Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Hvordan er jeg dog endt her? Yazu. EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Hvordan er jeg dog endt her? Yazu. EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Hvordan er jeg dog endt her? Yazu. EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Hvordan er jeg dog endt her? Yazu. EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Hvordan er jeg dog endt her? Yazu. EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Hvordan er jeg dog endt her? Yazu. EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Hvordan er jeg dog endt her? Yazu. EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Hvordan er jeg dog endt her? Yazu. EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Hvordan er jeg dog endt her? Yazu. EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Hvordan er jeg dog endt her? Yazu. EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Hvordan er jeg dog endt her? Yazu.

Go down

Hvordan er jeg dog endt her? Yazu. Empty Hvordan er jeg dog endt her? Yazu.

Indlæg af Gæst Ons 20 Jul 2011 - 20:46

Tid 19:23
Vejr stadig lyst køligt, og vådt.
Sted Chambre noire.
Omgivelser masser af folk af forskellige væsner masser af folk der står ved de forskellige Bode.
Påklædning Cowboybukser, top i hvid, tennis sko.

Hvad lavede hun på dette sted? Hun havde hørt om stedet. Men aldrig fundet der hen, selv om hun havde en nysgerrighed som sagde at hun skulle se hvad det var for et eller andet sted. Hun smilede et usikkert smil, i mens hun gik frem og tilbage de forskellige steder for at se hvad de. Hendes grå blå øjne, betragtede af og til de mange folk som på dette marked, hvor man kunne handle og sådan. Men det havde hun nu ikke tænkt sig at gære. Hun lod en hånd glide igennem hendes sorte hår, i mens hun kiggede rundt. Det var normalt ikke noget sted hun normalt var på, men nu fik hun i hvert fald set hvad det var for et sted, selv om det nok var sværger at komme væk fra stedet, end forventet. *jeg må nok hellere smutte inden nogen vampyr? Opdager hvad for en jeg er* tænkte hun, og drejede rundt på hælene, hun begyndte stille at gå hen mod det sted hun var kommet fra. Hun ville i hvert fald ikke ende som de fleste andre Aspara havde endt deres liv, når de havde mødt en vampyr. Døde og ikke i live, en kuldegysning slap igennem Caydee, men hun rystede det hurtig af sig igen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvordan er jeg dog endt her? Yazu. Empty Sv: Hvordan er jeg dog endt her? Yazu.

Indlæg af Gæst Ons 20 Jul 2011 - 21:00

En ung mand kom gående gennem Chambre Noire med en selvsikker gang, det var anden gang han var der og sidste gang gik ikke godt, men denne gang håbede han på at det ville gå bedre. Han var her ikke for at købe ting og det var der en speciel sælger der vidste " Goddag Sir.." sagde han stille idet den unge mand stillede sig ved hans bod " Goddag den herre" svarede han og kørte en hånd gennem det lange sorte hår og så ud over de folk der gik på dette marked. Hans sorte bukser sad hverken forstramt eller for løst på ham, hans hvide stramme skjorte sad perfekt på hans veltrænede overkrop. Han stak roligt hånden ned i sin lomme og tog en pakke smøger op, tog en mellem sine læber og lagde pakken tilbage i sin lomme * hvor er den lighter!* tænkte han og mærkede på enhver lomme der var på ham og fandt den til sidst i hans skjortelomme. Han tændte smøgen og tog et længselsfuldt sug af smøgen og pustede røgen ud gennem næsen, mens han betragtede de mange yndige kvinder der gik rundt på Chambre Noire

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvordan er jeg dog endt her? Yazu. Empty Sv: Hvordan er jeg dog endt her? Yazu.

Indlæg af Gæst Tors 21 Jul 2011 - 13:01

Hun gik stille i sin egne tanker, i et forsøg for at finde udgangen for dette marked. Hun orkede ikke hvis hun skulle ende med at blive der hele aften. Men hun nåede ikke helt så langt inden hun kom til at gå ind i en eller anden person, i hvert fald en hun ikke kendte. "Åh undskyld, det var ikke min mening at gå ind i dig, jeg gik bare i mine egne tanker" skyndte hun sig at sige, i mens hun så undskyldende på personen. Som viste sig at være en ung mand. *Håber ikke jeg for ballade* tænkte hun, i mens hun ventede stille men roligt på hvordan han ville reagere fordi hun var kommet til at gå ind i ham. Hun smilede et undskyldende smil, i håb af at manden ikke ville være alt for sur, i hver fald ikke en gnav pot som havde fået det forkerte ben ud af sengen til morges. Men nu var et jo ved at være aften, så irriterende om aften kunne man jo også være.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvordan er jeg dog endt her? Yazu. Empty Sv: Hvordan er jeg dog endt her? Yazu.

Indlæg af Gæst Tors 21 Jul 2011 - 19:07

Han så ned på denne unge kvinde der havde gået ind i ham " Pas nu på.. Hvad ville du gøre hvis jeg var en eller anden vampyr og bare ville drikke dit blod?" sagde han med en drilsk stemme idet han tog et hiv af smøgen og igen pustede røgen ud gennem næsen " Bare rolig.. Jeg er ikke vampyr, men noget der er meget mere smukt end de blodtørstige bæster" sagde han og så ned på hende med et blidt smil. Da han så hendes undskyldende smil kunne han ikke lade være med at ryste på hovedet " men, pas på alligevel selvom jeg ikke er vampyr... " sagde han og lagde sin pegefinger under hendes hage " Jeg ved stadig det er engleblod du har i dine årer, hvilket jeg foretrækker" sagde han og slippede hendes hage igen og tog et sug af sin smøg. Han lod sin højre hånd glide gennem hans lange sorte hår idet han atter to et sug af sin smøg, lænede hovedet bagover og pustede røget op i luften

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvordan er jeg dog endt her? Yazu. Empty Sv: Hvordan er jeg dog endt her? Yazu.

Indlæg af Gæst Tors 21 Jul 2011 - 19:13

"Engle blod? Nej har ikke engle blod i mine årer, er slet ikke en gang tæt på at være en engel" sagde hun, tjooh folk forvekslede dog hendes art med englene. Selv om de var langt fra en engel. Hun smilede et skævt smil, men det skæve smil forsvandt brat da han nævnte vampyrer. Hun kunne bestemt ikke lide vampyrer, bestemt ikke hvis de bed en af hendes art. Ville de jo bare dø med det samme. "Skal nok lærer at passe på" sagde hun efter noget tid, hun ville for dem sags skyld rende ind i en eller anden vampyr. Som hungrede efter blod. Hun skævede lidt til ham, da han lagde sin pegefingre under hendes hage, det var hun ikke vant til. Bestemt ikke at blive rørt af komplet fremmede personer, "mit navn er forøvrigt Caydee, Caydee Rouge Hayes Alexandra!" Præsenterede hun sig, det kunne hun jo lige så godt, så de ikke stod og snakkede om vampyrer. Hvis nogen kom i vampyr samtale med hende smuttede hun som regel.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvordan er jeg dog endt her? Yazu. Empty Sv: Hvordan er jeg dog endt her? Yazu.

Indlæg af Gæst Tors 21 Jul 2011 - 19:43

Han så på hende med et skævt smil " Så må det være tæt på, for du dufter som en engel" sagde han og tog endnu et hiv af smøgen. Han skævede ud til den ene side da han følte nogle overvågede dem " Kom med mig" sagde han og smed smøgen fra sig og tog hendes hånd og gik et sted hen hvor han vidste ingen andre kom. Han så roligt på hende idet hun sagde sit fulde navn " Sikke et smukt navn må man sige. Jeg er Yazu.. Yazu Valentine" sagde han og tog hendes hånd og mod hans læber og plantede et blidt kys på hendes håndryg. Hans lange sorte pandehår var faldt ned foran hans rovdyrs gule øjne, han slippede hendes hånd og lod den glide gennem hans hår og derefter ned af hans side. Et skævt smil bredte sig på hans læber idet han så en han kendte, en af hans kollegaer " Jamen er det ikke Ryu? " lod det fra ham idet han lagde armen om hende " Jamen dog Yazu.. Går man her ned for at score nu?" sagde Ryu og så på kvinden ved hans side " Hah.. Du er sjov" sagde han og trak hende lidt ind til hende " Nej jeg er her ikke for at date nogle, jeg er her fordi jeg skal" sagde han og rystede kort på hovedet for at få håret væk fra sine øjne.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvordan er jeg dog endt her? Yazu. Empty Sv: Hvordan er jeg dog endt her? Yazu.

Indlæg af Gæst Tors 21 Jul 2011 - 19:52

Hun smilede et skævt smil til ham, men en stille rødmen gled frem på hendes kinder da han sagde hun havde et smukt navn, men mest på grund af at han havde kysset hendes hånd. "Hyggeligt at møde dig Yazu" sagde hun, inden en af hans venner? Kom gående hen mod dem. Hun skævede op til Yazu, da han lagde en arm om hende, men hun kiggede straks hen på manden Ryu? Hun anede bestemt ikke hvad de snakkede om, så hun var måske lidt forvirret. Over denne fordrejning af en samtale som kunne have blevet en samtale, forsvandt da denne fremmede Ryu, nu håbede hun dog blot at Ryu ikke var vampyr. Men hvis han var? Tjah hvad skulle hun så gøre ud over at bruge sin evne mod ham? Det kunne hun jo sagtens gøre, hvis der skete noget uheldigt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvordan er jeg dog endt her? Yazu. Empty Sv: Hvordan er jeg dog endt her? Yazu.

Indlæg af Gæst Tors 21 Jul 2011 - 20:18

Ryu nikkede kort og vendte om for at gå " Nå men i når hygge jer turdelduer" sagde han i en drillende tone og så på dem begge og forsvandt en mellem menneske mængden " Det er jeg ked af" lod det fra Yazu som slippede hende og gik et stykke væk fra hende. Hans tanker fløj rundt som noget der ikke kunne lande, han var forvirret, det var som om han fik en underlig pressen for brystet, men han ville ikke vise det. Han tog sig til brystet og trykkede kort på det og derefter vendte han blikket mod hende * hun er meget smuk må man sige* tænkte han med et svagt smil på læberne " Nå hvad laver en skønhed som dig så hernede?" spurgte han og plantede hans øjne på hende og afventede et svar fra hende af. Han strøg atter en hånd gennem det lange sorte hår " Jeg klipper det snart af" vrissede han af sig selv og så op på sit pandehår med et irriteret blik

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvordan er jeg dog endt her? Yazu. Empty Sv: Hvordan er jeg dog endt her? Yazu.

Indlæg af Gæst Tors 21 Jul 2011 - 20:23

"Jeg havde hørt om stedet, men aldrig før fundet her ned" svarede hun på hans spørgsmål, hun kiggede lidt efter den anden person Ryu, inden hun kiggede hen på Yazu igen. Hun smilede et stille smil til ham. "Men var på vej væk da jeg stødte ind i dig, også selv om jeg sådan set ikke kan huske hvordan jeg kom her ind" sagde hun, for det kunne hun jo heller ikke. hun kunne blot huske noget med kloaker og sumpe. Men ellers kunne hun ikke huske det helt store. "Men hvad med dig selv Yazu?" Sagde hun og kiggede på ham med sine blå grå øjne, som passede utroligt godt til hendes hud samt hårfarve. "Og som jeg sagde er jeg ikke en engel, men mere en Aspara hvis du ved hvad det er?" Sagde hun, efter noget tid. Hun gad bestemt ikke stilhed, overhoved ikke, der skulle helst være lidt larm eller sårdan. Bare ikke konstant stilhed.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvordan er jeg dog endt her? Yazu. Empty Sv: Hvordan er jeg dog endt her? Yazu.

Indlæg af Gæst Tors 21 Jul 2011 - 21:10

Han nikkede kort " Jeg har efterhånden været undercover her nede så mange gange at jeg kan vejen med lukkede øjne sagde han og smilte svagt til hende. Han kunne mærke hvordan varmen steg inde i ham, men det var ikke en dårlig ting, trods han havde brugt Frozen soul på sig selv. Denne kvinde havde så stor en magt at hun kunne trænge igennem det, hvilket fik ham til at gyse på den gode måde. Han smilte kort til hende idet hun sagde hun var aspara " Mhm.. Det er jo endnu bedre" sagde han og lagde atter hans pegefinger under hendes hage "Du er smukkere end jeg troede" sagde han og lod hans tommelfinger glide op på hendes kind og ae den langsomt. Mange ville syntes han var lidt af en player, men han holdt sig normalt kun til en kvinde, men kunne godt lide at flirte med andre.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvordan er jeg dog endt her? Yazu. Empty Sv: Hvordan er jeg dog endt her? Yazu.

Indlæg af Gæst Fre 22 Jul 2011 - 20:32

Hun lyttede stille men roligt til det han egentligt sagde, selv om hun nu mere eller mindre gerne ville hjem ad nu. Men nu hvor hun havde en at snakke med? Kunne hun vel godt blive her i noget tid alligevel. Hun smilede et ret så venligt sindet smil, de sidste ord han havde sagt havde hun hørt en del gange. Så at høre disse ord igen, generede hende ikke ret meget mere, som de egentligt havde gjort i begyndelsen. "Og hvad gør det endnu bedre at jeg er en Aspara?!" Spurgte hun ham om, i mens hun kiggede på ham eller nærmere betragtede ham med sit skæve smil. Hun mærkede hvordan han lod sin pegefinger, ae hendes ene kind. Hun så stadig på ham, og ventede tålmodigt på at han ville svare, selv om hun ikke lige frem var nogen person med god vente tålmodighed i sig.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvordan er jeg dog endt her? Yazu. Empty Sv: Hvordan er jeg dog endt her? Yazu.

Indlæg af Gæst Tirs 26 Jul 2011 - 14:54

Han så på hende med et skævt smil " Hvad der gør det godt? Hmm det er nok jeg har nogle vampyrer at slå ihjel" sagde han og så omkring sig idet han hørte et sagte skrig " Endelig" sagde han og trak sin Desert Eagle op og ladede den mens han gik i retningen af skriget. Han havde på fornemmelsen han var tæt på idet han hørte nogle tage nogle skridt og hvæse af ham " Jamen dog.. en hidsig en hva" sagde han og grinte koldt idet han rettede pistolen på væsnet " Hvil i fred dit bæst" sagde han og trykkede på aftrækkeren og ramte dette væsen lige i hjertet. Han vendte sig om og så imod hende med et koldt smil på læberne " Og dette min kære.. Er sådan noget piger ikke skal lege med" sagde han stille og gik over til hende og rystede kort på hovedet for at få håret væk fra ansigtet

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvordan er jeg dog endt her? Yazu. Empty Sv: Hvordan er jeg dog endt her? Yazu.

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum