Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Ny elev //Kida// EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Ny elev //Kida// EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Ny elev //Kida// EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Ny elev //Kida// EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Ny elev //Kida// EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Ny elev //Kida// EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Ny elev //Kida// EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Ny elev //Kida// EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Ny elev //Kida// EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Ny elev //Kida// EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Ny elev //Kida//

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Go down

Ny elev //Kida// Empty Ny elev //Kida//

Indlæg af Gæst Ons 1 Sep 2010 - 15:59

Sted: Lycée
Tid: Omkring 08
Dato:??
Vejr: Normalt.
Omgivelser: Skole elever og lærer.

Dagen så okay ud for den 14 årige dæmon Tanja, indtil hun kom i tanke om at hun skulle starte på den nye skole.
Nu var hun noget så langt at hun var noget til skolen og skiftede til menneske form, væk med ører og hale. Da hun kom ind på¨skolen kiggede alle drengene på hende. De piftede og pigerne sendte jalouxe blikket og snakkede i krogene.
*Ny skole. og så er den sådan? Great* tænkte hun ironisk og satte sig på en bænk alene og ventede på det ville ringe ind.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ny elev //Kida// Empty Sv: Ny elev //Kida//

Indlæg af Gæst Ons 1 Sep 2010 - 16:01

//må man være med//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ny elev //Kida// Empty Sv: Ny elev //Kida//

Indlæg af Gæst Ons 1 Sep 2010 - 16:02

//Gerne for mig//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ny elev //Kida// Empty Sv: Ny elev //Kida//

Indlæg af Gæst Ons 1 Sep 2010 - 16:07

Kida hum gående hen mod den nye skole … det var første gang hun havde været på en rigtig skole … alt det med at læse regne stave osv havde hun lært hos de forskellige personer hun havde tjent hos igennem tiden. Et nervøst udtryk kunne tydelig ses i den meget kønne piges ansigt inden hun gik ind på skolen… Hun gik igennem gangen og stort set alle drengene vendte sig om for a kigge efter hende. Et par piger kom da også gående og så jalux på hende hvorpå de stødte ind i hende og grinte da de gik videre *satans unger* tænkte hun og så forviret rundt … ”æhhhh” mumlede hun. Hun havde ikke den ringeste ide om hvor hun skulle gå hen. Hun rattene en smugle på den hvide næsten gennemsigtige bluse som hun havde på og så lidt ned af sig selv…



// JAAAAAAAAAAA FLERE MENNESKER !!!!! BE BE TANJA MÅ HAN IKKE NOKKK!!!!????//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ny elev //Kida// Empty Sv: Ny elev //Kida//

Indlæg af Gæst Ons 1 Sep 2010 - 16:08

//he he undskyld havde ikke set du havde svaret tanja ... men det er vist et ja xD//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ny elev //Kida// Empty Sv: Ny elev //Kida//

Indlæg af Gæst Ons 1 Sep 2010 - 16:09

//Ludo regl: Mig Kida Sandlio//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ny elev //Kida// Empty Sv: Ny elev //Kida//

Indlæg af Gæst Ons 1 Sep 2010 - 16:10

//kan dsv ikke være med aligevel da tiden er løbet fra mig//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ny elev //Kida// Empty Sv: Ny elev //Kida//

Indlæg af Gæst Ons 1 Sep 2010 - 16:10

//hmmm ev//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ny elev //Kida// Empty Sv: Ny elev //Kida//

Indlæg af Gæst Ons 1 Sep 2010 - 16:12

//ØV!//

Tanja sad og så rundt på alle de andre elever. Hun fik øje på en der så lige så nervøs og ny ud som hende selv og vinkede til hende for at få hende til at komme over til hende.
*Hun ligner en der er værd at samle på som ven..* tænkte hun og smilte stille

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ny elev //Kida// Empty Sv: Ny elev //Kida//

Indlæg af Gæst Ons 1 Sep 2010 - 16:17

Kida lagde hovedet let på skrå og smilte … *så vidt jeg kan lugte og føle på hendes aura er hun en dæmon ??* tænkte hun *en der ikke er så anderledes fra mig … endelig!... jeg har læst om dem men kun en enkelt gang mødt en … ha menneskerne ved ikke at de eksistere!* tænkte hun og gik over til pigen ”hej … jeg er ny … og skal prøve at gå her på skolen i lidt tid … men jeg ved ikke hvor mit lokale er” sagde hun venligt…. Hun havde ingen gang fået præcenteret sig.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ny elev //Kida// Empty Sv: Ny elev //Kida//

Indlæg af Gæst Ons 1 Sep 2010 - 16:19

//men add mig som frind så finder vi ud af noget på et andet tidspunkt//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ny elev //Kida// Empty Sv: Ny elev //Kida//

Indlæg af Gæst Ons 1 Sep 2010 - 16:20

Tanja smilte... "Slow down girl... jeg er også ny... starter idag" sagde hun og smilte stille.
"Jeg hedder Tanja... og du?" Tanja så over skulderen på Kida og så en dreng glo på hende (Altså på Tanja) Hun smilede til ham og rettede så blikket mod Kida igen

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ny elev //Kida// Empty Sv: Ny elev //Kida//

Indlæg af Gæst Ons 1 Sep 2010 - 16:23

”he så er der vist ikke meget hjælp at hente hos dig hva?” spurgte hun roligt … ”Jeg er Kida… og er lige flyttet til byen faktisk kom jeg i går … aftes” sagde hun roligt og så kort hen på drengen. Kida satte sig da hun opdagede at en par drenge gloede på hendes røv. Hun himlede kort med øjende og så igen på Tanja … ”er du også lige flyttet til byen?” spurgte hun roligt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ny elev //Kida// Empty Sv: Ny elev //Kida//

Indlæg af Gæst Ons 1 Sep 2010 - 16:27

"Ja stort set." Hun så rundt og fik øje på en flok, ret lækre faktisk, drenge der smilte til dem og piftede. *De ligger sikkert i stadiet: Vil komme sammen, men fnis du tør ikke tage hende på brysterne* tænkte hun hånligt af dem men hendes blik blev fanget af en høj brunhåret dreng der så lidt over på dem, han var ikke sammen med nogle af de andre. *Han ser sød ud.* tænkte hun og så så på Kida.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ny elev //Kida// Empty Sv: Ny elev //Kida//

Indlæg af Gæst Ons 1 Sep 2010 - 16:34

Kida hævede et øjenbryn of fniste lavmælt ”tænker du kun på drenge ?” spurgte hun. ”jeg tror du har smilt til stort set alle der er gået forbi dig!.... men hva, det skal du da ha lov til” sagde hun roligt. Kida undersøgte alle drengene og fandt ikke nogle sådan spichel søde eller noget. Hun smilte roligt og så atter på Tanja … ”hvornår kom du helt præcis?” spurgte hun.


//undskyld tiden !!!//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ny elev //Kida// Empty Sv: Ny elev //Kida//

Indlæg af Gæst Ons 1 Sep 2010 - 16:37

"Ca to dage... og nej jeg har ej! men man skal se udvalget ikk?" hun grinte lidt. "Og jeg er i godt humør så jeg smiler!" hun syntes det var lidt pinligt at hun troede det om hende. *Men hva pokker* tænkte hun da hun havde det helt fint med det, men rødmede så svagt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ny elev //Kida// Empty Sv: Ny elev //Kida//

Indlæg af Gæst Ons 1 Sep 2010 - 16:43

”ok” sagde hun roligt og hævede langsomt øjenbrynet igen ”så siger vi det” smilte hun drilskt. ”godt humor hva?.... ha ha ja tro på det …. Du gør det så dit såkaldte udvalg er mere intraseret” halvgrinte Kida drilskt.
Hendes smil blev en smugle større da hun så den svage rødmen der var kommet frem på dæmonens læber.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ny elev //Kida// Empty Sv: Ny elev //Kida//

Indlæg af Gæst Ons 1 Sep 2010 - 16:46

Tanja så ned i bordet og mumlede svagt. "Jeg har ikke brug for nogle af dem." hun så sig omkring og tænkte stille alle de ting der var sket i går aftes.
Hun så op på Kida. "Hvorfor siger du sådan? jeg har da lov til at være mig...." sagde hun stille og så ned igen da hun tænkte på igår aftes igen

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ny elev //Kida// Empty Sv: Ny elev //Kida//

Indlæg af Gæst Ons 1 Sep 2010 - 16:50

”det har du vel ikke når du siger det” sagde hun roligt og bemærkede hendes pludselige humør skift… ”hvad plager dig dæmo...” hun stoppede ”Tanja” sagde hun og rystede på hovedet. *brug dog hovedet det siger man ikke offentligt!* tænkte hun vredt til sig selv … men trak så på skulderen *hvad sket er sket *

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ny elev //Kida// Empty Sv: Ny elev //Kida//

Indlæg af Gæst Ons 1 Sep 2010 - 16:55

"Det lige meget hvad du kalder mig. " sagde hun stille.
"Du virker ikke så glad for at snakke med mig?" sagde hun og kiggede på Kida.
*Hun virker ret meget som om jeg ikke er værd nok for hende.* tænkte hun stille og så sig omkring.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ny elev //Kida// Empty Sv: Ny elev //Kida//

Indlæg af Gæst Ons 1 Sep 2010 - 16:59

Hun lagde hovedet på skrå og så på Tanja … ”hvoraf kan det være lige meget?” spurgte hun uforstående.
”jeg vil da gerne tale med dig … jeg har det bare med at opføre mig rat anderledes” sagde hun roligt og så sig omkring… ”hvor gammel er du ?” spurgte hun

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ny elev //Kida// Empty Sv: Ny elev //Kida//

Indlæg af Gæst Ons 1 Sep 2010 - 17:02

"Jeg er 14." sagde hun lavt. "Skal starte i 8 herude da jeg blir 15." hun smilte halvt og så på Kida. "Det er lige meget hvad du kalder mig fordi... jeg er lige glad med det." hun smilte halvt og fik så et nysgerrigt udtryk i øjne "Hvor gammel er du?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ny elev //Kida// Empty Sv: Ny elev //Kida//

Indlæg af Gæst Ons 1 Sep 2010 - 17:08

”ha ok … jeg skal starte i 9. måske … jeg skal være her på prøve i 2 uger for at se om det er for svært eller for let … jeg har aldrig gået i skole … men kan både regne stave og skrive … hvis det er for let hvilket jeg regner med skal jeg på hig-scool ” sagde hun roligt …. ”jeg er ældre end din bedstemor, men ligner en på 16 ” grinte hun.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ny elev //Kida// Empty Sv: Ny elev //Kida//

Indlæg af Gæst Ons 1 Sep 2010 - 17:11

"Min bedste mor.... hmmm... Vil helst ikke vide hvor gammel du er så!" Grinte Tanja og smilte lidt. Hun blev ved med at tænke på hvad der var sket igår, selvom hun desperat prøvede at glemme det. Men hun kunne bare ikke glemme kniven og deres dans. Hun ville glemme men det var svært.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ny elev //Kida// Empty Sv: Ny elev //Kida//

Indlæg af Gæst Ons 1 Sep 2010 - 17:16

”ha ha så slem er det ikke” grinte hun ”men det kommer jo lidt an på … er din bedstemor over 100 år?” spurgte hun drilskt. Dette ansigt skiftede dog hurtigt til at være alvorligt. ”hvad er der galt … der er noget der går dig på nerverne … og gør dig lidt utilpas så vidt jeg kan se ” Kida så hende dybt i øjende… *hvad mon hun ikke fortæller mig* tænkte hun

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ny elev //Kida// Empty Sv: Ny elev //Kida//

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum