Plot ⤋
Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Seneste emner
Nyheder
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Mest aktive brugere denne måned
Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
Kirkegården, sikker eller ej? (Kalden)
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 1 af 1
Kirkegården, sikker eller ej? (Kalden)
Sted: Kirkegården
Tid: 00.32
Dato: 2 marts
Vejr: Lidt koldt det er vel 2-3 grader
Omgivelse: en masse gravstene, for det meste menneskers, eller ingen udover Logan
Påklædning: Skudsikker vest, løse sorte bukser, hvid tank top og sorte bokse handsker uden fingre (http://www.knockoutsports.dk/images/gloves/fightgloves/ko3_4finger1.gif).
Logan kom gående ind igennem den store port til kirkegården. Han var gået der hen for at finde et sted at samle sine tanker, han måtte finde en måde at få våben til sine oprører men dog stadig på en diskret måde. Han havde aldrig været på en kirkegård, især ikke om natten, det var faktisk lidt uhyggeligt at tænke på, at der kunne være nogle væsner der kunne se Logan uden han kunne se dem.
Han havde sit sædvanlige udstyr på, sine 4 M9'er fordelt 1 på hvert lår, 1 i sit bælte og en under sin venstre arm, på ryggen havde han et sværd sammen med to knive og til sidst hans nyeste våben til samlingen, i sine handsker kunne der komme 17 cm stål klinger ud, som han kunne bruge som en slags klør, de var knivskarpe og kunne stort set skære igennem alt.
Han tændte lyset der sad på hans skudler, og så rundt, det var faktisk lidt sørgeligt at se på alle de gravstene som efter hånden blev flere og flere, da Malakels regime tillød drab, der var næsten helt nye gravsten, der var en fra den 12/12/ 2010, det var sørgeligt at se, da han opdagede at ofre kun var 15 år, så sørgeligt. Men det kunne han i9kke tage sig af, han måtte være på vagt hvis der kom en.
Logan gik lidt videre han så sig over skulder, der var ingen, han fortsatte lidt indtil han kom til et stor træ, hvor han besluttede sig for at holde en lille pause.
Tid: 00.32
Dato: 2 marts
Vejr: Lidt koldt det er vel 2-3 grader
Omgivelse: en masse gravstene, for det meste menneskers, eller ingen udover Logan
Påklædning: Skudsikker vest, løse sorte bukser, hvid tank top og sorte bokse handsker uden fingre (http://www.knockoutsports.dk/images/gloves/fightgloves/ko3_4finger1.gif).
Logan kom gående ind igennem den store port til kirkegården. Han var gået der hen for at finde et sted at samle sine tanker, han måtte finde en måde at få våben til sine oprører men dog stadig på en diskret måde. Han havde aldrig været på en kirkegård, især ikke om natten, det var faktisk lidt uhyggeligt at tænke på, at der kunne være nogle væsner der kunne se Logan uden han kunne se dem.
Han havde sit sædvanlige udstyr på, sine 4 M9'er fordelt 1 på hvert lår, 1 i sit bælte og en under sin venstre arm, på ryggen havde han et sværd sammen med to knive og til sidst hans nyeste våben til samlingen, i sine handsker kunne der komme 17 cm stål klinger ud, som han kunne bruge som en slags klør, de var knivskarpe og kunne stort set skære igennem alt.
Han tændte lyset der sad på hans skudler, og så rundt, det var faktisk lidt sørgeligt at se på alle de gravstene som efter hånden blev flere og flere, da Malakels regime tillød drab, der var næsten helt nye gravsten, der var en fra den 12/12/ 2010, det var sørgeligt at se, da han opdagede at ofre kun var 15 år, så sørgeligt. Men det kunne han i9kke tage sig af, han måtte være på vagt hvis der kom en.
Logan gik lidt videre han så sig over skulder, der var ingen, han fortsatte lidt indtil han kom til et stor træ, hvor han besluttede sig for at holde en lille pause.
Logan- Competent (Rank 11)
Antal indlæg : 582
Sv: Kirkegården, sikker eller ej? (Kalden)
Denne nat var stille men det var der skam folk der nød dog begyndte en person at kede sig denne nat, en høj bleg dog spinkel men veltrænet skikkelse kom gående mod kirkegården med rolige dog lydløse skridt, denne skikkelse trak ikke været ikke engang hans brystkasse bevæge sig og så var der hans sorte øjne som bare var tomme som der intet liv var i ham det var dog ikke sandheden der var liv i ham men han var dog død, et grumt smil gled over hans læber imens han nærme sig kirkegården et skønt sted efter hans mening når ja han var ikke menneske men vampyr det forklarede også hvorfor hans øjne var sorte og at han ikke trak været.
Kalden var hans navn dog brugte han kun sit efternavn, han tænkte på at han snart måtte få lidt mad selvom han næsten lige havde spist ku man vel godt spise igen, han var iført en hvid undertrøje så hans muskuløse overkrop ku ses udover det bar han et par hullet stramme jeans og et par sorte støvler med nitter, så var der også det tørklæde som holdt hans hår oppe(se avatar) ellers havde han ikke andet tøj på, han skubbe porten op og trådte ind på den nu stører kirkegård imens hans blik så rundt dog stadig med et tomt blik som ikke viste hvad han følte eller tænkte.
Kalden var hans navn dog brugte han kun sit efternavn, han tænkte på at han snart måtte få lidt mad selvom han næsten lige havde spist ku man vel godt spise igen, han var iført en hvid undertrøje så hans muskuløse overkrop ku ses udover det bar han et par hullet stramme jeans og et par sorte støvler med nitter, så var der også det tørklæde som holdt hans hår oppe(se avatar) ellers havde han ikke andet tøj på, han skubbe porten op og trådte ind på den nu stører kirkegård imens hans blik så rundt dog stadig med et tomt blik som ikke viste hvad han følte eller tænkte.
Gæst- Gæst
Logan lænede sig op af træet, indtil han hørte porten gå op, var han ved at blive sindssyg? Var det mørket der gjorde ham nervøs? eller var der faktisk nogle ved indgangen?
Logan ville ikke tage nogle chancer, han slukkede sit lomme lygte på sin skulder og trak to pistoler, han ville ikke løbe nogle risiko at møde en varulv, vampyr eller værre en dæmon, ingen af delene lød specielt fristende.
Logan stod lidt og overvejede sine muligheder, tage kampen op hos ham, eller tage kampen op hos den mulige fjende, det var et svært valg.
Valget faldt på det sidste, altså møde sin fjende inden den mødte ham. Logan små løb ind imellem de store gravstene, som lå langt væk fra stien, men ikke så langt væk, at han ikke kunne se hvem det var eller hvad det var. Og slet ikke langt nok væk til at han ikke ville kunne ramme med sine pistoler.
Logan ville ikke tage nogle chancer, han slukkede sit lomme lygte på sin skulder og trak to pistoler, han ville ikke løbe nogle risiko at møde en varulv, vampyr eller værre en dæmon, ingen af delene lød specielt fristende.
Logan stod lidt og overvejede sine muligheder, tage kampen op hos ham, eller tage kampen op hos den mulige fjende, det var et svært valg.
Valget faldt på det sidste, altså møde sin fjende inden den mødte ham. Logan små løb ind imellem de store gravstene, som lå langt væk fra stien, men ikke så langt væk, at han ikke kunne se hvem det var eller hvad det var. Og slet ikke langt nok væk til at han ikke ville kunne ramme med sine pistoler.
Kalden stoppe op der var noget i luften som fik ham til at smile endnu bedre en velkendt lugt havde ramt hans næse da en vind have bragt den med sig*jamen hvor hyggligt*tænktre han kort før han så søgende rundt"nå Logan du er afsløret jeg kan kende din lugt"sag han højt og tydligt med sin mørke kolde stemme imens han så søgende rundt, han kendt denne Logan en fyr som havde prøvet at rede den kvinde som Kalden havde fanget dog var det ikke gået så godt for fyren for Kalden havde fået ordnet pigen og endda drukket af hendes blod som faktisk havde haft en skøn smag dog ikke som engle blod, han fnøs koldt imens han lod de sorte øjne se tomt rundt efter fyren*du for mig aldrig knægt*tænkte han tørt før han udstødte et koldt grin men tav igen, dette sted var nu skønt.
Gæst- Gæst
*pis! han ved hvem jeg er, men jeg ved også hvem han er, time for pay back!* tænkte Logan og satte sig op af en 2 meter høj gravsten.
"En skam du ikke ved hvor jeg er var?! jeg har været næsten alle steder på den her kirkegård det vil tage dig timer at finde mig" Råbte Logan så det gav et ekko på kirkegården, som han sagde kalden ville ikke kunne finde ham, han havde fordelen ved kirkegården, han viste at der var ekko på sådan et sted, så det var perfekt til et bagholds angreb.
"ser du Kalden, jeg vil have hævn og den vil være rigtig god at få, for ser du jeg har tænkt over hvordan din lille kniv ikke kunne ramme mig, og det vil dine små tænder heller ikke gøre" grinte Logan så det gav endnu et ekko.
"En skam du ikke ved hvor jeg er var?! jeg har været næsten alle steder på den her kirkegård det vil tage dig timer at finde mig" Råbte Logan så det gav et ekko på kirkegården, som han sagde kalden ville ikke kunne finde ham, han havde fordelen ved kirkegården, han viste at der var ekko på sådan et sted, så det var perfekt til et bagholds angreb.
"ser du Kalden, jeg vil have hævn og den vil være rigtig god at få, for ser du jeg har tænkt over hvordan din lille kniv ikke kunne ramme mig, og det vil dine små tænder heller ikke gøre" grinte Logan så det gav endnu et ekko.
Kalden smilede dog stadig selvom fyren nu kendte hans navn men hvor fra han havde da aldrig nævnt sit ægte navn"hvor fra kender du mit navn fra knægt?"spurgt han højt dog tørt imens han så søgende rundt for at se hvor fyren var"hævn nå tror du på du kan få det stump?"spurgt han koldt før han lo, hvorefter han gik et par skridt frem"jeg kan mere end du tror knægt" hvæssede han iskoldt, han ku flere ting men ville da ikke afslører alt den dag dum var han skam ikke langt fra, han rystede kort på hovedet hvorefter han lod sig forsvinde ud i mørket og begyndte at vandre rundt uden at fyren nu ikke kan se ham, han brugte sin skarpe lugte sans til at snusede sig frem*han må værer tæt på*tænkte han kort før han igen dukke op nu bare et par meter fra fyren"nå timer det var vidst en løgn "sag han is koldt.
Gæst- Gæst
*Pis! det gik for hurtigt!!!, nu må jeg løbe eller kæmpe* tænkte Logan og så på Kalden.
"ser du Kalden, jeg har nogle venner der gør det samme som mig, jager vampyrer, og de har mapper på alle vampyrer, hvor der står alt som dem" grinte Logan og gravede noget sand/jord op.
Logan så på ham "men du må have mig undskyldt" Sagde han og kastede jordet i hovedet på Kalden, det burde blinde ham i et stykke tid, så han kunne finde et nyt sted at gemme sig.
Han løb over mod træet igen og ladte begge sine pistoler.
"kom og fang mig!" grinte Logan og gemte sig ved et mausoleum (en af de der grav huse)
"held og lykke med at finde mig nu" sagde Logan og så rundt, han kunne ikke se Kalden nogle steder
"ser du Kalden, jeg har nogle venner der gør det samme som mig, jager vampyrer, og de har mapper på alle vampyrer, hvor der står alt som dem" grinte Logan og gravede noget sand/jord op.
Logan så på ham "men du må have mig undskyldt" Sagde han og kastede jordet i hovedet på Kalden, det burde blinde ham i et stykke tid, så han kunne finde et nyt sted at gemme sig.
Han løb over mod træet igen og ladte begge sine pistoler.
"kom og fang mig!" grinte Logan og gemte sig ved et mausoleum (en af de der grav huse)
"held og lykke med at finde mig nu" sagde Logan og så rundt, han kunne ikke se Kalden nogle steder
Kalden rystede koldt på hovedet "i vil aldrig få ramt på alle os vampyrer "svarede han tørt men hvæsse så koldt da han fik jord i hovedet "møg knægt"råbte han hårdt hvorefter han prøvede at få fjernet alt jorden det tog dog ikke helt så lang tid, han så rundt igen dog var hans blik stadig tomt i det han begyndte at gå rundt og fulgte igen lugten som hang i luften”jeg skal nok finde dig”svarede han højt og koldt imens han gik videre men stoppe dog så op på den anden side af huset et stykke bag ham*nu*tænkte han hvorefter han forsvandt i luften igen, han listede sig helt hen bag ham hvorefter han trak sin barberkniv og presse dens blad mod hans nakke der hvor vesten ikke beskytte ham, samtidig med han igen blev synlig”rør dig og jeg skær din hals overe”sag han truende det var også ret tydeligt at han mente dette.
Gæst- Gæst
"der fik du mig! det må jeg sige, men din kniv ville ikke gøre mig noget, har du hørt om nakke hvirvle? god tur med at svære dem over" sagde Logan og så ud i mørket, han måtte finde en måde at undslippe på og så kæmpe mod ham.
"jeg har hørt at du er med i gladiatorkampene, jeg har hørt du skal mod en hvis Korah, go tur med at tage ham, uden det rette udstyr er han farlig over for dig, halv menneske halv dæmon, har jeg hørt" sagde Logan og lagde sin pistoler tilbage i deres hylster og lagde hænderne på hovedet, for at vise at han ikke kunne gøre noget.
"hør vampyr, vi kan handle, du dræber mig ikke og jeg skal sørge for du for en fordel i din kamp, men du ved vel godt at hvis du vinder alle kampe og kommer mod Malakel bliver du dræbt også selvom du vinder, hvorfor skulle kan satte en indsats så høj, hvis han vidste at han kunne tabe?" sagde Logan og kiggede over skulder og så på Kalden
"jeg har hørt at du er med i gladiatorkampene, jeg har hørt du skal mod en hvis Korah, go tur med at tage ham, uden det rette udstyr er han farlig over for dig, halv menneske halv dæmon, har jeg hørt" sagde Logan og lagde sin pistoler tilbage i deres hylster og lagde hænderne på hovedet, for at vise at han ikke kunne gøre noget.
"hør vampyr, vi kan handle, du dræber mig ikke og jeg skal sørge for du for en fordel i din kamp, men du ved vel godt at hvis du vinder alle kampe og kommer mod Malakel bliver du dræbt også selvom du vinder, hvorfor skulle kan satte en indsats så høj, hvis han vidste at han kunne tabe?" sagde Logan og kiggede over skulder og så på Kalden
Kalden smilede koldt"det ved jeg skam"sag han tørt før han fnøs koldt"jeg skal nok få sat den fyr på plads og ja jeg meldte mig for at få lidt underholdning "sag han tørt og fjernede langsomt kniven"hmm okay vi ligger kampen væk til en anden dag"sag han kort før han smilede grumt, han tænkte konstant på kampen og ville bare klare det han sku ikke dø ikke nu"ja jeg ved at jeg kan ende i kamp med ham og ja men så ville han være en værdig modstander"svarede han tørt imens han prøvede at tænke igen for at finde på en plan i kampen han måtte jo gøre alt næsten så usynlig hed var da også en af de gode ting i kampen, han trådte langsom hen foran fyren imens hans tomme øjne så på ham"hvilken fordel?"spurgt han hurtigt da en fordel ku være skønt.
Gæst- Gæst
"fordelen, du kender din modstander, ergo ved du hvad han er, en blanding, et gadekryds, kald det hvad du vil, men han er svagere end almenlige mennesker, han både menneskelige svagheder, men også dæmon svagheder, udnyt dem, gør ham sur så han angriber i vrede, angriber han i vrede er han færdig" sagde Logan og tog et par skridt frem og vendte sig rundt.
"brug dine evner til at gør ham halv sindssyg, brug din usynlighed blandet med din evne til at snakke i deres hovedet, hvis du gør det vil han kigge panisk rundt for at finde dig, idet han kigger væk BANG så slår du til og forsvinder igen" sagde Logan og så på ham.
"og brug miljøet omkring jer til DIN fordel, som jeg gjorde, brug sand, eller andet til at blinde ham og så gå om bag ham og tving ham til at overgive sig" sagde Logan og så på ham. Han troede aldrig at han skulle hjælpe en vampyr med noget.
"brug dine evner til at gør ham halv sindssyg, brug din usynlighed blandet med din evne til at snakke i deres hovedet, hvis du gør det vil han kigge panisk rundt for at finde dig, idet han kigger væk BANG så slår du til og forsvinder igen" sagde Logan og så på ham.
"og brug miljøet omkring jer til DIN fordel, som jeg gjorde, brug sand, eller andet til at blinde ham og så gå om bag ham og tving ham til at overgive sig" sagde Logan og så på ham. Han troede aldrig at han skulle hjælpe en vampyr med noget.
Kalden lytte dette var gode ting og han vidste at han nok skyldte denne fyr en tjeneste vis han overlevede kampene, han smilede grumt"det har du ret i jeg vil gøre mit bedste for at komme langt"sag han tørt imens hans sorte tomme øjne så på logan"jeg skylder dig vel en tjeneste ikk sandt?"spurgt han så hurtigt hvorefter han kort så rundt godt de var alene så ikke andre end de to kendte til dette, Kalden stak let sin ene hånd ned i lommen imens han afvendte fyrens svar der nok snart ville komme*lad os se om det er noget vi vil opfylde*tænkte han tørt dybt inde hvorefter han smilede skummelt igen og lo tørt uden at der enligt var en grund.
Gæst- Gæst
"tjeneste, narh, du skylder mig ikke nogle tjeneste, se det som en slags hjælp, se det som en, alle mennesker er ikke så dumme som man tror og at jeg måske ikke vil dræbe dig alligevel." Sagde Logan.
"og hvis du overlevede til den sidste runde mod malakel ville du ikke gå levende fra det, for Malakel gider da ikke sætte sit regime på spil, hvis du tager kampen op mod Malakel og er ved at vinde, vil han da bare snyde og dræbe dig" sagde Logan og så på Kalden.
"husk når du kaster med sandet, skal du sørge for at ramme ham i hovedet eller rettere i øjnene og ikke bare kaste de ud i luften, for så kan man regne ud hvad du prøver på" sagde Logan og lagde armene ned langs siderne.
"og hvis du overlevede til den sidste runde mod malakel ville du ikke gå levende fra det, for Malakel gider da ikke sætte sit regime på spil, hvis du tager kampen op mod Malakel og er ved at vinde, vil han da bare snyde og dræbe dig" sagde Logan og så på Kalden.
"husk når du kaster med sandet, skal du sørge for at ramme ham i hovedet eller rettere i øjnene og ikke bare kaste de ud i luften, for så kan man regne ud hvad du prøver på" sagde Logan og lagde armene ned langs siderne.
Kalden lod kort sit blik gå op og ned af ham før han igen så tomt på fyren"fint"lød det så blot fra ham det var nok det tætteste man ku komme på et tak fra hans side, han trak så let på skuldrene men svarede dog ikke på det andet hvorefter han så smilede grumt og så let mod månen"jeg burdte træne"sag han tørt mest til sig selv han vidste enligt ikke hvorfor han sage dette højt men det var for sent, han ville kæmpe så godt han nu ku dog regnede han med at han nok ikke ville komme til den alder sidste rundet men den tanke skubbe han dog bare væk.
Gæst- Gæst
"og dog" sagde Logan og trak sin pistol og pegede på ham.
"Hvad siger du til du lader min ven være i fred, ellers bliver jeg nød til at dræbe dig.. Ser du jeg bryder mig ikke om de måde du behandlede hende på, og jeg håber du overlever kampene for så kan jeg personligt dræber dig i stedet for" sagde Logan og trak endnu en pistol og pegede på ham.
Hævn, hævn var det eneste Logan kendte til, den følelse af længsel for at såre eller dræbe en person.
"ser du Kalden, jeg har nogle skud jeg ikke fik brugt sidste gang, hvad siger du til vi fylder dig med sølv nu? så din værdi stiger en smule?" sagde Logan og kiggede på ham.
"Hvad siger du til du lader min ven være i fred, ellers bliver jeg nød til at dræbe dig.. Ser du jeg bryder mig ikke om de måde du behandlede hende på, og jeg håber du overlever kampene for så kan jeg personligt dræber dig i stedet for" sagde Logan og trak endnu en pistol og pegede på ham.
Hævn, hævn var det eneste Logan kendte til, den følelse af længsel for at såre eller dræbe en person.
"ser du Kalden, jeg har nogle skud jeg ikke fik brugt sidste gang, hvad siger du til vi fylder dig med sølv nu? så din værdi stiger en smule?" sagde Logan og kiggede på ham.
Kalden smilede grumt og så tomt på de to pistoler.
Begyndte han nu igen"den veninde hvad der ved hende siden du beskytter hende?"spurgt han tørt "jeg ku måske stoppe men det er nu ret sjovt "svarede han så og vendte blikket mod Logan, han frygte enligt ikke de to pistoler men det ville nu være dumt at dø nu før kampene sku igang*nå så han vil gerne dræbe mig*tænkte han tørt dog sag han intet men så barer tomt på ham og knytte let sin hånd klar til at forsvinde vis fyren nu han ville skyde"dem kan du skam barer gemme"svarede han tørt.
Begyndte han nu igen"den veninde hvad der ved hende siden du beskytter hende?"spurgt han tørt "jeg ku måske stoppe men det er nu ret sjovt "svarede han så og vendte blikket mod Logan, han frygte enligt ikke de to pistoler men det ville nu være dumt at dø nu før kampene sku igang*nå så han vil gerne dræbe mig*tænkte han tørt dog sag han intet men så barer tomt på ham og knytte let sin hånd klar til at forsvinde vis fyren nu han ville skyde"dem kan du skam barer gemme"svarede han tørt.
Gæst- Gæst
"min veninde, det rager ikke dig, men den ting der rager dig, er hvordan og hvornår jeg dræber dig, om det er med mine pistoler eller med et andet våben, er underordnet" sagde Logan og lagde den ene pistol væk og lagde hånden på sit sværd der sad på ryggen.
"hvad er du finder så sjovt ved at ikke dræbe men bare ødelægge folks live totalt? Altså hvis jeg hvis jeg var hende havde jeg for længst skudt dig for længst" sagde Logan og. Så på ham.
Logan smilte og så på kalden, kort efter affyrede han to skud som fløj lige ved siden af kaldens skuldre.
"ups. Jeg er vist lidt løs på aftrækkeren det sker ikke igen" grinte Logan og så på ham, kort efter affyrede logan et til skudt ved siden af kaldens fod.
"hvad er du finder så sjovt ved at ikke dræbe men bare ødelægge folks live totalt? Altså hvis jeg hvis jeg var hende havde jeg for længst skudt dig for længst" sagde Logan og. Så på ham.
Logan smilte og så på kalden, kort efter affyrede han to skud som fløj lige ved siden af kaldens skuldre.
"ups. Jeg er vist lidt løs på aftrækkeren det sker ikke igen" grinte Logan og så på ham, kort efter affyrede logan et til skudt ved siden af kaldens fod.
Kalden smilede grumt"hvad jeg finder sjovt ved det? det vi du aldrig finde ud af"svarede han tørt. Han ku se at fyren ville skyde det var tydeligt så derfor trådte han hurtigt to skridt til siden og blev derfor ikke ramt"de våben skræmmer mig ikke knægt"sag han så tørt hvorefter han strakte sin ene arm frem og spredte fignerne hvorefter en utrolig kold samt kraftfuld vind fløj mod ham imens han selv sænke hånden igen, fyren sku ikke tror han barer ku få ramt på ham så let der sku mere til.
Gæst- Gæst
Logan begynde at grine, og så på ham med det største smil ever "sødt, dit lille vind pjat, rører mig ikke, hvis det er fordi du vil spille smart med dine evner, så kan du godt droppe det for jeg har intet respekt for en blodsuger som dig, det sidste jeg vil gøre er at få respekt for en anden blodsugende insekt som dig" sagde Logan og affyrede to skud mere ved siden af ham.
"næsten gang rammer jeg, og det er ikke bluff, det kan jeg love dig for" sagde logan og lagde sine pistoler væk. Og lagde i stedet begge sine hænder på sværdet der hang på hans ryg, hvis kalden ville prøve på noget skulle logan bare trække og svinge også røg kaldens hoved af, og så ville der være en mindre vampyr til at ødelægge verden.
"næsten gang rammer jeg, og det er ikke bluff, det kan jeg love dig for" sagde logan og lagde sine pistoler væk. Og lagde i stedet begge sine hænder på sværdet der hang på hans ryg, hvis kalden ville prøve på noget skulle logan bare trække og svinge også røg kaldens hoved af, og så ville der være en mindre vampyr til at ødelægge verden.
Lignende emner
» Alene og sikker i gyden.... Måske (Anqulig)
» Pushing the lines - Kalden
» horror from inside (Kalden)
» Hurts more than it seems :_: Kalden Privat
» skoven midt om natten (Kalden)
» Pushing the lines - Kalden
» horror from inside (Kalden)
» Hurts more than it seems :_: Kalden Privat
» skoven midt om natten (Kalden)
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 1 af 1
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum