Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Slaveri er en forbandelse, selv for fanden. (Logan) EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Slaveri er en forbandelse, selv for fanden. (Logan) EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Slaveri er en forbandelse, selv for fanden. (Logan) EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Slaveri er en forbandelse, selv for fanden. (Logan) EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Slaveri er en forbandelse, selv for fanden. (Logan) EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Slaveri er en forbandelse, selv for fanden. (Logan) EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Slaveri er en forbandelse, selv for fanden. (Logan) EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Slaveri er en forbandelse, selv for fanden. (Logan) EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Slaveri er en forbandelse, selv for fanden. (Logan) EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Slaveri er en forbandelse, selv for fanden. (Logan) EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Slaveri er en forbandelse, selv for fanden. (Logan)

2 deltagere

Go down

Slaveri er en forbandelse, selv for fanden. (Logan) Empty Slaveri er en forbandelse, selv for fanden. (Logan)

Indlæg af Manda Tirs 8 Mar 2011 - 16:58

S ~ Esclaves
T ~ Middag. (12-tiden)
O ~ Mange mennesker.
V ~ Solskin, en god varm forårsdag

Manda var gået hen til Esclaves, han havde hørt rygter om stedet. At man solgte slaver, kunne købe eller sælge dem som var de ting. Han sukkede lavt ved den tanke. Det var lavt at kunne sælge mennesker og dovent fordi så var man jo ogs fri for at arbejde selv. Han kiggede på det hele, der var nogle der så meget triste ud, nogen med ligegyldige hoveder og andre med ansigtet der smilede over de penge de fik. Han snerrede lidt hvergang nogen tilbød ham at købe en slave. Han havde masser af penge, men aldrig om han ville købe et andet menneske! Det var lavt, selv for det laveste af det laveste var det for lavt til at man kunne kalde sig selv et levende væsen. Han gik videre og stoppede op efter noget tid. Han gik hen og lænede sig op af en pæl, han havde brug for at slappe lidt af inden han gik videre gennem det han ville kalde et lavt helvede. Han ville ikk blive for vred, så han havde taget nogle pauser før han gik videre så han ikk mistede kontrollen over sin vrede til sin varulve side. Black havde glædet sig til at tage over og vidste at det ville ske, men Manda ville ikk tabe til det. Så han ville være forsigtig med ikk at blive så vred at intet kunne stoppe ham fra at ødelægge alt og alle.
Manda
Manda
Highly Proficient (Rank 19)

Bosted : Han bor i en treværelses lejlighed.

Antal indlæg : 2433


Tilbage til toppen Go down

Slaveri er en forbandelse, selv for fanden. (Logan) Empty Sv: Slaveri er en forbandelse, selv for fanden. (Logan)

Indlæg af Logan Tirs 8 Mar 2011 - 17:12

Påklædning: Skudsikker vest, løse sorte bukser, hvid tank top og sorte bokse handsker uden fingre (http://www.knockoutsports.dk/images/gloves/fightgloves/ko3_4finger1.gif).

Logan kom gående ind på Slavemarked.
Han havde godt hørt om stedet, han havde dog aldrig selv været der, han havde en ven der havde hjulpet med at befri nogle slaver, sammen med den ene af to oprørsleder Samuel.
Logan var den anden og ukendte oprørsleder, Logan stod in store problemer han måtte finde en måde at få våben til sine oprører men dog stadig på en diskret måde.
Han havde sit sædvanlige udstyr på, sine 4 M9'er fordelt 1 på hvert lår, 1 i sit bælte og en under sin venstre arm, på ryggen havde han et sværd sammen med to knive og til sidst hans nyeste våben til samlingen, i sine handsker kunne der komme 17 cm stål klinger ud, som han kunne bruge som en slags klør, de var knivskarpe og kunne stort set skære igennem alt.
Logan fortsatte lidt, indtil han blev stoppet af en eller anden slave handler "Du ser rig ud, køb en slave, meget billig, du kan købe elvere til en bedre pris her end andre steder" sagde handleren,
"Undskyld? sagde du elver?" sagde Logan og så på manden, han havde ikke brug for et svar, Logan var engang ven med en elver og vidste hvilke gode væsner de var, og handle med dem, man burde ryge i helvedes helvede mente Logan.
Logan smilte og gav Slavehandleren en knytnæve i hovedet efterfulgt af et knæ i maven, "vær glad for jeg ikke er sur i dag" sagde Logan og gik videre.
"Hvad glor du på?!" sagde Logan til en vagt der stod og stirrede på ham.
"Vil du også ned at ligge? for det kan jeg godt arrangere" sagde Logan og gik hen mod vagten og slog ham ned.
"Er der flere der vil handle med slaver? så stå frem så jeg kan give jer samme behandling" nåede Logan at sige før han blev taklet af 3 andre vagter der begynde at slå løs på Logan.
Logan
Logan
Competent (Rank 11)

Bosted : et ukendt skjulested

Antal indlæg : 582


Tilbage til toppen Go down

Slaveri er en forbandelse, selv for fanden. (Logan) Empty Sv: Slaveri er en forbandelse, selv for fanden. (Logan)

Indlæg af Manda Tirs 8 Mar 2011 - 17:30

Han åbnede øjnene efter lidt tid. Han hørte et slag. Han løftede hovedet og kiggede derover. Han smilede let over ham der havde slået en handler ned. Det var ganske fornuftigt foretagende at gøre. Slå en af dem ned, det kunne nu være dejligt selv at gøre. Han kom til at grine en smule da han tilbød en vagt det og så rent faktisk gik hen og gjorde det. Han stod dog stille på sin plads ved pælen. Hans gule øje gav et lille lys fra sig da han så på andre vagter. De så ikk ud til at ville finde sig i den uro mennesket lige havde skabt. Han slikkede sig en smule om munden og stod ret så han ikk støttede kroppen mod pælen. Han havde hænderne i sine lommer og gik hen til den lille gruppe vagter der havde taklet og begyndte at tæske på mennesket. Han smilede lidt og løftede det ene ben. Han sparkede en af vagterne i maven så han røg nogle meter væk. Han løftede hånden op af lommen og tog fat i trøjen på en anden vagt. Han fik ham med lethed op og slog ham ind i den tredje vagt. Han slap så de ville blive kastet en smule væk. Han kiggede roligt på mennesket og rakte hånden. "Jeg holder med dig." sagde han for at Logan ikk skulle tro han ville snyde ham. Han smilede let, "Det er ihvertfald en omgang opmærksomhed du kan skaffe dig selv." smilede han og grinte en smule fordi det var lidt sjovt at tænke på hvad der lige var sket over at han slog en ned. Men så igen var den anden en vagt, men det var stadig sjovt.
Manda
Manda
Highly Proficient (Rank 19)

Bosted : Han bor i en treværelses lejlighed.

Antal indlæg : 2433


Tilbage til toppen Go down

Slaveri er en forbandelse, selv for fanden. (Logan) Empty Sv: Slaveri er en forbandelse, selv for fanden. (Logan)

Indlæg af Logan Tirs 8 Mar 2011 - 18:20

Logan så op, som hver vagt gik fra ham og over på en anden.
"jeg elsker opmærksomhed, måske har jeg ikke fået nok som barn" grinte Logan og rejste sig op og så rundt, der kom flere og flere vagter mod ham og den nye fyr.
"Hvis jeg var dig, ville jeg tigge om tilgivelse og håbe på det bedste, altså hvis du vil slippe afsted med den her lille slås kamp, eller også lader du mig føre ordet, og slås når jeg slås" sagde Logan og så på ham.
"Bare for en ordeners skyld Logan, Logan O'Connor" Sagde Logan og rakte hånden frem til ham.
Efter lidt tid kom en større flok vagter hen mod dem, anført af en eller anden 'overvagt' hvert i fald en der havde højere rank end de andre.
"Hvem startede det her?!" råbte vagten og så rundt. Han gik lidt rundt blandt folk og kiggede rundt hvem kunne ligne en der kunne starte en slåskamp? Han stoppede og Logan trådte frem.
"Hør jeg gjorde bare hvad jeg følte som, lige som jeg snart føler som at smadre dig sønder sammen." sagde Logan og gik i mod ham, folk begynde at samle sig rundt i en cirkel om ham og vagten.
"altså jeg kan afgøre det her lige nu, hvis det er. Og hvis det egenlig er kan jeg tage alle dine vagter med en brækket arm" sagde Logan og grinte.
Logan
Logan
Competent (Rank 11)

Bosted : et ukendt skjulested

Antal indlæg : 582


Tilbage til toppen Go down

Slaveri er en forbandelse, selv for fanden. (Logan) Empty Sv: Slaveri er en forbandelse, selv for fanden. (Logan)

Indlæg af Manda Tirs 8 Mar 2011 - 18:35

Han smilede let, "Kender følelsen af opmærksomheds trang." sagde han roligt. Han strakte sig lidt og gned nakken blidt. Han kiggede på vagterne og smilede let. Han grinede lidt og kiggede på Logan, "Som om jeg vil have tilgivelse, jeg har klaret en hær før. Det her er at klø sig i nakken." sagde han og smilede roligt. Han nikkede let, "Men hvis du får en omgang igen, så skal eg da nok hjælpe." smilede han. Han kiggede på hans hånd. Han tøvede lidt men trykkede den bagefter. "Manda Hitsugaya." smilede han. Han kiggede på overvagten, han så da rimelig sej ud. Men det var nu ingenting når man kiggede på det. Han havde lyst til at sige det var ham der begyndte, bare for at se hvordan de reagerede. Men han havde lovet at lade Logan fører ordet, så han lod være. Han gik roligt bag ved Logan. Han klappede ham på ryggen, "Pas på hvad du siger. Du var ved at få tæv af tre andre vagter, men så igen det var vel under sænkede parader..." sagde han roligt. Han kiggede rundt på cirklen af vagter der var omkring dem. Han sukkede opgivende og kiggede på Logan. "Må jeg godt fjerne cirklen? Hader når der ingen skulderplads er."
Manda
Manda
Highly Proficient (Rank 19)

Bosted : Han bor i en treværelses lejlighed.

Antal indlæg : 2433


Tilbage til toppen Go down

Slaveri er en forbandelse, selv for fanden. (Logan) Empty Sv: Slaveri er en forbandelse, selv for fanden. (Logan)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum