Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
undercover at chambre noire, but forgot what he really did there~Lotus::privat~ EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
undercover at chambre noire, but forgot what he really did there~Lotus::privat~ EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
undercover at chambre noire, but forgot what he really did there~Lotus::privat~ EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
undercover at chambre noire, but forgot what he really did there~Lotus::privat~ EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
undercover at chambre noire, but forgot what he really did there~Lotus::privat~ EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
undercover at chambre noire, but forgot what he really did there~Lotus::privat~ EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
undercover at chambre noire, but forgot what he really did there~Lotus::privat~ EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
undercover at chambre noire, but forgot what he really did there~Lotus::privat~ EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
undercover at chambre noire, but forgot what he really did there~Lotus::privat~ EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
undercover at chambre noire, but forgot what he really did there~Lotus::privat~ EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

undercover at chambre noire, but forgot what he really did there~Lotus::privat~

Go down

undercover at chambre noire, but forgot what he really did there~Lotus::privat~ Empty undercover at chambre noire, but forgot what he really did there~Lotus::privat~

Indlæg af Gæst Tirs 19 Jul 2011 - 17:40

S~Chambre Noire
T~23:30
V~Koldt, stjerneklart og fuldmåne
O~Folk der går rundt på markedet og ser på diverse ting
P~Stramme sorte jeans, en stram hvid skjorte, en sort frakke, flade sorte sko og en løs hestehale

___________________________________________

Mørket havde atter lagt sig og det var efterhånden begyndt at blive sent, man mange folk var alligevel ude i gaderne. Selv på Chambre Noire var der mange mennesker og der var så sandelig også mørkt, men det skylledes ikke hvad klokken var, men fordi at de fleste gadelygter var gået i stykker. En ung mand kom gående blandt boderne og så sig omkring, men denne person var ikke bare et almindeligt væsen som var civil, men han var betjent, dog var han undercover for ikke at blive overfaldet, hvilket der var nogle betjente der var blevet. Han strøg en hånd gennem det lange sorte pandehår som havde det med at glide ind foran hans øjne, hvilket var pænt irriterende nå han var på opgave her nede. Han skulle tjekke hele markedet for ulovlige varer, men problemet var bare.. Det hele var ulovligt " Jeg nægter at udføre denne opgave" sagde han stille og så sig omkring og lagde mærke til hvor mange kvinder der var her, mange var dog ikke noget for ham, men han skulle sikkert nok finde en der bed på krogen. Han gik over til en bod med halskæder og fandt en med en drage som knuger sig til en engel * det symboliserer sikkert død og liv* sagde han idet en kold vind ramte ham. Han fik en underlig fornemmelse om at der var nogle der holdt øje med ham, men gjorde ikke noget ved det udover at ligge sin hånd under hans lange sorte frakke og greb om sin Desert Eagle mens han kiggede rundt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

undercover at chambre noire, but forgot what he really did there~Lotus::privat~ Empty Sv: undercover at chambre noire, but forgot what he really did there~Lotus::privat~

Indlæg af Gæst Tirs 19 Jul 2011 - 17:55

I mangel på bedre var Lotus taget på marked. Var hun heldig var der måske noget gift, som var værd at overveje. Hun holdte sig på sikker afstand af gyder, kælderindgange og hvad der ellers kunne bringe hende i problemer. Hendes skygge sørgede for, at hun havde øjne i nakken, men der var ingen grund til at tage chancer.
Der var en af de ældre sælgere, som var urolig. Ikke åbenlyst, bare nok til at hans blik flakkede en lille smule, hans hånd kunne ikke bevæge sig i elegante bevægelser, men hakkede i stedet, næsten rystede. Det gjorde Lotus endnu mere vågen. Havde hun været tankelæser, havde hun vist, at den gamle havde gennemskuret betjenten. Hun ville ikke have noget at være bange for, så længe at hun ikke købte ulovlige varer.
Havde hun ikke været så vågen, havde hun nok ikke lagt mærke til en fremmed mand blev skygget. *Det her skal nok blive spændende.* Hun overvejede bare at sende skyggen efter dem. Det ville være langt det sikreste, hvis ikke ham den gamle havde været så nervøs. Der kunne være farlige bande medlemmer, og så ville hun savne skyggen. I stedet bestemte hun sig for selv at skygge den fremmedes forfølger.
(Hendes påklædning er et par stramme jeans, en mørkegrøn t-shirt med lommer og hætte, der ikke var taget på så man kunne se hendes hår. Håret var sat op i en hestehale.)

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

undercover at chambre noire, but forgot what he really did there~Lotus::privat~ Empty Sv: undercover at chambre noire, but forgot what he really did there~Lotus::privat~

Indlæg af Gæst Tirs 19 Jul 2011 - 18:34

Han så sig omkring men følelsen forsvandt stille og roligt idet han gik tilbage til halskæden " Hvad er de så nervøs for sir?" sagde han med en rolig stemme " Ja jeg er betjent, men.... Jeg magter ikke være en bad guy blandt jer, da i er mange flere end mig" sagde han og tog sin Desert eagle fremog viste dem den " der er ingen kugler i" sagde han og så rundt på dem alle sammen og satte den igen ind hvor den hørte til. Han så på manden i boden og smilte " bare rolig. Jeg siger ikke dette til nogen" sagde han og satte hånden for hjertet " jeg sværger" sagde han og frembragte et skævt smil på sine læber. Han så sig omkring og lagde mærke til hvordan de langsomt begyndte at gå tilbage til det de lavede før og han nikkede kort * for satan det var tæt på* tænkte han og bed sig kort i underlæben. Den underlige følelse af at blive overvåget var der igen, men denne gang var det som om at denne person var tættere på end før, men han kunne ikke se den mulige person, så han prøvede at ignorere det selv om det var svært

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

undercover at chambre noire, but forgot what he really did there~Lotus::privat~ Empty Sv: undercover at chambre noire, but forgot what he really did there~Lotus::privat~

Indlæg af Gæst Tirs 19 Jul 2011 - 18:54

*Magen til idioti* Lotus rystede på hovedet af ham. Det var en god ide at fedte sig ind, ellers ville det nok ende galt, men at sige han ikke havde nogen kugler i sit skydevåben. Hvorfor ikke bare gå direkte hen til den nærmeste macho bandemedlemmer og bede om en røvfuld? Selv hvis hans magiske evner i sig selv var nok, så var der da ingen grund til at opsøge balladen på den måde. Og så alligevel… Lotus kunne ikke lade hver med at håbe, at en eller anden fyr med en hjerneblødning lagde sig ud med betjenten. Det ville være sjovt at se udfaldet. Hun kunne ikke skjule et smil ved tanken. Gade vide om hun selv kunne fremprovoker et opgør?
Hun kom i tanke om grunden til at lægge mærke til betjenten, hans forfølger. Manden (hun gættede på at det var en mand, men det mørke tøj tillod ikke at vise nogen former) var trådt lidt tilbage, da betjenten fik for meget opmærksomhed. *Aww, de kunne ellers nok godt have haft et lille slagsmål.* Endnu et smil spredte sig på hendes læber. Hvorfor ikke selv tage mere aktiv del?
Hun gik de sidste skridt over til betjenten. Hendes skygge havde løsrevet sig, og fokuserede kun på forfølgeren. ”Er det virkelig sandt? Er du betjent? Du ligner ikke en.” *Fordi han er undercover, men der er ingen grund til at spille smart.*

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

undercover at chambre noire, but forgot what he really did there~Lotus::privat~ Empty Sv: undercover at chambre noire, but forgot what he really did there~Lotus::privat~

Indlæg af Gæst Ons 20 Jul 2011 - 14:02

Han så omkring sig og rystede kort på hovedet * idioter.. Selvfølgelig er der kugler i* tænkte han idet et koldt smil bredte sig på sine læber. Han mærkede igen følelsen af en der overvågede ham og hørte derefter en stemme " Ja det er sandt" sagde han og tog sin hånd underjakken og hev sit politiskilt ud og viste hende og satte det tilbage " Det er en grund til jeg ikke ligner en sagde han og strøg hånden gennem sit lange sorte hår " Jeg er undercover og kom egentlig for at anholde nogle af dem her nede, men besluttede mig at lade være, da jeg så hvor mange gode ting der er her nede" sagde han og så sig over sig skulder da han følte nogle nærmede sig ham bag fra " Unge mand.. Det hjælper ikke stjæle fra mig" sagde han og lagde hånden på den unge mands pande og fyren faldt om. Et skummelt smil bredte sig på hans læber idet han knælede ned og så på fyren " Du stjæler ikke fra mig igen vel?" sagde han og knyttede hånden idet fyren på jorden ivrigt rystede på hovedet " godt" sagde han og korte igen hånden over hans pande og fyren rejste sig op og løb væk

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

undercover at chambre noire, but forgot what he really did there~Lotus::privat~ Empty Sv: undercover at chambre noire, but forgot what he really did there~Lotus::privat~

Indlæg af Gæst Ons 20 Jul 2011 - 14:22

*Nej, skilt og det hele, hvor imponerende.* Hendes ansigt bar dog ingen tegn på samme sarkasme. Hun smilte og nikkede til hvad han havde at sige. *Sikker på, at du ikke bare fortrød, da du så hvor mange der var mod en?* ”En betjent burde ikke sige sådan noget. Er det ikke meningen at du skulle være et eksempel for os andre?”
Forfølgeren måtte havde set deres samtale som sit store øjeblik, for Lotus var klap nok blevet færdig før han trådte i aktion. Men betjenten klarede det i stiv arm. Han brugte en eller anden magi og fyren var færdig. Det som imponerede mest var dog ikke betjents evne til at klare tingene. Det var måden han gjorde det på, smilet på hans læber. Der fik også et smil frem hos Lotus, et hun kun lod gro frem, fordi betjenten var ved at lærer tyven hvem der bestemmer. Hans brik ikke i nærheden af hende. Hun fjernede det dog også lynhurtigt. Det er ikke til at sige hvornår han ville vende sig om. Det er bedre at fremstå uskyldigt, end som en medsammensvorende.
”Wow, jeg viste ikke at I gik så hårdhændet til værks.” Hun prøvede ikke at virke alt for imponeret, endnu.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

undercover at chambre noire, but forgot what he really did there~Lotus::privat~ Empty Sv: undercover at chambre noire, but forgot what he really did there~Lotus::privat~

Indlæg af Gæst Ons 20 Jul 2011 - 14:32

Han så på hende med et skævt og sarkastisk smil "Det er meget muligt, men jeg er heller ikke en af de bedste betjente skal det lige siges" sagde han og tog sig til hans venstre skulder " Forstår du.. Jeg er mærket for hele mit liv" sagde han og fjernede atter hånden fra hans skulder. Idet han hørte hendes ord om at han var hårdhændet løftede han sit ene øjenbryn og så undrende på hende " Jeg gør lige præcis hvad der passer mig med mine kræfter, især når jeg er undercover" sagde han og lagde armene over kort og så sig over skulderen for at være sikker på at denne fyr der lige havde prøvet at stjæle fra ham var væk. En klam fornemmelse nåede til ham idet lugten af blod spredte sig, det frembragte et koldt smil på hans læber idet han vendte sig mod stanken og gik i den retning " bliver du her eller kommer du med?" sagde han og så over mod hende og stak hånden under sin frakke og hev sin Desert Eagle frem og ladede den og fortsatte med at gå i retningen af blodstanken. Hvad kunne der dog ske af mord her nede? eller var det bare en vampyr der fik sig et måltid? Ja det ville jo så vise sig når de kom der over på et tidspunkt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

undercover at chambre noire, but forgot what he really did there~Lotus::privat~ Empty Sv: undercover at chambre noire, but forgot what he really did there~Lotus::privat~

Indlæg af Gæst Ons 20 Jul 2011 - 14:51

*Bad cup huh. Så længe han ikke er en macho show-off, kan vi nok blive gode venner. Han bliver i hvert fald ikke kedelig bekendtskab.* Det tog hende lidt længere at opdage lugten. Det var først efter han havde kigget efter stanken, hun indså hvad han sniffede efter. Hans tilbud overraskede hende. Fremmede plejede ikke at spørge om sådan noget. Så igen, han virkede ikke som typen, der gør som man plejer.
*Jeg havde ret i mine antagelser. Det ville blive underholdende at følge ham – så længe han får alle knubsene *Hun nikkede til ham, men uden det samme kolde smil, hun ellers gerne ville bære. ”Men du passer på mig ikke?” Det var ikke bare for at spille lille og uskyldig. Hun havde hverken smarte kræfter eller skydevåben. Kom de i problemer, ville hun ikke have mange chancer for at komme lige så godt ud af det som betjenten.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

undercover at chambre noire, but forgot what he really did there~Lotus::privat~ Empty Sv: undercover at chambre noire, but forgot what he really did there~Lotus::privat~

Indlæg af Gæst Ons 20 Jul 2011 - 15:07

Han nikkede kort til hende " Kun hvis du ikke er en dumdristig lille pige som alle de andre kvinder der går rundt her omkring" sagde han og stoppede op og gik helt tær på hende og lod sin hånd køre over hendes kind. Han vidste godt det var meget risikabelt at gøre det, men han var fuldkommen ligeglad og måtte tage de slag der kom hvis der kom nogle. Han opfangede lugten af mere blod og vendte sig om mod stanken og begyndte at gå i den retning igen * sig nu bare det er en der er blevet overfaldet* tænkte han og holdt sin Desert Eagle oppe og var klar til at trykke på aftrækkeren hvis det skulle komme så langt, hvilket han da ikke håbede skete, men hvis det gjorde så var han under alle omstændigheder klar. Da de nærmede sig mere og mere var det som om stanken af blod forsvandt, på mystisk vis, hvilket fik ham til at være lidt urolig. Var alt dette bare et trick?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

undercover at chambre noire, but forgot what he really did there~Lotus::privat~ Empty Sv: undercover at chambre noire, but forgot what he really did there~Lotus::privat~

Indlæg af Gæst Ons 20 Jul 2011 - 16:41

*Det er dig som er dumdristig, hvis du tror du kan slippe af sted med sådan noget.* Ordene forlod aldrig hendes mund, og hun kæmpede for ikke at stikke ham en lussing. Samtlige muskler begyndte at spændene, hun viste tegn på ubehag, men ikke den afsky, som der var så hård at nedkæmpe. Da han trak sig væk forlod et lydløst suk hende. Flere små tricks som det, og han ville få problemer – og det ville hun højt sandsynligt også. Næste gang ville han ikke slippe uden enten verbal eller fysisk lussing.
Hun holdte sig irriterende tæt på ham, som de forsatte deres rejse. Desværre ville hans beskyttelse nok være nødvendigt, hvis de rendte lige ind i en fælle. Hendes skygge havde deres ryg, og indtil videre var der ikke noget. Hun ville allerhelst stoppe op, og lade skyggen afsøge området. Men det var tydeligt, at hendes bad cop ikke var en man helt ustraffet kunne vende ryggen til. At sende skyggen væk, kunne skaffe hende endnu flere problemer. Så hun var tvunget til at håbe på, at han kunne sit kram.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

undercover at chambre noire, but forgot what he really did there~Lotus::privat~ Empty Sv: undercover at chambre noire, but forgot what he really did there~Lotus::privat~

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum