Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Vindens vrede.... - Page 2 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Vindens vrede.... - Page 2 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Vindens vrede.... - Page 2 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Vindens vrede.... - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Vindens vrede.... - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Vindens vrede.... - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Vindens vrede.... - Page 2 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Vindens vrede.... - Page 2 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Vindens vrede.... - Page 2 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Vindens vrede.... - Page 2 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Vindens vrede....

2 deltagere

Side 2 af 5 Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste

Go down

Vindens vrede.... - Page 2 Empty Sv: Vindens vrede....

Indlæg af Mr. Ting Fre 7 Maj 2010 - 20:32

Hun nikkede men smilede lidt "jeg er glad for du forstår mine følelser" sagde hun.
Ting chan så på tegning som Kii havde lavet "takke være dig, kan jeg glemme ting, den tegning der, den vil betyder meget for mig" sagde hun glad.

Mr. Ting
Highly Proficient (Rank 18)

Bosted : Hvor der er læ. Hun er næsten som en vandrende vagabond... Bor alle vegne, hvor hun kan finde.

Antal indlæg : 1935


Tilbage til toppen Go down

Vindens vrede.... - Page 2 Empty Sv: Vindens vrede....

Indlæg af Yukii Fre 7 Maj 2010 - 20:35

Yukii kiggede på hende med et lettere blik og smil hun kiggede selv
ned på den tegning hun havde tegnet og fik en glad følelse"jeg er meget beæret men også glad for at jeg har mødt dig Ting-chan du er virkelig en sød person og venlig"sagde hun smillende
Yukii
Yukii
Proficient (Rank 17)

Bosted : Dark Ground i et stort hus, uheldigvis sammen med Vlad, og hans højre hånd Jules

Antal indlæg : 1297


Tilbage til toppen Go down

Vindens vrede.... - Page 2 Empty Sv: Vindens vrede....

Indlæg af Mr. Ting Fre 7 Maj 2010 - 20:44

En tåre gled langs hendes kind, for første gang græd hun foran nogle. "Jaa, og i lige måde" sagde hun med et smil. Hun var selv glad for at møde sådan en sød veninde.

Mr. Ting
Highly Proficient (Rank 18)

Bosted : Hvor der er læ. Hun er næsten som en vandrende vagabond... Bor alle vegne, hvor hun kan finde.

Antal indlæg : 1935


Tilbage til toppen Go down

Vindens vrede.... - Page 2 Empty Sv: Vindens vrede....

Indlæg af Yukii Fre 7 Maj 2010 - 20:52

Yukii kiggede på hende hun havde ikke regnet at hun ville græde så hun lage begge hænder på hendes skulder"hey du skal da ikke græde"sagde hun med et lille smil
Yukii
Yukii
Proficient (Rank 17)

Bosted : Dark Ground i et stort hus, uheldigvis sammen med Vlad, og hans højre hånd Jules

Antal indlæg : 1297


Tilbage til toppen Go down

Vindens vrede.... - Page 2 Empty Sv: Vindens vrede....

Indlæg af Mr. Ting Fre 7 Maj 2010 - 20:59

Hun smilede "jeg græder ikke, det er glædeståre" sagde hun med et smil.
Et kært smil "Tak Yukii, nu ved jeg at jeg ikke er alene om det" smilede hun. Hun så på Yukii, tænkt at havde sådan en god veninde.

Mr. Ting
Highly Proficient (Rank 18)

Bosted : Hvor der er læ. Hun er næsten som en vandrende vagabond... Bor alle vegne, hvor hun kan finde.

Antal indlæg : 1935


Tilbage til toppen Go down

Vindens vrede.... - Page 2 Empty Sv: Vindens vrede....

Indlæg af Yukii Lør 8 Maj 2010 - 15:07

Yukii lod en hånd glide ned på notesbogen med et kort smil, før hun fik smillet frem igen
minderne om Akiito var brændt lidt fast inden i hende, men hun rystede det af sig"det skal du ikke tænke på hihi jeg er bare glad for at kunne hjælpe"sagde hun stille og glad
Yukii
Yukii
Proficient (Rank 17)

Bosted : Dark Ground i et stort hus, uheldigvis sammen med Vlad, og hans højre hånd Jules

Antal indlæg : 1297


Tilbage til toppen Go down

Vindens vrede.... - Page 2 Empty Sv: Vindens vrede....

Indlæg af Mr. Ting Lør 8 Maj 2010 - 15:14

Hun smilede, men smilede blegnede. "flyt dig..!" sagde hun hårdt og skubbede Kii, da en voldsomt vind ramte det sted der hvor Yukii lige havde satte sig. En lille revne var på det plads Yukiii havde siddet på. Ting chan trak vejret og så lidt bleg ud.

Mr. Ting
Highly Proficient (Rank 18)

Bosted : Hvor der er læ. Hun er næsten som en vandrende vagabond... Bor alle vegne, hvor hun kan finde.

Antal indlæg : 1935


Tilbage til toppen Go down

Vindens vrede.... - Page 2 Empty Sv: Vindens vrede....

Indlæg af Yukii Lør 8 Maj 2010 - 15:18

Yukii kiggede lidt på hende og ramtye desvære en den skarpe kant ved springvandet så hun kom til at bløde vildt meget"avs"sagde hun stille og undrede lidt over hvor slemme de vinde kunne være
Yukii
Yukii
Proficient (Rank 17)

Bosted : Dark Ground i et stort hus, uheldigvis sammen med Vlad, og hans højre hånd Jules

Antal indlæg : 1297


Tilbage til toppen Go down

Vindens vrede.... - Page 2 Empty Sv: Vindens vrede....

Indlæg af Mr. Ting Lør 8 Maj 2010 - 15:53

Hun så på Kii's blod og holde sig for næsen "Du skal ikke dø.. jeg vil ikke havde det" mumlede hun til sig selv, og bed sig i fingeren. Hun suget noget af hendes eget blod og sukkede "Puu det var tæt på" sagde hun og så vred ud mod luften. Men vinden var blid igen. "Er du ok..? Her..!" sagde hun og rakte en hvid stof.

Mr. Ting
Highly Proficient (Rank 18)

Bosted : Hvor der er læ. Hun er næsten som en vandrende vagabond... Bor alle vegne, hvor hun kan finde.

Antal indlæg : 1935


Tilbage til toppen Go down

Vindens vrede.... - Page 2 Empty Sv: Vindens vrede....

Indlæg af Yukii Lør 8 Maj 2010 - 15:58

Yukii nikkede lidt og smillede mildt mens hun kiggede på blodt og på hende"ja det tror jeg hvist nok jeg er, hvad var det enlig for en stærk vind, sikke en kraftig en, sådan en krafitg vind har jeg aldrig følt før"sagde hun med et kort nik og tog imod stoffet
Yukii
Yukii
Proficient (Rank 17)

Bosted : Dark Ground i et stort hus, uheldigvis sammen med Vlad, og hans højre hånd Jules

Antal indlæg : 1297


Tilbage til toppen Go down

Vindens vrede.... - Page 2 Empty Sv: Vindens vrede....

Indlæg af Mr. Ting Lør 8 Maj 2010 - 16:07

Hun rystede på hoved "det er bare en kniv skarp vind som var her. Jeg ved ikke hvor den kommer fra og jeg kan ikke styre den" sagde hun og så på sin Le. Hun bandt den hvide stof omkring Kii's sår "sådan" sagde hun med et smil.

Mr. Ting
Highly Proficient (Rank 18)

Bosted : Hvor der er læ. Hun er næsten som en vandrende vagabond... Bor alle vegne, hvor hun kan finde.

Antal indlæg : 1935


Tilbage til toppen Go down

Vindens vrede.... - Page 2 Empty Sv: Vindens vrede....

Indlæg af Yukii Lør 8 Maj 2010 - 16:11

Yukii s blik vendte ned mod forbindingen, og bagefter op til hende notesbogen var hvist der hvor den var sidst på kanten af springvandet hun fik rejst sig op og fik et lille smil på hendes læbe"mange tak hihi det var virkelig sød gjort jeg hader at bløde eller slå mig"sagde hun nikkende
Yukii
Yukii
Proficient (Rank 17)

Bosted : Dark Ground i et stort hus, uheldigvis sammen med Vlad, og hans højre hånd Jules

Antal indlæg : 1297


Tilbage til toppen Go down

Vindens vrede.... - Page 2 Empty Sv: Vindens vrede....

Indlæg af Mr. Ting Lør 8 Maj 2010 - 16:17

Hun smilede lidt "Godt jeg ikke uhm tog dig i døden. Når nogen er såret, er det min pligt som 'pigen med leen' at føre din sjæl til døden. Men du er jo ung, derfor skal du være i live" sagde hun med et smil "Jeg vil blive trist hvis du bare forsvandt, men aldrig være såret, så dit blod uh bløder. I hvert fald ikke foran mig" sagde hun lidt alvorligt.

Mr. Ting
Highly Proficient (Rank 18)

Bosted : Hvor der er læ. Hun er næsten som en vandrende vagabond... Bor alle vegne, hvor hun kan finde.

Antal indlæg : 1935


Tilbage til toppen Go down

Vindens vrede.... - Page 2 Empty Sv: Vindens vrede....

Indlæg af Yukii Lør 8 Maj 2010 - 16:20

Yukii kiggede trist ned lidt hendes udtryk var vendt til et lidt trist et
mens hun samlede hendes fødder lidt og kiggede på forbindingen på hendes
hånd det gjorde ldit ondt men det forsvandt med tiden"jeg møltet mig alene... det gjorde jeg altid indtil jeg mødt en god ven som dig"sagde hun og smillede op til hende
Yukii
Yukii
Proficient (Rank 17)

Bosted : Dark Ground i et stort hus, uheldigvis sammen med Vlad, og hans højre hånd Jules

Antal indlæg : 1297


Tilbage til toppen Go down

Vindens vrede.... - Page 2 Empty Sv: Vindens vrede....

Indlæg af Mr. Ting Lør 8 Maj 2010 - 16:23

Hun smilede "jeg følte at ensomheden var min ven. Entil jeg opdager jeg ikke kunne leve sådan. Takke være dig, ved jeg hvad livet er" sagde hun og aede hendes sår ved hånden så blidt *Jeg skal nok passe på du ikke bliver såret, det lover jeg* tænkte hun og en varm kærlig brise ramte dem meget mildt.

Mr. Ting
Highly Proficient (Rank 18)

Bosted : Hvor der er læ. Hun er næsten som en vandrende vagabond... Bor alle vegne, hvor hun kan finde.

Antal indlæg : 1935


Tilbage til toppen Go down

Vindens vrede.... - Page 2 Empty Sv: Vindens vrede....

Indlæg af Yukii Lør 8 Maj 2010 - 16:28

Yukii smillede glad til hende det var dejligt der fandtes en som hende her i denne verden det var så dejligt, hun følte nærmest at hun kendte hende før hun havde mødt hende."Ih mange tak hih i lige måde jeg ville ikke græde mer jeg vil prøve at være stærk"sagde hun og smillede igen et kært et
Yukii
Yukii
Proficient (Rank 17)

Bosted : Dark Ground i et stort hus, uheldigvis sammen med Vlad, og hans højre hånd Jules

Antal indlæg : 1297


Tilbage til toppen Go down

Vindens vrede.... - Page 2 Empty Sv: Vindens vrede....

Indlæg af Mr. Ting Lør 8 Maj 2010 - 16:37

Ting smilede kærligt tilbage "man skal være stærk hele tiden jo. Kæmpe for livet og det hele" hun stoppede lidt og fnisede. Hun lød som en profesor.
Sjovt, syntes hun selv.

Mr. Ting
Highly Proficient (Rank 18)

Bosted : Hvor der er læ. Hun er næsten som en vandrende vagabond... Bor alle vegne, hvor hun kan finde.

Antal indlæg : 1935


Tilbage til toppen Go down

Vindens vrede.... - Page 2 Empty Sv: Vindens vrede....

Indlæg af Yukii Lør 8 Maj 2010 - 16:39

Yukii grinte lidt over at hun kunne lyde som en profesor agtigt det lød virkelig som ham"hihi ja nemmerlig hihi det lød virkelig godt"sagde hun nikkende

//spise kommer tilbage//
Yukii
Yukii
Proficient (Rank 17)

Bosted : Dark Ground i et stort hus, uheldigvis sammen med Vlad, og hans højre hånd Jules

Antal indlæg : 1297


Tilbage til toppen Go down

Vindens vrede.... - Page 2 Empty Sv: Vindens vrede....

Indlæg af Mr. Ting Lør 8 Maj 2010 - 16:44

Hun så på hende "er det rigtig, så så kan jeg skifte min stemme" sagde hun gald og fnisede lidt.
Det var da dejligt Kii var så venligt.

//sees//

Mr. Ting
Highly Proficient (Rank 18)

Bosted : Hvor der er læ. Hun er næsten som en vandrende vagabond... Bor alle vegne, hvor hun kan finde.

Antal indlæg : 1935


Tilbage til toppen Go down

Vindens vrede.... - Page 2 Empty Sv: Vindens vrede....

Indlæg af Yukii Lør 8 Maj 2010 - 16:48

Yukii grinede lidt"hey vil du enlig have lyst til at tegne en tegning i min notesbog nu hvor jeg har den med, for jeg tror du er meget bedre end mig til det"sagde hun smillende

//tilbagee^^//
Yukii
Yukii
Proficient (Rank 17)

Bosted : Dark Ground i et stort hus, uheldigvis sammen med Vlad, og hans højre hånd Jules

Antal indlæg : 1297


Tilbage til toppen Go down

Vindens vrede.... - Page 2 Empty Sv: Vindens vrede....

Indlæg af Mr. Ting Lør 8 Maj 2010 - 17:01

En rød streg kom frem på hendes kind og hun rystede lidt med hånden "mig, uhm jeg ved ikke" sagde hun og så ned "Har ikke tegnet så meget på min rejse" mumlede hun og mærkede hun blev roligt igen.

Mr. Ting
Highly Proficient (Rank 18)

Bosted : Hvor der er læ. Hun er næsten som en vandrende vagabond... Bor alle vegne, hvor hun kan finde.

Antal indlæg : 1935


Tilbage til toppen Go down

Vindens vrede.... - Page 2 Empty Sv: Vindens vrede....

Indlæg af Yukii Lør 8 Maj 2010 - 17:09

Yukii kiggede på hende og grinte lidt over hendes rødmen"virkelig hihi ej min er da heller ikke ligefrem så flot er den"spurgte hun mens hun kiggede på den
Yukii
Yukii
Proficient (Rank 17)

Bosted : Dark Ground i et stort hus, uheldigvis sammen med Vlad, og hans højre hånd Jules

Antal indlæg : 1297


Tilbage til toppen Go down

Vindens vrede.... - Page 2 Empty Sv: Vindens vrede....

Indlæg af Mr. Ting Lør 8 Maj 2010 - 17:11

Hun smilede lidt "så lad gå da, så tegner jeg hmm en blomst og os to" sagde hun med et smil og tog forsigtig notesbogen og tog noget ud i den blå luft. En sort blyant kom frem. Hun sad og tænkte hvad hun skulle tegne, hun var god til at tegne blomster..

Mr. Ting
Highly Proficient (Rank 18)

Bosted : Hvor der er læ. Hun er næsten som en vandrende vagabond... Bor alle vegne, hvor hun kan finde.

Antal indlæg : 1935


Tilbage til toppen Go down

Vindens vrede.... - Page 2 Empty Sv: Vindens vrede....

Indlæg af Gæst Lør 8 Maj 2010 - 17:16

[b][i]Mikala sad alene for sig selv hun hade ikke se dem eller hørt dem hun nynne stille for sig selv en vind sog Mikala ind i springvandet med et barv så hun gled livløst ned

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Vindens vrede.... - Page 2 Empty Sv: Vindens vrede....

Indlæg af Yukii Lør 8 Maj 2010 - 17:17

Yukii grinte lidt og nikkede så hun fik sat sig op på kanten af springvandet igen ved siden af Ting chan og smillede igen hun glædede sig meget til at se tegningen"dne bliver helt sikkert vildt flot"sagde hun
Yukii
Yukii
Proficient (Rank 17)

Bosted : Dark Ground i et stort hus, uheldigvis sammen med Vlad, og hans højre hånd Jules

Antal indlæg : 1297


Tilbage til toppen Go down

Vindens vrede.... - Page 2 Empty Sv: Vindens vrede....

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 5 Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum