Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Hvor er jeg nu? - Nero EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Hvor er jeg nu? - Nero EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Hvor er jeg nu? - Nero EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Hvor er jeg nu? - Nero EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Hvor er jeg nu? - Nero EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Hvor er jeg nu? - Nero EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Hvor er jeg nu? - Nero EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Hvor er jeg nu? - Nero EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Hvor er jeg nu? - Nero EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Hvor er jeg nu? - Nero EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Hvor er jeg nu? - Nero

Go down

Hvor er jeg nu? - Nero Empty Hvor er jeg nu? - Nero

Indlæg af Gæst Søn 27 Feb 2011 - 0:25

S:Parc d'attractions
T: Irl
O: Parken
V: Koldt og mørkt.

Klokken var lidt over 12 om natten, det var næsten helt mørkt. Kun lyset for nogle lygter var tændt, også var der månen som lyste lidt op. Den var ved at være fuld, men ville ikke blive det i aften. Måske om to dage eller lignede. Jake var ude for at gå en tur, han vidste ikke helt hvor han ville hen. Han var små forvirret over en drøm han havde haft. Han lukkede kort øjnene, han vidste ikke helt hvor han var på vej hen. Han tænkte lidt på sin drøm mens han gik videre. I hans drøm var han faldt ned fra noget… Eller han faldt bare en del. Han mindes ikke at han nogensinde havde gjort det i virkeligheden, men selvfølgelig kunne han ikke huske noget fra sin fortid. Han lod ikke mærke til at det så uhyggelig ud. Han var ved noget som lige en park… En forlystelses park. Han rystede kort på hovedet, han havde ikke rigtig noget smil hen over sine læber lidt nu, selvom at han plejede tit at ha et smil, Han havde for meget at tænke på, blandt andet hvem hans familie var, og at det snart var fuldmåne. Han fik kuldegysninger af bare at tænke på det. Han kunne ikke li fuldmåne, han var jo en varulv. Han var på en måde bange for at dræbe nogle folk han kunne li, nogle gange havde han tænkte på, om han havde dræbt sin familie, og bagefter løbet… Og slået sig? Han kørte en hånd igennem sit hår. Han prøvede at huske det tilbage, men han kunne ikke huske noget. Han havde slået hovedet på et tidspunkt, da han så vågnede kunne han ikke huske noget udover hans navn Jake. Han kiggede rundt, han løftede let sit ene øjenbrynet op. Han kunne ikke helt huske at han var gået her ind. Han kiggede på de gamle ting, han havde ikke regnet med at det var noget så gammelt i Di morga. Han havde sine handsker på, sammen med en trøje, en jakke, sort All Starts og nogle bukser på. Han sukkede kort, og rystede på hovedet. Han skulle vist lige ha kigget sig omkring før. Før han blev væk for sig selv, han vidste ikke hvad vej der var tilbage lige nu.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvor er jeg nu? - Nero Empty Sv: Hvor er jeg nu? - Nero

Indlæg af Gæst Søn 27 Feb 2011 - 21:17

Nero havde været i forlystelsesparken i noget tid nu. Han elskede stilheden, og specielt at udforske steder som var blevet forladt. Alt ved Nero lignede et menneske, det eneste der afslørede hans race var duften. Den specielle duft som kun tilhørte varulve race. De grønne dyriske gled op på den sorte nattehimmel. Hvilken perfekt aften, stjernerne stod klart på himlen og det mest perfekte var at det ikke var fuldmåne før om 2 dage. Nero sad på en bænk og slappede af til synet af månens glød ”ATJUU!” kom det pludselig fra ham. Han fik sådan et chok af hans eget nys at han nærmest fløj en meter op fra bænken. Han var iført en tynd jakke og et par grå bukser (se billed på profil), og selvom at varulves kropstemperature var ekstremt høje, var det stadig bidende koldt for ham.
I modsætning til Jake huskede Nero alt. Han huskede hvordan hans forældre havde afvist ham efter at han blev bidt af en varulv i en alder af 7 år. De behandlede ham som et misfostor og ville ikke komme i nærheden af ham. Men Nero havde altid vist, at det kun var fordi at de var bange for ham. Bange for hans varulve halvdel der blev vist når fuldmåne lyst klart på himlen. Så de solgte ham til en mand der var leder af en stor underjordisk organisation som solgte næsten alt: stoffer, smugling, medicin, salg af våben, og meget andet.
Neros job var dog ikke at sælge ting. Næ nej, hans job var at han skulle dræbe alle dem som kom i vejen for organisationen. At myrde andre genrede ham ikke længere, han var blevet så van til det at han ikke længere blev trist over det. Derfor var der utrolig mange som misforstod ham, han var ikke følelses løs og han havde ikke et koldt hjerte som mange ville syntes. Det var stadig ikke en fryd at dræbe for ham, han gjorder jo bare det job som hans Herre havde givet ham.

//håber at det er okay ^^ manglede krea//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvor er jeg nu? - Nero Empty Sv: Hvor er jeg nu? - Nero

Indlæg af Gæst Tors 3 Mar 2011 - 19:10

Jake kiggede sig omkring, han undrede sig over hvor han var. Han tænkte lidt på hvad de kunne være, og han havde en tanke: En forlystelse park. Men han var ikke helt sikker. Han var lidt urolig, han trak vejret hurtigt og uroligt. Han kiggede tilbage, var han kommet fra den vej, eller…? Han lod sit blik glide rundt på steder, hvor han kunne være kommet fra. Han sukkede dybt, da lugten af en anden varulv ramte ham. Han kølede sig kort omme i nakken, så der var andre end ham her? Han blev bare mere og mere urolig. Han vidste ikke om denne varulv var ond eller god, og han vidste ikke helt hvordan han skulle finde ud af det… Uden at komme for tæt på. Han hørte noget, og fik et chok. Han sprang kort om i luften, han rødmede dog med det sammen. Han rystede på hovedet, han havde bestemte sig for at finde denne varulv, og spørger den om hvordan han skulle komme ud af parken. Han gik stille og tøvende mod Nero, dog kunne Jake ikke se ham endnu. Han tænkte videre på, de andre ting som gik ham på. Når han tænkte over var det egentlig meget om gik ham på. Det var skolen, hans fortid… Og bare det med at falde til på et nyt sted, og selvfølgelig fuldmåne… Han glemte sig lidt, da han var tæt på Nero. Han kiggede på ham og lagde hovedet let på skrå. Han begyndte at betragte ham lidt, han rystede kort på hovedet af sig selv. Han tog sig sammen og gik hen mod han igen. ”Hej… Ehm jeg tænkte på om du kender vej ud af parken?” spurgte han tøvende om, han havde en urolig undertone. Han tog nogle få skridt tilbage igen.

//Sorry jeg først svarer nu ^^' Har været en smule presset på det sidst, og så har jeg heller ikke den vildest kreav lige nu -.-

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvor er jeg nu? - Nero Empty Sv: Hvor er jeg nu? - Nero

Indlæg af Gæst Tors 3 Mar 2011 - 20:49

Nero var ikke fjendtlig, han angreb kun i selvforsvar eller vis han fik besked på det af hans herre. I noget tid havde Nero haft færden af den anden varulv, men hvor varulven var henne vidste han ikke. Parken var utrolig stor og Nero havde ikke lyst til at lede efter denne varulv da han ikke var så god til at kommunikere med hans egen race eller med andre i det hele taget. Heldigvis behøvede han hverken at lede efter varulven eller at sige de første ord til dem. *En vej ud af parken?* tænkte han og studerede denne ny ankommende varulv. *De burde lave nogle skilte, * tænkte han så lidt efter, det var ikke første gang at der var nogen som ikke kunne finde ud igen. Det tog lidt tid før at Nero åbnede munden for at svare på spørgsmålet "Hej," Nero kunne mærke og høre at hans mund var tør så han rømmede sig en gang før at han fortsatte "Du er ikke den første det sker for, hvor skal du hen? der er mange veje ud og de føre alle sammen forskellige steder henne, hvilke område i byen bor du?" Han håbede ikke at det var for personligt, men det var jo rigtigt, der var ca 7 veje ud herfra.

Det gik først op for Nero nu at den person som snakkede til ham var varulven. Så han bøjede sig svagt imod Jake og tog en dyb indånding for at få færden af ham... jo den var rigtig nok. Drengen var en varulv ligesom Nero "Det er så sjældent at jeg ser nogen fra min egen race" sagde han med en overrasket stemme, men man kunne tydelig høre den glade undertone.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvor er jeg nu? - Nero Empty Sv: Hvor er jeg nu? - Nero

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum