Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Søger mening EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Søger mening EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Søger mening EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Søger mening EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Søger mening EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Søger mening EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Søger mening EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Søger mening EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Søger mening EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Søger mening EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Søger mening

Go down

Søger mening Empty Søger mening

Indlæg af Gæst Fre 1 Jul 2011 - 20:10

Heys, jeg søger som så mange andre et emne. Men jeg søger ikke bare et emne, jeg søger en person der måske kunne få klemt lidt mening ind i en så trist og ubruelig karakter som Itarian?
Han har rigelig med fortid, men ikke megen fremtid, og kender næsten ingen overhovedet der kunne hjælpe ham til at finde en mening med livet.
Jeg kunne godt tænke mig en erfaren skriver der ved hvordan man får stablet et spændende emne på benene, og vel at mærke ved hvordan man holder det kørende.
Jeg plejer selv at justere min skrivelængde til at matche min medspiller, så jeg har ikke ligefrem nogen grænse eller noget minimum. Jeg vil bare gerne have at indlæggene er godt skrevet, og mere eller mindre fejlfri, ikke at de er specielt lange - Har tit oplevet at det bliver kedeligt hvis man skal til at læse et monster langt indlæg ;O

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

Søger mening Empty Sv: Søger mening

Indlæg af Gæst Fre 1 Jul 2011 - 20:24

Jeg vil da virkelig gerne prøve at hjælpe med et plot som Itarian og Evelyn kan have sammen. Jeg er selv tilhænger af plots i forhold til spontanitet, ved ikke helt med dig.

Har du noget i tankerne? ^^

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 1 Jul 2011 - 20:38

Itarian;
Vil med glæde være med til at sparke lidt mening ind i Itarian.
Jeg ville dog gerne vide, hvad du selv havde i tankerne? Er der noget specifikt du søger? Jeg går ud fra at det ikke blot er ar på sjælen, som ønskes men noget mere spilbart, eller? :)

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 1 Jul 2011 - 20:42

Eve: Yeah, plots er godt, så ved man hvor man skal spille henad, og så er det sværere at køre fast.

Og mener du om jeg har noget i tankerne i forhold til hvad Eve og Itarian kunne lave?
Det kommer an på hvad du mener med socialitet o_o

Thyia: Ar på sjælen er det som sådan nok af, selvom et par stykker til nok ikke ville skade. Noget mere spilbart ville måske være en fornærmelse som kunne handles på senere, og som man måske også kan trække ind i andre emner, eller også kunne det være en venlig snak eller en hjælpende hånd der ville huskes senere.
Jeg går helst ind for familie-lignende forhold til Itarian, nogen som han egentlig ser som en søster eller en mor eller far, eller noget lignende. o.o

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 1 Jul 2011 - 21:02

Itarian;
Okay, så du er åben for det meste, ey?
Thyia ville nok aldrig ende i et direkte familie forhold med nogle, der ikke er beslægtet - vampyr - som hende selv. Dog vil hun hellere end gerne efterlade diverse ar og mén, hvis det kunne være fristende?
- Har desuden idéer til mere komplicerede plot, som ikke vil ende efter en emne :)

Men lige meget hvad, skal et emne vel laves? Vil du stå for det?

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 1 Jul 2011 - 21:09

Jeg vil meget gerne høre dine såkaldte komplicerede plots! >:]
Og jeg står gerne for at få lavet selve emnet

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 1 Jul 2011 - 21:18

Itarian;
Great! Okay, kort fortalt leder Thyia efter folk, der kunne bringe dette sted lidt mere ud af kurs. Mildt sagt. Hvad angår væsner der kunne være med til dette, er hun ikke specielt kræsen, og Itarian vil derfor med stor sandsynlighed forsøges overtalt - på den ene eller anden måde.
Er der noget jeg skal uddybe, siger du bare til, og ellers tror jeg det kunne være godt at starte emnet nu, hvis du har tid :)

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 1 Jul 2011 - 21:25

Uh! Lyder spændende! :D
Like, et oprør af en slags? Det kunne være fedt at prøve!

Men bare lige et spørgsmål til, hvor langt skriver du sådan cirka? Bare for at jeg ikke kommer med døds-post, eller med et lille fnat-indlæg.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 1 Jul 2011 - 21:31

Itarian;
Nok ikke et direkte oprør, men helt bestemt noget der kunne blive spændende hvis folk var med på at spille lidt på det og prøve nogle gemte kræfter af :)

Jeg skriver meget forskelligt, hvad angår længde, men holder mig generelt til de 300 ord, da jeg finder roman indlæg næsten lige så dræbende som one-liners. ( Med mindre det lange indlæg selvfølgelig er godt skrevet og indholdet er brugeligt.)

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 1 Jul 2011 - 21:35

Så erh.. Alt mellem 350 og 100? :D
(Selvfølgelig med saftige ord og højt indhold af proteiner)

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 1 Jul 2011 - 21:38

Itarian;
Du mener 1000 ord, ikke? i stedet for 100?
- Og jo det lyder sundt.:)

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 1 Jul 2011 - 21:40

Ugh, men jeg tror ikke jeg vil kunne nå at skrive noget på tyve minutter. Jeg har kun internet til klokken ti O.o

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 1 Jul 2011 - 21:45

Itarian;
Arg. Det er godt nok ikke længe. Nej du har nok ret i at vi må vente så. :)

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 1 Jul 2011 - 21:51

Yush, jeg skriver så snart jeg kommer på i morgen ^^

Gæst
Gæst

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold