Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
En travl aften- privat  Lazarus EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
En travl aften- privat  Lazarus EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
En travl aften- privat  Lazarus EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
En travl aften- privat  Lazarus EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
En travl aften- privat  Lazarus EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
En travl aften- privat  Lazarus EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
En travl aften- privat  Lazarus EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
En travl aften- privat  Lazarus EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
En travl aften- privat  Lazarus EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
En travl aften- privat  Lazarus EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

En travl aften- privat Lazarus

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Go down

En travl aften- privat  Lazarus Empty En travl aften- privat Lazarus

Indlæg af Gæst Søn 15 Aug 2010 - 17:15

tid: 22:00 ca
sted: byens diskoteket
omgivelser: masser af mennesker og væsner men dog flest mænd
vejr: hmm koldt men tørt og mørkt
påklædning: en sort kappe med hætte som er godt trukket ned over hovdet og et par mørke jeans

Det var en sen aften og diskoteket havde rimlig travlt da det var søndag, dansgulvet var fyldt op og næsten alle borde var optaget og de travle bartænder fyldt glas med sprut op hele tiden, ved et bord tæt på baren sad en mystisk skikkele alene ved et bord, foran personen på bordet stod et glas øl som personen tydligvis sad og drak af, det var ikke et normalt menneske men en fuldblods sortelver ved navn Seia hun sad stille og drak af sin øl imens hun i skjul betragte de mange dansne folk og tit kom mænd hen mod hende men hun sendte dem dræber blikke og de forsvandt hurtigt igen, hun sukke svagt og drak lidt mer"sikke nogle svin"sag hun tørt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En travl aften- privat  Lazarus Empty Sv: En travl aften- privat Lazarus

Indlæg af Gæst Søn 15 Aug 2010 - 17:21

Lazarus kom ind på diskoteket. Han havde sin lange røde jakke på. Han kørte en hånd igennem hans hvide hår og kiggede rundt omkring med hans mørkerøde øjne. Han havde en charmerende men alligevel farlig aura omkring sig. Han var en flot og veltrænede mand. Mange af diskotekets kvinder fik hurtigt øje på ham imens han på en galant måde gik over og satte sig ved et bord i den mørke del af diskoteket. Han havde et intelligent men alligevel dyrisk blik i hans øjne. Det var nemt at se han var en person der tiltrak mange kvinder. Dog virkede han ligeglad med dem. Lazarus satte sig alene ved bordet og kiggede rundt omkring. Næsten som en panther i natten der ventede på sit bytte.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En travl aften- privat  Lazarus Empty Sv: En travl aften- privat Lazarus

Indlæg af Gæst Søn 15 Aug 2010 - 17:28

Seia drak sin øl ferdig og rejste sig op med en eleganmdt bevægelse hvorefter hun gik hurtigt hen mod baren hvor hun så på bartændern og lage nogle penge på disken"en øl tak"sag hun køligt inde fra hættens skjul, hun mærkde tydligt lugten af vampyr men tog sig ikke af det da hun bare ville ha sin øl nu!.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En travl aften- privat  Lazarus Empty Sv: En travl aften- privat Lazarus

Indlæg af Gæst Søn 15 Aug 2010 - 17:36

Lazarus lagde mærke til Seia' tanker * Så hun ved allerede at jeg er her... Hvordan kan en sort elver lugte mig... Jeg ved vi Fuld Blods lugter specielt... Men det burde kun være andre Vampyrer der overhovedet ville kunne lugte os... Meget interessant.. Dog siger smagen af sort elver blod mig ikke så meget... Hvorfor er der ikke flere lys elvere *. Lazarus holdt sit blik på Seia et stykke tid før han vendte sit blik mod danse gulvet igen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En travl aften- privat  Lazarus Empty Sv: En travl aften- privat Lazarus

Indlæg af Gæst Søn 15 Aug 2010 - 17:42

Seia snerre koldt af bartændern da han nævnte noget med at hun ikke burde drikke så meget"hvad rager det dig"sag hun iskoldt"gi mig den øl eller du for en på hovdet"snerre hun og bartændern fik hurtigt fyldt et glas øl op som seia hurtigt tog fat i og gik tilbage mod sit bord men opdaget det var taget*svin*tænkte hun kort og så søgne rundt efter en ny plads.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En travl aften- privat  Lazarus Empty Sv: En travl aften- privat Lazarus

Indlæg af Gæst Søn 15 Aug 2010 - 17:45

Lazarus smilede ondt * Det skal nok blive sjovt at lege... Måske er jeg så heldig at hun er en af Zanes folk... Hvilken fryd det ville være at lege men Zanes soldater... Måske er det på tide Zane finder ud af jeg overhovedet findes... Nej tiden er ikke inde.. Men derfor kan jeg jo stadigvæk godt have det sjovt *. Lazarus skubbede en stol ud med foden. Stolen gled hen over gulvet og hen til Seia. Lazarus kiggede hen imod hende med et smil på læberne.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En travl aften- privat  Lazarus Empty Sv: En travl aften- privat Lazarus

Indlæg af Gæst Søn 15 Aug 2010 - 17:57

Seia bemærkde at han skubbe stolen ud til hende hvorefter hun nikke svagt og gik hen til stolen og tog hurtigt plads hvorefter hun tog en stor slurk af ølen og rykke sig ind til bordet hvorefter hun løfted blikket og betregte ham let"godaften"sag hun køligt så kun han ku høre hende, hun var ikke så nem art se da hætten skygge for hendes ansigt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En travl aften- privat  Lazarus Empty Sv: En travl aften- privat Lazarus

Indlæg af Gæst Søn 15 Aug 2010 - 18:01

Lazarus smilede charmerende og sagde med en stille og rolig stemme imens han kiggede direkte på Seia '' God aften frøken... Du virker sur... Er der noget galt? ''. Lazarus lagde sine arme på bordet * Jamen dog... Det her skal nok blive sjovt... Jeg tror slet ikke hende her ved hvad hun går ind i... Hun virker frygtløs... Det er derfor det vil blive så sjovt at knække hende *.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En travl aften- privat  Lazarus Empty Sv: En travl aften- privat Lazarus

Indlæg af Gæst Søn 15 Aug 2010 - 18:05

Seia løftede øjnbrynet kort*pas nu på hvad du tænker jeg kan hørre dig*sag hun roligt i hans taker imens hun tog en tår øl "hmm lidt den bartænder sku abseludt blande sig og sige at jeg ikke sku ha flere øl"sag hun og sukke ireteret, hun var frygløs det havde han ret i dog virkede hans charme ikke da hun havde en kærste.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En travl aften- privat  Lazarus Empty Sv: En travl aften- privat Lazarus

Indlæg af Gæst Søn 15 Aug 2010 - 18:13

// Lazarus er immune overfor psykiske angreb og derfor også overfor tankelæsning så det er ikke til at høre hans tanker.. Står i hans profil //

Lazarus smilede bare og kiggede på hende * jeg kan se hun har en kæreste... Åhh hvor har jeg hørt det før så mange gange efterhånden.. Faktisk var den sidste gift... Hun sidder nu som en slave i mit hus *. Lazarus smilede venligt og sagde med en blid stemme '' Hvad laver de så her alene på diskoteket... Har de ikke en kæreste? ''.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En travl aften- privat  Lazarus Empty Sv: En travl aften- privat Lazarus

Indlæg af Gæst Søn 15 Aug 2010 - 18:17

Hun betragte ham nøje og sukke svagt da hun ikke ku læse hans tanker, hun tog en tår af sin øl og så på ham imens"jeg slapper skam af og jo jeg har kærste på men det ragere sørme ikke dig"sag hun roligt men køligt, hendes aske grå øjne holdt øje med hans mørkerøde øjne2og hvad laver de selv?"spurgt hun, hun var dog slave i forvejen.

//okay så det desvære ikke//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En travl aften- privat  Lazarus Empty Sv: En travl aften- privat Lazarus

Indlæg af Gæst Søn 15 Aug 2010 - 18:20

// hehe det er helt i orden ^^//

Lazarus smilede og blikket i hans øjne ændrede sig langsomt. Nu var det mere som et blik en løve ville give til en bytte det legede med '' Hvad laver man normalt når man er i byen... Jeg er her for at more mig... Lige nu har jeg det faktisk meget sjovt... Især fordi jeg kan se det går dig på du ikke kan læse mine tanker... Er det ikke træls... Elver ''. Lazarus smilede ondt og udfordrende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En travl aften- privat  Lazarus Empty Sv: En travl aften- privat Lazarus

Indlæg af Gæst Søn 15 Aug 2010 - 18:24

Hun løftede sit ene øjnbryn og betragte ham med et køligt blik"det var da godt for dig"sag hun roligt dog køligt "lidt men jeg er nu også lidt ligeglad med dine tanker vampyr"sag hun og sendte ham et udforderne blik hun var ikke bange og det ku tydligt ses, hun tregte dog snart til at gå lidt og få kappen af den var rimlig varm.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En travl aften- privat  Lazarus Empty Sv: En travl aften- privat Lazarus

Indlæg af Gæst Søn 15 Aug 2010 - 18:31

Lazarus smilede ondt og lænede sig ind over bordet og slikkede sig om munden '' Udfordre du min lille Elver? ''. Lazarus kunne mærke hvordan det kriblede i ham for at smadre hende. Han var på stadie med Barishan og Zane. Denne usle elver mente han ikke ville være noget problem. Hun virkede dog kamp lysten og han ville gerne se hvad hun kunne gøre. Måske kunne han bruge hende i kampen der snart ville komme. Men han havde ikke brug for svæklinge.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En travl aften- privat  Lazarus Empty Sv: En travl aften- privat Lazarus

Indlæg af Gæst Søn 15 Aug 2010 - 18:35

Seia fnøs koldt og drak resten af sin øl imens hun så på ham hun var faktisk selv fuldblods men det var kun få der ku lugte det, hun løftede så øjnbryntet"måske eller måske ikke"sag hun køligt og betragte ham let, inde under kappen havde hun et sværd og masser af knive i mange størrelser.

//ikke noget med at dræbe//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En travl aften- privat  Lazarus Empty Sv: En travl aften- privat Lazarus

Indlæg af Gæst Søn 15 Aug 2010 - 18:41

// nej bare rolig det er jo sådan noget man skulle have aftalt på forhånd hvis det var XD //

Lazarus smilede * Så hun er bange alligevel... Tænkte det nok.. Hende her er sjov *. Lazarus lænede sig tilbage i stolen '' Tænkte jeg nok ''. Lazarus kiggede rundt omkring lidt før han igen sagde '' Fortæl mig lidt om dig selv hvis du ikke har noget imod det... Og hvad du kender til Sort Elver herskeren Zane... Han må jo være din hersker ''.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En travl aften- privat  Lazarus Empty Sv: En travl aften- privat Lazarus

Indlæg af Gæst Søn 15 Aug 2010 - 18:59

hun føs iskoldt"jeg er ikke bange"sag hun kort men koldt før hun så lidt p¨å det tomme glas imens hun tænkte svagt over hvad hun ku sige "jeg hedder Seia er fuldblods og ja lever i skoven i træene og ja ikke så meget andet en jeg træner lidt"sag hun og løftede bliket "han er ikke min harsker jeg kender ham ikke og er heller ikke på nogles side"sag hun køligt"og du?"tilføj hun så.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En travl aften- privat  Lazarus Empty Sv: En travl aften- privat Lazarus

Indlæg af Gæst Søn 15 Aug 2010 - 19:33

Lazarus smilede og kiggede på hende '' Jamen så kommer du godt nok snart i problemer... Ser du Zane er hersker over Sort Elverene... Hvis du ikke indfinder dig under hans kommando så slår han dig og din kæreste ihjel uden så meget som at blinke... Der er jo selvfølgelig modstads bevægelsen... Men hvem kender dem... Jeg kender folk på begge sidder men er på min egen side... I Sort Elvere bliver desværre nød til at vælge fordi Kongen er Sort Elver ''.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En travl aften- privat  Lazarus Empty Sv: En travl aften- privat Lazarus

Indlæg af Gæst Søn 15 Aug 2010 - 19:44

Seia lytte til ham"hmm jeg finder vel ud af det snart"sag hun kort og betragte ham let "ku vi måske finde et sted hvor jeg kan få kappen af, ser du den er ret så varm"sag hun kort og så igen ned på det tomme glas*hmm*tænkte hun kort men holdt ellers tankerne tomme så¨han ikke ku læse dem, hun trak stolen ud og rejste sig op imens hun så på ham inde fra hættens skjul.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En travl aften- privat  Lazarus Empty Sv: En travl aften- privat Lazarus

Indlæg af Gæst Man 16 Aug 2010 - 22:31

Lazarus nikkede og sagde med en rolig stemme '' Gør hvad du vil.... Jeg vil vente her på dig.. Så kan du også fortælle mig lidt om dig selv ''. Lazarus smilede * Og mens du er ude kan jeg lige nappe mig noget blod så jeg er på fuld styrke... Det skal nok blive sjovt at snakke lidt med dig *.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En travl aften- privat  Lazarus Empty Sv: En travl aften- privat Lazarus

Indlæg af Gæst Tirs 17 Aug 2010 - 15:16

Hun nikke kort og gik væk fra bordet og vidre hen mod udgangen*hmm han er mystisk*tænkte hun kort hvorefter hun skubbe døren op og trådte ud i den friske luft og gik et lille stykke væk fra dørmanden hvorefter hun tog sin kappe af og begyndte at mumle mærklige ord og en lyserøds agtig farve begyndte at farve hends krop så den skjulte hendes lyserøde hud hvorefter hun dække sine øre til med hår, hun var var rat smuk hendes krop var spinkel men dog var hendes barm stor, hun nikke svagt og trådte igen inde for og gik over til hans bord og satte sig igen ned, mange mænd så sultent efter hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En travl aften- privat  Lazarus Empty Sv: En travl aften- privat Lazarus

Indlæg af Gæst Tirs 17 Aug 2010 - 15:42

Lazarus sad nu med en serviet foran munden og duppede sin mund et par gange før han fjernede servietten. Lazarus kiggede på Seia og smilede svagt '' Er du klar til at fortælle mig lidt om dig selv... Jeg kan se du gerne vil fremstå hård og stærk... Enten er det for at gøre op for at du er svag.. Eller fordi du har fundet det svært at vokse op i en verden med mænd og føler du får respekt ved at virke sej ''. Lazarus smilede charmerende og kiggede direkte på Seia.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En travl aften- privat  Lazarus Empty Sv: En travl aften- privat Lazarus

Indlæg af Gæst Tirs 17 Aug 2010 - 15:46

Seia betragte ham let imens hun lænede sig tilbage i stolen"jeg er ikke svag det kan jeg hurtigt sige dig"sag hun kort og så lidt rundt få mænd så stadig på hende med sultne blikke men hun så dog igen hen på ham "nå nej det fleste mænd har en vis respekt fort mig ser du"sag hun og lage hovdet på skrå"jeg ved ikke helt hvad jeg kan sige om mig selv"sag hun og trak svagt på skuldren før hun rakte en hånd op for at få fat på en tejener.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En travl aften- privat  Lazarus Empty Sv: En travl aften- privat Lazarus

Indlæg af Gæst Tirs 17 Aug 2010 - 15:51

Lazarus satte en hånd under sin hage og kiggede på Seia med et dybt blik '' Fortæl mig... Hvilken side af krigen vil du så kæmpe på... Jeg har kontakter på begge sider... Og for en lille tjeneste vil jeg kunne sætte et møde op for dig med dem på den side du gerne vil snakke med ''. Lazarus kiggede lidt rundt omkring på diskoteket. Han rettede lidt på sin familie ring og kiggede så på Seia igen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En travl aften- privat  Lazarus Empty Sv: En travl aften- privat Lazarus

Indlæg af Gæst Tirs 17 Aug 2010 - 15:56

En ung tjener kom gåne hen til ders bord "en øl tak"sag hun kort før tejenern forsvandt igen og hun vendte atter blikket hen mod ham "jeg ved ikke rigtigt hvad side jeg vil være på, det er et ret stort valg så jeg skal bruge lidt tid før jeg kan svare"sag hun og betragte ham let "men andet du vil vide om mig?"spurgt hun og vendte bliket hen på en mand som stoppe op foran hende"vil du?"spurgt han og betragte hende med et sultent blik, hun rystede på hovdet"nej jeg har en kunde så smut"sag hun kort men koldt og han forsvandt igen hvorefter hun så hen på vampyren igen han var ret intrasant tænkte hun.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En travl aften- privat  Lazarus Empty Sv: En travl aften- privat Lazarus

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum