Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
inde i skoven om natten Melissa(privat) EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
inde i skoven om natten Melissa(privat) EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
inde i skoven om natten Melissa(privat) EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
inde i skoven om natten Melissa(privat) EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
inde i skoven om natten Melissa(privat) EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
inde i skoven om natten Melissa(privat) EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
inde i skoven om natten Melissa(privat) EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
inde i skoven om natten Melissa(privat) EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
inde i skoven om natten Melissa(privat) EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
inde i skoven om natten Melissa(privat) EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

inde i skoven om natten Melissa(privat)

Go down

inde i skoven om natten Melissa(privat) Empty inde i skoven om natten Melissa(privat)

Indlæg af Gæst Tirs 17 Maj 2011 - 10:58

T: 00:00
O: ingen
V: nymåne
S: skoven

Artix sad ude i sin have. Han bor her i skoven sammen med sine forælder og sin ongel som træne hamvære dag, siden han var store nok til at komme gå men i dag han hade være på bane som var. Anlaget til ham i den vestlige del af haven her træne han være dag og flere timer om dagen, han var 19 og en rigtig stærke dreng han var godt nok kun et mennske men stære. Var han vijle til at leve og træne være eneste dag åre rundt somme og vinter,forår og efterår, alle de 4 årstider

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

inde i skoven om natten Melissa(privat) Empty Sv: inde i skoven om natten Melissa(privat)

Indlæg af Gæst Ons 18 Maj 2011 - 21:07

En lille fin Aspara gik gennem den mørke skov. Trods det boede nogle her ude tændte hun sin telefon og satte musik på. Hun gade-drenge-hoppede længere ned af stien. Kort så hun en gut længere fremme. Han så ud som en på 20-21 år. En ting var sikkert; han var muskuløs. Melissa kastede et lille blik på ham. I dag var hun så udadvendt. Stadig gade-drenge-hoppede hun mod ham. "Hej!" Sagde hun venligt. Ham der kunne ikke hade hende med det samme. Hun var jo Aspara. De havde en tiltrækningsevne. Hun var bare udadvent lige i dag.

Gæst
Gæst

inde i skoven om natten Melissa(privat) Empty Sv: inde i skoven om natten Melissa(privat)

Indlæg af Gæst Tors 19 Maj 2011 - 15:22

" heysa hvad laver du her udepå den tid af dagen. Det er ikke sikket for nogen at være uden for, selv om jeg også er uden for men jeg har mit svæder som jeg kan. Forsvar mig selv med vis det sjulle komme til det men hvad laver de ude, så sent om aften og så lange fra byen om jeg må spøre " sagde Artix. Og gav hende et smile han var 19 år gammel

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 19 Maj 2011 - 16:09

Melissa ændrede ansigtudtryk. Et mærkelig udtryk. Han talte hurtigt og o hvorfor han selv var herude. Hun tøvede. Den mærkelige følse af udadventhed forsvandt. *Pis, han er 19* Tænkte Melissa forvildet. "Jeg gik bare lidt rundt.." Melissa tøvede lidt og kiggede hurtigt væk. Hun syntes det var lidt mærkeligt at rende rundt med et sværd. Vi levede jo i det 21-århundrede.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 19 Maj 2011 - 16:22

Artix så undern på hende. Hvorfor vendt det hele rundt på ingen tid " høre vis der er nogen i vej så siger, det ellers gå jeg min vej " sadge Artix han stire underen på hende. Og ryste en smule på hovedt hvorfor gik det altid sådan med at alle han, mødte og snakke med ænder sig helt det forstod han ikke rigtig og hvorfor. Hade hans allder nogen med det at gøre endlig

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 20 Maj 2011 - 13:09

Melissa sukkede. "Nej, Nej! Slet ikke sådan ment!" Hun sagde det en anelse panisk. Kort kiggede hun væk igen. Det krøllede hår sad pænt i den lettere vind. Hun smilede. "Mit navn er Melissa!" Sagde hun atter udadvendt igen. Melissa smilte igen. Hendes humør kunne ændre sig på ingen tid, men som sagt; i dag var hun bare helt udadvendt,

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 24 Jul 2011 - 10:39

" se det var beder. jeg hedder Artix og ersom du kan se et mennske så jeg må være klar vis, det komme nogen som vil mig ondt " sadge Artix stille og smilede svaget til hende. Han var godt nok 19 år gammel men han var mere et barn end en voksen,

Gæst
Gæst

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum