukii skyndte sig ind mellem dem og holdte armene ud mens hun kiggede på dem først på Shiro go bagefter på Zexion"Nej Zexion svold løser intet ligemeget hvor stærkt dit had til Shiro er så løser det ikke noget, jeg beder dig lad det være gemt for min skyld"sagde hun med et lille håbfuldt smil, lidt tid efter Yukii s tale nikekde Zexion forstående"Javel ja"svarede han og gik to skridt tilbage. Yukii kiggede på Shiro"Hmm hvor kender du Alena fra Shiro"spurgte hun nysgerrig. Uden at Yukii vidste det stod der en lille dreng gemt inde bag skyggerne hun kiggede ventende rundt og hodlte blikket på ham, hun smillede lidt og gik med stille skridt hen mod ham, da hun nåede hen til ham betragtede hun hans ansigt det var venligt, med få blodpletter på"Du skal ikke være bange jeg gør dig ikke noget, det lover jeg dig på ære"sagd ehun venligt og smillende. Drengen kiggede på hende men sagde ikke noget han kiggede kun og nikkede så stille"Hvad hedder du"spurgte hun venligt igen til ham.Drengen der havde kort blond hår kiggede på Shiro go Zexion han kendte ikke deres navne ikke engang Yukii s. Der gik lidt tid så svarede han"Liam" Yukii smillede itl ham"Hyggeligt at møde dig Liam jeg hedder Yukii, det derover er Shiro ham der ser ud til at kunne æde dig men er blød som et lam uden man ved det"sagde hun og sendte Shiro et lille kærligt grin og smil."Og ham derover med det lidt mørke blå hår med lange totter hedder Zexion"sagde hun smillende.
Yukii
Yukii
Proficient (Rank 17)

Bosted : Dark Ground i et stort hus, uheldigvis sammen med Vlad, og hans højre hånd Jules

Antal indlæg : 1297


Tilbage til toppen Go down

mord eller ej // Yukii-privat// Empty Sv: mord eller ej // Yukii-privat//

Indlæg af Gæst Tirs 15 Mar 2011 - 22:59

Han smilte blidt til Yukii ” Alena er en af mine fjender og har altid været jaloux på Tarja, som er hendes halv søster” sagde han og så ned på Tarja’s lig. Flere skyd blev affyrret tæt på dem, men det lød ikke til at det kom nærmere og hvis det gjorde var Shiro klar til at forsvare sig. Han så over på den anden side af vejen og så Lucy og Lucian der var på vej tilbage mod dem, det så ud til de var meget blodige, men det var jo også det han bedte dem om af være ” Lucy og Lucian er tilbage Yukii” sagde han og knælede ned da de 2 løver kom gående over til ham, da han kørte hånden over deres pels og tog dem op til hans ansigt var de helt røde af blod, han slikkede blodet af sine hænder og smilte bredt til dem og knipsede så de forsvandt igen. Da han fik rejst sig op stod Zexion for an ham og så truende på ham, det var godt Yukii kom og skillede dem ad, ellers ville Shiro helt sikkert havde stukket ham ned, selvom han ikke rigtig kunne tillade sig det. Da han hørte at Yukii havde præsenteret ham for en lille dreng der åbenbart stod inde i gyderne gik han over til hende og så på drengen * røde øjne* tænkte han og trak Yukii lidt væk fra ham ” Yukii dette barn er ikke hvad du tror, lig mærke til hans øjne. Blodrøde” hviskede han til hende og så over på drengen for at være sikker på han ikke angreb, Shiro havde lært at man ikke kunne stole på en vampyr og ikke en gang en vampyr man elsker. Han strøg en hårtot om bag det ene øre og satte sig på knæ foran drengen ” Sig mig Liam, hvor er dine forældre?” spurgte han man et blidt smil ” De er døde” svarede drengen og kneb en lille tåre ” Yukii jeg tror jeg har fundet ud af hvorfor der er skud her ude. Der er vampyrjægere” sagde han og samlede drengen op i sine arme ” Bare rolig knægt, hvis du er vampyr og de kommer efter dig så skal de forbi mig først” sagde han og viste drengen sin pistol, hans 2 sværd og hans 2 dolke og smilte blidt til ham

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

mord eller ej // Yukii-privat// Empty Sv: mord eller ej // Yukii-privat//

Indlæg af Yukii Tirs 15 Mar 2011 - 23:15

Yukii kiggede på Shiro tænk at han kunne være så blød og så venlgi mod drengen normalt ville alle andre have angrebet drengen eller dræbt ham da han var en vampyr. Yukii smillede lidt at se Shiro sådan fik hende til at smile det var et bevis på at han bekymrede sig om drengen"Shiro du har ret men vi kan nok godt passe på Liam der kommer inegn til at kunne røre ham du er bevæbnet med mange våben"sagde hun og kiggede på Zexion der betragtede drengen lidt der så lidt bange ud. Yukii kørte en hånd over hans pande med et kærligt varmt smil"Du skal ikke være bange Shiro er en stærk.."stoppede hun så lidt , var det nu hun skulle sige til denne unge dreng at shiro var en dæmon og det var hun selv hvad ville det ikke gøre ved drengen at han var ved to dæmoner, rent faktisk tre med Zexion. Yukii rystede på hovedet nej det ville hun ikke sige det ville gøre ham mere bange, alt for bange til at stole på dem."Shiro er stærk jeg ved at du står underhans beskyttelse"sagde hun og aede drengen s hoved lidt hun ville sørge for at Liam ikke var al for bange han virkede lidt bange men efter det hun havde gjort blev han roliger"Mange mennesker er døde..De er væk"sagde han og kiggede trist ned på hans mave han var i Shiro s favn, og Yukii kiggede på ham"Ved du hvem det var der gjorde det"spurgte hun nysgerrigt og lidt undrne. Men han rystede på hovedet"Nej...Kun at det var en kvinde"sagde han så. Og lige da han sagde det gik han tæt op til Shiro så hun kunne hviske til ham"Måske var det Alena"sagde hun spørgende. Yukii blev glad for at hører at Lucy og Lucian var tilbage men hun vidste at Alena levede hun ville sikkert stå ansigt til ansigt med Shiro. Yukii gik hen til vejen mens hun kiggede rundt"Hmm hvad vej skal vi gå"spurgte hun. Zexion der havde lyttet lidt efter alt der blev sagtt kiggede lidt mistænkeligt på drengen Liam"Hvad nu hvis denne dreng leder os i en fælde"sagde han og holdte det kolde blik på ham. Yukii lyttede til hans ord og tænkte så igen ja hvad nu hvis det hele var en fælde bare for at få ramt på dem alle sammen, men det lignende bare ikke sådan en bange dreng at være en spion slags. Og man kunne ikke læse ham han var låst nærmest, Hun stod stadig ved vejen Yukii og kiggede til den ene side, hvor flere skud kunne høres Yukii holdte sig lidt for ørerne hun haddede at hører sådan noget tænk at uskyldige mennesker, væsner blev skudt uden at have gjort noget, både familier, børn, kvinder, mænd alle sammen. HUn kiggede lidt ned død, ja al stanken var død, ikke den bedste lugt men som Yukii selv var hun vant til lugten hun havde oplevet og lugtet til den før."Hmm vi ved at Alena er ude efter dig men er der mon nogen hun samarbejder med måske"spurgte hun og vendte sig rudnt mod Shiro med et kærligt smil.
Yukii
Yukii
Proficient (Rank 17)

Bosted : Dark Ground i et stort hus, uheldigvis sammen med Vlad, og hans højre hånd Jules

Antal indlæg : 1297


Tilbage til toppen Go down

mord eller ej // Yukii-privat// Empty Sv: mord eller ej // Yukii-privat//

Indlæg af Gæst Lør 19 Mar 2011 - 21:29

Han så på Yukii med et skævt smil " Det kunne godt være hende" sagde han og så sig omkring, mens han lyttede til de mange skud der kom fra alle sider omkring dem. " Jeg kender kun en hun kunne arbejde sammen med. Samuel. Han er en vampyr der kommer fra Transsylvanien " sagde han og så på Yukii med et svagt smil. Hvorfor var det egentlig han hjalp denne vampyr dreng? Måske fordi han stod i gæld til dem på en eller anden måde efter det med hans familie skete og en vampyr tog ham til sig. " Yukii jeg ved ikke hvad der sker, men bliv her med drengen så kommer jeg straks tilbage" sagde han og satte drengen ned på jorden og forsvandt ned af gaden. " Alena kom bare frem, jeg ved du er her" sagde han stille og så sig omkring for at være sikker på han ikke blev angrebet bagfra eller fra en af siderne. Alena kom frem og så på Shiro med et koldt smil " Shiro jeg ønsker ikke og slås, jeg vil bare vide hvad du skal med den lige pige" sagde hun og så undrende på ham " Nu syns jeg du skulle holde mund Alena! Yukii ser langt mere i mig end du gjorde og nogensinde kommer til at se" sagde han vrissende af hende og trak en dolk op og satte den for hendes strube " Hvis jeg var dig ville jeg tage tilbage til Samuel og lade være med at komme tilbage forløbig" sagde han og fjernede den fra hendes hals og så koldt på hende idet hun forsvandt og han igen gik tilbage til Yukii, drengen og Zexiion. " Så er jeg her igen" sagde han og smilte til Yukii da han fik øje på hende

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

mord eller ej // Yukii-privat// Empty Sv: mord eller ej // Yukii-privat//

Indlæg af Yukii Lør 19 Mar 2011 - 21:48

Yukii kiggede på Zexion og lidt på drengen der hed Liam hun vidste ikke hvad hun skulle sige ligenu, men var lidt i tvivl Alana var her og Shiro havde mødt hende, som sagt passede det hun følte at hun havde et stærkt bånd til Shiro underligt at det kunne ske på så kort tid. Yukii så Shiro komme tilbage og stod og betragtede ham"Samuel"sagde hun og tænkte lidt over navnet. Hun kiggede på drengen Liam og smillede lidt han så lidt bange ud måske merer end han gjorde før. "Frøken Aido jeg tvivler meget om gyderne er et passende sted for dem der kan værer farer rundt omkring uden de ved det"sagde Zexion og betagtede hende. YUkii kiggede på ham med ryggen kort vendt mod Shiro"Måske har du ret, måske har du ikke jeg ved bare at jeg ikke vil forsvinde væk herfra før vi har hjulpet Liam "sagde hun og bukkede kort ned så hun stod i øjenhøjde med Liam. "Liam kan du huske hvor du bor henne"spurgte Yukii blidt og med et kærligt varmt smil. Liam kiggede mest på Shiro han vidste ikke hvorfor men Shiro havde altid set ud til at ville æde ham fra starten af.Yukii fulgte hans øjne der endte på Shiro og smillede kort"Liam Shiro gør ikke noget ikke så længe du er venlig overfor ham, måske han han godt ligne en der hader alle men han har et godt hjerte"sagde hun og nikkede betragtende til Shiro. Hun kiggede på Shiro og lidt hen over højre skulder, så begyndte Liam at sige noget"Mit hjem..."sagde han stille, og Yukii stod vendt mod ham"Ja dit hjem husker du hvor det er Liam"spurgte hun smillende og blidt.Der gik lidt stilhed før han svarede"Ja vi skal igennem de mørke hjørner, og dystert kvater"sagde han og rystede lidt. Selvom Liam var en vampyr der skulle forstille at være stærk så var han alt på nær modig nu. YUkii gik hen til shiro og kiggede på ham"Shiro vi må hjælpe ham, med at finde hans hjem måske kan vi ikke redde hans venner men vi kan i det mindste prøve at redde hans hjem og forældre"sagde hun og gav ham et kærligt smil. Som sagt vidste Yukii at hun havde knyttet et stærkt bånd til Shiro en dæmon som hende, bortset fra at hun var en halvdæmon, men det galt ikke så meget. Hun kiggede så først på Liam og så hen på Shiro igen"Samuel har altså arbejdet sammen med Alana"spurgte hun for at være sikker"Har du dræbt Alana"spurgte hun og gik hen til en høj mur og satte sig ovenpå den, muran var lige ved Zexion, Liam og Shiro, så de kunne sagtens se hende.
Yukii
Yukii
Proficient (Rank 17)

Bosted : Dark Ground i et stort hus, uheldigvis sammen med Vlad, og hans højre hånd Jules

Antal indlæg : 1297


Tilbage til toppen Go down

mord eller ej // Yukii-privat// Empty Sv: mord eller ej // Yukii-privat//

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum