Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
mørket på sitesee - Kida EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
mørket på sitesee - Kida EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
mørket på sitesee - Kida EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
mørket på sitesee - Kida EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
mørket på sitesee - Kida EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
mørket på sitesee - Kida EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
mørket på sitesee - Kida EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
mørket på sitesee - Kida EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
mørket på sitesee - Kida EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
mørket på sitesee - Kida EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

mørket på sitesee - Kida

Go down

mørket på sitesee - Kida Empty mørket på sitesee - Kida

Indlæg af Gæst Lør 12 Feb 2011 - 18:17

tid: kl 17:00
sted: midt på gågaden
vejr: let blæsende med nogen få skyer på himlen. Solen er stadig oppe
omgivelser: stadig en masse mennesker og andre væsner der går rundt og køber ind i de forskellige butikker

vinden blæste let igennem hele gågaden. Der var masser af mennesker og andre væsner, Vildt optaget i at købe ind og snakke med hinanden. Solen var stadig oppe og der var stadig fugle sang hist og her. Men en skilte sig lidt ud og det var en ung mand, Han var meget velbygget og var meget høj. Han var klædt et flot sort jakkesæt og nogen flotte læder handsker på hænderne. Hans ansigt var virkelig smukt. Hans hud var meget bleg men han så ikke ud til at have nogen slags ar eller urenheder i hele huden. Den var som den reneste sne man kunne finde. Hans øjne var grønne som det mest grønne man kunne finde nogen steder, Og hans hår var velplejet halvlangt sort hår der strittede ud til alle sider men det klædte ham faktisk virkelig meget. Hans blik fløj rundt over det hele da det var Virkelig VIRKELIG længe siden han sidst var i Terre

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

mørket på sitesee - Kida Empty Sv: mørket på sitesee - Kida

Indlæg af Gæst Lør 12 Feb 2011 - 18:28

En ung pige på ca. de 17 år kom gående ind på gågaden. Hun skilte sig en smugle ud fra mængden, da hendes tøj for det første var anderledes, og hun for det andet så utrolig smuk ud i forhold til at hun skulle forestille at ligne et menneske. Hun havde en meget kort nederdel på med tyl og røde snore samt en rød hættetrøje, den var lynet lidt ned og det så faktisk ud som om hun ikke havde nogen trøje på inden under. Hun gik tydeligvis i sine egne tanker, og havde slet ikke set den unge mand... eller for den sags skyld nogle af de andre! Hun gik temmelig hurtigt og det så ud som om hun var ved at komme for sent til noget. Og ved et uheld nærmest løb ind i ham. "arrg" halvs kreg hun da hun faldt ned mod asfalten.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

mørket på sitesee - Kida Empty Sv: mørket på sitesee - Kida

Indlæg af Gæst Lør 12 Feb 2011 - 20:18

han var også i sine egne tanker på det tidspunkt så han fik et stort chok da hun stødte ind i ham. Han faldte lige på røven men han brokkede sig ikke han rystede bare lige hovedet for at se hvad fanden skete der og hvem løb ind i ham. Han så den smukke pige foran hende og smilte venligt til hende "er du okay?" spurgte han hende venligt og rejste sig op og rakte hånden frem imod hende for at hjælpe hende op.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

mørket på sitesee - Kida Empty Sv: mørket på sitesee - Kida

Indlæg af Gæst Lør 12 Feb 2011 - 20:55

Hendes ene hånd ramte asfalten for at stoppe rasten af faldet, og der gik selv følelig hul på hendes hud. Hun brokkede sig lavmælt, og tænkte slet ikke på at manden også kunne ha slået sig. Hun tog fat i hans arm og rejste sig "nej!" kom det lettere koldt fra hende "se dig dog for!" kom det hurtigt bag efter, som om at det var hans fejl det hele! Hun undlod dog at se ham i øjende, og sørgede omhyggeligt for at han ikke kunne se hendes.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

mørket på sitesee - Kida Empty Sv: mørket på sitesee - Kida

Indlæg af Gæst Lør 12 Feb 2011 - 23:09

"rolig undskyld jeg så dig ikke men er du sikker på at du er okay?" spurgte han venligt og høfligt. Han viste godt at det ikke var hans skyld men han var høflig og han ville allerede lave fjender så tidligt og sågar uden at have sin maske på. Han så at hende's blødte "du bløder" kom der stille fra ham og han pegede på hende's hånd. Han prøvede bagefter at have øjenkontakt med hende da hun virkede meget sur over noget.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

mørket på sitesee - Kida Empty Sv: mørket på sitesee - Kida

Indlæg af Gæst Tors 17 Feb 2011 - 18:43

Hun slog kort med hovedet for at få håret hen foran hendes øjne. "jeg har det fint! men det er ikke på din bekostning !" kom det halv koldt fra hende. Hun var klart ikke i godt humør lige nu, og så var alt der gik galt andres skyld! Hun fnøs koldt da han bemærkede at hun blødte "tak det ved jeg!" kom det kækt og en smugle koldt fra hende. Hun nægtede ham øjenkontakt præcis som ved alle andre!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

mørket på sitesee - Kida Empty Sv: mørket på sitesee - Kida

Indlæg af Gæst Fre 18 Feb 2011 - 23:40

"det er jeg virkelig ked af... hvad er dit navn forresten?" spurgte han venligt til hende. han kiggede lidt på hende. Det var som om at han så lige ind i hende's sjæl eller måske dybere end det. Han kunne fornemme at hun ikke var en helblods men han kunne fornemme vampyr og... engel? han var ikke helt sikker men han var sikker på at det var en halv vampyr halv en eller anden slags engel.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

mørket på sitesee - Kida Empty Sv: mørket på sitesee - Kida

Indlæg af Gæst Lør 19 Feb 2011 - 0:44

Hun så længe på ham, dog uden at lade ham se hendes øjne! Hun havde åbenbart prøvet dette før? Og hun va god til at skjule alt usedvanlogt ved hende. hun slog en smugle ud med hånden da han stillede sit spørgsmål, nærmest afvisende ? "skulle jeg fortælle dig noget som held når du ikke en gang kan se dig for ?!?" halv knorede hun, dog var det ikke en så hård tone hun brugte denne gang, hun var vist kølet lidt af ?
"dig først..." kom det advarende, hun snuste et par gange i luften og tilføjede så "skyggedæmon... " afsluttede hun. Hun var temmelig dygtig til at finde ud af forskellige racer. Dog var der en lille form for forsvarsmikanisme der slørede hendes race en smugle.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

mørket på sitesee - Kida Empty Sv: mørket på sitesee - Kida

Indlæg af Gæst Lør 19 Feb 2011 - 17:29

//fortsætte? ^^ //

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

mørket på sitesee - Kida Empty Sv: mørket på sitesee - Kida

Indlæg af Gæst Tors 3 Mar 2011 - 6:27

"nå ja mit navn er sakref. sakref morladin rart at møde dig og ja jeg er en skygge dæmon og lad mig gætte du er en blandnings race har jeg ret?" spurgte han venligt med et venligt smil. Han forstod ikke helt hende's pludslig vrede imod ham og så den lige pludslig ændrede sig til at hun er stille og rolig igen men hvad pokker tænkte han nogen folk har bare deres mærkelige tendenser

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

mørket på sitesee - Kida Empty Sv: mørket på sitesee - Kida

Indlæg af Gæst Fre 4 Mar 2011 - 14:09

"godt" mumlede hun dog stadig lettere afvisende... og en smugle udfordrende ? Hun nikkede til hans svar "ja jeg er en blanding" hun så kort ned men rettede sig så op og så ligeså op"mit navn er Kida... Kida Stankowich..." Hendes øjne kunne fortsat ikke ses. Hun var ikke helt rolig... hendes stemme var stadig kold... meget kold, dog ikke så fjendtlig... men langt fra venlig. hun trippede lidt på stedet og forsøgte at finde ud af om hun bare skulle gå eller blive og se om han var spændende? "du plejer ikke at befinde dig i den her by vel?" hun ville lige nu blive og se tiden lidt an...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

mørket på sitesee - Kida Empty Sv: mørket på sitesee - Kida

Indlæg af Gæst Fre 4 Mar 2011 - 15:40

"ja jeg er lige kommet her til men jeg har haft boet her i lang tid man kan bare sige at jeg var... ikke hjemme" sagde han med et venligt smil. han havde stadig ikke forstået hvorfor hun var så uhøflig men hvad pokker hun virkede spændende

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

mørket på sitesee - Kida Empty Sv: mørket på sitesee - Kida

Indlæg af Gæst Fre 4 Mar 2011 - 16:16

"så du er flyttet her tilbage... hvorfor?" mumlede hun, hendes stemme var fortsat kold, men lidt mindre nu... han var blevet en smugle mere interessant nu. Hun trådte tættere på ham og strøg hans kind i en forførende bevægelse med håndryggen. Derefter trådte hun igen et lille skridt baglands så der igen var plads imellem dem. "og hvor har du boet i mellemtiden?" hun lod ham fortsat ikke se hendes øjne. Og eftersom han ikke vidste hvilken race hun var havde hun måske en lille fordel i tilfældet af at han ville angribe... dog troede hun ikke at han ville det på åben gade om eftermiddagen hvor der var menneskefyldt?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

mørket på sitesee - Kida Empty Sv: mørket på sitesee - Kida

Indlæg af Gæst Lør 5 Mar 2011 - 13:26

"man kan i hvert fald sige at jeg flyttede tilbage her fordi der var noget intressant i byen her som dukkede op og tja hvor jeg boede før der kan man godt sige at... jeg har rejst en masse faktisk virkelig meget" sagde han med et venligt smil.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

mørket på sitesee - Kida Empty Sv: mørket på sitesee - Kida

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum