Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
En kold nat ( privat - Moki ) - Page 2 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
En kold nat ( privat - Moki ) - Page 2 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
En kold nat ( privat - Moki ) - Page 2 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
En kold nat ( privat - Moki ) - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
En kold nat ( privat - Moki ) - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
En kold nat ( privat - Moki ) - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
En kold nat ( privat - Moki ) - Page 2 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
En kold nat ( privat - Moki ) - Page 2 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
En kold nat ( privat - Moki ) - Page 2 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
En kold nat ( privat - Moki ) - Page 2 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

En kold nat ( privat - Moki )

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Go down

En kold nat ( privat - Moki ) - Page 2 Empty Sv: En kold nat ( privat - Moki )

Indlæg af Gæst Tirs 29 Mar 2011 - 20:24

"hmmm lad mig se jeg kender ikke min egen race, jeg ved hvad det er for en, så heller ikke mere"sagde hun, det passede osse, hun viste at hendes race var engle så heller ikke mere"jeg vil gerne byttet min race med en anden person"sagde hun, hun kom i tanke om Luten

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En kold nat ( privat - Moki ) - Page 2 Empty Sv: En kold nat ( privat - Moki )

Indlæg af Gæst Tirs 29 Mar 2011 - 20:28

Lazarus grinede en smule og sagde med en ond stemme ’’ Virkelig ’’.. Lazarus læste hendes tanker. Lazarus nikkede ’’ En aftale.. Intet vil ske med denne Luten.. I engle er nogle underlige væsner.. I vil hellere ofre hele jeres Race for at redde andre.. Men det er dit valg.. Du får hvad du vil have.. Denne Luten er i sikkerhed så længe du er mig loyal ’’. Lazarus rakte en finger frem ’’ Men vækker du min vrede.. Så er denne Luten en meget død person.. Hvis ikke og du er lydig og loyal.. Så er Luten i sikkerhed for evigt.. Det har du mit ord på.. Når jeg er hersker over Di Morga ’’.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En kold nat ( privat - Moki ) - Page 2 Empty Sv: En kold nat ( privat - Moki )

Indlæg af Gæst Tirs 29 Mar 2011 - 20:33

"finder jeg ud af at du har gjort Luten noget så er jeg dig ikke lydig og loyal og fordi jeg sætter Luten før alt andet er han er som en lillebror, men jeg passer ham bare"sagde hun, hun kiggede lidt på hans hånd, men tog den så til sidst, hun skulle nok holde ord, men kun hvis han gjorde det samme

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En kold nat ( privat - Moki ) - Page 2 Empty Sv: En kold nat ( privat - Moki )

Indlæg af Gæst Tirs 29 Mar 2011 - 20:45

Lazarus nikkede ’’ Det er en aftale.. Skaf alle de engle de væsner du kan og sig du arbejder for Lazarus.. Sig vi kæmper for et frit Di Morga.. Det skader ikke at lyve.. Fyld bare på med løgne.. Få folk til at slutte sig til os.. Tiden er kommet hvor Di Morga skal blive mit ’’. Lazarus brød ud i en ondskabsfuld latter. Det sindssyge blik i hans øjne voksede og han vidste at Moki ville blive en god person at have med sig * Alting går efter Planen… Snart.. Snart er Di Morga mit og så vil folk se hvad ondskab i virkeligheden er *.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En kold nat ( privat - Moki ) - Page 2 Empty Sv: En kold nat ( privat - Moki )

Indlæg af Gæst Tirs 29 Mar 2011 - 20:48

"som du siger"sagde hun, han sagde jo at hun skulle lyve over for alle så de skulle slutte sig til, hun havde ikke rigtigt noget andet at lave, jo passe Luten så han ikke var alene, men det skulle hun nok få tid, det skulle hun nok får presset ind

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En kold nat ( privat - Moki ) - Page 2 Empty Sv: En kold nat ( privat - Moki )

Indlæg af Gæst Tirs 29 Mar 2011 - 21:09

Lazarus var på vej væk der han stoppede ’’ Når du har fundet nogle værdige.. Så led dem hen til Palæet nær kirkegården.. Det er der jeg bor.. Frem over skal du kalde mig Herrer eller Lord Lazarus.. Du vælger selv Engel.. Du er velkommen til at bringe Luten med dig.. Han vil være i sikkerhed der. ’’ Lazarus gik væk med langsomme skridt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En kold nat ( privat - Moki ) - Page 2 Empty Sv: En kold nat ( privat - Moki )

Indlæg af Gæst Tirs 29 Mar 2011 - 21:14

"ja...Lord Lazarus"sagde hun, hun ville hellere kalde ham Lord Lazarus end herre, hun så efter ham, hun fik dragen til at forsvinde til tattooen igen, den var helt rolig igen, efter hun havde givet ham hånden så var den på en måde osse hans for dragen var osse på en måde en del af hende

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En kold nat ( privat - Moki ) - Page 2 Empty Sv: En kold nat ( privat - Moki )

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum