Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
Bliver man glad af solen?
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 1 af 2 • 1, 2
Bliver man glad af solen?
Tid: 14.00
Vejr: Gråvejr, men varmt
Omgivelser: En smule mennesker
Dean sad nede ved stranden og kiggede udover vandet, han kedede sig ufatteligt mege,t han have ikke rigtigt nogen opgaver for tiden og havde som sådan intet at lave, han sad bare for sig selv, han havde dagen forinden været på stripbar og havde ondt i benet men anede ikke hvorfor, havde ryger lunger og ret så slemme tømmermænd, hans øjne hang ret så langt nede og han hostede af og til, der var slim i hans hals som han ikke kunne få væk. Han havde to stempler på sin hånd og lidt penge i lommen, men han vidste ikke helt præcis hvor han havde fået hverken penge eller stempler fra, hvis han huskede rigtigt havde han ikke hævet nogle penge, men han havde lidt på fornemmelsen at han ikke huskede rigtigt, for hvis han skulle være helt ærlig overfor sig selv huskede han faktisk ikke noget. Han kiggede hen på et kærestepar der sad og kyssede i vandkanten, hvor var det dog... Nedern og romantisk, romantik var ikke lgiefrem noget han havde udforsket i hans levetid, eller jo, men ikke på egen krop og sjæl - han kiggede mest bare på andre folk der så romantiske ud, han mente selv det var lidt noget pljat. Han kastede en sten ud i vandet så det sprøjtede og næsten ramte hans bukser. Hans busker var i forvejen hullede og hans læderjakke ret ås beskridt, også luftede han af røg, lidt vand kunne jo ikke ligefrem gøre det hele værre.
Gæst- Gæst
Sv: Bliver man glad af solen?
Gæst- Gæst
Han kiggede rundt, mange folk var begyndt at gå hjem, eller mange var måske en overdrivelse da det nærmere var de få folk der var tilbage på stranden som gik hjem. Han sukkede for sig selv og kiggede ned i jorden, verden var grå og kedelig, han var grå og kedelig og han vidste det godt. Han kiggede over imod en lyshåret pige der sad et stykke væk, hun så ikke synderligt glad ud. Han havde en dårlig vane med at stirre på folk, også selvom han godt vidste det ikke va rnoget man gjorde, men det var sådan han undersøgte folk, hvordan så det ud? Var det nogen han orkede at snakke med? Der var så mange ting han overvejede. Han havde altid fået skideballe af piger når han stirrede på dem, af en eller anden grund var de lidt mere følsomme på det punkt end drenge.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Han smilede let for sig selv, han kendte det godt, det med at komme væk fra byen, lige for tiden ville han gerne væk fra alt, først flyttede han var London og til Frankrig, og nu sad han her og følte alligevel ikke at London va rlangt nok væk, han modtog stadig breve og emails, det var som om at hele verden var omkring ham og prøvede at få ham ned med nakken:"jeg prøver bare at slippe lidt af med tanker, prøver at få mine tømmermænd til at gå væk" sagde han og tog en smøg pakke frem fra sin jakkelomme som var ret så støvet efterhånden og med mange mærkelige øl pletter:"Vil du have en?" sagde han og rakte pakken imod hende imens han selv stak en i munden og tændte lighteren, det va rskønt at få en smøg, det havde han lige haft brug for, det var self endnu en, han røg jo ret meget, især når han havde det dårligt, så skulle der ryges det var der ikke tvivl om. Han spyttede en enkelt gang på jorden endnu han tog et sort sug på sin smøg og pustede langsomt den grå røg ud igen, det va rlige hvad han havde manglet.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Dean nikkede, han forstod godt hvad hun mente, men et eller andet sted vidste han også at han straffede sig selv, derfor drak han og derfor havde han tømmermænd, derfor gjorde han ikke noget ved sine tømmermænd og derfor gik han udenfor, fordi han vidste at han var et skidt menneske go han vidste godt at han ikke fortjente lykke. Når andre folk så ham var hans selvtillid ikke til at overse og ofte heller ikke hans ego, men lige idag var det hele bare forkert og han hadede sig selv for alt i verden, tingene skulle bare forsvinde fra ham, man kunne ikke ligefrem sige at han var det bedste sendebud for tiden, han var en dårlig engel og en dårlig ven, alle disse ting vidste han udemærket godt.
Han undrede sig en smule over hvad hun ville da hun rakte sin hånd frem, han tøvede en smule, ikek at han normalt havde det skidt med at gå med fremmede, faktisk prøvede han ofte selv at få folk til at tage ham med, men lige nu var det bare så uventet, alligevel tog han langsomt fat i hendes hånd og klemte den lidt inden han rejste sig op og undrede sig over hvor hun mon ville hen.
Gæst- Gæst
Mågerne skreg ude i det fjerne, mens maden var en gevinst nogle skibe sejlede vuggende ind imod havnen som om de skulle få passagerne på skibet til at sove, men det så ikke ud til det virkede, alt efter at se på de sømænd der stod på dækket, virkede de mere vågne end søvninge.
Men sådan var det vel rimelig ofte, når noget man ikke brød sig om fik en til at blive mere vågne, så vel hvis man brød sig om det, der kunne være mange grunde i det hele taget. Et stille smil krydsede hendes læber lige så stille, og vente derefter sin opmærksomhed imod ham, "Hvad hedder du igrunden?" da hun opdagede de faktisk ikke havde udvekslet deres navne.
Gæst- Gæst
Han blev helt stille og fik et fjernt blik i øjnene da hun spurgte hvad det bedste han havde oplevet var, det havde han faktisk aldrig helt tænkt over, tingene var jo bare gået som de var, han havde aldrig helt taget stilling til hvad der var godt og skidt. Der gik nok et minuts tid hvor han bare var stille og gjorde et forsøg på at gennemtænke om han havde oplevet noget der var så godt det var værd at dele."Da jeg blev kærester med min x kæreste tror jeg" sagde han, han kunne tydeligt huske hvor glad han var og hvor elsket han var, men det var jo også selv samme person der havde fået ham ud i noget lort, den samme person der havde ødelagt ham og den samme person der havde fået ham fængslet, så langt der var, også kort der var. Kærlighed og had lå side om side, men allievel kunne Dean ikke benægte det var det bedste moment i hans liv da de lige var begyndt at blive kærester. Han kiggede over på hende med et lille diskret smil:"Jeg hedder Dean" sagde han:"Hedder du noget?" sagde han flabet og smilede imens han også lod sit blik glide ud i horisonten og et par sekunder følte han næsten at han lettede og svævede over vandet, hvor var det smukt.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Dean forstod godt hvad hun mente, men han var ikke sikker på han selv kunne leve efter det."Min livsopfattelse eksitere ikke, jeg tror ikke jeg har nogen mening om live tudover at man skal komme igennem alle dagene og prøve at få det bedste ud af dem... Så kan man jo selv tolke hvad man syntes er bedst og sjovt" sagde han. Han vidste godt at der nok ikke var mange som ham selv der fandt byture og stoffer som en del af det at få det bedste ud af dagen, men Dean følte ikke han havde andet. Han havde snart et barn langt væk som han ikke måtte have kontakt til, han kendte ikke til sine familie længere og vidste ikke hvordan han endeligt skulle finde dem hvis han prøvede. Han havde ingenting, ingen kæreste osm han holde af, han havde ingen nære venner. Han kunne mærke hvordan tanken deprimerede ham, han havde aldrig tænkt på tingene på den måde før og han vidste ikke hvorfor hendes blide sing fik ham til at få tankerne i den retning. Det generede ham indeerst inde, han kunne ikke lide at have følelserne på den måde, han ville bare være i en lille bobbel hvor verden bare var ligegyldig.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Dean nikkede, det lød da som om hun vidste meget mere om livet end han selv gjorde."Men jeg ved bare ikke hvad min mission er" sagde han og kiggede på hende, det irriterede ham at han blev helt følsom, men et eller andet sted kunne han ikke finde den irriterende og flabede kommentar som ellers altid sad i kø for at komme ud, det virkede næsten ligegyldigt nu og han kiggede derfor bare ned i jorden:"Jeg gætter på du måske har ret, men den gave du har... De ting du siger" sagde han og kiggede overpå hende:"Den har jeg bare ikke fået endnu" sagde han og trak let på skuldrende.
Gæst- Gæst
”Hvis vi ikke havde holdninger hvad havde vi så i grunden?” spurgte hun så og trak lidt på skuldrende hvor efter hun kiggede rundt og sukkede dybt, det var nu meget rart at have en at tale med, i dag timerne, end kun om natten, ”Er du så et menneske?” spurgte hun, da Maila endnu ikke var sikker på hvad han var, han kunne for hende være animagus så vel som varulv.
Gæst- Gæst
Dean kiggede ned på sin hånd med de to piller og slugte dem i en hurtig bevægelse, han kneb øjnene sammen da han havde taget dem og kiggede så igen op på hende."Well.. jeg er en engel" sagde han og kiggede ned i jorden:"Deet er bare ikke så tydeligt, jeg er en dårlig en. jeg er ikke engang flyttet til Terre, jeg er flygtet fra London" sagde han og håbede at hun kunne se foreskel på de to ting:"Jeg er dog ret ny jeg har kun været engel i 2år... Så jeg er ikke en af de hardcore der har haft deres liv på jorden i flere hundrede år" sagde han og trak på skuldrende, han var 20 år da han døde og 22år indvendigt, han havde det dog ikke sådan, men tiden gik vel også i stå når man døde, den alder man var ved døden ville man være for altid og evigt.
Han kiggede på hende:"Du er menneske?" sagde han spørgende, grunden til han gættede det var at han ingen fornemmelse havde af hende, han kunne fornemme væsner, nærmest som en gave fra gud, han kunne ikke mærke hvad de var, men hun virkede så upersonlig, eller... uden magi.
Gæst- Gæst
Side 1 af 2 • 1, 2
» Solen skinner ^^*
» morgen solen...lilly
» Solen skinner - Jaster
» Venter væk fra solen-Alexandra
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Man 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa
» Athena Akademiet
Tors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift
» Maybe a freind? / Apolline
Tirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus