Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Special summer time day! YAY :: Davy EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Special summer time day! YAY :: Davy EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Special summer time day! YAY :: Davy EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Special summer time day! YAY :: Davy EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Special summer time day! YAY :: Davy EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Special summer time day! YAY :: Davy EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Special summer time day! YAY :: Davy EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Special summer time day! YAY :: Davy EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Special summer time day! YAY :: Davy EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Special summer time day! YAY :: Davy EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Special summer time day! YAY :: Davy

Go down

Special summer time day! YAY :: Davy Empty Special summer time day! YAY :: Davy

Indlæg af Gæst Tirs 29 Mar 2011 - 15:53

Tid : 19:21

Vejr : solnedgang, dog solen har gemt sine stråler så i skoven bliver man ikke ramt af solens stråler.

sted : skovens midte

Omgivelser : fugle?, og afslapning uden mennesker.


Kajika gik stille rundt for sig selv mens hun smilede i hele ansigtet og mærket den blide lune vind mod ansigtet mens hun gik rundt i skoven, det var helt utroligt at være menneske efter alt det der dog var sket med hende tog hun ikke dette som en forbandelse skønt der sikkert ville komme en anden der ville ramme hende`?, dog havde hun fået alle sine kræfter taget fra sig og var ikke i stand til at få dem tilbage? hun var til evig tid dømt til at være denne her svage pige, men hun havde allerede meldt sig til forskellige ting og havde overvejet at melde sig til at gå på high schoolen i Di Morga fordi hun havde altid været ? en slags ja.... altid regnet med dem om hende og de der havde hende var altid rige men det skulle ikke være sådan mere overhovedet, nej hun ville kunne tage vare på sig selv. Det lange hvide naturlige blonde hår lå ned af hendes skuldre løst og bølgende men dog glat i det, og hendes øjne var isblå og smukke dog dybe som et dådyrs.
Hun havde fyldige smukke læber i pink lipgloss farve og hendes negle var skam os pink.
hun gik i nogen almindelige jeans i hvidblå der var lidt slidte ved knæene og så havde hun en trøje i blå på der var lidt stor til hende dog fungerede den perfekt som jakke i det himmel blå stof.
Hun så stille rundt i det hun satte sig i et af træerne og lukkede blidt øjnene og faldt stille hen for sig selv mens hunn nynnede og nød luften stryge mod hendes nakke og håret...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Special summer time day! YAY :: Davy Empty Sv: Special summer time day! YAY :: Davy

Indlæg af Gæst Tirs 29 Mar 2011 - 16:33

En høj skikkelse trådte ind i den store skov med hurtige skridt denne skikkelse var en høj mand på de 20 ca. hans hud var ligbleg et tydeligt tegn på hvad han var nemlig vampyr dog en ret ny vampyr som ikke helt have fået styr på de mange lugte endnu, han var høj men spinkel dog veltrænet, hans hår var mørkeblondt og ret langt men sad dog løst denne dag dog sad det normalt i en knold men denne dag hang det blot løst, det gik ham til ca. ved navlen og var ret glat uden den mindste krølle, hans ansigt var smukt ligesom vampyrer plejede at være dog var hans øjne ikke røde eller lilla men helt mørkeblå så den sorte cirkel i midten næsten gik i et med selve øjenfarven, hans øjne bar et tomt blik som ikke vidste hvad han følte eller tænkte men faktisk tænkte ha ikke rigtigt på noget lige nu eller jo mad, men sådan var han havde en blodtørst som bare ikke forsvandt selvom han drak masser af blod ret mystisk men sådan var det vel blot for ham.
Davy var denne unge vampyrs navn han arbejde for en ret stor herre som gik inder navnet Scars som havde skabt ham, Davy sukke let imens han gik med hurtige skridt gennem skoven på nattens første jagt nu hvor solen var væk.
Han var iført et par militær bukser hvor der var masser lommer desuden bar han en sort undre trøje som fremhævede hans muskler tydeligt, og viste den tatovering han havde på skulderen som forstillede et anker, dog var hans skabers mærke skjult at toppen, udover det havde han et par sorte militærstøvler og under undertrøjen sad to pistoler fast til en holder som var sat rundt om ham, udover pistolerne havde han masser af knive i lommerne samt andre små våben.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Special summer time day! YAY :: Davy Empty Sv: Special summer time day! YAY :: Davy

Indlæg af Gæst Tirs 29 Mar 2011 - 16:53

Kajika kiggede stille rundt i det hun strakte sig og sagde helt overrasket mens hun så undrende rundt"Hhe?" hun kiggede lidt mere rundt og sagde så"Hvad... har jeg sovet over mig så lang tid? det kan da ikke passe, det helt uvirkeligt? så lang tid der kan være gået, men solen var da ikke gået ned før så vidt jeg ved" hun rejste sig langsomt op og prøvede at kravle højere og højere op for at se efter hvor hun egenlig var henne af efter som der ikke lige var helt vildt mange lamper i denne her mørke skov? ved stien desværre og nu var hun jo menneskelig så vis hun ikke skyndte sig ud eller at gemme sig så ville hun sikkert blive offer for et eller andet dyr eller væsen sådan gik det næsten altid i film og ja i den virkelig verdens di morga desværre.
Kajika så rundt og lagde mærke til skoven og hun var ca? 5 kilometer væk fra byen så det ville sige ca? en halv times vandring til 3 kvatere.
Hun sukkede let og strøg det hvide hår til siden i det hun satte det op i en knold med en af hendes snørbånd og kiggede så undrende rundt mens det røde snørbånd sad om hendes hår som en elastik nu.
Hun hoppede stille ned fra træet og landet som en kat, dog på bene og ikke armene os. Hun var nede i hug og kiggede stille rundt i det hun lod sig støtte af med bene og fik sig endelig rejst op og gik så forsigtigt hen af mod stien så vidt hun havde set var det da denne vej?? troede hun nok"årh det her er en dum dum ide! jeg skulle aldrig være gået her hen, jeg skulle blot tage hjem og begynde at studere mere i fag som alle andre normale piger og så få sendt det skema ind til high schoolen i Terre... så jeg kan blive elev" hun rødmede let i det hun skrig højt af forskrækkelse da en lille hare hoppede forbi hende"omg... det var blot en lille kanin" hun smilede lidt og strøg sig over panden i det hun smilede lidt og grinte for sig selv og tænkte*man... kajika du latterlig, at blive bange for sådan noget...*
Hun havde endnu ikke lagt mærke til nogen var i skoven ud over hende... nemlig davy

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Special summer time day! YAY :: Davy Empty Sv: Special summer time day! YAY :: Davy

Indlæg af Gæst Tirs 29 Mar 2011 - 17:24

Davy bevægede sig hurtigt gennem skove imens hans øjne så tomt rundt, han slikke sig kort om munden ved tanken om at snart sku spise blod de ville han nyde, han fulgte stien og efter et stykke tid stoppe han op da han ku lugte noget i nærheden *mad*lød det kort i hans hovedet hvorefter han listede ind mellem træerne imens han fulgte lugten, han gik hurtigt dog lydløst imens et skummelt smil gled over hans læbe, da han var kommet tætter på fik han øje på en ung pige dog undre han sig lidt over hvorfor sådan en som hende befandt sig her på denne tid, han klatrede hurtigt op i det træ der var tættes på hende hvorefter han hoppe ned direkte foran hende, han landede elegant på bene imens hans blå øjne blev rettet mod hende"godaften"sag han køligt med en tom stemme hvorefter han lo svagt imens han kom nærmer.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Special summer time day! YAY :: Davy Empty Sv: Special summer time day! YAY :: Davy

Indlæg af Gæst Tirs 29 Mar 2011 - 17:24

//undskyld det korte svar//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Special summer time day! YAY :: Davy Empty Sv: Special summer time day! YAY :: Davy

Indlæg af Gæst Tirs 29 Mar 2011 - 17:35

Kajika sukkede og sagde"Maaan hvorfor er den skov os så stor hvorfor kunne den ikke bare være en lil.... " hun stoppede ved lille i det hun så sig over skuldren fordi hun syntes at høre noget og de dådyr isblå øjne rettet sig uskyldigt hen af mod der hvor Davy kom fra men der kom ingen, så hun vendte sig stille om og så lidt mistænktsomt rundt i det hun strøg sig let over ryggen og sagde"Hmmm??" hun bed tænderne let sammen i det Davy pludselig faldt ned fra himlen!? og stod foran hende og det første hun gjorde var at gå i chok og stirre på davy i lidt tid i det han dog sagde godaften skrig hun højt"AAAAAAAAHHHHHHHHHHH!!!!!!!!!!!" få sekunder efter stod hun et godt stykke væk fra Davy og betragtede ham med yderst panisk udtryk over det uskyldige ansigt og hun knækkede en gren af og rettet den mod ham i det hun sagde"forsvind væk med dig!... du en eller anden væsen ting sikkert, men du kan godt glemme det, mig får du ikke at rør!" hun brummede lidt og holdte strengt øje med hans bevægelser for at være sikker på han ikke gjorde nogen numre, dog skælvede hendes ben og hendes hjerte hamrede allerede mod hendes bryst som ville det flække vis det ikke slap ud...*hvorfor reagere jeg så stærkt på det, er han vampyr, han virker som en og ser sådan ud..* hun tog sig let til den jomfruelig hud der aldrig var blevet bidt i eller såret andet end små rifter her og der men havde ingen yderligere tegn på ar."Hvad vil du mig" hun så helt flov ud til sidst og lod sit blik flakke lidt væk fra Davy...
//gør intet//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Special summer time day! YAY :: Davy Empty Sv: Special summer time day! YAY :: Davy

Indlæg af Gæst Tirs 29 Mar 2011 - 18:43

Davy lo koldt af hendes ord samt rektion og så den pind hun fandt frem"sku den der ku hjælper dig tøs?"spurgt han hånligt imens han langsomt kom gående mod hende, hans mørkeblå øjne så tomt på hende det så ret uhyggeligt ud fordi hans øjne var så mørke samt tomme at man næsten sku tro han ikke følte noget, han hvæsse svagt a hende"netop jeg er et væsen, en blodsuger"sag han koldt hvorefter han smilede grumt så hans skarpe hjørnetænder ku ses i et kort sekundt"hvad er dit navn tog hvad jeg vil dig ønsker du ikke at tænke på eller at høre"sag han tomt hvorefter ha lo lidt igen.
Davy spændte sine muskler let bare for at vise hende at han var stærk, vis man kigge efter ku man se at han var en ret smuk mand men hun var nok for skræmt til at ku se det, han udstødte et let hvæs igen som kom dybt nede fra maven.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Special summer time day! YAY :: Davy Empty Sv: Special summer time day! YAY :: Davy

Indlæg af Gæst Tirs 29 Mar 2011 - 18:51

Kajika tabte let pinden og sagde"ah! hold dig væk fra mig okay!" hun lukkede øjnene skræmt i og mærkede bene give efter for sig i det hun gik bagud og endte op af et træ med ryggen med et ovnlig bump i det hun sagde"aahhh" hun bed tænderne sammen og åbnede de dådyrligende isblå øjne og så på den skræmmende Davy"jeg... jeg kender det godt, men jeg ber dig bid mig ikke, jeg har os været et væsen men er det ikke mere" hun holdte let en hånd ud fra sig og så uskyldigt på ham og helt i chok i det hun sagde"m...m..mit navn... det.. det er K..k..Kajika" hun stammede helt af chokket for at blive bidt, hun havde selv set sine ofre for hendes tænder skrige og vride sig i smerte over at få suget blodet ud af dem, liter efter liter.
Hun mærkede en slem mavefornemmelse og lod hænderne berør træstammen i det hun forgæves prøvede at finde et eller andet våben mod Davy* hvem er han, hvorfor sker dette her for mig, måske kan jeg* hun ville til at tro hun kunne måske slå ham bevistløs fordi at løbe var der ingen chance for hun kunne det ville blot vække dyret i ham der sov og den indre jæger, men.. da han spændte med musklerne kunne hun se at det ville være umuligt at slå en så trænet vampyr blot med et slag fra en kæp i skoven? der skulle meget mere til og hun var slet ikke den der besad nok kræft til at gøre det..."lad mig være!" hun kastet med et jord mod Davy i det hun vendte sig op og kravlede op af i træet med hurtighed og tænkte kun på at komme højere og højere op af...
for at slippe væk, hun havde mens han havde holdt sit blik mod hendes øjne og hun havde betragtet hans dæmoniske sort ligende øjne, havde hun gravet fingerne i jorden for at sku kaste det som en slags manøvre mod ham for at stikke af?..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Special summer time day! YAY :: Davy Empty Sv: Special summer time day! YAY :: Davy

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum