Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Is this real?-Gabriel Bhaal - Page 4 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Is this real?-Gabriel Bhaal - Page 4 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Is this real?-Gabriel Bhaal - Page 4 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Is this real?-Gabriel Bhaal - Page 4 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Is this real?-Gabriel Bhaal - Page 4 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Is this real?-Gabriel Bhaal - Page 4 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Is this real?-Gabriel Bhaal - Page 4 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Is this real?-Gabriel Bhaal - Page 4 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Is this real?-Gabriel Bhaal - Page 4 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Is this real?-Gabriel Bhaal - Page 4 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Is this real?-Gabriel Bhaal

2 deltagere

Side 4 af 5 Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste

Go down

Is this real?-Gabriel Bhaal - Page 4 Empty Sv: Is this real?-Gabriel Bhaal

Indlæg af Artair Man 28 Feb 2011 - 0:47

han svar ikke på det første hun sagde, det var op til hende selv hvis hun vil det, "ja det har jeg, rigtig mange ind da, nok til af jeg ikke giver af tæl mere, men så ca vil jeg gæt på omkring en halv mio" sagde han og kiggede på hende, han elsker af slå ihjel, "nej det kender jeg ikke det føles da jeg selv slog min familie ihjel" sagde han og kiggede på hende, godt nok var det et uheld med det siger han ikke noget om.
Artair
Artair
Highly Proficient (Rank 18)

Antal indlæg : 2138

Tilbage til toppen Go down

Indlæg af Yukii Man 28 Feb 2011 - 21:51

Yukii lyttede til ham og forstod ham godt"Føler du dig ikke skyldig over a thave dræbt dem"spurgte hun nysgerrig, og kørte en finger igennem det våde hår, Yukii satte sig op på kanten af spa badets kant mens hun kiggede ned på den smukke blomst hun holdte i hænderne.Hun hørte børnenes stemmer igen og tænkte så lidt"Jeg har tit haft følelsen af at jeg har haft lyst til at dræbe en der står tæt ved min familie"sagde hun og kiggede lidt ned i vandet mens hun så hendes spejlbilled hun kunne se sig selv"Je ved ikke hvorfor men den følelse har jeg bare haft så tit"sagde hun og kiggede på Gabriel.
Yukii
Yukii
Proficient (Rank 17)

Bosted : Dark Ground i et stort hus, uheldigvis sammen med Vlad, og hans højre hånd Jules

Antal indlæg : 1297

Indlæg af Artair Man 28 Feb 2011 - 21:55

"nej det har jeg ikke" sagde han og kiggede kort på hende, han læner kort hoved tilbage, "okay, det er normal hos dæmon af havde den føles da det ligger til vores natur af slå andre ihjel" sagde han og kiggede på hende, da hun sat sig op på kant, kun han kort ser op under kjole, selvom den var halv gennemsigt da det er våd, "det hjælp på føles når man har dræbte nogen, jo flere jo bedre" sagde han og kiggede på hende.
Artair
Artair

Indlæg af Yukii Man 28 Feb 2011 - 22:00

Yukii plaskede stille til vandet med fødderne mens hun kiggede lidt ned med et smil"Ja du har nok ret"sagde hun og nikkede igen. Hun lagde så mærke til at han kiggede under hendes kjole"Gabriel altså"sagde hun og grinte lidt, der gik så ikke lang tid før hun lagde det ene ben over det andet så de var krydset over hinanden."Jeg tror aldrig nogensinde at jeg har dræbt et udskyldigt menneske, væsen"sagde hun og tænkte lidt mens hun lagde ne finger under hendes underlæbe."Men vi er jo dæmoner vi dræber af ren nydelse"sagde hun og sukkede kort.
Yukii
Yukii
Proficient (Rank 17)

Bosted : Dark Ground i et stort hus, uheldigvis sammen med Vlad, og hans højre hånd Jules

Indlæg af Artair Man 28 Feb 2011 - 22:07

han nikke bare som tegn på af han havde hørt hende, "det var din ejer skylde af jeg kom til af kig der op, da du sat dig op på kant" sagde han og kiggede på hende, "okay, det kan jeg så ikke sige af jeg ikke har, for det vil være af lyve" sagde han og smiler svagt over det, "ja det er vi og vi kan ikke rigtig laver om på det" sagde han og kiggede kort på hende ind han lukke øjne.
Artair
Artair

Indlæg af Yukii Man 28 Feb 2011 - 22:14

Yukii smillede og grinte lidt af ham mens hun lidt efter lidt kiggede og duftede til blomsten"Hihi"grinede hun og kiggede på ham nu kunne han enlig ikke se hende nu hvor hans øjne var lukket"Hmm ja men at slappe af her ved spabadet det er noget jeg elsker så afslappende"sagde hun smillendeog glad. Hun lænede hovedet tilbage mens hun kunne se ham lidt ud af hendes ene øjenkroge"Jeg savner slet mit hjemsted, eller jo lidt men ikke meget"sagde hun
Yukii
Yukii
Proficient (Rank 17)

Indlæg af Artair Man 28 Feb 2011 - 22:23

"ja det er dejlig af slappe af her, det har jeg gjort mange gang" sagde han og åben øjne, han fjern noget af sit hår om bag det en øre og kiggede kort rundt, ja han kun godt husk den gang han bor her, "okay, jeg savner heller ikke rigtig mit hjem, jeg ved af der ikke kom nogen fremme der til, ud af jeg vil har det" sagde han og kiggede kort på hende.
Artair
Artair

Indlæg af Yukii Man 28 Feb 2011 - 22:29

Yukii kiggede på ham med et lille smil på læben hun plaskede lidt vand på ham med et kort grin"Hihi selvom vi slapper af kan vi da sagtens have lidt sjov ikk"sagde hun spørgende med et lille blink med det ene øje, hn lagde blomsten ned på kanten ved siden af sig. Hun hørte stemmer igen det var børnene igen og denne gang var de løbet hen til Yukii og Gabriel"Hvad laver i"spurgte de begge to. YUkii kiggede på dem, og lidt hen på Gabriel og tilbage på dem"Vi slapper lidt af i vandet,hvad laver i to"spurgte hun venligt og smillende. Yukii var altid så smillende overfor nye mennesker især overfor børn."Hihi de kan hvist godt lig at studere dig Gabriel"sagde hun grinende da hun så de to børn gå ldit bagved Gabriel og kiggede nysgerrigt på ham.
Yukii
Yukii
Proficient (Rank 17)

Indlæg af Artair Man 28 Feb 2011 - 22:35

"jo det kan vi da godt" sagde han og skulle til af rejse sig op, men bliv sidder da de to børn kom over til dem, han kiggede kort på børn, ikke nogen som sagde ham noget, "det kan de hvis" sagde han og kiggede kort om på dem, "er jeg spænde" spurgte han børn, da de går bag ham og kiggede nysgerrig på ham, han lukke kort øjne og ind han kiggede kort rundt.
Artair
Artair

Indlæg af Yukii Man 28 Feb 2011 - 22:40

Yukii kiggede på Gabriel hun kunne ikke lade vær med at grine det var ldit sjovt."Du ser sjov ud"sagde pigen mens drengen nikkede nervøst. Yukii grinede lidt mere"Hihi ja Gabriel du ser lidt sjov ud og lidt mystisk ud"sagde hun smillende og var i godt humør. Hun så på pigen og drengen lidt og lidt på Gabriel men også en smule ned i vandet, det glitede lidt det var måske fra månelyset. Hun kiggede ned på sig selv hendes kjole var våd, hun stod jo stadig i vandet eller det vil sige hun sad godt nok på kanten nu, men hun havde næsten lige været i vandet. Hun smillede kort igen og holdte blikket på børnene"Er du farlig"spurget drengen nervøst.
Yukii
Yukii
Proficient (Rank 17)

Indlæg af Artair Man 28 Feb 2011 - 22:44

han hænge det en øjne brynje over af han ser sjov ud, han lo kort over drengs spørgsmål, "lige nu er jeg ikke mens ellers ja, hvis du ikke opfølger dig pæn overfor med" sagde han og kiggede på dreng med sin unatur mørke brun som næste er over i sort, hvorefter han kort kiggede op på himmel, hvis men kun kalde det for det, nu hvor de er i helvede.
Artair
Artair

Indlæg af Yukii Tors 3 Mar 2011 - 23:31

Yukii grinte ldit igen mens hun betagtede drengen og pigen ved siden af ham"Hihi det var sjovt sagt"sagde hun med et smil, så kiggede hun hen på Gabriel igen"Du ser hvist sjov ud som drnegen siger"sagde hun lidt drilsk mens hun rørte ved blomsten lidt og ved vandet bagefter. Yukii lyttede tl det Gabriel sagde"Ja du kan godt være ond men lige nu er du sød og venlig"sagde hun smillende og fulgte hans blik der var på den store himmel , den store smukke himmel"Der er så mange stjener deroppe"sagde hun med hovedet på skrå.
Yukii
Yukii
Proficient (Rank 17)

Indlæg af Artair Tors 3 Mar 2011 - 23:37

det var en kul sort himmel ud nogen stjerne, det er jo helvede de er i og så noget har de ikke her ned, han kiggede kort på hende og sagde ikke noget til nogen af ting hun sagde til ham, han lod sig ryg lidt længe ned i kild og lukke kort øjne, "har i ikke nogen andre ting af tager er til" halv spurgte han børn og kiggede kort på dem begge, det måtte de havde end de skal stå her og glor på ham og han tattoer. så kun han også kom til af drille hende men første når de er går.
Artair
Artair

Indlæg af Yukii Tors 3 Mar 2011 - 23:44

Yukii grinte lidt mere med en finger ved mundvigene, der gik så ikke lang tid før børnenene var gået de løb og legede videre. YUkii kiggede hen imod dem"Gabriel var det ikke ondt"spurgte hun undren mens hun prikkede til ham og lænede sig lidt bagover så hun lå på kanten med ryggen og hænderne rundt om hendes hoved"Det her er afslappende"sagde hun smillende og nød det meget. Vandet var skønt, og børnene var gået alligevel var der en ting hun kom til at tænke på Vlad. Hun kiggede lidt rundt så hun mærkede også hendes blomst eller ja den blomst hun havde fundet.
Yukii
Yukii
Proficient (Rank 17)

Indlæg af Artair Tors 3 Mar 2011 - 23:49

"nej det var det ikke" sagde han og kiggede på hende, det mener han ikke, han kiggede kort efter børn og lukke kort øjne, lidt tid efter det, tog han fat om hendes fod og hiver hende ned i kild, nu havde hun drille ham, så skulle han sgu drille hende igen, han flytte sig fra kant af kild og drille hende ved af hold hende ned under vand i lidt tid, hvorefter han slippe hende.
Artair
Artair

Indlæg af Yukii Fre 4 Mar 2011 - 23:47

Yukii mærkede det han jgorde hun kunne ikke lade vær med at grine lidt af det mens hun så på ham"Hihi ej undskyld jeg burde ikke grine af dig"sagde hun og kiggede ned på sig selv"Jeg burde nok se at finde en kjole at tage på indenunder min egen kjole"sagde hun med et smil. Hun vidste godt at det var hævn for at hun drillede ham lidt, hun kiggede lidt rundt"Jeg føler mig lidt hjemme hernede i helvedet jeg ved ikke hvorfor men det er jeg begyndt at føle"sagde hun og rejste sig op i vandet mens hun tog det ene ben op over kanten og så rundt"Vil du med hen til centrummet jeg tror vi kan finde en cafe eller noget"sagde hun venligt med et bredt smil.
Yukii
Yukii
Proficient (Rank 17)

Indlæg af Artair Lør 5 Mar 2011 - 0:26

"det går nok" sagde han kort og kiggede på hende, han gik lidt rundt i kild indtil hun tog det en ben op på kant, nu lad hun op til af bliv klappe på røv, og det vil nok giv en god lyd fra sig da hendes trusse er vand, han gik over til hende, hvorefter han klappe hende på den en røv balle, der kom en god lyd da hans hånd ram hende, det havde han jo så også regn med af det vil gør, "du lad på en måde selv op til det" sagde han som undskylde på det.
Artair
Artair

Indlæg af Yukii Lør 5 Mar 2011 - 23:18

Yukii kiggede hen over hendes venstre skulder til ham da hun mærkede noget"Hey gabriel altså"sagde hun og grinte lidt mens hun gik hen imod bænken til ved hende hun lagde blomsten der mens hun tog sin kjole væk fra bordet"Jeg kommer igen skal lige skifte først"sagde hun og gik hen imod den lille baghytte der var ved spabadet de var ved"Måske var det mig der lagde op til det men jeg gjorde enlig ikke så meget trådte bare op over kanten og du fulgte med øjnene efter mig"sagde hun og gav ham et lille smil. Hun var nået hen til døren og åbnede den hun vidste ikke om han var med men hun kunne hurtigt nå at skifte til hendes tøre kjole som hun havde på fra starten af.
Yukii
Yukii
Proficient (Rank 17)

Indlæg af Artair Lør 5 Mar 2011 - 23:23

han nikke kort til det hun sagde som tegn på af han havde hørt hende, "det kan godt være med du lad selv op til den" sagde han og kiggede kort på hende, lidt efter gik han selv op fra kild og tør sit våde tøj med magic, hvorefter han tog sin skjorten og jakke og hat på, så han var klar til af går når hun kommer ud der fra og havde skifte til hendes tør kjole, han sat sig ned på en halv gammel stol.
Artair
Artair

Indlæg af Yukii Lør 5 Mar 2011 - 23:28

Yukii åbnede døren til hytten, hun trådte ind og så sig omkring her var meget hyggeligt, lidt stille og fredeligt det var enlig meget dejligt. Yukii s hår var vådt men det blev snart tørt igen det var hun sikker på. Hun lod blikket falde rundt og fik så øje på en trappe der førte op ovenpå. Hun smillede kort og gik op for at skifte hu vidste ikke der var en seng, skab, reol derinde men det gjorde nu ikke noget. Huun skyndte sig at tage kjolen på og hørte noget#Hmm Gabriel en dæmon, du er da hvist heldig at du støder ind i dæmoner hele tiden# Yukii lyttede lidt og rystede på hovedet mens hun kiggede ud ad vinduet i nærheden"Bland dig udenom..Jeg kan ikke gøre for jeg møder dæmoner hele tiden desuden er dæmoner jo så forskellige"sagde hun stille mens hun havde fået kjolen på, hun gik hen til det knuste spejl derinde og satte hendes hår i to rottehaler med de sorte bånd. Yukii gik så nedenunder og hen til Gabriel udenfor.
Yukii
Yukii
Proficient (Rank 17)

Indlæg af Artair Lør 5 Mar 2011 - 23:35

han sad rolig og venter på hende, han tjekker hurtig af alt gik som det skulle på hans slot og det gjort det, som altid, "det var du længe om" sagde han i sjov da hun kom over imod ham, han rejse sig op fra stol og kiggede kort på hende, han knæk kort nakke og kiggede kort rundt, "hvor skal vi hen nu" spurgte han, hun havde godt nok snakke noget om en cafe ligner ting men det bliver nok svær af fin her ned.
Artair
Artair

Indlæg af Yukii Lør 5 Mar 2011 - 23:40

Yukii prikkede lidt til ham"Hey hihi skulle lige studerede lidt rundt"sagde hun med et grin hun kiggede rundt"Jeg ved at jeg snakkede noget om en cafe men tror det ligger langt væk herfra hvor vi står"sagde hun stille og kiggede så på ham igen."Men måske ligger der en isbar eller noget hihi"grinede hun stille med en finger under mundvigen mens hun kiggede i retningen af blomstenHmm "mumlede hun stille. Skulle hun tyage den med eller lade vær, der fandtes mange blomster rundt omkring så hun ville sikkert godt kunne finde en til af den slags.
Yukii
Yukii
Proficient (Rank 17)

Indlæg af Artair Lør 5 Mar 2011 - 23:44

"is har vi ikke her ned, men flagemus og så noget har vi masse af her ned" sagde han og kiggede på hende, blodøl har de også her ned, "er der enlig mere du vil ser her i helvede eller skal vi bare tager tilbage til jordens overfalde" spurgte han og kiggede kort på hende, ind han rolig begynde af går ud fra huser grunde, han havde ikke mere af gør her, han tog kun her hen for af få et bad.
Artair
Artair

Indlæg af Yukii Lør 5 Mar 2011 - 23:49

Yukii tænkte lidt"Hmm lad os tage op til jordens overflade igen"sagde hun og nikkede til ham med et smil. Yukii kiggede på ham"Blodøl"gentog hun det havde hun aldrig hørt før, før nu. Hun tænkte over ordet"Findes der virkelig det hernede, og flagermuse ja det havde jeg forstillet mig hihi"sagde hun og grinte lidt mens hun kiggede rundt"Jeg kommer lidt til at savne helvedet der er sådan en ro over hele stedet selvom folk dræber hinanden så mærker man roen"sagde hun smillende"men Gabriel hvordan kommer vi op til jorddens overflade"spurgte hun undren og holdte blikket på ham lidt mens hun ventede på han svarede.
Yukii
Yukii
Proficient (Rank 17)

Indlæg af Artair Lør 5 Mar 2011 - 23:52

"ja det har de her ned" sagde han kort og kiggede kort på hende, han smiler kort af hende, det var et dum spørgsmål, "ved sammen måde som vi kom her ned på" sagde han og behøve kort den en hånd og der åben sin en portal, hvor men kun ser ud kant af Terre på den anden side, "damer første" sagde han for sjov og venter med af går ind i den til efter hende, hvor den lukke sig bag ham.
Artair
Artair

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Side 4 af 5 Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner