Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
could it be love? ~Shiro-privat~ EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
could it be love? ~Shiro-privat~ EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
could it be love? ~Shiro-privat~ EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
could it be love? ~Shiro-privat~ EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
could it be love? ~Shiro-privat~ EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
could it be love? ~Shiro-privat~ EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
could it be love? ~Shiro-privat~ EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
could it be love? ~Shiro-privat~ EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
could it be love? ~Shiro-privat~ EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
could it be love? ~Shiro-privat~ EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

could it be love? ~Shiro-privat~

Go down

could it be love? ~Shiro-privat~ Empty could it be love? ~Shiro-privat~

Indlæg af Gæst Tors 28 Jul 2011 - 14:11

s~Sombre
t~15:30
v~Sol, skyfri himmel og omkring 20 grader
o~Mennesker og andre væsner der nyder det gode vejr
p~Som profilbilledet ^^

___________________________

Der var utroligt fredfyldt i parken, trods der var en del væsner som sad hist og her og hyggede sig i det gode vejr, mens andre bare var der fordi de ikke havde noget at lave. En flok drenge kom gående ind i parken med noget i deres hænder, nogle øl som de skulle sidde og hygge med " Dami... Vi skal finde en tøs til dig.. " sagde en af dem og så over på ham " Jeg har ikke brug for det.. Jeg klarer mig.. Ellers tak" sagde han og rystede kort på hovedet over dem. Meget muligt at han ikke havde haft en kæreste i et stykke tid, men lige nu der nød han rent faktisk at være single, trods man kunne føle sig ensom til tider. Da de havde fundet et sted hvor der ikke var så mange mennesker satte de sig ned på græsset og lagde deres øl fra sig " Har nogle husket den frisbee? " lod det fra en af dem idet han rejste sig og så på Damian " Yep.. jeg har den her" sagde han med et smil og rejste sig og viftede med den " Kom Dami.. lad os kaste lidt med den for at imponere damerne.. Og nu vi er i gang.. Jeg har det varmt så lad os smide trøjerne" sagde han og så på Damian " Du forandre dig aldrig Emanuel.." lod det fra ham idet han trak sin t-shirt over hovedet og smed den fra sig og rystede kort på hovedet for at fjerne det halvlange hår fra sine øjne. Han så sig omkring og himlede med øjnene " Emanuel.. Føler ligesom lidt at der er mange der glor på os" sagde han stille og kastede frisbee'n mod ham " Slap nu af Dami.. Det er jo bare kvinder" sagde Emanuel og greb frisbee'n med en hånd " Gå nu længere tilbage" sagde han og tog nogle skridt bagud. Nu var der omkring 5 meter mellem dem så de kunne stå og kaste den mellem dem

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

could it be love? ~Shiro-privat~ Empty Sv: could it be love? ~Shiro-privat~

Indlæg af Gæst Tors 28 Jul 2011 - 14:26

//xD allerede komisk indslag for 2 drenge xD//

Ikke et stykke fra dem stod der 2 piger og en som man til at starte med ikke kunne se om det var en pige eller dreng. Dog var det en pige. DE 2 piger begyndte at hviske om drengene der spillede frisbee i uden t-shirts på, Hvilket bare gjorde at den 3 pige med det drengene udseende rullede med øjnene og bevægede sig lidt væk der fra hen til et træ, hvor hun så satte sig ned og tændte få en smøg.
Hun sad med det ene ben bøjet og det andet lagt fladt og udstrakt hen ad jorden, men hendes ene arm hvilede på sin bøjede ben. Uinteresseret i drengenes nøgenhed, så hun dog lidt på dem nogen gange, for at sikre sig at de ikke var nogle klodsmajorer som kom til at kaste frisbeen hen til hende, eller i hovedet på hende. Et lille røgg pust kom frem og hun kiggede mod himlen

//slet ikke kreativ lige nu xD//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

could it be love? ~Shiro-privat~ Empty Sv: could it be love? ~Shiro-privat~

Indlæg af Gæst Tors 28 Jul 2011 - 14:35

Han så sig kort omkring idet frisbee'n ramte forbi ham " FOR FANDEN DAMI!!! IKK KIG EFTER BITCHES NU!!" sagde Emanuel og grinte " Luk Ema!" lod det fra ham idet han så efter frisbee'n som var landet ved de to piger " ÅÅh gud...." sagde han og så over på Emanuel " Du gjorde det med vilje!" sagde han vrissende og gik over til de andre drenge, han skulle ikke nyde noget af de tøser, det magtede han sq ikke " Dami.. Hvor er dine smøger" spurgte en af dem " På månen? Hvor tror du?" svarede Damian og himlede med øjnene idet han fiskede en pakke smøger op af sin lomme og hev en smøg op af pakken og placerede den mellem sine halv blege læber og lagde pakken med smøger tilbage i lommen " Og hvor er min lighter så?" mumlede han stille og stak hånden i sin baglomme og hev en lighter frem som lignede et pat vinger som dannede et hjerte " Oh my god Dami.. Har du stadig den?" spurgte Emanuel da han kom tilbage med friebee'n " Luk nu bare " vrissede Damian og lænede sig op af et træ og satte gang i smøgen og tog et længselsfuldt hiv af smøgen imens han lagde lighteren i en af lommerne på hans bukser hvor efter han pustede røgen ud gennem næsen

// HAha helt okay ^^'//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

could it be love? ~Shiro-privat~ Empty Sv: could it be love? ~Shiro-privat~

Indlæg af Gæst Tors 28 Jul 2011 - 14:47

Pigen hvis navn var Shiro fulgte frisbeen med øjnene indtil den lande over ved de 2 piger hun havde stået med før, men efter det fjernede hende blik sig igen og ramte meget kort mod Drengegruppen der nu også stod og røg. Hun fiskede ned i sin lomme og talte lidt om hvor mange smøger hun havde tilbage, hvilket så viste sig kun at være 2. Et lille suk kunne høres i det hun rejste sig op og børstede jorden af sin numse, stadig med smøgen siddende i hendes mundvige, nok røget en kvart i gennem. Hun Så hen mod drenge gruppen igen før hun bevægede sig lige så stille hen til dem.
Da hun stod der henne faldt hendes blik først på Emanuel, før hun stille rullende øjne "Yo... Kan en af jer sige mig, hvor man kan købe smøger?" spurgte hun så med sin lidt dybe stemme af en pige af være. Hun var heller ikke den man ville tro var en pige, for hende bryst var lige så fladt som en drengs. "Ser i jeg er ny her i byen" fortsatte hun så før hun kiggede på Dami

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

could it be love? ~Shiro-privat~ Empty Sv: could it be love? ~Shiro-privat~

Indlæg af Gæst Tors 28 Jul 2011 - 20:20

Han tog endnu et hiv og så derefter op på denne tøs? eller hvad det nu var der var kommet over til dem, Emanuel så ned på Dami og nikkede " Dami ved hvor" sagde han og smilte svagt til hende. Dami skulede op på Emanuel og tog et lang hiv af smøgen for derefter at lade røgen sive stille ud mellem hans læber idet han igen så op på hende " Omkring 300 meter her fra.. Du skal bare går overvejen her henne og så fortsætte lige ud så kommer der en kiosk" sagde han og pegede i den retning hun skulle gå " Du er ikke den eneste der er helt nu i byen" sagde Emanuel og puffede til Dami " Drop det Emanuel.. " vrissede Dami og rejste sig op idet han børstede jordens af sit tøj

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

could it be love? ~Shiro-privat~ Empty Sv: could it be love? ~Shiro-privat~

Indlæg af Gæst Tors 28 Jul 2011 - 20:35

Shiro lagde hovedet stille på skrå i mens han forklarede, hun var ikke lige den bedste til at huske veje, så hun prøvede virkelig at huske det inde i sit hovede, da hun virkelig havde brug for flere smøger snart. Da de begyndte at puffe lidt til hinanden rullede hun stille øjnene og smilte så blidt til Dami "vil du med, så du kan slippe for din lidt irriterende ven?" sagde hun kort før hun nikkede venligt og begyndte at gå i den retning som han pegede, dog med lidt besvær om at huske hvad han faktisk havde fortalt hende, tænkte hun *ok, du må faktisk også godt gå med for min skyld, for...tror jeg allerede har glemt det igen* hun stoppede lidt op og kiggede sig tilbage over skulderen for så at kigge væk igen og gå videre

//er lidt fraværende lige nu, men skal nok svare hurtigt//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

could it be love? ~Shiro-privat~ Empty Sv: could it be love? ~Shiro-privat~

Indlæg af Gæst Tors 28 Jul 2011 - 21:03

Han så på hende med et skævt smil " Tjo.." sagde han stille og nikkede " Afsted Dami.. Og få nu noget godt ud af det" sagde Emanuel provokerende " Hold nu din kæft din idiot" Vrissede Dami og tog sin trøje og tog den på og gik op til hende " Bare følg med" sagde han med et blidt smil på læberne. Egentlig var han glad for hun ofrede ham at komme med hende, da han var ved at være træt af at Emanuel altid skulle bede ham om at finde en tøs, eller en fyr og have det sjovt med. Han stoppede ved vejen og så efter om der kom nogle biler, hvilket der ikke gjorde og gik derfor over vejen. Han så sig over skulderen nogle gange for og se om hun kunne følge med " Kan du følge med eller skal jeg sænke farten?" spurgte han stille og bed sig kort i underlæben

// helt iorden ^^//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

could it be love? ~Shiro-privat~ Empty Sv: could it be love? ~Shiro-privat~

Indlæg af Gæst Tors 28 Jul 2011 - 21:16

Shiro så ham komme forbi hende og fik en lille rødmen frem da han ville vise vej *Pinligt* tænkte hun stille og fandt sine smøger frem for så at tænde en og ryge mens de gik. Hun fulgte ok med selvom han nok hele tiden var en meter foran hende. Dog efter lidt tid kom hun op ved siden af ham og smilte så venligt "nej det er ok... jeg kan sagtens følge med" svarede hun så og så på ham "er Dami, en forkortelse af noget?, og heh, forresten, så er mit navn Shiro" hun rakte sin hånd til ham mens de gik for at hilse ordentligt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

could it be love? ~Shiro-privat~ Empty Sv: could it be love? ~Shiro-privat~

Indlæg af Gæst Tors 11 Aug 2011 - 8:39

Han smilte svagt for sig selv idet hun kom op ved siden af ham " Hvis du ikke kunne skulle jeg nok sætte farten ned" sagde han og smilte skævt til hende, da han hørte hendes spørgsmål " Ja Dami er forkortelsen af mit navn" sagde han stille og så op mod himlen og derefter på hende da hun præsenterede sig selv " Hyggeligt at møde dig Shiro, mit rigtige navn er Damian" sagde han og stoppede kort for at tage hendes hånd og føre den op til hans læber, hvor han plantede et blidt kys på hendes håndryg og derefter igen lod hende få hendes hånd tilbage

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

could it be love? ~Shiro-privat~ Empty Sv: could it be love? ~Shiro-privat~

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum