Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
I Chambre noirs omgivelser :: Cornelius EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
I Chambre noirs omgivelser :: Cornelius EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
I Chambre noirs omgivelser :: Cornelius EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
I Chambre noirs omgivelser :: Cornelius EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
I Chambre noirs omgivelser :: Cornelius EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
I Chambre noirs omgivelser :: Cornelius EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
I Chambre noirs omgivelser :: Cornelius EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
I Chambre noirs omgivelser :: Cornelius EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
I Chambre noirs omgivelser :: Cornelius EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
I Chambre noirs omgivelser :: Cornelius EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

I Chambre noirs omgivelser :: Cornelius

Go down

I Chambre noirs omgivelser :: Cornelius Empty I Chambre noirs omgivelser :: Cornelius

Indlæg af Gæst Tirs 3 Maj 2011 - 18:53

Tid : 21:32

Sted : det sorte marked

Omgivelser : Ikke så mange at se sådan igen?.

Vejr : Solen er skindende og fremme for at stråle, med blå himmel.

Tiden gik langsommere og langsommere, verden drejede næsten ikke for Ace, mens hun gik for sig selv og spekulerede omkring disse ting hun havde gået og lavet på det sidste, som dæmon jagt og slagtning?. Hendes mundvig trak let til den ene side i et skævt smil der fik hende til at frydes over hun ville få udvidet sin våben muligheder på det sorte marked. Hendes lange løve brune cocio brune manke fulgte hende let mens det strøg hende ned af ryggen og blidt over skuldrene når brisen kom og ville lege med hendes lange hårlokker der let så ud til ikke at lide under denne legen?. Hendes øjne var som en løves, ikke brune men gylden brune og lignede en løves så hun blev altid kaldt for løve af de fleste, fordi hun lignede lidt en lille løvinde? med dette hår der lignede en smuk brun manke og hendes smukke brune øjne der ikke var chokolade brune men helt lyse brune i det som en løves... en ægte løves.
Hendes finger strøg let over den bløde kind af hende med de høje kindben i det hun trappede ned til det sorte marked og var klar med taske til at slæbe det hun nu ville finde mens hun dog os bar en daggert inde ved sit lår dog kunne det ikke ses for hendes sorte shorts og hendes hvide tshirt hang let ned til midt på shortsene ved hendes hofter, og den var løs og lod sig glide ned af den ene skuldre konstant og blotte den i barhed...
hendes blik spejdede rundt i det hun slog hånden let mod hoften da der var en der gik forbi og sagde"det kan du godt glemme!" hun smilede let og sagde"Hmm hvor skal jeg begynde" hun begyndte i den ene ende at kigge her og der mens hun til tider gik og hev op i sin sorte taske der blot ikke ville blive på se spinkle dog slanke skuldre af Aces... "typisk"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I Chambre noirs omgivelser :: Cornelius Empty Sv: I Chambre noirs omgivelser :: Cornelius

Indlæg af Gæst Tirs 3 Maj 2011 - 19:01

Her var mange folk denne aften så der var godt gang i boderne og især en bod solgte godt, denne bod bestod af et bord som var lavet ud af træ, ved siden af bordet stod et par stole også skåret ud af træ på en meget smuk måde, der var sat små prismærker på og på bordet stod alt fra små figur til krus, kander og tallerkner savet af træ, selv bestik lå der som også var lavet ud af træ, desuden var her halskæder og pile samt et par buer og andre ting lavet af træ, alle tingene var smukke samt unikke, der stod også masser af stumtjener hvor der hang forskellige dyreskind som også var til salg. Ejeren af boden var en dværg som stod på en stol bag bordet for at ku se alt, denne dværg var høj samt muskuløs, hans hud var lysebrun samt slidt han var iført en brun læderskjorte hvor to metal plader var sat fast på begge skuldre desuden var han et par brunebukser som var lavet af en gammel sæk desuden havde han et par lædersko og et bælte hvor i knive sad fast samt at på hans ryg hang en stor økse. Denne dværgs øjne havde ikke samme farve det ene var gult og det andet grønt og så var der hans orange hår som var klippet i en hanekam som gik ud i en lang fletning desuden havde han et tyk skæg hvor overskæget var flettet(se avatar). men det der var mest mystisk, var to ar på hans pande som lignede to lyn som fortsatte om bagved hvor det bredte sig til et stort mønster. Cornelius var denne dværgs navn og ja han var udstødt fra sit folk og levede derfor i skoven"kom og køb"råbte han så højt han ku med sin dybe stemme, væsner strømmede til for at se på hans fine ting dog var der igen der købte noget endnu desværre, han brummede lidt imens han betragte folk med et roligt blik i de mystiske øjne"kom og køb, stole, krus, figurer lavet af træ"råbte han højt imens han viftede let, med armene. Mange folk kom også blot hen til hans bod for at betragte ham fordi man ikke så mange dværge da de fleste holdt sig i bjergene hvor de følte sig trykke, så dette var t udsevanligt syn for mange.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I Chambre noirs omgivelser :: Cornelius Empty Sv: I Chambre noirs omgivelser :: Cornelius

Indlæg af Gæst Tirs 3 Maj 2011 - 19:21

Ace var rigmands datter så selvfølgelig ejede hun utrolig mange penge og det der var bedre var at hun skam ikke var fra Di Morga, hun var fra London faktisk for det ikke skulle være helt løgn og havde sin helt egen mansion hvor hun kunne hygge sig med skumbad og boble ture samt træne på sin tennis bane sammen med sin maskine der spyttede dem ud, eller os kunne hun gå i mini biograf eller måske lægge i sin kæmpe seng der kunne være mindst 10 personer i!?.
Hun gik stille hen af mod hans bod og betragtede virkelig hans ting og håndværket og betragtede så disse dyr han lavede og sagde da hun stod foran ham.. skønt hun aldrig havde set en dværg så facinerede hans ting hende mere end ham. Hun stod der overfor ham og smilede så i det hun sagde temmelig slesk"Sig mig, kan man bestille noget her over eller har du kun dette til salg, ellers ville jeg med glæde betale hvad end de byder for håndskåret panter figur, i størrelse på højde 1 meter og så bredte 1 og en halv hvor den står oppe med åben mund og det ligner den skal til at slå et bytte ihjel med den ene pote, dog du skal lave 2 af dem så og de skal stå ved indgangen til mit soveværelse, så de skal ikke være identiske, angående vinkle"" hun smilede og ville ikke lave lege med ham men se om han tog imod udfordringen ... skønt det sikkert var et helveds arbejde..
*Hmm gad vide om han tager imod min opfordring?..*

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I Chambre noirs omgivelser :: Cornelius Empty Sv: I Chambre noirs omgivelser :: Cornelius

Indlæg af Gæst Tirs 3 Maj 2011 - 19:55

Cornelius prøvede at sælge sine ting et par mænd købte nogle krus og gik igen, men så fange en kvinde hans opmærksomhed fordi hun længe stod og betragt hans ting som han havde lagt mange kræfter i, han lytte til hendes ord hvorefter han smilede bredt"jeg kan sagtens klar det, dog er det ikke billigt desuden skal jeg se det sted de skal stå, så jeg bedre kan se hvordan jeg skal lave dem"sag han let med sin dybe stemme som lød brummende, han vidste at dette var en opgave der ville tage lidt tid men den var ikke umulig, for han havde bådet bygget en hytte, samt andre store figurer samt at han havde skabt to stolper tl en anden kunde, man sku ikke undervurder ham for han ku sagtens bære tunge ting. Cornelius vendte dog opmærksomheden lidt væk fra hende da en kvinde ville købe en figur af ham"jeg må sige det et godt køb fru"sag han let idet han tog imod pengene og hun forlod boden, han så igen mod kvinden.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I Chambre noirs omgivelser :: Cornelius Empty Sv: I Chambre noirs omgivelser :: Cornelius

Indlæg af Gæst Tirs 3 Maj 2011 - 19:55

//undskyld bliver længre næste gang//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I Chambre noirs omgivelser :: Cornelius Empty Sv: I Chambre noirs omgivelser :: Cornelius

Indlæg af Gæst Tirs 3 Maj 2011 - 20:08

Ace smilede lumsk og sagde"Hmmm så det du siger er at du vil hjem til min mansion the clock of tower og så vil du? tjekke der hvor de skal stå, der er bare lige det ved det, at der er i London" hun smilede let og sagde"Men vis de vil så er det okay, men du skal regne med at jeg vil betale mindre for dit hårde arbejde vis jeg skal betale for din billet der til ved mindre du har transport?" hun så lidt på ham dog aldrig hånligt, nej.. hun så med respekt på ham, disse ting var unikke ja og nogen kunne være mere fantasi fulde men.. vis han tog bestillings arbejde bare sådan uden videre så måtte han i sandhed være en virkelig god arbejder. Hun så lidt på ham og sagde"Jeg kan os give dig fuldkommen de perfekte længder vis de vil have det og billedet af hvordan den skal være" hun tog et stykke parpir frem og begyndte så småt at tegne temmelig hurtigt i det hun lagde det foran ham med målene skrevet ude langs ved siden til hver mindste detalje og sagde så" de skal ikke holde stolper dog.. de skal være robuste" hun smilede lidt og sagde"De skulle nødig gå i stykker ved de dumme flyselvskaber der har det med at ødelægge ens kostbare fragt men hvor meget tror du måske det kommer til at runde?" hun så lidt på ham og ventede på den gyldige pris mens hun betragtede disse ar han havde dog så hun hurtigt væk og slikkede sig så let om læberne for at fugte dem og sagde mens hun rettet lidt på sit tøj"så er det hårdt at arbejde sådan et sted som dette?, jeg kan forstå at de tjener godt på en kunde som mig, så ... hvor mange sær bestillinger tager de hver dag?" hun så lidt på ham og kunne måske få arrangerede en handle? dog var det mest hendes forældre der var god til sådan noget.//gør slet intet//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I Chambre noirs omgivelser :: Cornelius Empty Sv: I Chambre noirs omgivelser :: Cornelius

Indlæg af Gæst Tirs 3 Maj 2011 - 20:37


Cornelius betragte hende nøje imens han lytte til hendes ord dog rystede han hurtigt på hovedet da hun sagde at huset var i et andet land"jeg tro jeg dropper at se stedet, jeg er ikke til nymodens transport"sag han roligt dog ku man hører at han mente dette, han lytte stadig nøje til hendes ord"måske vi ku tage hjem til min hytte i skoven? der ku vi aftale det hele desuden kan du så vælge to træer som du syns om" forslog han let da det ville være meget nemmer at snakke sammen der, desuden havde han været her hele dagen og ville gerne snart hjem til sin hytte som han også selv havde lavet. Han smilede let til hendes næste spørgsmål imens han tog papiret og lage ned i en af de mange små læderposer som sidder på hans bælte"et pr stykker om dagen, og ja det tjener jeg godt på det, men jeg elsker det også så dette er faktisk en hobby samt et job"sag han roligt imens han langsomt kløede sig i skæget. Lige nu overvejede han faktisk hvordan han sku starte arbejdet”prisen finder vi ud af når figurerne er lavet”sag han så fast da hen altid tog penge til sidst når kunden ku se hvad de havde fået.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I Chambre noirs omgivelser :: Cornelius Empty Sv: I Chambre noirs omgivelser :: Cornelius

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum