Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
Regnen der bare faldt() privat Kaiden
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 1 af 2 • 1, 2
Regnen der bare faldt() privat Kaiden
Sted() Banegården
Omgivelser() ikke det store, det her nu plejer at være
Vejr() koldt og regnen øser ned
Dato() IRL
Tøj/påklædning() skrives nede under
Mørket havde lagt sig over gaderne og natten var igen kommet som kaldet dog var denne nat våd samt koldt regnen stod ned som om en havde glemt at slukke for bruseren regnen dannede store vandpytter overalt og alt blev vådt og folk som før havde været ude var nu hurtigt på vej ind dog nåde de fleste at blive gennemblødt dog ikke en skikkelse, en ung mand kom roligt gående ned af gaden i hans hånd holdt han fast i sin sorte paraply som fik regnen til at undgå ham som planlagt denne mand var høj dog ikke for høj desuden var han muskuløs men ikke for meget og langt fra pumpet, hans hud var ligbleg og fri for fejl og andre ting så som urenheder og skønhedspletter samt ar disse ting var der intet af, han var iførte en sort skjorte hvor de tre første knapper ikke var lukke men stod åben så man ku se lidt af hans smukke brystkasse udover skjorten bar han også et par sorte busker hvor der ud af den ene lomme hang en guldkæde hvor på et smukt gammelt lommeur sad fast på og vidste at klokken nu var 22:00 dette ur var lave ud af ægte guld desuden var der på vær viser sat en lille rubin uredtes tal var gammeldags samt små og bøjede, bag på uret var der indskrevet nogle gamle ord på et fjernt sprog rundt om ordne var der lavet en smukt blad agigt mønster, desuden bar han et par sorte fornemme lædersko med hvid snude. hans ansigt var hævet let og skjulte det derfor halvt på grund af paraplyen, hans skridt lød højlydt i den ellers stille nat idet han roligt gik videre men stoppe dog op foran banegården hvor han skubbe døren op og trådte ind i tørvejr hvorefter han smed paraplyen fra sig og trådte længer ind imens han let så rundt. Nu blev hans ansigt synligt og nu ku man se hvor køn han var, hans øjne var, mørkebruner næsten sorte hans øjenbryn var smalle men velformet og plejet så var der hans hår som var mørkebrunt og sad i en lidt fornem frisure(se avatar) denne vampyrs navn var Todd og han var ny her i landet, han vandre roligt hen til en bænk hvor han satte sig ned og greb fat i en avis som lå ved siden af ham, han slog roligt op i de og begyndte at skimte nyhederne for at se om han ku finde ud af noget mere om landet her.
Gæst- Gæst
Sv: Regnen der bare faldt() privat Kaiden
Kaiden løb ikke så langt fra Todd dog var han allerede kommet indenfor før hun egenlig var?. Hendes platin hvide lange smukke hår lå ned over hendes ansigt og de 2 cm længere sorte striber af hendes hår der var her og der rundt i lange lokker, lå os helt klistret ind til hendes spinkle slim trænede krop. Hun stoppede langsomt op og træk vejret et stykke indtil hun syntes at ku høre noget torden og så skrig hun let og løb hurtigt videre indtil hun åbnede døren og kom helt udmattet ind af døren og det samme man vile lægge mærke til var nok den uskyldige og så alligevel ikke uskyldige beklædning, samt hendes tropiske pang orange farvede øjne og hendes gylden brune hud, samt det specielle hår?, blond lokker og så de 2 cm længere sorte lokker der var her og der(som på avata) .
Hun så let rundt i rummet mens hendes aura strålede af den uskyldighed engle havde og hun lod sig blidt dumpe til jorden udmattet og lod armene blidt løfte hende op igen, mens hun langsomt traskede hen til en af bænkene og satte sig .
Hendes blik flakkede let rundt indtil. Hun kunne lugte vampyren dog kunne hun stadig ikke fornemme hvem det var men hun kunne lugte der var en vampyr, hun fik det pludselig rigtig skidt og rejste sig hurtigt op og gik hen af mod døren og gik hurtigt ud af den og stillede sig let op af muren og tog sig til brystet, hendes hjerte havde aldrig hamret så hårdt før, hun var skam rigtig bange dog, måske alle vampyr var ikke onde? hun havde jo egenlig ikke stødt ind i en der var ond i nu?...
Hun vendte sig stille om og strøg sit hår bagud og tog så fat i håndtaget og skulle til at åbne døren langsomt og vis ingen sku ud, så kom hun ind og satte sig roligt igen til rette på bænken hvor hun sad før..
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Hun betragtede ham et sekundt og rødmede så let over kinderne af flovhed over at ha gået så direkte ind i ham? det havde jo slet ikke været hendes mening at være så klodset i første omgang?.
Hun så lidt på hans hånd og tøvede dog tog hun blidt fat i hans hånd og fik sig rejst frem igen og sagde"Mit navn er Kaiden?" hun så lidt undrende på ham og havde alt for travlt med at være flov over at ha gået ind i ham, så hun kunne ikke snuse sig frem til at dette var vampyren hun havde duftet i første omgang.
"De må altså virkelig undskylde at jeg ikke så mig for" hun så flovt til den ene side og turde ikke rigtig se på ham eftersom dette var alt for pinligt at ha gået ind i ham, os når man tænkte på at hun var driv våd og han havde været knas tør for blot et sekundt siden?.
Hun så let op mod ham igen og lagde mærke til hvordan han gik klædt og sagde så forsigtigt mens hendes hjerte fortsat bankede som en besat"Hvad er dit navn egenlig?"
//gør intet//
Gæst- Gæst
Todd smilede let plan var gået som den sku hun åbnede døren og trådte direkte ind i ham så hun blev helt flove typisk kvinder at blive flove over sådan en lille ting, han sendte hende et charmerende smil som dog ikke viste hans skarpe hjørnetænder da det bare ville få hende til at flygte og han gad ikke jage lige nu, han lod hende give hendes hånd et klem"det er helt okay frøken, vi vare lige gode om det"svarede han let hvorefter han kort lavede et buk idet hun slap ham igen"Todd Torres"svarede han let hvorefter han rette igen helt op igen imens de mørkebrune øjne studerede hende nøje, han var ikke længere helt tør men var nu blevet lidt våd fordi hun var våd og var gået ind i ham, han skjorte var let våd derfor knappe han den let op før han så tog den af og bandt den rundt om livet før han så igen rette blikket mod hende, nu var hans blege men veltrænet overkrop synlig hvor en six pack tydeligt ku ses og vidste at han trænede en del, han lubbe let det smukke lomme ur ned i lommen imens ham stadig så på hende"sikke et møg vejr?"sag han så let, han begyndte langsomt at gå hen imod en bænk og håbe på at hun fulgte efter ham.
Gæst- Gæst
"Jo det et forfærdeligt vejr eftersom jeg intet sted har at bo?" hun var lige blevet smidt ud fra en lejlighed af en af hendes bekendte veninder, hun havde sagt at vis hun ville bo der måtte hun betale så endnu en gang var Kaiden sat på gaden til at lave intet?. Hun lod blidt sine lange fingerspidser berør de rødmende kinder der lignede de havde fået et strøg rouge over sig og langsomt lod rødmen skam fordampe i det hun slappede af og hendes hjerte rytme blev stabil igen og hun kúnne trække vejret ovnlig uden at føle hun var ved at dø hver gang hun trak luft ind.
*Måske burde jeg blot blive ved med at kigge den anden vej?, det virker sandelig upassende at betragte ham sådan som han er iklædt nu? intet på sin overkrop, det føltes så forkert* hun så let ned mod de røde fliser der prægede gulvet og sagde så stille og rolig"så hvorfor er de egenlig her i nat?, et specielt sted de skal hen? eller er de her blot for tørhedens skyld Todd"
Hun slikkede sig let over de silke bløde fyldige læber og lod så blikket langsomt glide drømmende hen af mod døren igen hvor hun langsomt fik et flashback af Todd der smed hans trøje, gjorde han det for at forføre hende? eller blot fordi hun gjorde ham våd, uanset hvad virkede begge ting upassende i hendes hoved og en som Todd ville aldrig kunne vægge hendes interesse... hun var simpelthen for bange for hans udstråling, han virkede som en model og skuespiller i en, farlig fordi han kunne være hvad som helst, model fordi han havde en udstråling der var langt større end andres, han virkede som en løve og hende som middag var hun skam bange for, så de dådyr orange øjne af hendes gemte sig let væk til den anden side, væk med blikket fra Todd for ikke at føle sig lokket af det forførende smil eller den glinsende smukke krop af hans...
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Kaiden mærkede et gys stryge igennem hendes krop og hun tog let om sig og kom til at nyse en gang, hun ville blive forkølet vis hun forblev i det våde tøj samt i dette våde vejr, skønt vis vejret var varm eller lun udenfor så ville hun skam ikke blive ved med at ku være usyg.
Hun rejste sig let op og så på Todd og sagde"Hvad med vi begge tager hen til hotellet og så... kan du fortælle mig alt om dette arbejde og booke mig ind på et af de værelser du syntes jeg skal ha, fordi jeg har virkelig brug for at komme i tør vejr altså sådan du ved, varm bad og det hele" hun havde ikke andet tøj end lige dette her, hun plejede jo endten at få noget ved dem hun boede ved eller blot at tjene nogen penge og så købe noget og smide det andet ud? hvilket havde været en stor fejl fra hendes side af desværre, hun skulle tænke sig lidt mere om?.
Måske os når hun havde arbejdet lidt for Todd kunne hun sige jobbet op og så havde hun nok os fået et andet og et bedre så hun havde råd til lejlighed og det hele, det var jo ikke sådan at hun skulle skrive under på noget og så ville tilhøre ham til evigtid som en slags slave bundet arbejder for ham?..
Hun smilede let til ham og sagde så roligt med dog en hamonisk blid flydende stemme"skal vi gå ? Todd" hun så på ham med sine blide orange øjne der let betragtede hans smukke brune øjne og langsomt gik hun hen af mod døren uden at vise tegn på om hans charme overhovedet virkede på hende eller ej.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Når de ville komme til hotellet ville hun følge Todd hvor han nu gik hen.
/undskyld mit blev så kort/
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Hun nikkede stille og havde været tavs i godt lang tid nu og lagde hans ting på bordet og sagde"Nårh men jeg går i bad" hun trippede med hofte vrikkende bevægelser hen til badeværelset og åbnets dets store dør og så ind og lukkede så døren efter sig dog uden at låse, han ville nødig brase ind?.
Han var en gentlemen og sådan ville en af hans type da aldrig gøre? han var ikke den vilde type som de andre hun havde mødt var, dog havde hun stadig ikke stødt ind i en ond vampyr.. men hun vidste heller ikke han var vampyr..
Hun strøg langsomt det stramme tøj af sin våde kolde krop og lod det falde til jorden og tog så mobilen op, hun havde ingen lommer i sit tøj så den havde siddet oppe i kanten så hun altid kunne få fat i den.
Hun lagde den på vaskens bord og gik så hen til bruseren og tændte det og lod så vandet kærtegne hendes gylden brune nøgne krop der langsomt blev ramt af disse tusinder små vand stråler, mens hun lukkede sine øjne i og nød vandet glide ned af hendes krop og mærkede hendes krop os genvinde varmen indtil..
*Hva det for en duft?* hun snuste lidt mere ind og pludselig slog det hende, han var vampyr!? det var så tydligt... selvfølgelig var han en vampyr, hvor var hun dog dum!.
Hun tog let om bruserens håndtag og slukkede den så, i det hun tog om et håndklæde og fik det let om hendes krop og kiggede så rundt , skulle hun mund stikke af?...
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Hun betragtede stedet mens hun stod der og var ved at tage alt tøjet på hun havde lånt af ham og tænkte over om hun skulle gå der fra eller hvad hun skulle, men så stod hun uden hjem eller noget som helst.
Hun åbnede døren langsomt og så stille rundt og sagde så forsigtigt da hun betragtede maden"nu har du vel intet gjordt ved maden vel?" hun så let på det og sagde"Jeg ved du vampyr Todd.. og normalt hader jeg faktisk jeres race men.. jeg vil lade tiden se dig an.. men vis du så meget som gør an til at bide mig eller andet vil jeg med det samme afslå dit tilbud og så ville det blive dyrt for dig selv" hun så let væk fra det sted han var og satte sig så ved bordet og spiste stille og roligt, dog drak hun intet af vinen.. hun var ikke den store alkohol type.. hun kunne normalt ikke klare særlig meget af det så fik hun det allerede mærkeligt og blev svimmel og mistede balance for det ikke skulle være helt løgn.
Da hun endelig var færdig rejste hun sig op og gjorde ren efter sig og sagde så stille"så hvorfor spurgte du egenlig lige mig om jeg ville? arbejde for dig" hun så lidt ned af sig selv, måske på grund af hun havde vinger, var spinkle og slank så hun kunne komme ind mange steder eller kunne ikke lægges specielt mærke til i en folke mængde?.
¨Hun sukkede let fra struben og fandt en elastik om sit håndled hun helt havde glemt hun havde der, og tog den så om håret så det var i en hestehale og gik ind af mod sengen og sagde"så hvor skal jeg sove i nat, og tak for måltidet samt tøj og varme"
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Hun åbnede let de orange øjne og uglede sit halv våde hår lidt op og sukkede så stille i det hun blidt nullerede sig ind i dynen med den om sig og lagde sig så ned i sengen igen og kiggede op mod loftet, hun kunne næsten aldrig sove om natten så dette var næsten umuligt at vende sig til?
Hun rejste sig langsomt op og tog dynen dækkende om sin krop og traskede stille og roligt ud i stuen og kiggede på badeværelses døren og sagde så med en uskyldig stemme.
"jeg kan altså ikke falde i søvn Todd... men hvorfor har du egenlig brug for en som mig til at bringe dine breve rundt, altså lidt står jeg jo ud af mængden?" hun så lidt på sig selv, hun havde jo orange øjne og spinkle slim trænet krop??.. lidt iøjenfallende bygninger og sådan.
Hendes blik ville rette sig mod Todd når han kom ud, hun ville blot se på ham så og stille sige"skal vi ikke finde et eller andet emne at snakke om?"
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
men det var jo os let for Kaiden at mærke, hun var
jo en engle og engle vejede ej så meget...
selv hun vejede kun nær de 5 kilo..
ingen gang?...
gode vampyr, sådan nogen som Todd?
hun lod sig fatte i korthed og præcision, ikke fordi Todd ikke ville ku forstå hende når hun blot lod sin talestrøm strømme ud men, fordi at hun var faldet mere ned og hun havde vel altid arvet en vis form for høflighed og dannet maneger.
"Disse breve?.. du prøver vel ikke at gøre oprør mod den nye hersker"
Hun lod den korte afstand mellem dem stille strække sig til en lidt større afstand i det hun langsomt trak sig lidt længere op af mod sengens kant, ved muren så det blev muligt at lade ryggen have støtte mens hun stille lukkede øjnene og hendes hjerte slag blev langsomt og roligt, samt hun trak vejret i noget der kunne lyde noget så uskyldigt og det lange blonde hår lå ned af hendes skuldre så meget man nu ku se hendes skuldre for dynen der var taget om hende.
*Måske var det alligevel en go ide at jeg sagde ja til alt dette her?*
Gæst- Gæst
Han lo let dog var det en blid latter efter hendes spørgsmål"min kære man kan ikke fødes som vampyr ikke hvad jeg ved af, jeg blev forvandlet som ung"svarede han let imens han igen stoppe med at grine da det enligt ikke var så pænt, han rystede så svagt på hovdet"du kan være rolig jeg er ikke imod kongen men heller ikke med ham, jeg er sådan lidt i midten dog må jeg snart få skrevet et brev til ham og dette skal du aflevere til ham"sag han let imens han langsomt vendte hovedet mod vinduet, han havde tydeligt hørt hendes tanke dog sagde han intet til den da hun ikke sku vide at han lytte til hendes tanker nogle gange.
Todd rejste sig så op og gik hen til skabet hvor han fandt et pergament frem samt en kuglepen og en snor før han så satte sig ved spisebordet og begyndte at skrive noget ned, hans håndskrift var sammenbundet samt utrolig smuk og uden nogle som helst fejl alle kommaer blev sat som de sku og alle punktummer blev nøje placeret hvor de passede, han var nu i gang med brevet til kongen da han snart ville sende hende af sted med det, han måtte møde kongen for at se om han ku skabe en forretning, han bevægede elegant hånden hen over papiret, hvad der stod i brevet ville hun ikke få af vide det var op til kogen om han ville sige noget til hende.
//så skal du også ha et emne op og køre med kogen eller en af hans mænd//
Gæst- Gæst
Hun lagde hovedet let på skrå og kom i tanke om ham*Scars.. tjo ham har jeg da mødt før?* hun så lidt undersøgende på Todd og sagde"Hm kongen nej ham har jeg aldrig mødt.. men okay jeg skal nok aflevere brevet til ham" hun ville ikke spørge yderligere ind til hvad brevet sku handle om eller hvad han ville skrive, det ville være uprofessionelt at spørge og alligevel professionelt at vide hvad det var hun dog bragte ud?.
Hun rejste sig let og lydløst og listede sig om bagved Todd og betragtede brevets mange ord og den måde de var sat op, et pergament det var dog gammelt dags men Todd var vel os lidt noget af en gammel hajre kunne man vel sige på den måde han opførte sig og sådan, selv kendte Kaiden ikke noget til hverken familie eller hendes naturlige personlighed af barndom, hun var skabt ud fra de minder hun nu kunne huske og sådan var det egenlig, længere var historien ikke.
Hun berørte let hans hår da hun gik om på siden af ham og sendte ham et venligt smil uden at ugle hans hår i mens og sagde så roligt"Lov mig du ikke klipper dit smukke hår" hun grinte let som et svar på at hun godt kunne li hans hår og trippede så ind i stuen ligeså stille og fandt sig til rette i en af de store sofaer og så undrende rundt og sagde forsigtigt"Hmm? har dette hotel egenlig ikke en balkon eller? nærmere et tag hvor man kan se ud over byen og sådan?" hun så lidt rundt og gik så hen til døren for at finde sine sko frem og løb så hurtigt ind i sove værelset og smed dynen uden at tænke på at Todd var der og kunne se det yderst tydelige lingeri i innocent hvid hun havde på, som langsomt blev dækket af skjorten hun havde lånt af Todd. Håret blev sat op i en hestehale med en lok hængende ned ved hver side af hendes hoved, og langsomt gik hun hen til døren og sagde"Jeg smutter altså lige op og ser efter om taget er beregnet til at stå på" hun slikkede sig forførisk om læberne blot for at fugte dem og trak så i skoene og skulle til at smutte ud af døren for at tage elevatoren op..
//Har et emne med ham ^^ kan få sneget det ind der vis det er .. som vis det fortsætter til 2 dage efter eller noget? ellers kan jeg altid måske få lavet et nyt med ham//
Gæst- Gæst
Han skrev roligt vider og valgte med omhug de mange ord for at få det til at lyde som om at han virkelig var en mand der ønske dette dog var det også sandheden for han havde altid drømt om at få noget stort op at køre og nu hvor landet her havde en konge var det perfekt, han løftede hovedet svagt da hun pludselig stod ved hans side og så ned på det han skrev"hvorfor sku jeg dog klippe mit hår?"spurgt han undrende dog forstod han ikke helt hvorfor hun rørte hans hår men han lod nu dette emne ligge og fortsatte med at skrive, men slutte så af da pergament var fyldt ud han tilføj sin underskrift hvorefter han folde det sammen og bandt snoren om det, han lage så brevet fra sig og rejste sig let op imens han så over på hende og nåde lige art se hende smide dynen dog sag han intet til det men gik blot hen til en af de mange sofaer og satte sig halvt liggende ned.
Han smilede charmerende til hende"det vil jeg tro der er bare tag et kig men kom hurtigt tilbage"sag han kort hvorefter han lukke øjne svagt og lod tankerne kører rundt, imens han nød den stilhed som nu var i rummet, han åbnede dog øjne igen hvorefter han så op på loftet med et tænksomt blik.
Gæst- Gæst
Hun kiggede rundt med de specielle orange øjne og trådte så ind i elevatoren og trykkede så på knappen men før hun vidste af det sad den skam fast!?.
Hun så lidt panisk rundt, eftersom hun ikke var glad for små rum som ikke ville rykke sig når de nu skulle det.
Hun kunne kun se sig selv i de spejl reflekterende vægge og hun begyndte så småt at trykke på nødknappen men ingen svarede?. Hun så lidt op og opdagede selveste elevatortaget var halvt taget af?. Hun satte let af på et slags holde tag i siden ved spejlene og fik så fat i kanten og skubbede pladen af og så rundt, der var ikke langt til skaken op til taget?, måske hun skulle tage chancen, så langsomt kravlede hun op på det lidt olie fyldte tag og fik sort snask hen af sine ben nær knæene og lårene samt på hænderne og lidt på Todds stakkels skjorte indtil hun stille knappede den op og lukkede øjnene og skrig så let da vingerne langsomt frem men de kunne ikke være i skakten så hun slog dem ind igen og så rundt, *mærkeligt? .. så store husker jeg ikke de var, men jeg er os spærret inde i en elevator skakt så..* hun sukkede dybt og rejste sig så op efter de var trukket ind igen og langsomt tog hun skjorten om hofterne og hev sig langsomt op af det skærende kable og hun mærkede det gnave i sine håndflader, det gjorde ondt og langsomt blev sort olie og blod blandet og endelig få sekunder efter var hun nået op til skaken og trak bene op til maven og sparkede så låget eller den lille låge op til elevator skakten og fik sig kravlede ud. Hun pustede let ud og så på sine hænder og bed let tænderne sammen og tænkte*Auuuuv... auv!* hun bandede ikke men piv nærmere og rejste sig så op og mærkede den kolde regn mod ansigtet og hendes forblødne hænder samt hendes olie omslamrede krop samt hun tog langsomt skjorten af og iførte sig den og knappede den så med rystende beskadiget hænder.. den var ikke ødelagt, hun skulle nok få gjordt den ren igen, men indtil videre kunne regnen klare jobbet, ? Todd ville jo intet vide..
*måske der en første hjælps kasse henne ved trappens indgang?* hun gik stille hen af, hvor trappen op til taget burde være og åbnede så døren stille og roligt dog med næsten tåre i øjnene og kiggede så rundt, "Næ? ingen første hjælps kasse?" et suk slap ud mellem læberne igen og hun lukkede døren stille efter sig og gik hen af mod kanten for at se ud over byen, hvilket smukt syn..
Gæst- Gæst
Side 1 af 2 • 1, 2
» Just fun... (Kaiden=Privat)
» regnen gør mig våd? ... [privat)
» jeg leger bare! [chari] privat
» bare en dag i skoven-Klozter Privat
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Man 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa
» Athena Akademiet
Tors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift
» Maybe a freind? / Apolline
Tirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus