Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Drifteren kommer til byen (Åbent Emne) - Page 2 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Drifteren kommer til byen (Åbent Emne) - Page 2 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Drifteren kommer til byen (Åbent Emne) - Page 2 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Drifteren kommer til byen (Åbent Emne) - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Drifteren kommer til byen (Åbent Emne) - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Drifteren kommer til byen (Åbent Emne) - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Drifteren kommer til byen (Åbent Emne) - Page 2 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Drifteren kommer til byen (Åbent Emne) - Page 2 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Drifteren kommer til byen (Åbent Emne) - Page 2 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Drifteren kommer til byen (Åbent Emne) - Page 2 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Drifteren kommer til byen (Åbent Emne)

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Go down

Drifteren kommer til byen (Åbent Emne) - Page 2 Empty Sv: Drifteren kommer til byen (Åbent Emne)

Indlæg af Gæst Fre 25 Mar 2011 - 14:59

Hun kiggede på ham med et smil, hun vidste det ville være anderledes og noget han skulle tænke over. Hun smilede mere da han rakte hende hånden og hun tog ham med sig. "Hvad du gør?" smilede hun let og grinede en smule. "Du har det sjovt og slapper af..." sagde hun roligt. "Det er ihvertfald en start, og at være Drifter er nok sjovt for dig. Men nu skal der udforskes i hvad du kan finde af sjov andre steder!" nikkede hun bestemt og smilede glad. Hun kiggede på hans lejlighed. "Vil du låse eller vente til en anden dag med at prøve at finde ud af at slappe af?" grinede hun let. Han virkede som en der ikk var vant til den slags sjov som andre var. Men det positive var vel også at man har hver sin slags sjov og kan have det sjovt med mere end én ting.

//Logger, men kommer på i aften hvis det er ? ^^

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Drifteren kommer til byen (Åbent Emne) - Page 2 Empty Sv: Drifteren kommer til byen (Åbent Emne)

Indlæg af Gæst Fre 25 Mar 2011 - 15:05

Thyrus grinede og smilede ’’ Når du har tid.. Så har jeg tid. Jeg har ikke de vilde planer her i byen.. Jeg er jo lige ankommet.. Men det du siger, har givet genlyd i mig jeg ved ikke hvordan jeg skal beskrive det.. Men du har givet mig håb på en lysere fremtid ’’. Thyrus smilede * Du har i hvert fald givet mid håb om hvordan jeg skal nyde den sidste tid med min menneskelighed.. Og det er jeg aldrig haft før *. Thyrus stod og trippede som et barn der ventede på sin julegave. Han så faktisk frem til hvad der skulle ske. Hvad fremtiden ville byde.

// ved ikke om jeg er på i aften men svare når jeg kan ^^//.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Drifteren kommer til byen (Åbent Emne) - Page 2 Empty Sv: Drifteren kommer til byen (Åbent Emne)

Indlæg af Gæst Fre 25 Mar 2011 - 18:09

Hun smilede let til ham, hun gik ind og lagde sin taske. "Jeg har tid nu, men så må jeg lige lægge tasken et sted..." smilede hun og gik ud på gangen til ham igen. "Jeg kender mange gode steder du måske ville kunne li, og kan også give dig en rundvisning hvis det er!" smilede hun let. Hun kom til at rødme en smule, "Det... Det var da så lidt..." smilede hun let. Hun kiggede på døren og lukkede den, hun begyndte at grine en smule over ham, han var da sød med sit barnlige glæde der var. "Du forbliver menneske..." sagde hun roligt. "Jeg vil ihvertfald ikk lade dig tabe til din vampyr side..." sagde hun bestemt og aede hans kind. Han var for god en person til at skulle forsvinde, "Uanset hvad lader jeg dig ikk miste din menneskelighed..."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Drifteren kommer til byen (Åbent Emne) - Page 2 Empty Sv: Drifteren kommer til byen (Åbent Emne)

Indlæg af Gæst Fre 25 Mar 2011 - 19:55

Thyrus smilede og nikkede. Hendes optimisme smuttede af på ham. Han begyndte selv langsomt at tro på det hun sagde. Thyrus grinede ’’ En rundvisning ville være fint. Det er jo godt at kende den by man bor i.. Du skal have tak fordi du hjælper mig.. Det ’’. Thyrus kløede sig i nakken og smilede stort ’’ Det har jeg aldrig prøvet at nogen gør før.. Men det føles godt ’’. Thyrus grinede lidt og hoppede igen rundt omkring hende imens han sagde ’’ Hvor er næste stop så.. Og hvad skal vi så lave der? ’’. Thyrus så ud til at tænke men det så ikke ud til han kunne komme på hvad man skulle lave for at slappe af. Hans mørkebrune øjne udstrålede et håb de ikke havde vist før.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Drifteren kommer til byen (Åbent Emne) - Page 2 Empty Sv: Drifteren kommer til byen (Åbent Emne)

Indlæg af Gæst Fre 25 Mar 2011 - 20:45

Hun kiggede på ham og smilede let, "En gang skal jo være den første..." smilede hun let. Hun kiggede roligt på ham før hun grinede og tog blidt hans hånd. Hun begyndte at gå med ham og kiggede roligt på ham med et smil, "Først viser jeg dig Terre..." smilede hun let. Hun gik ned af trappen med ham, "Elevatoren er slukket på den her tid, hotellet går op i at spare penge til vigtigere ting." smilede hun som forklaring på hvorfor hun valgte trappen og ikk elevatoren. Hun gik med ham udenfor og kiggede lidt rundt. Hun tænkte sig om før hun nikkede lidt. Hun ville lade dem gå igennem gågaden, der var mange gode butikker, de var lukkede, men det er da altid godt at vide hvor hvad er. Hun kiggede på ham, "hvis du vil vide noget så skal du bare spørge" smilede hun. Hun holdt stadig fast i has hånd, hun ville på en måde ikk slippe den når de var udenfor. Hun var ikk bange, men hun kunne ikk li at øle sig alene på den her tid mens hun var vågen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Drifteren kommer til byen (Åbent Emne) - Page 2 Empty Sv: Drifteren kommer til byen (Åbent Emne)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum