Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
Bliver man glad af solen?
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 2 af 2 • 1, 2
Sv: Bliver man glad af solen?
Gæst- Gæst
Dean nikkede og forstod godt hva dhun sagde, han vidste ikke engang hvorfor den højere magt havde sagt han skulle komme ned til jorden igen, han vidste ikke hvad han skulle gøre her. Måske han ikke havde gjort det færdigt som han burde, men han vidste ikke hvad han skulle, han vidste ikke hvad det var de ville have ham til og havd det var han skulle gøre.
Dean undrede sig en smule og smilede så, han var aldrig blevet spurgt om sådan et spørgsmål for. Han tog langsomt sin jakke af og lagde den på jorden og derefter sin hvide skjorte, han orkede ikke helt at ødelægge mere tøj, især ikke når det bare var fornøjelse. Hans nøgne hud kom til syne og han mærkede at det va en smule koldt udenfor, han lukkede stille øjnene og trak vejret stille imens hans vinger foldede sig ud fra sin ryg, det var store og hvide og stak op ove rhans hoved. Han smilee let da han igen åbnede øjnene og med en arm strøg lidt sand af den ene vinge som næsten rørte jorden.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Han førte sin hånd om til sin ene vinge og lukkede let øjnene imens han met et let smertende blik hev en stor og perfekt hvis fjer af:"Her" sagde han og rakte den frem imod hende med et lille smil:"Man siger de bringer held" sagde han. Hun var så facineret af vingerne at hun måtte være den perfekte til at få en fjer, han havde selv fået en fjer af sine forældre dengang han var helt lille, en fjer som hans far havde fået af en engel denang han var lille og som han mente gav held, derfor gav Dean den nu videre til pigen, held kunne alle vel bruge.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Jeg har faktisk heller aldrig fløjet" sagde han med et lille smil. Han kunne ikke få sig selv til det, han ville ikke være død og han brugte næsten hver eneste dag på at overbevise sig selv om at han ikke var engel, han var menneske og det var det han ville være.
"Ej det ser totalt sejt ud, sådan lidt indianer agtigt" sagde han og kunne ikke helt lade være med at drille hende, han syntes hun var ganske køn, men ikke sådan som han normalt så piger. Normalt så var piger lækre, sexede og noget som Dean på mange måder så som sex objekter, men hende her virkede som en ven, som en man kunne stole på og som en der kunne guide ham på veje han måske ikke kendte til.
Gæst- Gæst
"Virkelig? Hvorfor ikke? Jeg tror man måtte føle sig så fri... mere levende end noget andet.." sagde hun med en let drømmende stemme da hun forstillede sig hvordan det mon ville være at kunne flyve hvornår end man ville, og hvorhen man end ville, det var ens egen ret, det var ikke andre der skulle bestemme, man var fri... fri som fuglen, livlig som sommerfuglene og farlig som en slange. En underlig vinkel at se tingene på, men det var Maila, det var sådan hun var, underlig, poetisk, filosofik, gådefuld, alligevel så direkte som noget kunne være. Langsomt åbnede hun øjnene og grinede lidt af ham da han sagde hun lignede en indianer og lavede for sjov en underlig gubbifisk mund, som truttede lidt, og lavede kinderne store som balloner, mere for at skabe et sjovt udtryk. Hun slap dog efter en tid masken da det begyndte at gøre ondt i kinderne og grinede lidt. Ja, det var nok længe siden sidst hun rent faktisk havde moret sig så meget, også oven i købet med en drengs selskab, ikke noget man skulle have forventet i grunden. "Hvad tænker du?" hovedet vendte sig imod ham, alt imens øjnene studerede de karakteriske træk, med et stille smil, han var nu ikke grim... faktisk stik det modsatte. Men så igen, det var sådan han så ud, og det betød ikke det var sådan han var; med det mente hun vel en af de mange opstoppede mennesker der ikke kunne se ud fra deres egen næse tip, hvilket han godt kunne, man skulle bare prikke lidt til ham - sådan havde hun opfattet det i hvertfald.
Gæst- Gæst
Dean nikkede."Jeg ved det ikke, jeg har aldrig fløjet" sagde han:"Jeg kan ikke lide tanken om at jeg er død... Jeg er jo faktisk et omvandrende lig" sagde han og man kunne igen foremme at han ikke havde særligt meget til overs for sig selv, men det var jo sandt. Han var jo ikke andet, han var jo i realiteten død og den chance han havde fået for at være på jordne kunne han ikke håndtere, ikke så længe han var død, han ville være et menneske igen, han ville blive gammel og dø, men nu var han bundet til jorden forevigt og ingen kunne fortælle ham hvorfor.
Han kiggede på hende da hun spurgte til hans tanker og han lukkede langsomt sine vinger ind igen imens han tog sin skjorte og jakke på, så havde de vidst haft nok luft for resten af ugen eller måneden:"Du er sød og smuk og pæn og lækker... og jeg forstår slet ikke hvordan du kan være så sød ved mig" sagde han og undrede sig, han håbede ikke hun tog hans kompliment som noget dårligt, for han mente det bestemt og han kunne ikke forstå hvordan hun kunne være så anderledes fra andre han havde mødt.
Gæst- Gæst
En latter skød i vejret over det han sagde, og kiggede på ham med et hævet bryn og smilede skævt til ham, som tegn på at hun ikke tog det som noget dårligt, faktisk havde hun det dårligt med sin egen krop, nok mest fordi hun var så spinkel, men formerne kom vel lige så stille hen af vejen, det var vel bare om at vente, og vente, også lige pludselig, puf, så skete der noget man ikke før havde troet var muligt. ”Hvorfor skulle jeg ikke være sød imod dig?... jeg har ingen grunde til at frastøde dig.. Vidst nok har du haft en hård fortid, som har gjort dig til det du er nu, men man begår fejl for at lærer af sine fejl, problemet er bare hvordan man skal finde vejen igen… og det gør du en dag. Det er jeg helt sikker på.” smilede hun. Maila var vel bare en pige der så, så meget anderledes på folk omkring hende, for hendes vedkommende kunne vær en synd tilgives lige meget hvad.
Gæst- Gæst
Dean nikkede først men rystede så efter lidt på hovedet:"Men jeg er jo ikke levende" sagde han og kiggede på hende, helt teoretisk set var han jo død, det var jo ikke fordi han var et menneske, han var et engel, en af Gudssendebud hvilket oversat ville sige at han var død, sådan fungerede det ihvertfald i hans hoved og den indstilling var nok en smule svær bare lige sådan at vende om:"Men det er min egen skyld, så det er fint nok" sagde han og trak let på smilebåndet imens han kiggede ned i jorden, der va ingen der havde slået ham ihjel, hverken en sygdom eller et andet menneske, det var helt og udelukkende hans egen fejl.
Af og til når hun talte blev Dean helt itvivl om det var Gud selv der talte, sådan lød det næsten med alt den helligdom der kom ud af hendes mund, og selvom han ikkae altid hørte efter fordi han havde travlt med at lytte til sin egen stemme inde i hovedet, så var han opmærksom på hvad hun sagde:"Fordi at jeg er ham der går ud og får 10 piger og 5 drenge¨til t smide tøjet på en nat imens jeg er høj og skæv" sagde han og prøvede at forklare hende den vej at ha ikke var et godt menneske, han vidste ikke engang om han kunne finde ud af at være god, og han vidste heller ikke om han ville. Stoffer og sex fik ham til at glemme dagligdagen og alle de ting han tænkte over.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Dean kunne ikke lade være med at grine lidt af hende."Det kan du jo ikke sige, vi ved jo godt hvor kroppens grænse går og vi skubber os selv udover den kant. Det er da vores egen skyld... Det er vores egen fejl og af og tilv vores eget valg" sagde han. Dean havde ikke begået selvmord, en det havde han i hans hoved, generelt havde han nok abre en forvrænget idé af virkeligheden eller ihvertfald bebejdede han sig selv mange ting, men han forstod heller ikke hvordna man kunne andet.
Dean grinede let f hendes sidste sætning:"Bare vent" drillede han og kiggede på hende med sammen knebende øjne, det var nu mest en joke, også alligevel så kunne han jo ikke løbefra at hans tankegang ikke altid var helt stueren:"Men nu er det heller ikke fordi jeg bare hopper på alt jeg ser der har en puls" konstarterede han for en god ordens skyld og smilede let til hende."Hvorfor taler vi egentligt så meget om mig?" sagde han pludseligt og kiggede overpå hende.
Gæst- Gæst
Da han så sagde at hun bare kunne vente, kiggede hun hen på ham med et hævet bryn, og grinede lidt, men trak så på skuldrende, ”Jeg tror jeg forbliver jomfru resten af mit liv.. så har ikke noget at vente på..” grinede hun og rakte tunge af ham, og smilede let tilbage og nikkede en smule, hvorefter hun kiggede ud over havet, hvor tungen stille gled hen over hendes læber, og tog en dyb indånding.
”Fordi… jeg er et ubetydeligt lille menneske, der ikke er specielt spændende… eller… vi kunne selvfølgelig, også have snakket omkring hvorfor græsset er grønt, og himlen blå hvis du foretrækker den form for samtaler?” spurgte hun igen. Hvad han lige præcis ville snakke omkring, havde hun ingen anelse omkring, der kunne være mange forskellige ting, der interesserede den enkelte person, som ikke interesserede den anden. Alle jordens skabninger, var jo vidt så forskellige, som noget kunne være, og det behøvede ikke at være i udseende men også personlighed.
Gæst- Gæst
Dean vidste ikke hvad han skulle sige og kiggede nu istedet bare op på hende med sine mørke øjne:"HVoror fortæller du mig overhovedet alt dette? Hvad er der så specielt siden du vil have mig til at forstå det?" sagde han og kiggede på hende, han havde sikkert brug for den tale hun havde gang i, men han forstod ikke helt hvorfor han fik den:"Du kender mig jo ikke engang" sagde han, han vidste dog godt det ikke var helt sandt, hun kendt eham da en smule også selvom de ikke havde snakket så længe sammen, men det havde da talt om ting, så helt blank var hun da ikke på det punkt.
Dean smilede let af hendes kommentar omkring græsset og himlet."Det lyder da som ganske sjove emner" sagde han med et lille girn, ikke at han var så poetisk han orkede sådan nogle diskuttioner, men i tanken lød det da ganske sjovt.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Da hun satte sig og kiggede på ham blev han hurtigt en smule stille og han viste ikke helt hvad han skulle sige."Jamen.. Hvem er du?" sagde han bare med et lille smil, de havde snakket så meget om ham, faktisk havde de nærmst kun snakket om ham. Hvor han kom fra, hvad han lavede og hvorfor, hvor han arbejdede og egentligt vel også havd han ville med sit liv, men de havde ikke talt om hende.
Måske det var meget naturligt, han havde jo ikke så meget at dele ud af, han kunne jo ikke fortælle hende hvordan hun skulle leve sit liv, ikke med mindre at hun ville begynde at tage stoffer eller drikke natten lang, men han regnede bestemt ikke med at hun var den type og det håbede han da heller ikke at hun blev, det var hun næsten for god til.
Gæst- Gæst
"Jeg er et 17 årig menneske, utrolig forsvarsløs.." sagde hun så med et stille smil og rystede så lidt på hovedet, "Jeg kan en smule, men det er ikke nok til at klarer sig... jeg hedder Maila, what you already know... og ja.." hun tænkte lidt videre over det inden hun begyndte at fortælle kortfattet omkring hvad hun lavede i sin fritid, hvor hun arbejde; som jo var i en tøjforretning som butiksassistent. At hendes mor var død, og faderen havde hun ikke snakket med siden hun var lille da de var flyttet fra england. Mere vidste hun ikke helt hvad hun skulle sige, hun var ikke lige så interessant som alle andre, hun havde ikke de mange ulykker i sit liv som alle andre havde, faktisk havde hun et godt liv hvis hun selv skulle sige det. Men så kunne andre jo se på det, som de ville, og komme med forskellige mod argumentioner. "Jeg er bare ikke så spændende.." smilede hun skævt.
Gæst- Gæst
Han lagde hovedet let på skrå:"Well jeg er glad for at jeg har lært dig at kende, nu føler jeg mig da ikke helt ensom i byen mere" smilede han let og kiggede på hende med sine store brune øjne:"Men jeg tror desværre jeg må komme hjem ad, jeg skal snart på arbejde igen og jeg vil gerne lige nå t få lidt søvn igen" sagde han med et lille smil og trak let på skuldrende."Man må jo tjene til dagen og vejen" sagde han og smilede let til hende.
Han tog sin mobiltelefon frem fra lommen:"Hvis du har en telefon kan du bare få mit nummer, jeg vil gerne ses igen en dag" sagde han med et lille smil.
//Sorry ikke så langt, men som sagt - Ikke så meget tid xD //
Gæst- Gæst
Om det rent faktisk skete, at han ville ringe eller skrive til hende, vidste hun ikke, men muligheden for det var der vel, det var jo altid rart at have nogen at snakke med. Og ikke bare en en-gangs-samtale som nogen kaldte det. Hun rakte ham telefonen igen.
// helt okay xD
Gæst- Gæst
//THe end? xD//
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Side 2 af 2 • 1, 2
» Solen skinner ^^*
» morgen solen...lilly
» Solen skinner - Jaster
» Venter væk fra solen-Alexandra