Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
to personer på en strand (loveday-privat) - Page 2 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
to personer på en strand (loveday-privat) - Page 2 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
to personer på en strand (loveday-privat) - Page 2 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
to personer på en strand (loveday-privat) - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
to personer på en strand (loveday-privat) - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
to personer på en strand (loveday-privat) - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
to personer på en strand (loveday-privat) - Page 2 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
to personer på en strand (loveday-privat) - Page 2 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
to personer på en strand (loveday-privat) - Page 2 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
to personer på en strand (loveday-privat) - Page 2 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

to personer på en strand (loveday-privat)

Side 2 af 5 Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste

Go down

to personer på en strand (loveday-privat) - Page 2 Empty Sv: to personer på en strand (loveday-privat)

Indlæg af Gæst Fre 28 Jan 2011 - 23:32

"det er bare...mine forældre...jeg...har aldrig mødt dem eller snakket med dem"sagde hun halv trist, hun kiggede bare ned, en lille tåre falde ned i vandet"hvorfor er de sådan?"hun snakkede med til selv over det spørgsmål

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

to personer på en strand (loveday-privat) - Page 2 Empty Sv: to personer på en strand (loveday-privat)

Indlæg af Zankuji Fre 28 Jan 2011 - 23:38

Han kiggede på hende "det ved jeg ikke søde men du kan græde ud ved mig hvis du vil det"sagde han med et stille smil på sine læber og ville bare hjælpe hende med at komme af med smerten og kiggede bare på hende *Smuk er hun da*tænkte han med et stille smil
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Antal indlæg : 4936

Indlæg af Gæst Man 31 Jan 2011 - 0:06

"jeg skal nok klare mig, de sender da ting og penge til mig endnu, så jeg skal nok klare mig fint"sagde hun og svømmede lidt rundt, men hendes fod blev viklet ind i noget tang"min fod...den sidder fast"sagde hun og prøvede at få den fri fra tangen

Gæst
Gæst

Indlæg af Zankuji Man 31 Jan 2011 - 0:51

Han kiggede på hende med et stille smil på sine læber "okay skal nok se på det"sagde han med et smil på sine læber og dykkede ned og fik fat i hendes fod der sad fast og fik det af hende og kom op "du sidder ikke fast mere"sagde han med et smil på sine læber og kiggede bare på hende med et smil på sine læber
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Indlæg af Gæst Man 31 Jan 2011 - 12:28

hun smilede nu helt og så, så hun endnu smukkere ud da det klædte hende meget at smile"mange tak"sagde hun og svømmede ind på lavt vand og gik op i sandet, hendes fødder blev fyldt med mudder, hun gik op til en af de store sten på stranden og satte sig op på den og begynde at tage sandet af sine fødder

Gæst
Gæst

Indlæg af Zankuji Man 31 Jan 2011 - 12:31

Han kiggede på hende med et smil "det var da så lidt"sagde han med et smil på sine læber og gik efter hende og kiggede på hende "hvad skal det så ske nu hvor vi ikke er i vandet mere"sagde han med et smil på sine læber og kiggede bare på hende og tog ikke øjne fra hende igen og var bare glad for at hun var der sammen med ham
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Indlæg af Gæst Man 31 Jan 2011 - 12:36

"vi kunne nyde solen eller noget andet, jeg ved ikke"sagde hun og fik sandet af sine fødder, hun kiggede lidt på ham, vandet dryppede fra hendes hår og hendes kjole, hun gad ikke til at fjerne det igen, hun kunne godt lide det, hun gik ned fra stenen igen og hen efter sin kappe

Gæst
Gæst

Indlæg af Zankuji Man 31 Jan 2011 - 12:40

Han kiggede på hende med et stille smil og gik om bag hende og lagde armene om hende "narh har mere lyst til at se på dig"sagde han med et smil på sine læber.
"hvis jeg da må det"sagde han med et smil på sine læber og kiggede bare på hende
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Indlæg af Gæst Man 31 Jan 2011 - 12:44

"hvad skal jeg så lave?"spurgte hun, hun havde samlet sin kappe op eller det havde hun nået inden han tog fat omkring hende bagfra, hun stod med ryggen ind til ham, hun lidt mindre end ham i højden, men hun var meget ældre end hun så ud til at være

Gæst
Gæst

Indlæg af Zankuji Man 31 Jan 2011 - 12:46

Han kiggede på hende med et smil på sine læber "det ved jeg ikke søde hvad har du lyst til at lave da"sagde han og nussede hende på maven og kiggede på hende "for lige nu syns jeg du pænt lækker"sagde han med et smil på sine læber og nussede hende bare
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Indlæg af Gæst Man 31 Jan 2011 - 12:52

"tro du ikke jeg er lidt for ung til dig"sagde hun og gjorde sig fri fra ham let, hun havde levet siden tidernes morgen, men lignede en på 18-19 år, hun kunne godt se at han lignede en på over de 20, så hans krops alder var mere end hendes

Gæst
Gæst

Indlæg af Zankuji Man 31 Jan 2011 - 12:56

Han kiggede på hende "nej da søde syns jeg nu ikke du er"sagde han og kiggede på hende med et smil på sine læber "men du kan da bare bedre mig om at gå hvis det er"sagde han og kiggede på hende med et stille smil på sine læber og stod lidt væk fra hende og følte sig ikke tiltrækkende mere som han havde gjort før i tiden
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Indlæg af Gæst Man 31 Jan 2011 - 12:59

"hvor gammel tro du jeg er?"spurgte hun, hun satte sig ned i sandet, og lagede sin kappe bredt ud bag sig og lagede sig ned og fik solen over hele kroppen, hun nød varmen der er kom der fra solens stråler, hun ventede på han kunne gætte det for det var ikke til at se på hende

Gæst
Gæst

Indlæg af Zankuji Man 31 Jan 2011 - 13:06

Han kiggede på hende "hmm 18 til de 19 år vil jeg tro"sagde han og kiggede på hende med et stille smil på sine læber og det var vel bare hendes krop der var det men hendes rigtige alder ville han ikke gætte på "er det rigtig eller hvad er det"sagde han og kiggede på hende med et smil på sine læber
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Indlæg af Gæst Man 31 Jan 2011 - 13:11

"det er min krop, men ikke min rigtige alder"sagde hun og satte sig halvt op så hun kunne se ham, hun smilede til ham"kom nu gæt nu, det er meget gammelt så har du en ledetråd, bare sig hvis du skal havde en mere"sagde hun med et smil

Gæst
Gæst

Indlæg af Zankuji Man 31 Jan 2011 - 20:52

Han kiggede på hende med et smil på sine læber "hmm du er vel mere end mig vil jeg tro hmm flere 1000 år"sagde han og kiggede på hende med et smil på sine læber "har jeg ret at du er det"sagde han og kiggede på hende med det samme smil
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Indlæg af Gæst Man 31 Jan 2011 - 21:08

"hvis du havde sagt siden tidernes morgen havde du haft ret"sagde hun og havde sat sig helt op igen, hun kiggede på ham, hun sys han så rimelig godt ud, men hun var jo meget gammel så hun viste godt man skulle spille lidt kostbar over drengene for så ville de havde en endnu mere end de ville i forvejen

Gæst
Gæst

Indlæg af Zankuji Man 31 Jan 2011 - 21:12

Han kiggede på hende med et smil på sine læber og satte sig ned "aha så du er meget ældre end mig"sagde han og kiggede på hende med et smil på sine læber og var glad for hun var har lige nu.
"hvad skal vi lave"sagde han med et smil på sine læber
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Indlæg af Gæst Man 31 Jan 2011 - 21:14

"det er jeg nok ja og det aner jeg ikke, har du ikke nogle forslag, du kommer vel inde fra byen"sagde hun, hun kom jo ude fra skoven, ikke fordi der var meget at lave der ude, der var nogle stier der skulle holdes ryddet for grene og planter, hun kiggede lidt på ham, smilede lidt

Gæst
Gæst

Indlæg af Zankuji Man 31 Jan 2011 - 21:18

Han kiggede på hende med et smil på sine læber og slappede bare af sammen med hende "det ved jeg ikke jeg kunne komme på mange ting men har åbenbart ikke den samme tiltræknings kræft som jeg havde"sagde han og kiggede på hende med et smil på sine læber og var lidt nede over det
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Indlæg af Gæst Man 31 Jan 2011 - 21:20

"du er tiltrækkende ja, men husk nu jeg er meget gammel og ved hvordan jeg opføre mig overfor drengene"sagde hun med en smil, hun blinkede lidt til ham og rejste sig op og samlede sin kappe op igen, og børstede sandet af den, hun kiggede lidt hen på ham, smilede lidt

Gæst
Gæst

Indlæg af Zankuji Man 31 Jan 2011 - 21:24

Han kiggede på hende med et smil på sine læber "syns du nu også det"sagde han med et smil og tog stille hendes ene hånd "du har nogen bløde hænder"sagde han med et smil på sine læber og nussede den hånd han havde taget i sin hånd.
Han var glad og kiggede på hende
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Indlæg af Gæst Man 31 Jan 2011 - 21:26

hun fik en underlig følelse i maven og i resten af kroppen da han tog hendes hånd, hun viste ikke hvad hun skulle gøre eller hvad hun sige, hun kiggede på ham*hvad skal jeg gøre! jeg ved ikke hvad jeg skal gøre nu*tænkte hun panisk for sig selv

Gæst
Gæst

Indlæg af Zankuji Man 31 Jan 2011 - 21:30

Han kiggede på hende "er du nervøs syns jeg kan mærke det på dig søde"sagde han og kiggede bare på hende med et stille smil på sine læber og kiggede hende ind i øjne "bare slap helt af okay"sagde han og kiggede på hende med et smil på sine læber og var godt tilfreds med at hun ikke løb sin vej bare ved at han rørte hende eller noget
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Indlæg af Gæst Man 31 Jan 2011 - 21:32

"øhhmmm"sagde hun, hun kunne ikke rigtigt sige andet end det, hun ville tage hånden til sig, men det var lidt som om hendes krop ikke ville høre efter som om den gerne ville havde ham til at holde den, hun var nervøs ja, måske lidt for meget

Gæst
Gæst

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Side 2 af 5 Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum