Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Tudbrølende, gravide engle? EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Tudbrølende, gravide engle? EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Tudbrølende, gravide engle? EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Tudbrølende, gravide engle? EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Tudbrølende, gravide engle? EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Tudbrølende, gravide engle? EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Tudbrølende, gravide engle? EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Tudbrølende, gravide engle? EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Tudbrølende, gravide engle? EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Tudbrølende, gravide engle? EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Tudbrølende, gravide engle?

Go down

Tudbrølende, gravide engle? Empty Tudbrølende, gravide engle?

Indlæg af Ophelia Lør 2 Apr 2011 - 12:56

Hej folks (:

Jeg har ikke rigtig været aktiv på denne side, siden dengang, jeg oprettede Ophelia, men nu vil jeg gerne i gang igen. Det betyder, at jeg jo er i færd med at opbygge min karakter, og jeg vil gerne gøre det så rigtigt som muligt! Deri ligger jo, at det ville være smart at vide lidt om engle, og der er nogle ting, som jeg ikke fandt ud af ved at læse racevejledningen. Mine spørgsmål lyder på:

a) Kan engle græde? Jeg har fundet ud af ved at læse de forskellige emner herinde, at vampyrer kan græde blod, da det jo er den væske, der flyder rundt i kroppen på dem. Men engle er jo også døde, og da de som regel ikke går og suger kropsvæskerne ud af uskyldige mennesker, er det så overhovedet muligt for dem at knibe en tåre i ny og næ?

b) Kan engle bære børn? Det er ikke noget, jeg selv overvejer, men tanken slog mig, og jeg tænkte, at det da ville være rart at vide. Jeg regner ikke med det, da deres krop jo er i stilstand, men det kunne jo være, at der var en mulighed alligevel, som jeg ikke kan få øje på.

c) Sover engle?

Jeg håber, at I vil svare mig. Jeg tænker, at dette også kan være en hjælp for andre, der ligesom mig er ivrige efter at opbygge en så troværdig karakter som muligt.
Ophelia
Ophelia
Advanced Beginner (Rank 6)

Bosted : Har gennem fire år været indlogeret på kroen 'Den Glade Sigøjner' grundet en kompliceret relation til kroejeren, Otis O'Brennen. Er blevet gjort hjemløs af Liam Borzakov.

Antal indlæg : 105


Tilbage til toppen Go down

Tudbrølende, gravide engle? Empty Sv: Tudbrølende, gravide engle?

Indlæg af Gæst Lør 2 Apr 2011 - 13:06

Hej :3

nu skal jeg da være så venlig at svare på dine spørgsmål ^^..

a) Ja, Engle kan godt græde. Selvom de er døde, er de stadig guds børn, og af den grund vil de stadig fungere som 'mennesker', dog er det ikke særlig tit at engle græder, og når de så gør, er det mest over andre, og ikke fordi at de selv har problemer med følelserne. Engle blev jo sat på jorden for at tage sig af menneskerne.

b) Ja, engle kan godt bære børn. Dog er dette ikke et syn der bliver set særlig ofte, og noget der sker yderst sjælden.

c) Ja efterhånden som engle har været mere og mere på jorden, kan de også finde ud af at sove, de er bedre til at glide ind i menneskeheden end mange andre af væsnerne :]

Håber det var svar nok, ellers må du lige poke mig ^^

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Tudbrølende, gravide engle? Empty Sv: Tudbrølende, gravide engle?

Indlæg af Ophelia Lør 2 Apr 2011 - 13:08

Tusind tak skal du ha', Faith :D
Ophelia
Ophelia
Advanced Beginner (Rank 6)

Bosted : Har gennem fire år været indlogeret på kroen 'Den Glade Sigøjner' grundet en kompliceret relation til kroejeren, Otis O'Brennen. Er blevet gjort hjemløs af Liam Borzakov.

Antal indlæg : 105


Tilbage til toppen Go down

Tudbrølende, gravide engle? Empty Sv: Tudbrølende, gravide engle?

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum