Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Søens stilhed - Noir EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Søens stilhed - Noir EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Søens stilhed - Noir EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Søens stilhed - Noir EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Søens stilhed - Noir EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Søens stilhed - Noir EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Søens stilhed - Noir EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Søens stilhed - Noir EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Søens stilhed - Noir EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Søens stilhed - Noir EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Søens stilhed - Noir

Go down

Søens stilhed - Noir Empty Søens stilhed - Noir

Indlæg af Gæst Søn 27 Feb 2011 - 18:36

T: Ved solnedgang
V: Fint, lidt koldt
O: Søen
S: Søen


Solen skinnede let, solens lys spejlede sig i søens vand. Jake sad nede ved søen, han kiggede ud over vandet mens han tænkte på skolen. Han gik i skole, han vidste ikke hvorfor han gjorde det. På en måde havde han ikke brug for det, men på en anden måde kunne han lige så godt gøre skolen færdig. Men han var sådan set træt af at gå i skole, det var meget umattende. Og han sov ikke så meget på grund af nogle drømme. Han sukkede stille og rystede på hovedet. Han havde dog et lille træt smil hen over læberne, han var ikke lige den så var trist eller sur hele tiden. Han havde næsten altid et smil hen over læberne. Han havde en sort taske ved siden af sig, han tog let sin blok op af den. Han kiggede lidt i den, han tegninger der i, han tegnede en del. De flest at hans tegninger var med en ulv eller en måne. Han havde også tegnet noget fra sit liv, det han kunne huske at det. Han havde mistet det mest af sin fortid, da han faldt og slog hovedet mod en sten eller noget. Han begyndte at tegnede i blokken, han sukkede stille. Han synes ikke selv at han kunne tegne, men nogle folk synes godt at han kunne tegne. Han rystede på hovedet, så hans hår blev lidt mere pjusket, det så på en måde sødt ud, men ikke helt. Han var egentlig på en måde lettet over at der var langt tid til fuldmåne, da det næsten lige havde været det. Fuldmåne var den værste tid på måned, hvis man spurgte Jake. Han var jo også varulv. Han ville dog sommetider ønske at han bare var et helt normalt menneske, men han havde fået en helt anden skæbnen end andre. Eller end andre mennesker som ikke var et eller andet end bare et menneske. Der var jo også andre racer end varulve, Jake havde dog ikke mødte særlig mange andre. Han lagde hovedet let på skrå, han var i gang med at tegne en pige som stod ved søen, og kiggede ud over den med ryggen til.


//Sorry min kreav er lidt dø -.-

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Søens stilhed - Noir Empty Sv: Søens stilhed - Noir

Indlæg af Gæst Søn 27 Feb 2011 - 18:55

Noir havde tidligere taget fra skolen i det det jo var aften næsten og solen snart gik ned, hun ville udforske selveste DI morga lidt mere og hun huskede tydligt en rigtig smuk sø der var vildt dejlig at bade i når det var sommer og så blev den nærmest helt klar at se i og det var virkelig flot til tidere så hun glædet sig virkelig meget til at komme hen til søen igen.
Hun gik stille mens hendes hvide jakke var rundt om hende og den pelsede hætte var over hendes smukke ildrøde hår der dog havde aftegn af farve i det hun var ved at få platinske hvide spidser igen og hendes ansivgt var kulørt dog med et strejf af bleghed over ansigtet.
Hun mærkede hvordan kulden stille sneg sig ind på en og hun gik der i sine stramme skinny jeans der var mørkeblå med kalk pletter og det var skam mening i designet.
Hun mærkede hvordan vinden tog lidt til indtil hun stod nær søen og så på den, hun havde rav gule øjne, gule øjne som en kats eller blot generaldt meget skindende klare dybe gule øjne dog var hun stadig menneskelig og hendes pupiller var runde som et hvert anden menneskes pupiller???.
Hun smilede stille over selveste omgivelserne og så på søen i det hun opdagede en dreng sidde lidt væk fra hende i det hun sagde"Hm? hej" hun så undrende på ham og sagde"Hvad laver man så sent ude i skoven? det bliver snart mørkt" hun snakkede til ham som kendte hun ham dog gjorde de ikke?.
Hun gik os i skole og var 17 år gammel og utrolig und at se på med det midt på ryggen lange hår der stak ud fra hætten og lette pande hår det let lå ned af hendes pande.
Hun smilede lidt og ventede på at høre ham sige noget i det hun sagde"Mit navn er Noir?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Søens stilhed - Noir Empty Sv: Søens stilhed - Noir

Indlæg af Gæst Tirs 1 Mar 2011 - 19:31

Jake tegnede let videre, han lod ikke mærke til at en pige kom lidt hen i mod ham. Han opfangede ikke noget lige nu, det var som om han var helt væk. Det eneste han rigtig lagde mærke til hvad tegningen, og at han tegnede. Det kunne ske meget ting, lige nu foran ham, uden at han rigtig ville ligge mærke til det. Han ville altid gerne hurtigt mulig ud af det her, men bare at gå i sort med at tegne noget. Han rystede stille på hovedet. *Jake, tag dig sammen!* tænkte han små hårdt til sig selv. Han lagde en hånd mod sig panden, han kørte sinn hånd gennem sit hår med et stille og træt smil hen over hans læber. Han lod med et mærke til at der var en her nede, han kiggede lidt rundt, før han fik øje på en pige. En venligt og rolig smil glide ned over hans læber, dog stadig lidt træt. Han lagde hovedet let på skrå og kiggede på hende. Han betragtede hende let med øjne, han rystede kort på hovedet, så noget af hans hår faldt ned i øjne på ham. Han havde dog ikke helt noget i mod at hun kunne sige at han kiggede på hende, men han gjorde det stadigvæk, han vidste egentlig ikke helt hvorfor. Det var måske bare en van. En dum van. ”Hej,” sagde han med en stille og små tøvende undertone. Han lagde hovedet let på skrå, og kiggede op på hende. ”Ehm… Sidder og betragter søen, og tegnede lidt,” sagde han med et rolig smil hen over læberne. Dog hang der stadig en tøvende undertone i hans stemmen. Han kiggede lidt mere på hende, havde han ikke set hende før. Han trak let på skulderne. ”Jeg er Jake,” sagde han med et let smil hen over læberne.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Søens stilhed - Noir Empty Sv: Søens stilhed - Noir

Indlæg af Gæst Tirs 1 Mar 2011 - 19:41

//Hun er vampyr nu så vi siger lige hun har hvidt hår med røde spidser og hun er vampyr ^^" jo..//

Noir betragtede lidt fyren og sagde"Uh hvad tegner du så?" hendes gule øjne lå blidt på ham mens hun så fik dem rettet mod selveste det han tegnede med og tegnede på?, mens hun strøg det lange hvide hår med de ildrøde spidser til siden og satte sig så let ned foran ham med knæene trukket op til sig og armene om bene i det hun sagde med et glas smil" sååå... Jake? hvad laver du her ude helt alene ud over at tegne?, slippe væk fra den store by larm eller alle menneskene" hun rømmede sig let og så rundt mens hun stille snuste ind af i det hun jo var blevet vampyr og det første hun kunne lugte var noget der gjorde hende panisk inden i som om at hun skulle passe utrolig meget på med ham her som var han virkelig farlig ifølge hendes instinkt.
Hun havde aldrig hørt om varulve men hun troede dog de fandtes lidt efter som hun selveste var en vampyr nu så måtte deres naturlige fjende jo os findes faktisk?.
Hun bed sig let i underlæben og berørte sit lange hår i det hun stille så på billedet og sagde"Uh så... hvem er hun" hun betragtede pigen med sådan en facination og sagde"Wauw hun ser smuk ud, kender du hende eller... er det blot fantasi lavet?"
Hendes gule øjne lod sig let gemme bagved hendes øjenlåg i det hun lagde hovedet let ned mod selveste græsset og så op mod den klare himmel i mens hun stille tænkte på alt det der var sket.
Hun bar en smuk guldring om selveste ringefingeren som var hun forlovede med en og ikke nok med det så havde den en smuk grøn glinsende sten i sig.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Søens stilhed - Noir Empty Sv: Søens stilhed - Noir

Indlæg af Gæst Tors 3 Mar 2011 - 19:43

Jake betragtede kort Noir, han kiggede kort ud over vandet. Han ville ikke rigtig blive ved med at kigge på hende, det ville blive en smule flovt til sidst. Han sukkede lydløs over sig selv, og vendte øjnene mod hende igen. ”Ehmm…” Mumlede han stille, og kiggede ned på sin tegningen. Pigen stod stadig ved en søen, med ryggen til. ”En pige ved en sø,” sagde han tøvende, da han havde taget sig sammen til at sige noget igen. Han betragtede igen Noir. Han fulgte hende med øjnene, da hun satte sig foran ham. Han smilte let til hende, han lagde hovedet en smule på skrå. Var det lugten af vampyr? Var hun? Kunne det være rigtig, han for holdte sig ansigt rolig. Det måtte være hende som var vampyr, for der var ikke andre. Han slog tanken ud af hovedet, han var på en ligeglad med om hun var vampyr, udover hende lugt. Han kunne ikke tag vampyrernes lugt. Han tænkte lidt på om vampyr havde det på sammen med varulve? Det havde de sikkert. ”Prøver at slippe væ fra det hele,” sagde han kort med en rolig undertone. Han var dog næsten lige kommet til byen, men sommetider kunne byen også bare blive lidt for meget. Skolen var især for meget nu, han sukkede kort og stille over hans tanker om skolen. ”Hvad med dig selv?” Han nåede lige at tag sig selv i ikke at sige noget som; ’Er du på vej ud på jagt boldsuger?’ Eller noget i den stil, det var bare hans instinkt. Han tog sig kort til hovedet, som om han havde hovedpine, men han smilte blot til hende. Han rødmede kort, da hun kommenterede hans tegningen. ”Ehm… Jeg er ikke sikker på om jeg kender hende. Men det gøre jeg sikkert, så det er vel bare noget jeg har fundet på,” sagde han stille og rolig. Men når han kiggede på tegningen, var det som om han genkendte kvinden på tegningen, selvom han vidste hvem hun var.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Søens stilhed - Noir Empty Sv: Søens stilhed - Noir

Indlæg af Gæst Tors 3 Mar 2011 - 20:05

Noir så lidt på ham og sagde"Oh hvad jeg laver her ude? jeg er skam ude og gå en tur og få renset mine tanker... jeg ser du.." hun så flovt ned og sagde"Jeg en fail i et væsen faktisk ser du" hun kiggede lidt rundt og gik så hen i en busk og tog en sort taske op og sagde"jeg kan lugte du anderledes men dog ikke lugte så godt ser du jeg har gjordt så jeg ikke lugter optimalt forløbig med papir og sådan op i næ..." hun stoppede sig selv og rødmede mega og ville ikke forklar at hun tog noget op i næsen af køkkenrolle for ikke at kunne lugte andre.
"Ser du jeg vampyr men... tja" hun fandt små blodposer frem og de havde farve uden på så de lignede applesin juice i stedet for blod"ser du jeg drikker... blod i poser så... nej jeg ikke ude og jage vis det er det du tænker.. men jeg var ude og gå en tur og ville smutte forbi min elskede familie" hun lå let hen over den lidt store sorte skuldre taske hun havde puttet poserne tilbage i og så drømmende op mod himlen" det en stor byrde men det min, ser du jeg vil ikke bide i nogen eller noget`??... det virker lidt for overnaturligt til mig, jeg ... jeg ved jeg anderledes og de fleste nok os er det men jeg er skam rigtig bange os for at suge fra en anden? altså man kan ende med at tage ens liv og så stort et ansvar vil jeg slet slet ikke have eller magt for den sags skyld" hun så lidt ned med de smukke glinsende gule øjne der så let ud som om hun skulle til at græde ved tanken om at vis hun skulle dræbe en.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Søens stilhed - Noir Empty Sv: Søens stilhed - Noir

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum