Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
Part III: That you need!
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 1 af 2 • 1, 2
Part III: That you need!
Andrija kunne ikke helt huske hvordan det var, at han havde båret sig ned i Terre by, men der var sikkert en grund, men den kunne bare ikke findes, og så han havde slået røven i sædet, ved en bænk, tæt på springvandet på gågaden, som Guinevere sidste gang de havde mødtes, havde smidt ham i. Han ville ikke kalde det en røv fuld, for det var jo ikke direkte det hun havde givet ham, og jo alligevel, det var mere nogle lussinger der blev placeret, og ikke så meget snak, handling. Men de var jo kommet mere end godt ud af det med hinanden, trods de jo kostede noget overtalelse fra hendes side, så han skulle i grunden ikke beklage sig! Og så alligevel, det syntes han godt han måtte, hun havde jo revet hele hans korthus ned, og efterladt det, så han selv møjsommeligt måtte hjem og bygge det op igen, men med lidt tape og lim, så gik det da godt, sådan virkede det, han drak igen, og røg, så helt til rotterne var det ikke – endnu.
Dagens mundering var den samme som altid, en hvid skjorte, mørke bukser, samt sko. Han var ikke specielt kreativ i sin ide til påklædning, hvilke klart kunne ses i hans garderobe hvor der ikke var mange forskellige farver, der skulle bestemt ikke komme nogle tøj designer forbi, de ville sikkert få et hjerte anfald og blive nød til at blive sendt til hospitalet, og det ville man jo nødig have, så blot tøj designerne blev væk, så skulle de nok beholde deres gode helbred.
Måske skulle han gøre det som hunkønsvæsner kaldte; Shoppe?! Han havde prøvet det én gang med en kvinde, Kaiden, og det så gik ikke specielt godt, nej, bestemt ikke, men det var fandes sjovt at drikke hende, dog skulle han ikke nyde flere af de ture hun gav gratis ned af diverse skråninger i skoven. Han trak lidt på smile båndet ved tanken, men det var langt fra det bedste, nej, det bedste, der stod efter sidste gang han var sammen med Guinevere, måske fordi han ikke kunne halvdelen af hvad de havde lavet, var en heftig druktur med Aino, damn det var sjovt, dog ikke i sidste ende, men hvad fuck! Det betød ikke noget, det havde været sjovt, og han havde været helt væk, hvilke han ikke fik lov til mange gange.
Han fandt sig pludselig stående, mens han stadig var begravet i tanker, og ræv sig ud af dem, for så at komme videre, hvor det nu skulle være. Hans blik gled rundt på gågaden, som var fyldt op med caféer og alle mulige butikker, lige fra børnelegetøj til håndværker butikker hvor man kunne lege byggemand. Dén type havde han aldrig været, måske så langt væk som man overhoved kunne komme, men det var meget muligt fordi han ikke kunne finde ud af at bruge en hammer, så der var en grund til det.
Han lod sin hånd glide om i nakken, hvor han kort gned sig over otte små nye fine ar som han havde fået for en del tid siden, efter en lille kamp? Han smilede kort, ved tanken om det, ikke fordi det havde været specielt sjovt, men det havde været underligt og skulle forsvar sig selv – for ikke at blive spist! Men han var i live, så der var ikke flere grunde til at vade rundt i det, for nu skulle han snart finde ud af hvor han ville hen, ellers ville han ende i en lygtepæl der stod truende foran ham, og blot ventede på at blive pågået.
Han ændrede kursen, mod en juice bar hvor han lidt efter fandt sig selv siddende i en stol, efter at have tænkt situationen igennem, da han pludselig kom i tanke om noget, der fik ham til at springe op, som om han havde siddet på et pindsvin, og styrte ned af gaden i alt hast ned mod New Yorker, hvor han støj ind i butikken, for at løbe om i baglokalet hvor han pustede og stønnede efter at have løbet halvdelen af gågaden i 30 graders varme, det burde være forbudt, og det hjalp ikke ligefrem han var lyn dæmon, for det kunne jo ikke ændre på om han havde det varmt.
En høj brunette kom ud, og kiggede på ham, med et hævet øjenbryn, før et lille smil gled over hendes læber. ”Andrija. Hvorfor er du altid så sent på den?” Spurgte hun med en let latter, mens hun stod med en bunke tøj, som hun lage på en disk. ”Når du har skiftet kan du få det her ud.” Han nikkede tavst, mens han begyndte at vende sig om mod de ansattes toiletter, før han blev stoppet. ”Men du svarede mig ikke!” Han vente sig om mod kvinden igen mens han slikkede sig over læberne. ”Jeg er ikke specielt god til klokken.” Inden hun nåde at stoppe ham yderligere, smutte han ind på toilettet hvor han sjaskede noget vand i hoved, for så at liste ud, efter at have tjekket at kvinden var væk.
Gæst- Gæst
Sv: Part III: That you need!
Gæst- Gæst
Der var overraskende få i butikken, hvilke grunden var, vidste han ikke helt, men der var ikke mange, hvilke hjalp det lidt, med af komme fra A til B, men alligevel var der flere tøjstativer end der var kunder så det var uanset hvad ikke ligefrem et nem arbejdsplads.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Han var helt optaget af hende at han ikke bemærkede brunetten der stod og så ganske misfornøjet på dem lidt der fra, før hun drejede rundt på hælen og forsvandt, men han bemærkede det dog da hun ikke kom hen til ham. Han kiggede kort efter hende, stadig med sine hænder dækkende for Guineveres øjne, så hun ikke kunne se noget, og ikke ville kunne se noget før hun havde gættet hvem det var.
Hvis hun gættede det, ville han fjerne sine hænder, og sætte sig om på skødet af hende, for så at placere et kys på hendes læber. ”Hvem fik lige redet sig fra arbejde otte timer før tid!” Han strålede som en lille sol, tanken om at skulle arbejde der inde i otte timer var ikke til at holde ud, men nu havde han fri, og kunne lave alt muligt andet, med den lille dæmon han nu havde sat bagdelen på, så hun ikke kunne komme op. ”Men hvad laver du – her?” Han lage hoved let på skrå, mens han kiggede på hendes hår opsætning, som tydeligvis interesserede ham en del. Kunstfærdig med de fine lokker, og rasten sat op med et spænde i nakken. Hvordan kvinder bar sig ad med at sætte deres hår op på den måde havde han aldrig forstået og ville sikkert heller aldrig gøre. Han fik frygtelig meget lyst til at prøve at røre ved den, men så ville den sikkert falde ned, og han kom til at ligne en abe der aldrig havde set et æble før, så han droppede ideen og kiggede bare på hende, med et spørgende blik.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Hvis det endelig gik ud på det, så skulle hun nok få det, hvis hun arbejde lidt for det, for hun kunne sikkert snøre ham rundt om sin lillefinger, det tvivlede han ikke på, uanset hvor meget han nægtede at indrømme det over for sig selv, så kunne hun hvis hun ville. Han kiggede lidt ned af hende. ”Du ligner da ikke en der mangler tøj – men det kan da også godt være bare være mig, for mit vedkommende behøver du jo ikke noget.” Han trak i den ene mundvige som et halvt smil, mens han kiggede ned på hendes glas rødvin, som han nippede lidt til, med tænksomt ansigt. ”Tjooh – det smager da okay.” Blev lidt efter hans dom, mens han satte glasset fra sig på bordet. ”Men ærlig talt er det søde stads ikke lige mig, jeg fortrækker noget heftigere.” Han kiggede ned af gaden, hvor han kort så brunetten stå, og glo olmt på dem, men han skyldte sig at lade sine øjne glide videre hvor de så til sidst endte på Guinevere igen, mens han let fugtede læberne.
”Men hvad skal du dog bruge mig til, når du skal shoppe, ud over at hugge penge, og have mig til at lege æsel.” Det var det eneste han kunne komme i tanke om at hun skulle, så det var nok en af de ting han skulle, og sikkert begge ting. Han kunne så stå og overveje hvad han så helst ville, arbejde eller lege æsel og bank boks, men så længe det var sammen med hans lille dæmon, betød det vel ikke så meget, så var han næsten villig til virkelig at blive et æsel, men alligevel, selvom de ikke var direkte grimme, og havde lidt charme over sig, så de store øre, og deres lyde! Det gøs let i ham, ved tanken om at være et æsel. Nej, han fortrak at være et menneskelig æsel så, selvom det klart ville være nemmer at være æsel i menneske form, men gud fader bevares, det var stadig ikke noget han ønskede. Han grinte let for sig selv, mens han lage armene omkring livet på hende mens han kiggede lidt ned på hendes knold endnu en gang, for at studere hvordan håret var sat op i et kunstfærdigt mønster, ind og ud mellem hinanden, hvor det på en eller anden måde holdt sig selv oppe, kun ved hjælp af et spænde! Fantastiske de kvinder.
Gæst- Gæst
Da han havde taget en tår af hende glas, rejste hun sig op for at lægge sine arme om hans hals og kigge med et uskyldigt blik på ham. ”Jeg skal da have dig med til at vælge tøj selvfølgelig.” Hun grinte og lagde sit hoved på skrå. Det var ikke fordi hun havde planer om at tømme hans lommer for penge. Nej slet ikke. Hun havde skam selv penge til lidt tøj og et par sko eller noget. ”Hvad siger du til at du betaler og slæber på alt det kluns du vælger til at kunne hive af mig, og jeg betaler og slæber på det tøj jeg vælger til mig selv?” Grinet blev til et smil, og hun kyssede ham groft på munden, for så at trække sig tilbage så han kunne svare. Hun kunne svagt se det for sig. Ham gå rundt iblandt lingeri og vælge alt det han gerne ville se hende i for så at kunne hive det af hende. Pludselig kunne hun slet ikke få tingene til at gå hurtig nok. Det ville blive sjovt. Nu havde hun jo også beroligede ham med at han ikke skulle være et totalt pakæsel og pengeudgiver. Mon så ikke det også ville blive sjovt… eller interessant for ham? Det skulle det nok. Hun tog fat i hans hånd for at begynde at gå mod den nærmeste tøjforretning, imens han så kunne give hende et svar.
Gæst- Gæst
Da hun slap han skruede han sin hjerne ind på ideen og nikkede. ”Fint, men jeg tror det er et lidt for stort ord at bruge tøj til det jeg vil have dig i.” Nåde han for en gang skyld at sige, før han blev revet ned af gågaden. Mens hun trak ham af sted, kunne han få et spørgsmål dannet i hoved, som undrede ham lidt. ”Går du aldrig med smykker?” De fleste kvinder han så, bar ofte en halskæde eller ring af den ene eller anden form, men det kunne jo godt være at denne kvinde ikke gjorde, han havde jo pænt sagt ingen forstand på kvinder, ud over i sengen. Hun vidste sikkert bedst hvilke butikker hun ville ind i, så han fulgte blot efter hende, mens han grinede lidt ved tanken om ham inde i en undertøjs forretning, hvor han trak tøj ned, eller undertøj, mens Guinevere og kassedamen lå flade på gulvet bag ham. Det ville skam se yndigt ud.
Måske skulle han også selv få jagtet noget tøj, så han kunne for opdateret sin garderobe som ikke virkede som det mest interessante man kunne finde. Hans egen lejlighed var ofte pænt ren, som facade, men bag skabslågerne var der et rod der kunne sige spar to, han mente selv at han bedst kunne lide tingene i rodet tilstand, og ikke – ren? Lidt eller meget underlig tankegang, men det var vel hans problem, og ikke andres.
Hvis hun sagde han skulle finde tøj til hende, så kunne han vel allerede nu sige hvad han gik efter, hvilke fik et grin til at glide over hans læber ved tanken om de to krav det skulle overholde. Det skulle gerne sidde stramt på hende, og der ud over var let at få af, to krav der ikke ligefrem var nemme at overholde, men sådan skulle det bestemt være. Det kunne man jo bedst finde ud af om det gjorde hvis hun prøvede, og uanset hvor meget han gerne ville med hende ind i prøverummet ville han sikkert blive ude, for at det ikke skulle gå videre, han kunne lige se det udviklede sig til deres lille leg, og så blev de afsløret uden en trævl på kroppen.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Da han kom ind i butikken igen, reagerede den lille klokke på hans ankomst, mens han hurtigt støj over gulvet, og pressede posens håndtag ind i hendes hånd. ”Jeg håber du kan lide den, ellers kan den jo altid byttes.” Han grinede kort, mens han gemte sin pung væk i bukselommen. Han havde aldrig i sit liv købt noget tøj der var så dyrt, og ville heller ikke gøre det, han fattede stadig ikke hvorfor han havde gjort det, men det var stadig ikke prisen der betød noget, det var sikkert hans svaghed for rød og sort der spillede ind. han grinte kort, mens han let bare gav hende et stort smil, og kiggede ned på hendes hånd, der sikkert havde fået en større omgang tøj at slæbe på.
”Jeg vil ikke ligge skjul på at det ikke er i denne butik jeg køber mere til dig, for du ved hvad jeg fortrækker at have dig i.” Sagde han, uden at ændre stemmen til en mere lav, hvilke sikkert ville få damen bag kassen til at kigge op, men han stod med ryggen til hende, og kunne derfor ikke se hvad hun gjorde, og tænkte i grunden heller ikke på det, det han mest tænkte på var det følgende de skulle lave, mens han kiggede studerende på den pastelfarvet kjole hun bar, som af den ene eller anden grund af vækket hans opmærksomhed. Da han havde gloet lidt på den, tog han den fra hende, og stirrede en smugle olmt på den, før han lage den tilbage. ”Hvordan vil du nogen sinde have jeg skal få dén af dig?” Han pegede kort på den, og stønnede så. ”Du gør det heller ikke nemt for mig.” Beklagede han sig, mens han kiggede rundt i butikken, dog uden at gøre mine til at ville vige fra hendes side i dette tøj land til kvinder. Han var bestemt ikke på hjemmebane.
Gæst- Gæst
I det hun tænkte det, lød dørklokken igen og hun kiggede op for at se Andrija komme gående imod hende med en pose. Hun fik den i hånden og som han snakkede til hende kiggede hun ned i posen for at se en helt enestående kjole. Med munden let åben af en slags måben kiggede hun på ham, som han sagde at den kunne byttes. ”Aldrig.” Hun lukkede mellemrummet mellem dem og kyssede hans læber i hendes form for tak. Det var ikke hver dag nogle brugte penge på hende. Og så på sådan en kjole. Langsomt trak hun sig tilbage med et smil på læben. Hun skulle nok takke ham ordentlig på et andet tidspunkt. ”Jamen så må vi vel hellere finde en butik hvor der er tøj du nemt kan hive af mig.” Sagde hun lige så højt som ham, og hun mærkede kvindens øjne på sig. ”Og det må vel næsten være dig der fører an så, hvis du ved hvad du gerne vil se mig i.” Hun blinkede til ham og vendte sig så mod kassen. ”Jeg skal dog lige have shortsene og toppen.” Med et smil til kvinden der så en smule misfornøjet ud, lagde hun tøjet på disken og fandt sin pung frem fra den lille taske hun havde på. Da den lidt ældre kvinde havde fået tøjet i en pose, lagde Guinevere 30 € på disken og tog posen. ”Lad os så finde en butik med tøj i der er mere efter din smag.” Hun grinte lidt og fangede hans hånd, for så at flette deres fingre igen og hive ham med sig ud af butikken.
Gæst- Gæst
Han lage blikket på hende, og betragtede hende, mens han ventede på at hun skulle bestemme hvor hun ville hen. Han ville ikke sige noget om hvor han ville hen, for han havde ingen ideer eller nogle form for erfaring inden på emnet omkring undertøj til kvinder, selvom han ganske vidst var god til at få det af dem, men at købe det, havde han da heldigvis altid overladt til dem selv.
Han kiggede lidt på deres hænder der var flettet sammen i et mønster af hans knap så elegante og måske en smugle pølset fingere, sammen med hendes næsten klaveragtige fingere, slanke og lige, enhvers piges drøm. Det var trolig at alle kvinder gik så meget op i selv den mindste detalje på deres krop, og så når de endelig syntes den var perfekt, var det modsatte køn ikke specielt tilfreds med den, ofte fordi de havde givet hoved formeget makeup eller deres hår lignede en høstak af alle de spænder og nåle de havde stukket i, for til sidst at give det et heftigt lag hårlak. Om det så passede, når man sagde at kærlighed gør blind, vidste han ikke, og fortrak også at leve uden svaret, for for ham var Guinevere selvfølgelig perfekt, hvilke godt kunne hentyde til at det var det med kærlighed gør blind, men andre mænd måtte da nikke hvis han spurgte, der var jo ikke mange kvinder i Di Morga der var direkte grimme, eller noget der kunne ligne grimt.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Han bed sig let i læben, mens han blev revet med ned igennem butikken, til den hvide afdeling, hvor han fik vristet sin hånd løs, inden hun rev den af ham, og så han kort kunne stå og – nyde udsigten? Han kiggede igen ned af hende, og fandt hurtig grunden til hvorfor hun var gået ned i denne afdeling, hvilke fik fremkaldt et smørret grin på hans læber. Det blev kun større da han så en helt gennemsigtig BH der hang imellem de sorte og hvide. ”Hvorfor dig ikke tage en gennemsigtig?” Han pegede hen mod den gennemsigtige BH som han var lige ved at forkvabbe sig over. Han havde aldrig set noget så tosset, men grænserne var jo også flyttet gevaldigt når man snakkede om Di Morga.
Hans var mere eller mindre imponeret over alle de farver der var, bare i afdelingen af hvid var der da mindst tyve forskellige nuancer og former, fra de største til de mindste, det var ligesom tøj, utroligt stort udvalg. Man skulle da gå ganske målbevidst inde i denne forretning. Han vente sig halvt om mod hende, mens han kiggede ned af hende, endnu en gang, hvilke vidst var kommet ham for vane at gøre. Blå og sandfarvet ville klart passe til hende, men det ville blive kedeligt, så det skulle være en mørkeblå.
Helt perfekt timet, gled hans øjne, fra hende, over mod den blå afdeling hvor de fæstnede sig på en blå silke overdel, med dertilhørende trusser, i samme mørkeblå farve, stadig i silke, hvor de øverste kanter, ligesom ved BH’en var kantet med sorte blonder i meget små sirlige mønster. Han skred forbi hende, mens han hurtigt fik afmålt hvilke størrelse hun brugte. Det lærte man efter at have taget så mange BH’er af kvinder, så kendte man størrelserne på dem, ikke efter nummer, men efter en hurtig omgang med kvinden, kunne man godt med et øjemål se om den passede, sådan cirka, selvom størrelserne lå meget tæt op af hinanden. Han fandt den rigtige størrelse af det mørkeblå sæt og trak det ned, mens hans øjne fortsatte hen over rækkerne, ide han vandrede tilbage, og afleverede sættet i armene på hende. ”Jeg skal nok betale det hele, du finder bare hvad du vil have.”
Gæst- Gæst
To sæt sorte blev det til. Det ene var en bodystocking med bar ryg og dyb kavalergang. Stadig med blonder lingrende i kanten, og smalle stropper. Det andet var en helt normalt BH og endnu en g-streng til. De var også begge omfavnet af blonder. BH’en havde dog også en lille sløjfe der hvor de to skåle mødtes. Som hun havde fået fat i de ting hun ville have, tog hun fat i Andrijas hånd og ledte dem hen til prøverummende. Så meget hun gerne ville have ham med ind i det lille rum, vidste hun hvilken ballade det kunne ende med, så derfor fortalte hun ham at han skulle blive ude foran det prøverum hun gik ind i, og hun ville derefter komme ud for at få hans mening, som sikkert ville være et lystigt og begæret blik alle gange. Da hun var kommet ind i prøverummet valgte hun at prøve den han havde valgt til hende først. Det fine elegante stof sad tæt og blødt til hendes former, og farven klædte hende utrolig godt. Hendes øjne blev fremhævet og de blonde krøller med. Hun gik ud af prøverummet og satte hænderne i siderne. ”Hvad synes du så?” Spurgte hun og drejede let rundt. Hun gav ham tid til at glo, og efter han havde givet hende hans svar, gik hun tilbage for at prøve det sorte sæt. Sløjfen var svær at se, men det var egentlig også mest fordi hun selv syntes den var pæn. Trussen, eller g-strengen som det nu var, dækkede hvad den skulle, og fremhævede hendes bag helt perfekt. Med et kækt grin trak hun gardinet fra og lod sin arme lingre på hver side af prøverummet. Hendes øjne faldt på Andrijas, og hun ventede hans reaktion.
Gæst- Gæst
Hvis man mente mænd blev mere og mere glad jo mere skind man kunne se, var det de helt rigtige ord til Andrija, selvfølgelig betød det indre også noget, men hans førte hånds indtryk kom jo fra udseende og hun havde jo bestemt vidst skind den første aften de havde mødtes hvor han kunne få æren af at glo helt ned næsten ned mellem hendes ben så dyb havde udskæringen på den sorte stramme kjole hun havde haft på. Gad vide hvor de var blevet af, hun var jo nok ikke gået nøgen hjem, fordi hun ikke kunne klemme sig ned i kjolen.
Det var ikke ligefrem noget behageligt at tænke på, men det fremkaldte alligevel et smil på hans læber, ved tanken om at hun ikke kunne klemme sig ned i den stramme kjole. Men det kunne hun sikkert, hun kunne vel sikkert komme ned i det mest, bare det passede over hofterne og brysterne, så skulle hun sgu nok klare det, hans lille sexet lam.
Gæst- Gæst
Hun var utrolig imponeret over hvor meget han kunne holde sig i skindet. Hvis hun havde været i hans sko, havde hun allerede taget sig selv og hamrede sig op mod væggen i prøverummet og få det gjort. Hun grine højlydt af den tanke og rystede på hovedet, for så at skifte til bodystockingen. Den var perfekt til stropløse kjoler, da dens stroppe var så tynde, og var samlet i nakken. Den store V-udskæring gjorde at hendes kavaler gang var mere tydelig end hvis hun bar en BH, samtidig med at den kunne holde det hele på plads. Med et lille smil på læben tog hun den af, da hun ikke mente det var helt så interessant for Andrija som de andre dele. Og til sidst var der jo kun det blå sæt at tage på. Hun stod et øjeblik og måbede ind i spejlet. Sættet passede helt perfekt, og den blå farve stod fantastisk til hendes blå øjne og gyldne hår. Det silkeagtige stof sad dejligt på hendes krop og hun drejede et par gange rundt om sig selv for at beundre det. Hun burde tage ham med hver gang hun skulle have nyt undertøj. Han var jo født til at vælge sæt til kvinder. Med et tilfreds smil åbnede hun for gardinerne igen og gik ud af prøverummet for at dreje rundt og så sætte hænderne i siderne. ”Du har virkelig sans for at vælge tøj..” Sagde hun med et glimt i øjet og kiggede på ham, mens han så på hende.
Gæst- Gæst
Han trak vejret dybt da hun smuttede ind i prøverummet igen hvor han så lige kunne prøve at udtænke en plan. Hun gav sig vældig god tid til at skifte tøj, hvilke gav ham ekstra tid til lige at tænke planen, som aldrig kom igennem.
Da hun kom ud kiggede lidt ind i de blå øjne, før han sled sit blik fra dem, og kiggede på hans udvalgte sæt, der passede perfekt til det lille sex'et lam. Han gav et skævt grin fra sig mens han fortsatte med at stirre ned af det blå sæt, mens han pussede glorien. Han håbede inderligt at hun ikke ville sætte sig på hans skød, for han var ikke helt sikker på om det kunne gå endnu en gang mere, for der var bestemt grænser for hans selvkontrol hvad kvinder angik, og så i det hele taget, det var jo ikke fordi han normalt stoppede sig selv i at gøre ting han ikke måtte, han gjorde jo helst hvad der passede ham, så det var lidt af en udfordring egentligt bare at glo på Guinevere som stod og poserede med hoftevrik og det hele.
Inden hans tanker gled over i den mere perverse afdeling stoppede han dem, og valgte at sluge hende med øjne, og så prøve at fortrænge de tanker der omhandlede det knap så stuerene emne som pressede sig på.
"Det er nok fordi jeg aldrig køber tøj til mig selv, så skal jeg jo vise mit talent når jeg endelig kan." Svarede han mens han stadig pudsede glorien. Nå, nu havde han da endelig noget at prale med, på sig selv, ud over Guinevere. Der bestod i at han var god til at vælge tøj ... en ting der ikke betød så meget, men det gav da lidt plus til hans ego som til tider bestemt ikke fejlede noget. "Jeg er jo fantastisk ..." Fortsatte han med et smørret grin, mens han kæmpede for at blive på sin plads. Han måtte jo pænt vente på at pølsen kom til ham - men ikke nu! Ikke nu!
han begyndte at mistænke sin hjerne for at gå i cirkler, for de tænkte det samme igennem op til flere gange, hvilke han normalt ikke gjorde, så det kunne jo også være hende? dog holdt han tankerne for sig selv, og fortsatte med at savle over hende med det smørret grin godt placerede på læberne.
Gæst- Gæst
Hendes arme krøb om hans hals og hun kiggede på ham, men hendes læber fandt hurtigt ud af at de ville placere sig på hans hals. Hun burde seriøst stoppe. Men et eller andet inde i hende ville have ham. Hele tiden. Og han så, så fandens godt ud med sin skjorte der stod en smule åben som altid, og hans cowboy bukser… Hendes tanker fandt vej hen i hvor alle de dele slet ikke var på ham mere. Seriøst. Hun burde sættes bag bur. Hvordan fanden klarede han det? Sådan ikke at springe hende uafbrudt. Enhver kunne se den brændende lyst i hans øjne, og alligevel holdt han sig pænt i skindet. Hun fattede det ikke. Og som kvinde burde hun jo være den der holdte sig pænt tilbage og kunne styre sig. Men det følte hun seriøst ikke hun kunne. Og det var derfor hun hurtigt fangede hans mund med sin egen, mens hendes hænder fandt sig vej forskellige steder hen. Den ene endte i hans hår og den anden på hans bryst, mens hun flyttede sig tættere på ham. Et smil krøb på hendes læber, der var klistret på hans, da hun mærkede bulen der havde formet sig i hans bukser. Så, helt i skindet var han heller ikke. Men hun var utrolig imponereret over hvor godt han klarede det taget i betragtning af at hun absolut ikke kunne lade være med at springe på ham. Pludselig var hun ligeglad med hvad folk ville tænke hvis de så dem, alt hun havde lyst til var at føle Andrijas krop, og hans arme omkring hende, og hans læber på hendes. Hvis nogen måtte stoppe dette var det ham. For hun havde overhovedet ikke i sinde at stoppe det, også selvom der lå en fin lille bunke undertøj der skulle betales ved hans fødder.
Gæst- Gæst
Hans yneklige forsøg på at slukke benzinen havde klart ikke hjulpet. Hunden var brudt ind i pølsevognen hvor den grådigt kastede sig over det lille lam der ellers senere skulle være blevet en dejlig lammekølle. Han havde ikke bemærket at det jo ikke ligefrem havde været en lydløs adfærd de havde gang i, han var kort sagt kun opslugt af hende, og havde heller ikke bemærket de blikke de blev sendt da de væltede ind i prøverummet. De var nok gale, sindsyge i deres øjne, men det kunne vel godt passe at han var det. Sindsyg efter Guinevere,
Han bed hende blidt i læben, mens han skubbede hende op mod væggen, mens hans hænder blev mast på den anden side, men det hindrede ham bare i at flå tøjet af hende, så det var vel i grunden en god ting, at han var så ivrig efter hende, og at hans krop ikke gad sammenarbejde, for hans hænder ville frygtelig gerne fri, så de kunne flå tøjet af hende, men hans krop blev ved med at presse hende ind mod væggen hvilke gjorde hans hænder hjælpeløse som de var spændt fast omkring hendes ryk, og kunne ikke rigtig komme hverken frem eller tilbage.
Gæst- Gæst
Hendes tunge slikkede let hans læber før hun prajede dem ad så deres evige kamp kunne tages op og fortsættes, stadig uden nogen vinder. Hvad var det? En-to dage siden de sidst havde haft sex? Det var sikker kun en dag siden. Og hvis det ikke var nok, en gang om dagen, hun rystede sit hoved mentalt ved tanken, så var der noget gruelig galt. Selvfølgelig, det kunne være deres problem stoppede hvis de satte det op til to gange om dagen… Guinevere slog sig selv mentalt for den tanke. Der var seriøst noget utrolig, utrolig galt her. Men på den anden side, hun nød intet så meget som når hans hænder befandt sig alle mulige steder på hende, og hans læber og tænder lystede omkring sig på hendes bare skind. Hvem kunne også bebrejde hende at ville have ham konstant, når han var så utrolig tiltrækkende og så oven i købet hendes? Hun endte kampen mellem deres tunger og bed ham læben for så at fortsætte med at kysse ham ned af kæben til halsen hvor hun gladelig markerede ham sin med et flot sugemærke. Man skulle nogle gange tro de gjorde vold mod hinanden hvis man så dem. Blå mærker og skrammer over det hele, bidemærker. Men det var alt sammen elskermærker og gjorde på ingen måde ondt. Guinevere havde flere gange ladet sine fingre glide over mærkerne med et smørret grin på sit ansigt som hun så tænkte tilbage på hvordan hun havde fået dem. Specielt dem der befandt sig på hendes lår…
Gæst- Gæst
Hans perfekte billed blev knust af en banken på siden af prøverummet og nogle irriterende lyde fra en kvinde. Han slap hende med munden, med et utilfreds suk, mens han fik sine hænder fri, og fjernede hendes. Han vendte sig om mod kvinden, der stod og kiggede på dem med kølige øjne. "Ja?" Spurgte han flabet, og kiggede neutralt på kvinden der bestemt ikke så ud til at syntes godt om deres handlinger i hendes butik. "Skal i have noget, ellers kan i godt få lettet røven ud af min butik." Snerrede hun, eller det prøvede hun på. Andrija trådte et skridt til siden, så Guinevere som før havde stået gemt bag hans ryk, da han havde vendt sig om, nu kom til syne. "Spørg hende." Han lænede sig afslappet op af væggen med en halv flabet mine mens han kiggede på hans lille lam med et afventende blik, mens han gravede rundt nede i sine bukser for at finde sin pung. Han havde jo lovet han ville betale, og det agtede han at holde. Han stak nogle sedler i hånden på Guinevere og håbede der var nok, det burde der være, ellers måtte han betale med kort. Han tøvede og rettede sig op stadig med en lille snert af grinet. Det var da en ganske god debut i en undertøjs forretning.
han smuttede forbi kvinden, og mimede til Guinevere at han ville vente udenfor. Han havde på fornemmelsen det bare ville gå galt igen hvis han blev der inde.
Det var bestemt en god dag at slippe for arbejde på, og nu skulle de hjem! Så de kunne fortsætte, eller det var dét han ville, hvad hun så ville vidste han ikke, men han ville sikkert føje sig hvis hun ville noget andet, han var jo hendes lille skødehund - vuf.
Gæst- Gæst
Som de begyndte at gå, nok mod hans bil, kiggede hun på ham med et smil. ”Din eller min lejlighed?” Selvom det var sjovt og interessant, for ikke at sige mystisk og faretruende på en måde, at gøre det offentligt, foretrak Guinevere at det blev privat. I et hus, ikke en bil, og i et hus, med en seng. Eller sofa. Ikke fordi hun ikke nød deres tur i skuret. Hun havde bare frosset enormt meget da hun var faldet i søvn. Ikke på maven. For der havde Andrija jo ligget. Men resten af hendes krop havde været som is da hun var vågnet. Så hun ville gerne et sted hen, hvor hun i det mindste kunne lægge sig imellem tæpper når de engang blev færdige med hvad end de planlagde at foretage sig. For i hendes mening, blev deres omgange bare bedre og bedre fra gang til gang. Så nysgerrig var hun i hvert fald nu omkring hvad de kunne finde på. Mens de gik, fik hun nåede hans kind og hun kyssede den kort, før hun så fik bidt blidt i hans øre. Hun grinte og kunne ikke vente til de nåede hans bil så de kunne få kørt hjem i en fart.
Gæst- Gæst
Det var en kvadratisk går, med flise belægning og mure af lejligheder omkring sig. Han førte hende hen til sin gode gamle pickup som han åbnede mens han kiggede direkte på hende. "Din." Svarede han kort, og lod med det ord emnet være færdigt. Han skulle ikke til at diskutere det, han ville se hendes lejlighed, og når hun nu så fint tilbød det kunne han lige så godt benytte sig af chancen for at se den. Han satte sig ind, startede motoren og ventede på hun kom ind, hvorefter han begyndte at køre ud via nogle små bagveje der til sidste ledte dem ud et sted mellem en masse boligblokke. "Nå, hvor er det henne?" Han holdt inde ved en kantsten og kiggede på hende. "Nej, du køre, det er meget letter." Sagde han før hun kunne svare, og gik ud af bilen, om på den anden side, og satte sig ind ved hendes side, og skubbede hende over mod rettet.
Han vidste ikke helt hvad han skulle forvente af hendes lejlighed, men han havde nok et billed af noget mere ordenligt, rent og velduftende. Han var ikke sikker på hvorfor han havde det sådan, men sådan virkede hun bare til at have tingende i hans hoved. Hans egen lejlighed passede mere eller mindre til den han nu var. Ryddelig, med billig møbler fra det nærmeste møbelhus, med alle mulige ting stuvet væk i skabe og kasser, så lejligheden ved første indtryk så ren og ryddelig ud, men hvis han havde været inde, og haft en lille weekend der hjemme kunne den ligne noget af den anden verden, men han havde som altid efterladt den pæn og ryddelig ... næsten da, for hvis man åbnede hans skuffer, kasser og skabe ville man sikkert få et hjertestop af alt den rod.
Et smil sneg sig over hans læber, mens han kiggede hen mod ende, helt uskyldig, mens han kiggede rundt på deres omgivelser og prøvede flere gange forgæves at fjerne sit lille smil, mens han tanker gled hen mod det der stod næst på listen over ting de skulle ... sex! Wiii! Og ikke med hvem som helst, men med hans lille sex'et lam, med to dels tøj, hvilke var noget nyt for ham, eller det var nyt for ham at trække af Guinevere, da hun jo mest bar kjole. E udfordring! Hvis hun da ikke skiftede, men hvorfor skulle hun dog det?
Gæst- Gæst
Side 1 af 2 • 1, 2
» The sleep over.. [ Part 1 ]
» suprise or what (Arwen-XXX-part 2)
» Blidness.. part of my life - Johnny
» Heart of the Dragon - Part II (Shado)
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Man 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa
» Athena Akademiet
Tors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift
» Maybe a freind? / Apolline
Tirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus