Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
natten på Kirkegården Lazarus(privat) EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
natten på Kirkegården Lazarus(privat) EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
natten på Kirkegården Lazarus(privat) EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
natten på Kirkegården Lazarus(privat) EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
natten på Kirkegården Lazarus(privat) EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
natten på Kirkegården Lazarus(privat) EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
natten på Kirkegården Lazarus(privat) EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
natten på Kirkegården Lazarus(privat) EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
natten på Kirkegården Lazarus(privat) EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
natten på Kirkegården Lazarus(privat) EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

natten på Kirkegården Lazarus(privat)

Go down

natten på Kirkegården Lazarus(privat) Empty natten på Kirkegården Lazarus(privat)

Indlæg af Gæst Man 11 Apr 2011 - 17:45

T: 00:00
O: en masse grave
V: nymåne
S: kirkegården




Mallie gik rundt på kirkegården. Her midt om natte kolkken var 00:00 og ny var det at vampyren kom frem, så hun skulle være på mærkern og ikke blive opdager men det vaer ret sværet at. Gemme sig for hun hade et åben sår på armne som hun ikke kunne lukke selv endnu, så hun gik bløden rundt og så ret bange og urolie ud da hun kunne høre noget nærme sig hende. Men hun faldt til ro da hun opdage det kun var en mus

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

natten på Kirkegården Lazarus(privat) Empty Sv: natten på Kirkegården Lazarus(privat)

Indlæg af Gæst Man 11 Apr 2011 - 17:54

Lazarus sad og sang. Han havde en smuk sang stemme. Dog var det lang tid siden han havde sunget. Dog var han i godt humør for tiden. Han stoppede dog da han kunne lugte den himmelske duft af Engel der nu hang i luften. Lazarus rejste sig langsomt op og begyndte at gå. Han fik øjne på Mallie i det fjerne. Han gik langsomt over imod hende. Han havde sin røde frakke på og ingen trøje under så man kunne se hans hvide trænede krop. Lazarus begav sig langsomt over imod hende med elegante skridt. Hans mørkerøde øjne betragtede hende let i det han nærmede sig. Han havde et smil på sine læber. Det var som et blik med øjet så stod han pludseligt foran hende. Han sagde med en blid og kold stemme ’’ Godafte.. Hvad laver du her lille… Engel ’’.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

natten på Kirkegården Lazarus(privat) Empty Sv: natten på Kirkegården Lazarus(privat)

Indlæg af Gæst Man 11 Apr 2011 - 18:04

" arrrrh ååh de skræmet mig herre. Jeg er bare på vej til længe med min arm ikke andet " sadge Mallie stille, hun hade lysebrunthår og blåøjnen som kasse godt til hendes yder. Som var ret smuk vis hun selv skulle sige det hun så undern på ham og gøs svaget, hendes arm blødte ikke så meget mere nu da såret var langesomt ved at lukke sig igen. Men hun holdt stadig væk for såret

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

natten på Kirkegården Lazarus(privat) Empty Sv: natten på Kirkegården Lazarus(privat)

Indlæg af Gæst Man 11 Apr 2011 - 18:09

Lazarus smilte ondt og begyndte at gå rundt om hende som en ulv der fik rundt om sit bytte før det angreb. Lazarus slikkede sig om munden. Han var kommet i hans lege humør. Når han var i dette humør var det ikke sjovt at være hans offer. Lazarus kiggede på hende ’’ Lille engel dog.. Har så slået din lille arm.. Er du sikker på jeg ikke lige skal kigge på den.. Man kan godt sige jeg kan puste på den og gøre det hele godt igen ’’. Lazarus grinede en smule og blev ved med at gå rundt om hende. Lazarus var en smuk ung mand. Men i hans blik hvilede der en drilsk ondskab der ikke var til at tage fejl af for en engel.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

natten på Kirkegården Lazarus(privat) Empty Sv: natten på Kirkegården Lazarus(privat)

Indlæg af Gæst Man 11 Apr 2011 - 18:17

" nej ellers tak der gøre ikke ondt mere. og det blødte helle ikke længer ,en tak for tilbudet, men jeg må se at komme vider nu " sadge mallie og gik stille frem af igen. Hun kunne svaget mærke hans blik hvile på sig da hun stille gik forbi ham, hun satte sig på en bænk lidt fra ham og lukke øjne svager i

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

natten på Kirkegården Lazarus(privat) Empty Sv: natten på Kirkegården Lazarus(privat)

Indlæg af Gæst Man 11 Apr 2011 - 18:21

Lazarus gik over til hende igen. Lazarus slikkede sig om munden ’’ Vi kan gøre det her på to måder Engel.. Første måde.. Du sætter dig på knæ og beder mig om at bide dig.. Eller du prøver at løbe.. Så fanger jeg dig når du bliver træt.. så brækker jeg dine små ben så du ikke kan læbe væk.. så snitter jeg små sår i dig og drikker dit blod til du tigger mig om nåde.. Hvilken af disse to muligheder ønsker du lille Engel ’’.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

natten på Kirkegården Lazarus(privat) Empty Sv: natten på Kirkegården Lazarus(privat)

Indlæg af Gæst Man 11 Apr 2011 - 18:25

" den sidste " sadge Mallie. og satte i løb og ville hurtig væk fra ham hun ville ikke bides, Hun løbe rundt og gemt sig flere steder hun sænke sin aruar så meget at den. Var meget svære at finde men nogen ved hende kunne hun ikke dæmpe var hendes lys, det afsløger hende uanset hvor hun var henne. Men til sidste kunne hun ikke rigtig mere og faldt ned i gruset og gispe efter vejet

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

natten på Kirkegården Lazarus(privat) Empty Sv: natten på Kirkegården Lazarus(privat)

Indlæg af Gæst Man 11 Apr 2011 - 18:31

Lazarus fulgte efter i skyggerne. Han brugte hans overnaturlige hurtigheds evne. Ikke nok med det så fulgte han sin lugtesans. Da hun faldt om trådte Lazarus ud af skyggerne. Han gik langsomt over imod hende og rystede på hovedet ’’ Lille engel.. Du er jo ligesom alle de andre.. De tror de kan slippe fra mig.. Ved du slet ikke hvem det er du står overfor.. Du står overfor den mægtige og magtfulde Lazarus Chimera.. Kronprinsen over Italien.. Men du er underholdene ’’. Lazarus greb ud efter hendes ben og hvis det lykkes for ham at få fat i det ville han med en hurtig bevægelse brække det og gå efter det andet ben. Han ville sikre sig hun ikke kunne løbe mere. Han ville fjerne alt håb så hun til sidst ikke havde andet en mørke i sin sjæl. Han elskede at få engle til at miste håbet.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

natten på Kirkegården Lazarus(privat) Empty Sv: natten på Kirkegården Lazarus(privat)

Indlæg af Gæst Man 11 Apr 2011 - 18:51

" jeg kan ikke løbe mere. vil du ikke godt laadevære med at brække mine bene jeg kan være dig en, gode slave vis de vil har det deres højhed " sadge mallie og lå på maven. Og gispe og hoste svaget hun kunne slet ikke løbe mere nu da hun var, utrolig udmatte og svag så hu n ville bare lade ham bid sig for er får. Det overståd nu så hun kunne får sovet lidt i det blive morgen

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

natten på Kirkegården Lazarus(privat) Empty Sv: natten på Kirkegården Lazarus(privat)

Indlæg af Gæst Fre 15 Apr 2011 - 22:37

Lazarus stoppede i det han fik fat i hendes ben. Det hun sagde, frembragte et smil på hans læber. Lazarus kunne ikke holde det tilbage mere. Han brød ud i en ondskabsfuld latter. Lazarus rejste sig fuldt op og løftede hagen og kiggede ned på hende med et ondt blik ’’ Fint.. Knæl foran mig Engel.. Og sværg ved alt der er helligt for dig at du vil være min lydige slave i alt evighed.. Gør dette og jeg vil lade dig leve.. Jeg vil skåne dig ’’. Lazarus kunne ikke lade være med at grine igen. Hvilken fryd. Han ville få en Engle slave. Hvad kunne være bedre end det. Han ville kunne sende hende ud og dræbe som hans egen lille dødsengel. Dette var så godt at Lazarus ikke kunne lade være med at grine. Dette var jo ligefrem perfekt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

natten på Kirkegården Lazarus(privat) Empty Sv: natten på Kirkegården Lazarus(privat)

Indlæg af Gæst Fre 15 Apr 2011 - 22:57

" jeg sæver at jeg. Altid vil være lydig og tjene min Herre Lazarus som den helige engel jeg er, hold jeg altid mit løfte " asdge Mallie og satte sig op hun så ret ryste ud. Hun hade jord i ansiget og på armne og såre var healde smamen igen, Hun rejste sig " de kan bid mig som de ønsker Herre " sagde Mallie og så på ham. Og laver hovedt på skrå så hendes hlas i vensterside var blodte for ham, så han kunne bare sætte tænder i hende som han ville nu

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

natten på Kirkegården Lazarus(privat) Empty Sv: natten på Kirkegården Lazarus(privat)

Indlæg af Gæst Fre 15 Apr 2011 - 23:16

Lazarus bed hende hurtigt i Halsen og sugede hendes blod. Da han mente han havde drukket nok rejste han sig op og grinede ondt igen ’’ Du forstår vist ikke.. Jeg kan gøre lige hvad jeg vil ved dig engel.. Mmh.. Jeg elsker kvindelig Engleblod.. Jeg kommer til at drikke tit fra dig kan du tro.. Nå men jeg har da en opgave til dig.. Din opgave er simpel.. Du skal rejse ud i Di Morga og samle Engle under mit banner.. Alle de engle du kan finde.. Jeg har snart tænkt mig at Dræbe den onde, onde Malakel og jeg har brug for Englenes hjælp til det ’’. Lazarus slap hende og begyndte at gå ’’ Kom så lille Engel ’’.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

natten på Kirkegården Lazarus(privat) Empty Sv: natten på Kirkegården Lazarus(privat)

Indlæg af Gæst Fre 15 Apr 2011 - 23:22

Mallie hade ikke skregn. Da han bed hende i halsen hun nikke svaget og gik stille med ham, hun var lige bag ved ham såren healde sig sammen af sig selv og der var kun. ganske små ar tilbage nu men det var meget tydlig på hendes let brunehals, hun hade ikke sager nogen siden hun hade sovger at hun var hans slave

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

natten på Kirkegården Lazarus(privat) Empty Sv: natten på Kirkegården Lazarus(privat)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum