Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Shake It! (Faith) EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Shake It! (Faith) EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Shake It! (Faith) EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Shake It! (Faith) EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Shake It! (Faith) EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Shake It! (Faith) EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Shake It! (Faith) EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Shake It! (Faith) EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Shake It! (Faith) EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Shake It! (Faith) EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Shake It! (Faith)

Go down

Shake It! (Faith) Empty Shake It! (Faith)

Indlæg af Malakel the Vanquished Tirs 11 Maj 2010 - 3:24

Sted: Under jorden i en grotte med et hemmeligt diskotek. Musikken er høj og dejlig og folk er fulde og glade!
Tid: RL xD Det vil sige 03:14am :P!
Omgivelser: Alskens fulde væsner der bare vil feste, danse, drikke, og kneppe!

__

Ma'akel sidder rundt om et bord sammen med nogle fulde sort elvere, nogle vampyrer og en enkel alf der synes det er sjovt at prøve at spille med de store. Spillet er poker, og satsene er høje men det ser ud til at en vis halv-dæmon løber afsted med det meste af guldet, ikke fordi han er god, men selvfølgelig fordi han snyder og lokker sine spillere til at drikke mere og mere, imens han selv lader som om han drikker lige så meget. Men selvom han holder igen har han stadig fået mere end hvad der er godt for ham. Emnet i øjeblikket omhandler hvordan man bedst kvæler et pigebarn man ikke gider hører på!

Ma'lakel: ,, Jeg sværger, knæk nakken på kællingen, det går hurtigt og giver knap nok nogen lyd fra sig!"

A'ranel: ,, HAH, som om der er meget sjov ved det, nej man forgifter hende og griner hånligt imens hun ruller rundt på gulvet og skriger i smerte!"

Leramol: ,, Det hjælper sku da ikke hvis man vil have tøsen til at holde kæft!"

A'ranel: ,, Hvad sjov er der ved at knække nakken på hende med det samme!"

Ma'lakel: ,, Om tran så sjov som hovedpinen man for af at høre på hende skrige efter du har forgiftet hende. Btw, I taber igen!"

En stor bølge af "argh!!", og forbandelser der bliver kastet på halv-dæmonen, som selvtilfreds sidder med en smøg i munden og ærmerne fra den åbne skjorte smøget op til albuerne, kan tydeligt høres og bliver bemærket af et par folk.

Malakel the Vanquished
Proficient (Rank 17)

Bosted : Nid de la Voix i Frankrig.

Antal indlæg : 1466


Tilbage til toppen Go down

Shake It! (Faith) Empty Sv: Shake It! (Faith)

Indlæg af Gæst Tirs 11 Maj 2010 - 3:42

Faith kigger lidt rundt da hun kommer ned i grotten diskoteket eller what ever man nu skulle kalde det. Hun sukkede stille mens hun lod en hånd glide igennem det mørke brune hår og bed sig i læben, hvad lavede hun egentlig her nede? Hun havde jo bare gået sig en tur i skoven og så var hun blevet ført her hen af sine ben uden at hun rigtig havde tænkt over det, men nu når hun tænkte over det ville det da egentlig blive ret sjovt efter så lang tid hvor hun ikke havde været ude. På hendes ben var der nogle tæt siddende læder jeans som viste de lange ben frem som hun faktisk var ret stolt af når det kom til stykket, hun hadet at hun var så tynd og ikke havde særlig meget at byde på ud over hendes bryster som egentlig var en pæn størrelse, men hendes hofter var der ingen af og røve var sku heller ikke så meget at prale over, dog ville hun selv sige at de stramme jeans gjorde underværker så den da så lidt mere fyldig ud. Hun lod det kølige blik glide rundt mens hun bed sig i læben for at finde ud af hvad for nogle mennesker der var her og kunne ikke andet end at smile over at der var så mange magiske væsner, længe siden at hun havde været i sådanne selskaber som dette her. Hendes ben gik langsomt over mod baren og hun lod stadig blikket glide rundt for lige som at danne sig et overblik over hvem der kunne være interessante at snakke med, eller måske irritere lidt. Lidt lige som i gamle dage hvor hun kunne pisse folk noget så grufuldt af, og alligevel ende hun op med at have en i sin seng næste dag som hun gav sparket fordi at hun ikke gad fyren, et lille suk gled igennem hendes læber og bestilte en isbjørn til at drikke. Drinken blev hurtigt lavet og hun tog den i den ene hånd og drak lidt af den mens øjnene igen rullede over de mange mennesker og denne gang faldt den på en lille gruppe som sad og spillede poker, hun kendte godt spillede men var ikke så forfærdelig god til det, men hvorfor ikke? Da hun kom nærmere overhørte hun tydeligt deres højtrøstede stemmer omkring hvordan man skulle gøre det af med en kvinde, eller pige for den sags skyld "lad mig skyde en indskydelse ind.. det er meget sjovere at se hende lide.. undgå skrig ved at putte tape omkring hendes mund.. elsker de sindssyge øjne der søger efter medlidenheden i ens egne øjne" hun smilede et skævt selv sikkert smil til dem, inden hun gik over mod danse gulvet og kiggede på de mange dansende par og overvejede lidt om hun skulle lege gode gamle Faith og stjæle end af drengene?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Shake It! (Faith) Empty Sv: Shake It! (Faith)

Indlæg af Malakel the Vanquished Tirs 11 Maj 2010 - 4:01

Den lille folk af poker spillere så straks op på kvinden der blandede sig i deres knap så private samtale, de var i gang med at dele kort ud igen da hun var dukket op, og efter hun var forsvundet kiggede de alle sammen rundt på hinanden og som en bombe der sprang knækkede de alle sammen i grin over den frække tøs der havde blandet sig. Ikke en hånlig latter, men den slags latter drenge kommer med når de synes en kvinde var været lidt af en hård strile og det kunne de egentlig godt lide. Imens spillet fortsatte sad de andre og havde øjne fæstnet på danse gulvet hvor tøsen lige på det tidspunkt befandt sig.

A'ranel: ,, Se det! Er sku' en tøs efter mit hjerte, gutter! God røv, gode patter, rapkæftet tunge og en dejlig duft af fælles lidenskab for at lade små tøse børn lide den langsomme død!"

Leramol sendte en albue i siden af ham så han spildte noget af sin øl:
,, Hah, jeg har sku' set de gæs du samler op, og de har hverken god røv eller gode kasser!"

A'ranel: ,, For satan, din sorte møj elver, nu fik du mig til at spilde!"

Leramol: ,, Godt det samme du har sku' snart fået nok!"

A'ranal: ,, Hva'-?!"

Thenchy: ,, Så er det nok, vi er enige om at tøsen er lækker, så hvorfor kalder vi hende ikke til vores bord?!"

A'ranel og Leramol så på hinanden og nikkede hvorefter de vendte sig om og rakte hænderne i vejret for at få kvindens opmærksomhed, imens de råbte til hende. De stå fulde mørk elvere smilede over hele femøren imens de kaldte på hende. Ma'lakel sad stille og koncentrerede sig for en gang skyld om sine kort hvis tal stille var begyndt at danse rundt!

Malakel the Vanquished
Proficient (Rank 17)

Bosted : Nid de la Voix i Frankrig.

Antal indlæg : 1466


Tilbage til toppen Go down

Shake It! (Faith) Empty Sv: Shake It! (Faith)

Indlæg af Gæst Tirs 11 Maj 2010 - 4:13

Hun kiggede lidt rundt og fandt ikke rigtig nogen som hun gad at stjæle og vente hoved mod mændende som hun for havde sagt en kommentar til omkring hvad man skulle gøre når en kvinde skulle myrdes, eller dræbes for den sags skyld. Hun måtte dog hævede det ene øjenbryn da de vinkede og råbte efter hende, langsomt bevægede hun sig derover, elegant og smidig som den stripper hun nu engang havde været, det havde efterhånden lært hende hvordan man skulle svinge sine hofter for at få en liderlig mands opmærksomhed. Hun satte hånden i siden og lade sin hånd på en af de mange mænds ryglæn "ja?.. kan jeg hjælpe med noget eller er der faktisk nogen der gerne vil med hjem og bindes til en stol med tape for munden?" hæver det ene øjenbryn og smiler stadig selv sikkert og trommer fingrende mod stolens ryg og kigger lidt rundt på spillet og lader øjnene vandre rundt på de mange mennesker som sad ved det, alle mænd selvfølgelig. Sjovt som det var egentlig, så brokkede kvinder sig over at mænd altid sagde ting som at de var en mande ting og det kunne de ikke være med til, for det meste var kvinder som faktisk slet ikke gad at være med. Men egentlig bare kunne have noget at brokke sig over. Hun var vel en af de kvinder? Men det var mere fordi at hun faktisk gerne ville ses som en der kunne stå på lige fod med mænd, hvilket hun måtte knokle ret hårdt for på sit arbejde som den eneste kvindelige betjent der var med i speciel kropset. Og dog selvom de var efter hende, var det også altid hende som skulle fange alle de dårlige fyre. "Hmm" mumlede hun og fjernede hånden og drak resten af sin drink i en omgang og lavede et tegn til en af de mange tjener om at hun skulle have en ny "Og gør det hurtigt gider du? Har altså ikke hele natten" sætter glasset på hendes serverings bord og vender igen opmærksomheden på mændende som spillede poker.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Shake It! (Faith) Empty Sv: Shake It! (Faith)

Indlæg af Malakel the Vanquished Tirs 11 Maj 2010 - 4:28

Leramol og A'ranel lignede to lykkelige teenage drenge der skulle til at have omgang med deres sexede ældre lærerinde, dog var den fantasi ikke lige hvad der skete men et sted i deres fantasi land blev kvinden hurtigt genstand for denne nats sex fantasier! De to sort elvere så op på hende det samme med de andre undtaget Ma'lakel der stadig prøvede at regne ud hvorfor hjerter dronnings hoved var blevet til et hjerte nu?! Thenchy, en vampyr der så ud til at have et par år på bagen og være mindre beruset end sort elverne og også mindre teenage-agtig lavede et lille nik over imod hende:

Tenchy: ,, Kan sådan en bette sag som dig, monstro finde ud af at spille?"

A'ranel: ,, Selvfølgelig kan hun sku' da det din menneske æder!"

Leramol: ,, A'ranel spørg hende nu først inden du begynder..."

A'ranel: ,, Begynder på hvad?!"

Leramol gav ham et vredt blik:
,, Det der!!"

Tenchy sukkede og så ud til at give en lille smule op da de to elvere begyndte at diskutere, og mindede om et gammelt ægtepar der havde været sammen alt for længe. Deres skænderi fik dog brudt Ma'lakel's mission om at finde dronningens hoved og han så op på kvinden med sine morderiske grønne ulve øjne, der selvom han var beruset, ikke var til at tage fejl af; man havde ikke lyst til at gøre ham vred uanset hvad. Så faldt hans øjne på elverne:

Leramol: ,, Min mor kan tæve din far!"

A'ranel: ,, Ja sååe?! Men min mor tæver min far!!.."

Leramol rynkede brynene:
,, Tæver hun din far?"

A'ranel: ,, Nej vent...?"

Ma'lakel: ,, Hold så kæft i to! Eller jeg tæver jeres mødre og fædre, og hvem ellers i er i familie med!"

A'ranel og Leramol, så begge over på Ma'lakel og så ud til at holde kæft nu. Ma'lakel rykkede sig så der var plads nok for kvinde til at sidde ved siden af ham.

Ma'lakel: ,, Slå røven i sædet!"

Malakel the Vanquished
Proficient (Rank 17)

Bosted : Nid de la Voix i Frankrig.

Antal indlæg : 1466


Tilbage til toppen Go down

Shake It! (Faith) Empty Sv: Shake It! (Faith)

Indlæg af Gæst Tirs 11 Maj 2010 - 4:42

For sit nye glas og bæller det med det samme og kigger lidt rundt på mændende som mere virker som underlige teenage drenge som lige havde fundet ud af hvad bryster var hvad de kunne bruges til. Hun hævede begge øjenbryn og kiggede lidt septisk på dem "jaah jeg ved hvordan man spiller.. spørgsmålet er.. hvor meget vil jeg miste når jeg først begynder, utrolig dårlige taber, spiller til at der ikke er mere at spilles om" trækker lidt på skuldrene og lytter lidt til deres skænderi mens hun får pige fra for til at bringe hende et nyt glas og klasker hende i røven på vejen og griner fjoget "what? Pigen er haawt" ryster lidt på hoved af sig selv og kan godt mærke at man ikke skal bælle ting når man ikke har drukket i over 3 måneder af den slags alkohol, vender så blikket med manden som gerne vil have hende til at slå sig ned ved siden af ham "whaat? Den her røv?" vender sig om og kigger selv på den "der er sku da ikke meget røv over den?" griner så og sætter sig ned mens hun tager et glas der bliver transporteret lige forbi hende og bæller det. Da hun har bundet glasset skærer hun en grimasse "ew dårlig smag.. russisk vodka" knalder glasset ned i gulvet så det går i stykker og kiggede rundt på drengen og lader igen hånden glide igennem håret, skyder alle tanker ud omkring Seth og vil egentlig bare gerne have det lidt sjovt da hun faktisk stadig ikke ved om de kommer sammen igen eller ikke gør? Eller jo de var vel på 'pause' åndsvagt, det var ikke noget der hed pause inde i hendes hoved. Enden slå man op eller også gjorde man ikke, også kunne man jo altid håbe på at man fandt sammen igen, pigen kom tilbage og undskyldte for den lange tid det tog for hun kom "bla bla bla" griber glasset og bunder det "nyyy omgang! Nogen der vil have?" kigger nu lidt mere beruset rundt på drengen og sender dem et skævt men lidt store smil end det hid til at været og klapper lidt i hænderne "hovsa.. jeg glemte jo helt at præsentere mig selv" griner lidt "Faith.. såå drenge.. this is your lucky night.. håbet er her og shes .. really feeling baad to night" lader det ene ben lægge sig over det andet og griner lidt igen og tager endnu en drink som kommer forbi hendes vej.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Shake It! (Faith) Empty Sv: Shake It! (Faith)

Indlæg af Malakel the Vanquished Tirs 11 Maj 2010 - 4:56

Ma'lakel smiler bredt over til det nye poker medlem og løfter et øjenbryn i det hendes tidligere glas splintres, alt imens de to elveren dør af grin igen og giver hende det der blik: det der fortæller en at man sagtens kan få disse to fisk på krogen i aften hvis man er heldig. Tenchy, giver ikke rigtig en mine fra sig og ryster på hovedet af hun spørger om der er nogle der vil have mere. Han virker til at være en af den slags personer der bliver mere og mere træt des mere alkohol han for og ikke hyper og i fest humør som Faith. A'ranel og Leramol derimod takker hurtigt ja og venter tålmodigt på at drinksene kommer imens de betragter kvindes figur og ligner to tegne films ulve med tungen ude af munden og parat til at give et hyl fra sig!

Alfred: ,, Sig mig spiller vi eller ser vi på tøser?", kommer det så fra en lille alf der sidder med et alt for stort ølkrus i forhold til hans størrelse.

Ma'lakel: ,, Begge dele tror jeg..", siger han og sender et charmende men morderisk smil til Faith ned siden af sig.
,, Nå men hvad sidder folk inde med så vi kan få delt nogle nye kort ud?"

A'ranel: ,, Why bother! Du vinder jo alligevel, lad os hellere snakke lidt om Faith!"

Leramol giver hans kammerat en dummeflad så det siger spar to;
,, Tag dig nu sammen mand!"

A'ranel skal lige til at åbne munden da han ser over på Ma'lakel vis dræber øjne for ham til at lukke den igen og han smider kortene på bordet, og sukker dybt.
Leramol, Tenchy og Alfred følger trop og rigtig nok sidder Ma'lakel med kronen på hovedet og er spillerens vinder igen.

A'ranel: ,, Hvis du er en dårlig taber Faith skal du ikke spille med Ma'lakel", han peger på ham.
,, Han er syg til det her spil! Syg siger jeg dig!! Åh ja forresten vi fik ikke præsenteret os. Jeg er A'renal", ligger armen om Leramol: ,, dette er Leramol og alfen derover hedder Alfred, og den halv sovende vampyr er Thenchy!"

Malakel the Vanquished
Proficient (Rank 17)

Bosted : Nid de la Voix i Frankrig.

Antal indlæg : 1466


Tilbage til toppen Go down

Shake It! (Faith) Empty Sv: Shake It! (Faith)

Indlæg af Gæst Ons 12 Maj 2010 - 1:26

Griner lidt af dem alle sammen "giver dem ret.. man skal de nyde en kvindes former mens de stadig har den.." kigger lidt rundt på de mange piger "og dem som tager sig godt af dem" hæver det ene bryn og kniber øjnene sammen da hun syne hun for øje på en som egentlig ser pææænt lækker ud og lige pludselig forvandler den sig til en ged? Hun væg tilbage og lavede en grimasse og tog de drinks som kom tilbage til dem gav dem videre til Leramol og A'ranel som gerne ville have noget og drikker igen hendes drink med det samme "Måske jeg så bare skulle se på? Være den der pige som man enden spillede for eller gav held?" griner lidt og smiler skævt til dem alle da hun egentlig ikke længere finder at hun kan se lige og derfor nok heller ikke kan finde ud af hvordan man gør "for hvis jeg skal være helt ærlig.. så er jeg vist pisse fuld lige nu.." kigger over på Ma'lakel og tager hans hånd "det er da en fin.. hvad er det du har der.. er det meningen den skal sidde fast?.." kan på nuværende tidspunkt ikke rigtig finde ud af at det faktisk er en hånd men tror at det er noget i selve hånden som sad fast. Rystede lidt på hoved og sendte A'ranel en charmerende smil "hmm.. ja mere grund til at jeg så skulle lade vær med at spille og bare se på," sagde hun og gjorde et tegn med hånden om at hun skulle have en ny omgang og kiggede over mod drengene som havde ville have hende her over og som snakkede så fandes meget og sendte også den et charmerende smil og blinkede lidt med den ene øjenvippe og bed sig i læben inden hun vente tilbage med sin opmærksomhed mod denne Ma'lakel. Han virkede nu et eller andet sted utrolig spændende af alle de der sad på bordet, hvor mange sad der egentlig? Hun kneb øjnene sammen og kunne da mindst se 10 eller, var det 30? Hun rystede på hoved "eller.. jeg kunne være dealer?" smiler over sit tilbud og kan mærke hvordan at alkoholen allerede har fundet ud af at det Faith den har med at gøre, og den ikke rigtig virker på hende med mindre hun har drukket til den helt store fem ører.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Shake It! (Faith) Empty Sv: Shake It! (Faith)

Indlæg af Malakel the Vanquished Ons 12 Maj 2010 - 2:38

De to fulde sort elvere grinte og smilede tilbage til Faith som havde de allerede aftalt med sig selv at de ville gå hjem med hende i aften! De drak begge deres glas meget hurtigt, måske for at imponere hende? Det var ikke helt til at sige, eller for at imponere hinanden men de var i hvert falde meget langt væk i en anden verden efter de have bællet de glas. A'ranel slog armene om halsen på Leramol:

A'ranel: ,, Leramol!! Du er den bedste ven i verden! Har jeg nogensinde fortalt dig jeg elsker den måde du blinker på!"

Leramol: ,, Nej din blinde møj elver! Men jeg elsker fandme også dine bukser!!"

A'ranel: ,, Hvor..." snøft! ,, Hvor er det sødt sagt!!"

Med det sad de to elvere og krammede hinanden imens de stor tudet, hvilket fik Ma'lakel, hvis hånd midlertidig var blevet stjålet af kvinden ved siden af der så ud til at være noget så intereseret i den, som om hun ville købe den, til at smide kortene på bordet og sukkede:

Ma'lakel: ,, Det ser vist ud til at poker spillet slutter her, incen de to elvere finder ud af de faktisk er sjæle bestemt for hinanden!"

A'ranel og Leramol hørte ikke efter hvad halv-dæmonen sagde og sad allerede med tungerne i hinandens mund uvidende omkring at ingen af dem havde bryster, så de ragede begge to på luften ud fra hver deres brystkasse. Tenchy rystede på hovedet og rejste sig, han stod og svajede og selvom vampyren så ud til at være ædru nok til at gå kunne man alligevel godt blive i tvivl.

Tenchy: ,, Du godeste... jeg er skredet før bøsse elverene begynder at have omgang med hinanden! Cya Ma'lak!"

Ma'lakel nikkede til ham, og så til imens alfen meget hurtigt også forsvandt, så det tilsidst kun var de to snavende elvere og dem. Han så ned på kvinden med sine grønne øjne vis pupiller var alt for udvidet!

Ma'lakel: ,, så... kender du.. det med at kort hovederne... forsvinder?"

Malakel the Vanquished
Proficient (Rank 17)

Bosted : Nid de la Voix i Frankrig.

Antal indlæg : 1466


Tilbage til toppen Go down

Shake It! (Faith) Empty Sv: Shake It! (Faith)

Indlæg af Gæst Ons 12 Maj 2010 - 2:49

hun kiggede med store øjne over på elverne og hævede begge øjenbryn "okay.. altså.." hun tog en dyb indånding "skal man ødelægge det for dem og sige at det altså ikke er en pige som de sidder og kysser med" hviskede hun lettere beruset til Ma'lak og grinede så til ham da hun fandt det meget underholdende at de var så fulde at de ikke engang kunne finde ud af at det faktisk var hinandens bedsteven som de sad sammen med "Nææh.. why ruin the fun? Ville dog ønske at jeg havde taget mit videokamera med.. kunne være fedt til fødselsdags fester.. du ved dem hvor bedstemor for at hjerte anfald efter hun ser hendes barnebarn sidde og kysse med en anden mænd.. den viiirker væærd gang" nikker bekræftende og kiggede på dem og smilede skævt "andre der føler lige som at kysse lidt?" hun grinede lidt og kiggede rundt "det er dejligt at kysse.." hun vente sig mod Ma'lakel da han snakkede til hende omkring det med at hovederne på kortende forsvandt "eeeh.. du husket at sætte hængelås på ikke?" hun spærrede øjnene op og klappede ham på kinden "det kan ellers gååå meeget galt når de sådan hopper ud af kortende også går amok på folk og kysser alle... we are aaall doomed!!" sagde hun så rædselslagen og smækkede hænderne op på kinderne og kiggede rundt, og lænede hoved mod hans ører og hviskede hæst "de kommer.. og.." hun kiggede ned på hans hånd og tog den igen op "altså helt ærligt hvad er det du har limet på!? Det her er altså ikke normalt.. hun slå ham lidt i ansigtet med sin egen hånd "dude its not normal.. har du fået det tjekket hos en læge eller noget?" man kunne tydeligvis se at hun mente det grav alvorligt, eller mere at hun faktisk troede at det var rigtigt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Shake It! (Faith) Empty Sv: Shake It! (Faith)

Indlæg af Malakel the Vanquished Ons 12 Maj 2010 - 3:08

De to elvere endte med at slå armene om hinanden imens de kyssede og som om det ikke var nok begyndte deres lille leg at udvikle sig mere seksuelt end hvad var normalt! De snavede hinanden i gulvet og begyndte at gøre tilnærmelser til hinanden, som ved at lade deres hænder glide ned til de ædlere dele og gnubbe dem i frække ensformede mønstre. De begyndte stille at stønne, og det var som at have ens eget lille porno live studie.
Ma'lakel derimod lagde ikke mærke til dem han skulede skrækslagent til kvinden ved siden af sig og hørte på hvad hovederne gjorde, og hvordan de kom ud af kortene, og hvordan de... Han så ned på sin hånd da hun tog den igen og stirrede på den imens han tog den op foran sig:

,, Der er da ikke noget galt, kvinde.. Hvad fabler du om..det er dig der har store patter!"

Ma'lakel blinkede et par gange og stirrede ned af hendes kavaler gang hvorefter han så op på hende, og ned af sig selv. Hans skjorte var åben så man let kunne se hans japanske tatovering og den veltrænede mave og brystkasse. Så satte han af i et grine flip:

,, Hvis jeg havde patter tror jeg ikke jeg ville rende rundt efter kvinder mere!... Mm... patter".

Hans øjen gled igen over på hende, kolde og dyriske selvom hvad han sagde kunne overbevise enhver om at han var lalle-glad for alt, især.. patter! Han lænede sig tætter på hende, hvilket ikke var særlig langt da de ikke var særlig langt fra hinanden til at starte med, og gik venstre om idet han kyssede hende på læberne. Og nikkede derefter bekræftende!

Malakel the Vanquished
Proficient (Rank 17)

Bosted : Nid de la Voix i Frankrig.

Antal indlæg : 1466


Tilbage til toppen Go down

Shake It! (Faith) Empty Sv: Shake It! (Faith)

Indlæg af Gæst Ons 12 Maj 2010 - 3:20

Hun åbnede munden for at forklare ham hvad det var hun mente og lukkede den så og satte hænderne i siden "nej nu har jeg da aldrig! Det er ikke patter.. dette" hun lavede en håndbevægelse hen over dem "er mine egne helt private juveler, det burde du altså vide" grinede hun puffede lidt til ham og glemte totalt alt omkring drengene som havde lagt an på hende for og at de nu var godt i gang med at have kønslig omgang i det andet jorden, lige nu havde hun kun øjnene for manden som sad og kiggede på hende. Da han langsomt nærmede sig hendes læber kiggede hun på ham med halv lukket øjne og rynkede brynene lidt da hun mærkede dem mod hendes og kyssede kun lidt igen ikke det store da hun ikke rigtig ville. Så fuld var hun igen ikke, "Hmm.." sagde hun og rejste sig op og kiggede ned på ham "så hurtigt er jeg hellere ikke at få" grinede hun og smilede skævt og udfordrende til ham og viste allerede at hans løb var kørt når det kom til om han skulle med hende hjem da den var totalt ud lukket at han ville komme det, og hjem til ham for den sags skyld? Nå ja hun trak lidt på skuldrene og ville lege lidt nu, langsomt svingede hun hofterne mens hun gik ned mod danse gulvet, alle mænd var ens, så snart de var fulde tænkte de ikke på andet end at tilfredse dem selv, det var som om at der var noget der gik ind i deres hjerner. Well nogen var vel anderledes, men hun gik udfra at denne mand var særlig meget mere anderledes end alle de andre. Hun lod hænderne glide op i håret og vrikkede med hofterne og vente sig om og kiggede på ham mens hun stadig gik smilede charmerende og havde totalt glemt alt og alle af dem hun havde siddet sammen med for, hvorfor hun var kommet og hvad der ellers havde sket. Nu skulle hun bare have det lidt sjovt, føle at hun stadig kunne det som hun nu var blevet så berømt på ved diskoteket inde i Terre, hun kunne ikke rigtig huske hvad det hed. Faktisk kunne hun ikke huske særlig meget, men hvem gad også bekymre sig om det?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Shake It! (Faith) Empty Sv: Shake It! (Faith)

Indlæg af Malakel the Vanquished Ons 12 Maj 2010 - 3:44

Han fulgte hende med øjne idet hun rejste sig og gik imod danse gulvet. Det blanke lidt døssie blik blev erstattet med en buldrende lyst, en dyrisk gnist der kom op i ham idet han så hende svinge hofterne og smile forførende. Hans øjne var fast låste på hende og efter lidt til rejste han sig også og kom op på benene; selvom det var svært. Det lykkedes og han efterlod A'ranel og Leramol på gulvet til deres egne lyster imens han jagtede hans nyfundne. Han var redde til at danse og bevæge sig som var der ingen imorgen, men da han nåede danse gulvet og hende stoppede musikken og to vampyrer stod hoppe ved DJ'en's podie, og "forhandlede". I den tid stod Ma'lakel og følte sig ret så pinligt berørt, men det var ikke til at se på ham, for det var jo Ma'lakel, mesteren i at skjule følelser! Han så ned på hende og gav hende en morders forførende smil, der viste de skarpe tænder og pludselig begyndte musikken igen, men den var skiftet fra noget i retning af hårdt metal rock til en blød form for techno, og vampyr parret gik lykkeligt ned fra DJ podiet. Ma'lakel fik en grim smag i munden, og havde allermest lyst til at sønder tæve de to vampyrer der nu stod og dansede kælent til musikken. Han så ned på kvinden og lukkede øjne imens han tog fat om hende, snurrede hende rundt engang, og tog hårdt fat om hendes hofter. Han skubbede hendes bagdel ind imod hans skridt og begyndte derefter at bevæge sig i takt til den alt for søde musik i hans mening (det vil sige alt andet end, rock, metal, hard metal and sur wieder xD). De andre væsener omkring dem skænkede dem ikke et blik og dansede videre som de fulde individer de nu var!

Malakel the Vanquished
Proficient (Rank 17)

Bosted : Nid de la Voix i Frankrig.

Antal indlæg : 1466


Tilbage til toppen Go down

Shake It! (Faith) Empty Sv: Shake It! (Faith)

Indlæg af Gæst Ons 12 Maj 2010 - 3:57

Hun smilede lettere triumferende over at det var lykkes at få ham til at følge efter sig at hun faktisk stadig kunne få forfører fyre og ikke var faldet bag ud. Faktisk havde hun savnet dette selvom hun elskede Seth, var det bare ikke rigtig hende at binde sig til folk, måske var hun bare ikke klare endnu? Hun havde jo massere af tid til at kunne blive gift, få børn og alt det der. Hvilket lige nu bare gav hende en dårlig smag i munden at tænke over at gå hen over gulvet i en hvid kjole og sige ja til at binde sig for livet. Mod alt modgang der ville komme i verden og kun døden ville skille dem. Og alligevel havde hun for det meste brug for ham, hvilket kunne dræbe hende inden i da det gjorde ondt hele tiden at sårer ham, det var nok der hendes ømme punkt var. Hun kunne ikke sårer folk som var kommet tæt på hende. Og han var kommet tæt på hende, måske endda lidt for tæt. Hun lod blikket vandre op på DJ'en og undrede sig lidt over hvorfor musikken var stoppet men så nu, men lige som Ma'lakel fik hun øje på de tog vampyrer som spurgte om de ikke godt måtte få meget mere blidt musik på. Hun sukkede irriteret da det ikke lige var det hun havde haft i tankerne men hvad, hun var ikke kræsen når det kom til musik og kunne hører næsten alt. Hun måtte dog blive lidt forbavset da han tog fat i hende og snurrede hende rundt, hvilket skabte en grin fra hendes læber og hun smilede skævt da hun kom ind til ham og havde ikke rigtig noget imod at danse tæt, det var noget hun havde gjort det meste af hendes liv nu som stripper. Så hvad skulle der være galt med at danse lidt med en mand og have det sjovt? Ikke noget i forhold til hvad hun kunne se, langsomt lod hun hænderne glide ned af hans side ned ar benene da hun lod hendes numse glide hen over hans skridt og gik ned i knæ inden hun kom op igen og vente sig om, lagde hånden på hans brystkasse og blev ved med at danse som om at hun var født ind i musikken. Som om hun kendte alle musikkens rytmer på forvejen at det var hende som havde lavet musikken med hendes bevægelser. hvis de var noget som Faith altid havde haft så havde det været rytmesans, og den var bare blevet så meget bedre efter næsten 60 års træning ved stripstangen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Shake It! (Faith) Empty Sv: Shake It! (Faith)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum