Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
en varm sommer dag i terre`s gågade //Nituki// EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
en varm sommer dag i terre`s gågade //Nituki// EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
en varm sommer dag i terre`s gågade //Nituki// EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
en varm sommer dag i terre`s gågade //Nituki// EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
en varm sommer dag i terre`s gågade //Nituki// EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
en varm sommer dag i terre`s gågade //Nituki// EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
en varm sommer dag i terre`s gågade //Nituki// EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
en varm sommer dag i terre`s gågade //Nituki// EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
en varm sommer dag i terre`s gågade //Nituki// EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
en varm sommer dag i terre`s gågade //Nituki// EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

en varm sommer dag i terre`s gågade //Nituki//

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Go down

en varm sommer dag i terre`s gågade //Nituki// Empty en varm sommer dag i terre`s gågade //Nituki//

Indlæg af Gæst Tors 31 Mar 2011 - 12:45

Sted:Terre`s gågade med butikker Bar`e caffer og det stor klokke tårn og meget mere.
Tid: kl 14:36 random dag ^^
Omgivelser: messer af folk på gaden som hygger sig med venner og sådan noget.
Vejr: meget ledt skyet med fint og dejlig sol og en smule blæst, altså en good forårs vejr
==================================================================
Det var en dejlig dag og Riku sad på sin altan oppe i det gamle klokke tårn, han sad og nød det dejlige vejr og kigget ned på de mange mennesker som var kommet ud på gaden idag for at nyde det dejlig vejr efter en lang og kold vinter. Riku rejste sig og begynder at gå in for at få noget tøj på for man kunne jo ikke gå rundt i morgenkåbe hele dagen. han gik ind og åbnet sit skab og tog en sort tanktop på og et par sorte jeans et par hvide strømper og nogle sorte skater sko med hvide sål og kanter. på vejen ud mod altanen tag han sin hvide lange sommer frakke og går ud på altanen. Riku tog et godt tilløb og hoppet ud over kanten af altanen, han lande på et hus tag længer nede og hoppet ned i en gyde hvor han begyndte at gå ude mod gå gade.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en varm sommer dag i terre`s gågade //Nituki// Empty Sv: en varm sommer dag i terre`s gågade //Nituki//

Indlæg af Nituki Søn 3 Apr 2011 - 15:13

Nitulki en ung smuk dæmon kvinde kom gående hen af gaden hun gik og hørte musik, hun så sig om om der var nogle i nærheden, hun opdagede ung ung fyr komme gående , jah okay hun kunne heller ikke forbyde ham det, hun egede jo ikke ligefrem den gade, hun viste ikke hvad hun skulle sige lige for tiden havde hun ikke rigtig noget at sige hun kiggede på ham, der kom et lidt bredt smil op på hendes læber,
hun havde et par shorts på der gik til midt på hende lår. en top der var sort som havde et mønster på brystet, hendes lange smukke lyserøde hår oppe i en knude, hun gik i sit eget langsomme tempo. og på sine fødder havde hun et par rebrock, i sort, hun kiggede på den unge fyr der kom gående, hun smilte bare for sig selv, *hvad skal jeg dog lave* tænkte hun for sig selv og kiggede ned i jorden og kom til at gå ind i ham, ''undskyld det var ikke min meningen,
Nituki
Nituki
Competent (Rank 9)

Bosted : to værelses lejlighed.

Antal indlæg : 259


Tilbage til toppen Go down

en varm sommer dag i terre`s gågade //Nituki// Empty Sv: en varm sommer dag i terre`s gågade //Nituki//

Indlæg af Gæst Man 4 Apr 2011 - 8:44

Riku gik lidt i sine egne tanker da han pluselig blev stød ind i.
Han kigget på pigen som havde ramt ham " åhh det skal de ikke tænke på det var mig der ikke så mig ordenligt for det må de meget undskylde" Riku kigget på hende og smilte da der var noget der faldt ud a Riku inderlomme og ned på jorden. Han skylde sig at samle det op.
Det var en lille amulet som havde et jeger sumbol og kors riddernes symbol.
Riku kigget rundt " hov den må ha faldt ud af min lomme da jeg støde ind i dem det var ikke min mening Det må de meget undskylde igen" Riku undsylde et par gange og mens han gjorde de puttet han symbolet i lommen igen * godt der var vist ikke nogen der så det*.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en varm sommer dag i terre`s gågade //Nituki// Empty Sv: en varm sommer dag i terre`s gågade //Nituki//

Indlæg af Nituki Man 4 Apr 2011 - 18:00

Nituki så den, men havde aldrig set sådan en amulet før. ''hvad er det for en amulet'' spurte hun stille og rejste sig op da hun ikke havde tænkt sig at blive siddende på jorden hun kiggede på ham. hun smilte stille og rettede på sit hår hun smilede så ham i øjnene emd et sødt smil men lod så hver igen. ''hehe hvad er dit navn hvis jeg må spørger dig om det'' spurte hun ham stille med et lille smil. ''mit er Nituki'' sagde hun stille med et smil på sine yndige læber, hun lod sine hænder glide ned i sine shorts lommer. hun kiggede lidt rundt, hun så ned på sin tatto som hun havde på sin over arm. hun viste bare ikke hvad det var for en. hvad den betød hvorfor hun havde den, hvad den havde med hende at gøre. *hmm'' tænkte hun for sig selv.
Nituki
Nituki
Competent (Rank 9)

Bosted : to værelses lejlighed.

Antal indlæg : 259


Tilbage til toppen Go down

en varm sommer dag i terre`s gågade //Nituki// Empty Sv: en varm sommer dag i terre`s gågade //Nituki//

Indlæg af Gæst Man 4 Apr 2011 - 19:06

Riku kigget på Nituki og han blev lidt nervøs da hun spurte ind til amuletten" øhh den det ... øhh er bare noget gammel lykke amulet en gammel vane " sagde han nervøst og smilte let tol hende " hov øhh mit navn er Ruki øhh nej undskyld jeg mener Riku hehe " sagde han og grinte lidt usikkert og kigget lidt rundt *nej slap nu af Riku, nej det kan jeg ikke hvorfor er jeg så nervøs over for piger, og amuletten en lykke amulet hvor dum hun tror nok er sådan en overtro`s freak, okay gør nu ikke noget dumt*.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en varm sommer dag i terre`s gågade //Nituki// Empty Sv: en varm sommer dag i terre`s gågade //Nituki//

Indlæg af Nituki Man 4 Apr 2011 - 19:14

Nituki smilte bare stille og grinede lidt af at han var så nervøs'' sagde hun stille med et smil. hun kiggede på ham, ''hehe sla af jeg bider ikke'' sagd ehun stille og så på ham, ''hmm.. eller gør jeg'' sagde hun og tænkte lidt i sjov og lod sit hår falde ned igen, ''irr nu igen'' sagde hun stille og satte det op og smilte så mod ham igen, ''må jeg ikke se amulletten igen'' spurte hun ham med et smil på sine læber, ''bare rolig jeg stjæler ikke din "lykke" amulet'' sagde hun stille med et smil på sine læber,
Nituki
Nituki
Competent (Rank 9)

Bosted : to værelses lejlighed.

Antal indlæg : 259


Tilbage til toppen Go down

en varm sommer dag i terre`s gågade //Nituki// Empty Sv: en varm sommer dag i terre`s gågade //Nituki//

Indlæg af Gæst Man 4 Apr 2011 - 19:25

Riku kigget på hende i et kort sekundet og tænkte *ahh det kan vel ikke ske noget ved det med minder hun har kendskab til de gamle jager af korsridder ordnen som jaget dæmoner og vampyre, hmmm nej ikke særlig stor chance * Riku snilte " jo.. jo det kan du vel godt " sagde han og rejste sig han børstet sand og jord af sin frakke. Han kigget på hende og tog sin hånd ind i sin inder lomme og to Amuletten ud og holdte den frem så hun kunne se den.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en varm sommer dag i terre`s gågade //Nituki// Empty Sv: en varm sommer dag i terre`s gågade //Nituki//

Indlæg af Nituki Man 4 Apr 2011 - 19:31

Hun kiggede på ham med et smil også på almetten hun kiggede så på ham igen, ''hvad er det det symbol betyder??'' spurte hun ham stille med et smil. hun så sig om, hun havde sin halskæde på som hendes bror havde givet hende da hun fyldte 10. hun havde tabt den på jorden men havde ikke set det hun elskede sin bror men det var læge siden hun havde set ham og sin far, hun kiggede mod himlen også mod ham. ''rart at møde dig forrasten riku'' sagde hun stille.
Nituki
Nituki
Competent (Rank 9)

Bosted : to værelses lejlighed.

Antal indlæg : 259


Tilbage til toppen Go down

en varm sommer dag i terre`s gågade //Nituki// Empty Sv: en varm sommer dag i terre`s gågade //Nituki//

Indlæg af Gæst Man 4 Apr 2011 - 19:55

Riku kigget på hende " amultten er fra langt tilbage helt tilbage til kors ridderne tid hvis ved hvem de var det var en gave fra en ven " Riku smiller og kigget på hende " også rart at møde dig Nituki " * okay godt det går fint Riku du er mere afslappet * Riku smiler og kigger ned på sit symbol og huske dagen det blev givet til ham af sin mester og father og rasten af oprørs gruppen. " når men var du på vej et bestemt sted hen " sagde han og kigget rundt nervøst og lå amuletten ned i sin lomme igen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en varm sommer dag i terre`s gågade //Nituki// Empty Sv: en varm sommer dag i terre`s gågade //Nituki//

Indlæg af Nituki Man 4 Apr 2011 - 19:59

Hun smilte stille og tog sin hånd op til ved sin hals og mærkede den var væk. *shit jeg slår mig selv i hjel hvis jeg ikke finder den* tænkte hun stille. ''ømm nej, men gider du hjælpe mig med at finde min halskæde jeg har tabt den'' sagde hun stille med en nervøs stemme. hun gik og ledte efter den, *hvor fuck er den henne jeg går ingen steder uden den* tænkte hun stille og så væk. da hun ikke kunne finde den.
Nituki
Nituki
Competent (Rank 9)

Bosted : to værelses lejlighed.

Antal indlæg : 259


Tilbage til toppen Go down

en varm sommer dag i terre`s gågade //Nituki// Empty Sv: en varm sommer dag i terre`s gågade //Nituki//

Indlæg af Gæst Man 4 Apr 2011 - 20:10

Riku kigget da hun to sig til Halsen og ikke kunne finde sin hals kæde. " ja selvfølgelig vil jeg hjælp " sagde han og begyndte at lede efter den på stedet hvor de stød ind i hinanden. Han kigget rundt efter lidt tids leden kunne han se noget der glimtet under nogle avis papirer * kan det være den * han gik hen og samlet den op og kigget på den og vende sig hen mod Nituki " er det den her Nituki " spurte han og holde den frem mod hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en varm sommer dag i terre`s gågade //Nituki// Empty Sv: en varm sommer dag i terre`s gågade //Nituki//

Indlæg af Nituki Man 4 Apr 2011 - 20:15

hun vedte sig om og der hang lidt hår foran hendes øjne. hun så på den. ''jah det er mange tak fordi du fandt den hvordan kan jeg sige ordenlig tak til dig'' sagde hun stille og så ham i øjnene hendes smukke grønne øjne og smilede stille og tog imod den og tog den på. ''tak ville ikke vide hvad jeg skulle gøre uden den'' sagde hun stille med et smil på sine læber og kiggede op i hans øjne stille,
Nituki
Nituki
Competent (Rank 9)

Bosted : to værelses lejlighed.

Antal indlæg : 259


Tilbage til toppen Go down

en varm sommer dag i terre`s gågade //Nituki// Empty Sv: en varm sommer dag i terre`s gågade //Nituki//

Indlæg af Gæst Man 4 Apr 2011 - 20:29

Riku kigget på hende og blev lidt rød i hoved " ahh det skal du ikke tænke på Nituki jeg ville ha det på samme måde hvis min amulet var væk " Riku smilte og tænkte * hmm måske skulle jeg invitere hende på en kop kaffe.. hmm nej det vil hun nej hvad tænker jeg på.. jo ikke være nervøs du kan gøre det tal med hende * Han kløet sig lidt i nakke og kigget lidt nervøst rundt " øhh vil du.. øhhh med han og ..og ha en kop kaffe eller noget ". Han lød meget nervøs og kigget lidt, Han var rød i hovedt da han spurte og stod meget afventene på et svar.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en varm sommer dag i terre`s gågade //Nituki// Empty Sv: en varm sommer dag i terre`s gågade //Nituki//

Indlæg af Nituki Man 4 Apr 2011 - 20:35

Hun kiggede på ham med et smil. ''så har vi noget til fældes'' sagde hun stile med et lille grin, hun så overrasket på ham med et smil. ''det vil jeg meget gerne Riku'' sagde hun stille og kiggede ham i øjnene. hun så han var helt rød i hovede. ''rødmer du??'' spurte hun ham stille med et smil. *invitere han mig ud eller sådan noget jeg har aldrig rigtig drikket kaffe eller noget med en dreng* tænkte hun for sig selv lidt nervøs.
Nituki
Nituki
Competent (Rank 9)

Bosted : to værelses lejlighed.

Antal indlæg : 259


Tilbage til toppen Go down

en varm sommer dag i terre`s gågade //Nituki// Empty Sv: en varm sommer dag i terre`s gågade //Nituki//

Indlæg af Gæst Man 4 Apr 2011 - 20:49

Riku kigget på hende og så meget lettet ud da hun sagde ja ind til hun opdaget han han rødmet" øhh ja ser du øhh jeg har ikke lige frem haft et normalt liv når man har siddet fanget hehe men skal vi går det er et godt sted ikke så langt her fra" Riku smilte og kigget på hende med sine lidt mærkelige øjne et flot lysene blåt og det andet blod rødt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en varm sommer dag i terre`s gågade //Nituki// Empty Sv: en varm sommer dag i terre`s gågade //Nituki//

Indlæg af Nituki Man 4 Apr 2011 - 20:57

hun smilte lidt og kiggede på ham. ''bare rolig jeg bider dig ikke, eller gør dig noget ondt'' sagde hun stille med et smil mod ham, ''hvad er der med dine øjne hvorfor er det ene rørt og det andet ikke'' spurte hun ham stille. og så ned hun ville ikke støde ham eller noget. hun så ned igen,
Nituki
Nituki
Competent (Rank 9)

Bosted : to værelses lejlighed.

Antal indlæg : 259


Tilbage til toppen Go down

en varm sommer dag i terre`s gågade //Nituki// Empty Sv: en varm sommer dag i terre`s gågade //Nituki//

Indlæg af Gæst Man 4 Apr 2011 - 21:11

Riku kigget lidt ned på sin venstre arm som lå gips "øhh det ved jeg ikke helt selv endnu det var en dæmon der gjorde det ved mig på en mærkelig måde og samme grund til min arm ligger i gips" Riku begynder at løfte sin arm ud af slyngen og går hen til en gyde væg hvor der ikke er så mange mennesker. Der hamrer han gipsen i vægen hvor den begynder at flække og hans under arm kommer til syne " på en måde har dæmonen påvirket min arm og min kræfter " Riku kigger hen på Nituki og smiler skævt " håber stadig du vil ha en kop kaffe sammen med mig selv om jeg er andre ledes "

//link til hvordan armen ser ud // http://browse.deviantart.com/?q=devil%20may%20cry%20nero%20hand&order=9&offset=72#/d1yhsvy

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en varm sommer dag i terre`s gågade //Nituki// Empty Sv: en varm sommer dag i terre`s gågade //Nituki//

Indlæg af Nituki Man 4 Apr 2011 - 21:19

NItuki kiggede på ham var overrasket over det der var sket med hans arm, hun gik stille hen til ham og lagde blidt sin hånd på hans hånd men han kunne ikke mærke berøringen og så ham ind i hans øjne, ''jov da intet kan skramme mig væk'' sagde hun stille. *men måske er det ikke smart vi hænger for meget ud hvis han nu opdager hvad jeg er* tænkte hun for sig selv.
Nituki
Nituki
Competent (Rank 9)

Bosted : to værelses lejlighed.

Antal indlæg : 259


Tilbage til toppen Go down

en varm sommer dag i terre`s gågade //Nituki// Empty Sv: en varm sommer dag i terre`s gågade //Nituki//

Indlæg af Gæst Man 4 Apr 2011 - 21:26

Riku kigget på hende og smilte han to en stor rulle bandages ud af sin lomme og begyndte at forbinde sin arm. "Når skulle vi få den kop kaffe " sagde han og begyndte at gå hen mod Cafeen som han tit sad og drak på ligsom med hans ven dream som nu er død. *dejligt endelig noget selskab det får jeg ikke så meget af

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en varm sommer dag i terre`s gågade //Nituki// Empty Sv: en varm sommer dag i terre`s gågade //Nituki//

Indlæg af Nituki Man 4 Apr 2011 - 21:36

HUn kiggede på ham og holdte om sin halskæde og smilte og gik med ham. ''jah da hvis du vil drikke kafe med mig'' sagde hun stille da hun jo var nød til at fortælle ham hvad hun var før eller siden, hun sukkede og ville endelig ikke fortælle ham det men det måtte hun jo gøre på et tidspunkt. ''Riku jeg er ikke som du tror'' sagde hun stille da de havde sat sig.
Nituki
Nituki
Competent (Rank 9)

Bosted : to værelses lejlighed.

Antal indlæg : 259


Tilbage til toppen Go down

en varm sommer dag i terre`s gågade //Nituki// Empty Sv: en varm sommer dag i terre`s gågade //Nituki//

Indlæg af Gæst Man 16 Maj 2011 - 8:16

Riku tog sin frakke af og lag den på stole ryggen og kigget så over på Nituki " okay hvad er det du vil fortælle " sagde han spørgne indtil en servitrise kom hen og spurte hvad de skulle han. Riku kigget op på hende og siger" bare en sort kaffe" og kigget så over på Nituki" og hvad skal du ha" sigen han spørgene og smiler.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en varm sommer dag i terre`s gågade //Nituki// Empty Sv: en varm sommer dag i terre`s gågade //Nituki//

Indlæg af Nituki Man 16 Maj 2011 - 8:26

hun smilte stille og kiggede på ham. ''bare en sodavand'' sagde hun stille. og kiggede på riku. ''nej det lige meget'' sagde hun stille og kiggede på ham hun sukkede og tur ikke fortælle ham hun var dæmon hun var bange for hvad han ville gøre ved hende.
Nituki
Nituki
Competent (Rank 9)

Bosted : to værelses lejlighed.

Antal indlæg : 259


Tilbage til toppen Go down

en varm sommer dag i terre`s gågade //Nituki// Empty Sv: en varm sommer dag i terre`s gågade //Nituki//

Indlæg af Gæst Man 16 Maj 2011 - 8:59

Seervitrisen kom ned med riku`s kaffe og Nituki`s sodavand, Riku kigget op på hende og takker. Riku tag en slurk af sin kaffe og kigger over på Nituki " nå hvis du ikke vil fortælle om dig selv så må jeg jo starte" siger han og smiler til hende. " jeg bor i byens klokke tårn eller jeg er lige flyttet ind igen efter at ha vært flygtet fra Di mort, men det er en anden historie. jeg er tidliger friheds kæmper med ved ikke om de er døde eller stadig er der ude et sted". siger han og kigger på hende " din tur " siger han og smiler.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en varm sommer dag i terre`s gågade //Nituki// Empty Sv: en varm sommer dag i terre`s gågade //Nituki//

Indlæg af Nituki Man 16 Maj 2011 - 9:05

hun sukkede. ''jeg bor i di mort, er 17 år og er'' hun tav lidt inden hun fortsatte. ''er dæmon'' sagde hun og sukkede, ''jeg...'' hun ville ikke sige mere hun tog en tår af hendes sodavand. hun så ikke på ham hun var urolig.
Nituki
Nituki
Competent (Rank 9)

Bosted : to værelses lejlighed.

Antal indlæg : 259


Tilbage til toppen Go down

en varm sommer dag i terre`s gågade //Nituki// Empty Sv: en varm sommer dag i terre`s gågade //Nituki//

Indlæg af Gæst Man 16 Maj 2011 - 9:33

Riku kigger op på hende og tag en slurk af sin kaffe og siger så " okay... du får det til at lyd som en slem ting" siger han og smiler " min beste ven inde for friheds kæmperne var dæmon og jeg selv" han lænde sig hen til hende og hvisket " Aspara". og lænde sig til bage i cafe stolen og nød varmen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en varm sommer dag i terre`s gågade //Nituki// Empty Sv: en varm sommer dag i terre`s gågade //Nituki//

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum