Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Fri i vinden, let som vandet EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Fri i vinden, let som vandet EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Fri i vinden, let som vandet EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Fri i vinden, let som vandet EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Fri i vinden, let som vandet EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Fri i vinden, let som vandet EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Fri i vinden, let som vandet EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Fri i vinden, let som vandet EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Fri i vinden, let som vandet EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Fri i vinden, let som vandet EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Fri i vinden, let som vandet

Go down

Fri i vinden, let som vandet Empty Fri i vinden, let som vandet

Indlæg af Yukii Tors 22 Apr 2010 - 20:46

T:20.00
O:Yukii,vandet,skyer,og et par træer
V:Vind, og varmt
S:Stranden La Plage

Yukii sad på et tæppe ved stranden La Plage mens hun rodede ldit rundt i sandet som var så dejligt blødt at røre ved og bare det hele taget mærke med håndfladerne.Hun kiggede kort til den ene side og dne anden efter nogen spor efter nogen mennesker at hygge sig med og snakke med men efter hendes mening så det ud til at der ikke var nogen omkring hende eller på vej.Hun lod håret flagre vidlt i vinden som legede med det, og lagde sit hage på hendes to knæer
Yukii
Yukii
Proficient (Rank 17)

Bosted : Dark Ground i et stort hus, uheldigvis sammen med Vlad, og hans højre hånd Jules

Antal indlæg : 1297


Tilbage til toppen Go down

Fri i vinden, let som vandet Empty Sv: Fri i vinden, let som vandet

Indlæg af Gæst Tors 22 Apr 2010 - 20:55

Haze kom gående ned imod stranden, hans tanker fløj rundt i hans hovede og han kunne ikke finde hoved og hale i noget mere. Sådan have det været lige siden han dødeog det så ikke ud til at ville ændre sig. Han kiggede sig omkring og så en person sidde i sandet. Han kiggede sig igen omkring og overvejede situationen kort inden han så langsomt gik hen mod personen. "Halløj der" sagde han stille med sin hæse og halvkolde stemme mens han smilede varmt. "Må jeg sidde her?" spurgte han så.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Fri i vinden, let som vandet Empty Sv: Fri i vinden, let som vandet

Indlæg af Yukii Tors 22 Apr 2010 - 20:59

Yukii tabte noget af sandet hun havde i hendes hænder ved stemmen og nikkede stille til ham hun fik et kort smil frem, og havde aldrig set personen før men han så nu venlig nok ud, og desuden så var hun ikke alene hun havde jo fået selskab"jada tag enlig plads der var begyndt at være så småt kedeligt hernede ved stranden alene"sagde hun med et lille vrip med sandet
Yukii
Yukii
Proficient (Rank 17)

Bosted : Dark Ground i et stort hus, uheldigvis sammen med Vlad, og hans højre hånd Jules

Antal indlæg : 1297


Tilbage til toppen Go down

Fri i vinden, let som vandet Empty Sv: Fri i vinden, let som vandet

Indlæg af Gæst Tors 22 Apr 2010 - 21:02

"Mange tak.." sagde han hæst og satte sig ned i det varme sand. Han kiggede ud over havet et øjeblik og vendte derefter sin opmærksomhed tilbage på pigen. "Navnet er Haze, men bare kald mig Ace" sagde han og smilede venligt hvorefter han rakte sin tynde og udmagrede hånd frem mod hende, hans ene arm lignede mest af alt et skelet dækket af hud mens hans anden arm var helt normal.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Fri i vinden, let som vandet Empty Sv: Fri i vinden, let som vandet

Indlæg af Yukii Tors 22 Apr 2010 - 21:07

Hun trykkede hånden venligt mens hun et smil bredte sig på hendes læber , og det kunne ses tydeligt hun smillede mest fordi der var kommet nogen ned til ehdne, så hun ikke var alene som hun jo næsten altid var fortiden, hvilket var meget mærkeligt"Hyggeligt at møde dig mit navn er Yukii...Yukii AIdo men kald mig bare Yukii for sommetider kan dety være træls med efternavnet bagpå"sagde hun efterfuldt af et nik med nakken og hovedet
Yukii
Yukii
Proficient (Rank 17)

Bosted : Dark Ground i et stort hus, uheldigvis sammen med Vlad, og hans højre hånd Jules

Antal indlæg : 1297


Tilbage til toppen Go down

Fri i vinden, let som vandet Empty Sv: Fri i vinden, let som vandet

Indlæg af Gæst Tors 22 Apr 2010 - 21:10

Han nikkede til hende og slap så hendes hånd hvorefter han igen gav sig til at betragte havet. "Så.. hvad laver du hernede, midt på aftnen?" spurgte han meget ufokuseret da alt hans focus var på havet. Hans ene øje lyste kort rødt men blev derefter normalt igen. Han rystede kort på hovedet og kiggede så på hende med at afventende smil.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Fri i vinden, let som vandet Empty Sv: Fri i vinden, let som vandet

Indlæg af Yukii Tors 22 Apr 2010 - 21:14

Hendes hår flagrede lidt og legede med vinden mens hun kort kiggede ud på vandet ved kanten af sandet, det gav en smuk og roligt lyd når vandet ramte kanten, så man kunne se små sten og muslinger rundt omkring hun kiggede derefter hen på Haze"jeg gik mig en tur fordi jeg trængte til lidt frisk luft, hvad med dig"sagde hun med et kort smil på læben
Yukii
Yukii
Proficient (Rank 17)

Bosted : Dark Ground i et stort hus, uheldigvis sammen med Vlad, og hans højre hånd Jules

Antal indlæg : 1297


Tilbage til toppen Go down

Fri i vinden, let som vandet Empty Sv: Fri i vinden, let som vandet

Indlæg af Gæst Tors 22 Apr 2010 - 21:17

"Jeg leder efter noget, men jeg vil helst ikke fortælle dig hvad det er, undskyld" sagde han og rodede i sandet med sin raske arm. Han kiggede på sin knogle-lignende arm med et stille og trist suk. ".. eller også er jeg bare gået herned for at tænke.. jeg ved det ikke" sagde han trist og rystede på hovedet af sig selv.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Fri i vinden, let som vandet Empty Sv: Fri i vinden, let som vandet

Indlæg af Yukii Tors 22 Apr 2010 - 21:19

hun kiggede på ham han så ud til at virke trist på den måde han så ud på med ahns ansigts udtryk og krosprog, så hun var self nysgerig egfter at vide det men fik at vide at han ikke kunne fortælle hende det."det skal du ikke tænke på men er du helt okay du ser trist ud"sagde hun med hovedet lidt til højre side uden et smil
Yukii
Yukii
Proficient (Rank 17)

Bosted : Dark Ground i et stort hus, uheldigvis sammen med Vlad, og hans højre hånd Jules

Antal indlæg : 1297


Tilbage til toppen Go down

Fri i vinden, let som vandet Empty Sv: Fri i vinden, let som vandet

Indlæg af Gæst Tors 22 Apr 2010 - 21:23

"Det er bare.. det at være død.. det er sku ikke særligt morsomt" sagde han og gloede på sin syge arm, hvor han dog bare ønskede han kunne smide den af h til. Han kiggede op på hende og smilede et trist smil. "Men, lad nu ikke det ødelægge en god aften" sagde han så og kiggede på vandet igen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Fri i vinden, let som vandet Empty Sv: Fri i vinden, let som vandet

Indlæg af Yukii Tors 22 Apr 2010 - 21:28

//skal logge ned nu kommer på imorgen srry -'- men nu vil du accepteret min venne ting ikk;3//
Yukii
Yukii
Proficient (Rank 17)

Bosted : Dark Ground i et stort hus, uheldigvis sammen med Vlad, og hans højre hånd Jules

Antal indlæg : 1297


Tilbage til toppen Go down

Fri i vinden, let som vandet Empty Sv: Fri i vinden, let som vandet

Indlæg af Gæst Tors 22 Apr 2010 - 21:29

//Joo, ses d: //

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Fri i vinden, let som vandet Empty Sv: Fri i vinden, let som vandet

Indlæg af Yukii Fre 23 Apr 2010 - 17:36

Yukii nikkede med et kort lille smil på læben ved hendes mundvig, og hun lod vinden lege en smule med hendes hår hun lyttede roligt efter det han sagde, og tæmkte derfor på det lidt efter det"det er fuldkommen helt forstående...Men jeg syntes det er ret spændene på en måde at møde en der er død "sagde hun stille med blikket først ud på vandet, sandet og over på ham

//back igen da^^//
Yukii
Yukii
Proficient (Rank 17)

Bosted : Dark Ground i et stort hus, uheldigvis sammen med Vlad, og hans højre hånd Jules

Antal indlæg : 1297


Tilbage til toppen Go down

Fri i vinden, let som vandet Empty Sv: Fri i vinden, let som vandet

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum